Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Jeg går ikke ned i vekt

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-08-09, 17:47   #26
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg går ikke ned i vekt

Opprinnelig lagt inn av "minsten", her.

jeg skal ikke klage. Men dere skjønner vell at vekta har litt å si? Når vi ligger på 100 kg så vil vi gjerne se 99 tallet...å så nedover...

Mannen min sin kropp er akkurat likedan. Han gikk ned 5 kg, så stoppet det. Men han mister cm.

Sier det igjen, jeg klager ikke

Jeg skjønner godt at det er frustrerende å ikke se resultater på det vi ser på som den viktigste tingen i en vektnedgang - men om du ikke hadde veid deg, hadde du vært fornøyd da..?

Jeg blir veldig fokusert på tallene selv, det var en periode jeg fikk mye skryt av alle, og jeg klarte ikke ta det til meg, for tallet på vekta var så lavt..
Nå er den permittert på ubestemt tid, jeg vil heller føle at jeg går ned i vekt


Men sånn på den andre siden. Er du sikker på at vekta virker?

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 18:16   #27
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Jeg går ikke ned i vekt

Bare nysgjerrig jeg: spiser dere sånn lavkarbobrød som man kan bake av proteinpulver/soyaprotein, som det står i menyforslagene i Ketolyseboka? Eller noen slags bær?

Jeg har aldri kunnet spise noen av delene for da går jeg ikke ned i vekt...

Alle kropper er jo forskjellige, men min kropp tåler det ihvertfall ikke.
Det tok meg dessverre laaaang tid før jeg fant ut av dette.

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 18:50   #28
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Jeg går ikke ned i vekt

Opprinnelig lagt inn av "minsten", her.

Jeg har begynt å gå mer tur nå ja
Har ikke måltvekt/vann/fett mengde i kroppen. Kan jeg kjøpe noe slikt til hjemmebruk??
Takk for svar

Søk på "tanita-vekt". De koster en del forsåvidt, men det er jo gøy å se. Hadde jeg hatt råd hadde jeg kjøpt en selv .
Ellers finnes det treningssentere som har sånne vekter. Jeg tok en vektanalyse på Golden Gym i Akersgata. Det kostet 300 kr, og han som veide meg gikk nøye gjennom alle verdiene med meg.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 21:20   #29
"minsten"
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Skedsmo
Innlegg: 37
"minsten" er på en erverdig vei

Sv: Jeg går ikke ned i vekt

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

Bare nysgjerrig jeg: spiser dere sånn lavkarbobrød som man kan bake av proteinpulver/soyaprotein, som det står i menyforslagene i Ketolyseboka? Eller noen slags bær?

Jeg har aldri kunnet spise noen av delene for da går jeg ikke ned i vekt...

Alle kropper er jo forskjellige, men min kropp tåler det ihvertfall ikke.
Det tok meg dessverre laaaang tid før jeg fant ut av dette.

Vi har ikke laget noe som helst bakverk, så det er det ikke.
Men som det sies over her, så tror jeg heller jeg må se på resultatet og ikke vekta. Skal ihvertfall prøve

"minsten" er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 21:44   #30
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Jeg går ikke ned i vekt

Ikke sant? Helt enig, minsten, det synes jeg du skal.
Bra jobba. Det er mange som mister massevis av centimeter uten at det synes på vekta, av en eller annen merkelig grunn. Glømmer aldri den gangen jeg sto stille på vekta i FEM UKER og var nær ved å gi opp, helt til jeg oppdaga at jeg hadde gått inn 2 cm rundt ANKLENE, faktisk...helt sprøtt!

Ja måling er alfa og omega. Lett å miste motet hvis en bare skal se på vektnåla ja.

