Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Valnøtter, stor forskjell fra merke til merke

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-12-08, 15:42   #1
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Valnøtter, stor forskjell fra merke til merke

Jeg har to forskjellige merker her, den ene har 7gr og den andre har 11gr.

Ganske stor forskjell når man teller hvert gram...

Kan jo aldri vite hvilket merke det er når man f.eks kjøper ute, da....

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 17:05   #2
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Walnøtter, stor forskjell fra merke til merke

Jeg undres også på det. Er det forskjellige typer Walnøtter eller er de tilsatt noe tro de som har flere karber.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 17:34   #3
danish
Seniormedlem
 
danish sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 535
danish er en juveldanish er en juveldanish er en juvel

Sv: Walnøtter, stor forskjell fra merke til merke

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Jeg undres også på det. Er det forskjellige typer Walnøtter eller er de tilsatt noe tro de som har flere karber.

Innen naturen er det alltid variasjoner, men valnøtter har generelt like mye karbohydrater. Produsentene kan beregne variasjonen ulikt, og dermed har produktene ulikt karbohydrat-innhold.

danish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein) Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 17:46   #4
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Valnøtter, stor forskjell fra merke til merke

Så i realiteten har alle det samme antall karbohydrater. Jeg har funnet noen med innhold 3 g karbohydrat. Er det bare skryt det tro?

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 21:18   #5
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Valnøtter, stor forskjell fra merke til merke

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Så i realiteten har alle det samme antall karbohydrater. Jeg har funnet noen med innhold 3 g karbohydrat. Er det bare skryt det tro?


Hmmm... Det er jo sykt da!! Hvis jeg spiser 200 gr av de, og tror jeg har fått i meg 6gram karbo, også har jeg fått i meg 22gr ....

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pappadums (hvilket merke) Enrica Lavkarbo generelt 10 17-02-09 22:23
Har dere lagt merke til... søt uten sukker Generell diskusjon 3 04-05-08 19:59
Hvilke merke matvare kjøper dere? *Mette* Ketolysekuren 6 20-09-07 12:46
Tatoveringsstudio: Odins Merke Photobscura Generell diskusjon 10 20-07-07 12:49
Hvordan kan man merke om man er i ketose? Lining Lavkarbo generelt 1 10-02-06 15:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no