Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Takk til alle dere

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-11-13, 17:16   #1
mreik
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2013
Hvor: Haugesund
Alder: 35
Innlegg: 5
mreik er på en erverdig vei

Takk til alle dere

Hei!

Jeg tenkte bare å rette en stor takk til alle dere som er aktive her inne for å dele oppskrifter og erfaringer både med det en og det andre.

Jeg begynte min lavkarbo reise i midten av Juli i år. Jeg var da 92.8 kg å tenkte jeg måtte gjøre noe. Fettprosenten var da 25%
Jeg er 184 cm høy og ikke har ikke særlig mye muskler naturlig på kroppen. Så her gikk det ikke ann å unnskylde det med at muskler veier mer enn fett. En endring i kostholdet måtte til. Hadde hørt mye forskjellig om lavkarbo, både negative og positive ting. Bestemte meg for å prøve dette, så jeg googlet litt å kom meg inn på dette forumet.
Gikk inn i prosjektet ilag med en god venn av meg som også hadde noen kilo for mye. På denne måten kunne vi motivere hverandre til både trening og kosthold. Siden den dagen jeg begynte med dette har vi trent 6 dager i uken. Veldig mye cardio trening med litt styrke fordelt pr. dag.

Det som også er litt viktig her er at jeg ikke har vært helt "nazi" når det gjelder karbo, men jeg har prøvd å holde meg under 20g pr dag. Enkelte dager går det bare ikke. Noen helger belønnet jeg meg med en dag med karbo ilag med samboeren min hvor vi hadde "karbomiddag" med snop på kvelden. Her gjelder det bare å begrense seg og ikke dra denne strikken for langt.

I dag viser vekta 76.7 kg med en fettprosent på 14,6%.
Jeg har enda noe løst fett som må strammes opp.

Målet mitt er 80 kg med en fettprosent på 12%.
Dette målet vil jeg prøve å få til innen April 2014.

Nok en gang, takk til alle dere som bidrar her inne

- Daniel


Sist redigert av mreik : 18-01-14 kl 01:18.
mreik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-11-13, 09:12   #2
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.187
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Takk til alle dere

Veldig bra jobba!

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Takk alle sammen! lett med fett Ketolysekuren 0 02-05-09 17:29
Takk til alle her inne! Bergrosa Livets lyse side 1 31-05-08 09:57
Takk alle sammen! :) Princez Ketolysekuren 8 30-04-08 13:06
Takk til dere alle sammen! Viclin Generell diskusjon 2 09-07-07 03:04
takk for alle svar! vend Lavkarbo generelt 1 04-12-04 21:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no