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 16:19   #31
Silver
Juniormedlem
 
Silver sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 38
Innlegg: 44
Silver er på en erverdig vei

Sv: Jeg går ikke ned i vekt

Hva med når man ikke går ned i cm heller, da? Vet at jeg ikke skal være opptatt av slankepresset, men det er litt lite motiverende når jeg etter to uker i ketose med utslag hver dag faktisk har gått opp et kg! Og cm er akkurat de samme.. :/ Gikk ned de første ukene, men gikk så opp etter en uke med mensen. Etter det har det stått stille..

__________________


Silver er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindeberg Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 20:51   #32
"minsten"
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Skedsmo
Innlegg: 37
"minsten" er på en erverdig vei

Ned 2 buksestr !!



Skal ikke klage, skal ikke klage.
FYTTIKATTA
Tenkte jeg skulle snoke litt i kleskapet, bare for å se hva jeg kunne få på meg. Fikk på meg samtlige bukser i str 44. Tjohoiiii

Så siden 4 august har jeg gått inn 9 cm over hoftene/magen.
Gått ned 2 str i bukse og 1 str i overdeler.

SAY NO MORE

"minsten" er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 22:31   #33
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ned 2 buksestr !!

Opprinnelig lagt inn av "minsten", her.



Skal ikke klage, skal ikke klage.
FYTTIKATTA
Tenkte jeg skulle snoke litt i kleskapet, bare for å se hva jeg kunne få på meg. Fikk på meg samtlige bukser i str 44. Tjohoiiii

Så siden 4 august har jeg gått inn 9 cm over hoftene/magen.
Gått ned 2 str i bukse og 1 str i overdeler.

SAY NO MORE

Så utrolig bra!

Det var deilig, tenker jeg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 21:05   #34
"minsten"
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Skedsmo
Innlegg: 37
"minsten" er på en erverdig vei

Veiedag

Skjønner fortsatt lite av denne vekta. Har gått på ketolysekuren siden 4 august. Har som sagt ikke gått nednoen ting. Men inn 12cm rundt hoftene/magen

"minsten" er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 01:29   #35
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Veiedag

Opprinnelig lagt inn av "minsten", her.

Skjønner fortsatt lite av denne vekta. Har gått på ketolysekuren siden 4 august. Har som sagt ikke gått nednoen ting. Men inn 12cm rundt hoftene/magen

…må bare gjenta hva Areola sier, er du sikker på at vekta virker! …på tide å skifte batterier?
Ellers, så er det fantastiske resultater målt i cm.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 20:33   #36
"minsten"
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Skedsmo
Innlegg: 37
"minsten" er på en erverdig vei

Sv: Veiedag

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

…må bare gjenta hva Areola sier, er du sikker på at vekta virker! …på tide å skifte batterier?
Ellers, så er det fantastiske resultater målt i cm.


Har en helt vanlig badevekt. Ingen batterierderi gården

Mannen min har gått ned 7kg !

"minsten" er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 20:51   #37
Novisa
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 50
Novisa er på en erverdig vei

Sv: Jeg går ikke ned i vekt

Samme problm her. Jeg har bare gått ned 1,6 kg på fire uker. Og heller ikke gått ned noe videre i omkrets etter klærne å dømme.

Novisa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg fram... Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 21:08   #38
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Jeg går ikke ned i vekt

Jeg har brukt 3-4 år på å gå ned de kiloene tickeren viser... Men jeg har det så bra ellers på denne kosten at jeg glemmer at jeg går sakte ned Og jeg har MANGE kilo som skal av

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Når man ikke går ned i vekt ... grønn Ketolysekuren 31 03-04-10 09:36
Hvorfor går jeg ikke ned i vekt? Thalen Ketolysekuren 13 12-02-09 08:44
Går ikke ned i vekt ... Frustrert ... cilemora Lavkarbo generelt 3 12-09-08 11:44
Ikke ned i vekt - fortvilet Mdarling Spørsmål og svar 3 10-05-08 14:20
Jeg går ikke ned i vekt ... Almyrida Ketolysekuren 14 15-02-08 18:07


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no