Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Jeg trenger hjelp!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-02-09, 14:27   #1
Chalenty
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Finnmark-Vadsø
Alder: 35
Innlegg: 21
Chalenty er på en erverdig vei
Question

Jeg trenger hjelp!

Æ trenger hjælp!!!!!
Nu har æ gått på ketolysekurn i over 3 uka nu og æ har bare gått ned 3 4 kilo, Å nu bynne æ å lure på om æ gjør det rætt.
For æ spiser mye kjøtt, kylling og fisk med masse grønnsaker. Å æ spiser masse salater me skinke, ost å akurk og litt dressing, æ spiser åsså mye ost å kjøtt pålegg. Æ bruke sånn urinstix og dæm sier e i sterk ketose, men går fårtsatt ikke ned noka mere

Så æ trenge seriøst hjælp, tips og råd! Så pliis hjælp mæ!

__________________
Start vekt
29.jan.09: 117kg
19.feb.09: 112,5kg hihi...
26.feb.09: 110,6kg Dæn hær kurn e genial
Chalenty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur (lav Karbo) Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 14:30   #2
mamma87
Medlem
 
mamma87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: trondheim
Innlegg: 412
mamma87 har en fantastisk aura rundt segmamma87 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Æ trenger hjælp!!!

er du missfornøyd med å gå ned,3-4kg?på tre uker.!
Da tror jeg du har urialistisk syn på kuren

__________________
mamma87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 14:31   #3
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Æ trenger hjælp!!!

3-4 kg på 3 uker er veldig bra det

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 14:37   #4
balloon
Medlem
 
balloon sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 57
Innlegg: 257
balloon er ny på veien

Sv: Æ trenger hjælp!!!

Opprinnelig lagt inn av mamma87, her.

er du missfornøyd med å gå ned,3-4kg?på tre uker.!
Da tror jeg du har urialistisk syn på kuren

Enig!!

__________________



balloon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng Fedon - går på Easylife kurs. Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 14:38   #5
novise
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 71
novise er på en erverdig vei

Sv: Æ trenger hjælp!!!

Gikk ned 3,6 kilo på de tre første ukene og er kjempefornøyd med det jeg Tenk så flott å kunne gå ned i vekt uten å være sulten La det ta den tid det trenger, og ikke stress. Kos deg heller med god mat og tenk at nå kan du gå ned i vekt, og det UTEN å sulte. Er ikke det flott så vet ikke jeg Lykke til videre!

novise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med et snev av ketolysekur Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 14:49   #6
Chalenty
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Finnmark-Vadsø
Alder: 35
Innlegg: 21
Chalenty er på en erverdig vei

Sv: Æ trenger hjælp!!!

Jo litt misfornøyd, for det som står i boka "slank med ketolysekuren" står det at man ska gå ned mere enn det på 3 uka. + æ har flere venninner som går på samme kur og bynnte samtidig som mæ har gått ned 7 8 kilo på 2 uker. Så når æ læsteboka og bynnte på krun hadde æ forventa mere. Men trenger fortsatt tips å råd om kordan æ ska klare ¨å fortsette på det hær.

__________________
Start vekt
29.jan.09: 117kg
19.feb.09: 112,5kg hihi...
26.feb.09: 110,6kg Dæn hær kurn e genial
Chalenty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur (lav Karbo) Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 15:11   #7
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg trenger hjelp!

Nei, det står ingen steder at man SKAL gå ned så mye. Kanskje at man kan, men ikke skal. Ingen kan forhåndsbestemme hvor mye man går ned ved en diett, det er opp til kroppen å bestemme.


Er det kun "mangel" på vektnedgang som gjør at du mistrives på kur, eller noe annet?

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 15:14   #8
Kreta
Medlem
 
Kreta sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 171
Kreta er ny på veien

Sv: Jeg trenger hjelp!

Spiser du nok fett da?
Drikker du nok vann?
Halvtime mosjon hver dag?

Kan være mange grunner til at man ikke går "fort" ned, men i grunnen syns jeg du har gått greit ned i vekt på tre uker.

Lykke til videre!

__________________
Kreta




Kreta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse fra 26/1-09 Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 15:20   #9
Chalenty
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Finnmark-Vadsø
Alder: 35
Innlegg: 21
Chalenty er på en erverdig vei

Sv: Jeg trenger hjelp!

Mistrives ikke så mye, har bare litt vansker me å finne litt variasjon me ka æ ska spise. men æ løst på noka søt å godt hele tia og nu bynne det å bli litt vanskelig å holde sæ unna sånt.
Men kor for man kjøpt sånn splenda, for æ læse masse oppskrifter der det står at man kan bruke det isteden for skukker å sånt.

__________________
Start vekt
29.jan.09: 117kg
19.feb.09: 112,5kg hihi...
26.feb.09: 110,6kg Dæn hær kurn e genial
Chalenty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur (lav Karbo) Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 15:26   #10
Chalenty
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Finnmark-Vadsø
Alder: 35
Innlegg: 21
Chalenty er på en erverdig vei

Sv: Jeg trenger hjelp!

Æ går 30 min til 1 time tur hvær dag, har en liten valp som trenger mosjon.
Spiser mye fett, men trnge å bli bedre på å drikke vann. har en liten baby som trenge mye oppmerksomhet og da blir det sånn at æ glæmmer å drikke vann i løpet av dagen kommer plutselig på slutten av dagen at æ må drikke vann, så da ender æ me å drikke masse vann på kveld så springe æ fræm å te bake fra do hehe...

__________________
Start vekt
29.jan.09: 117kg
19.feb.09: 112,5kg hihi...
26.feb.09: 110,6kg Dæn hær kurn e genial
Chalenty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur (lav Karbo) Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 15:34   #11
Superleila
Medlem
 
Superleila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Hedmarken
Alder: 42
Innlegg: 186
Superleila er på en erverdig vei

Sv: Jeg trenger hjelp!

Ha alltid med deg en tute-flaske med vann, imsdal eller lignende, jeg var heller ikke flink å drikke nok, men når jeg startet med det så går det av seg selv
Har også gått på kuren nå i tre uker i morgen, og har nok ikke gått ned noe mer i kilo selv.. Men har du målt deg? Synes nå målene er minst like viktige som kiloene jeg da.. For jeg har gått ned mange cm fordelt over hele kroppen Og man bør i utgangspunket ikke gå ned noe særlig mer enn 0,5-1 kg i uka for at kroppen skal rekke å henge med vet du

__________________
Klar klar klar!!!!!!!!!

Startvekt 84kg

84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 74 73 72 71 70 69 68 67 66 65
Superleila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 17:06   #12
Chalenty
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Finnmark-Vadsø
Alder: 35
Innlegg: 21
Chalenty er på en erverdig vei

Sv: Jeg trenger hjelp!

Ja det e sant det, næij målte mæ ikke. men æ tok bilde av mæ sjøl før æ bynnte, så tar æ flere bilder inni mellom. så får æ se på bildan om æ e blitt noka mindre.
Æ burde ha hatt vannfalska sydd fast i hofta på mæ, kanskje æ hadde huska det da hehe...

__________________
Start vekt
29.jan.09: 117kg
19.feb.09: 112,5kg hihi...
26.feb.09: 110,6kg Dæn hær kurn e genial
Chalenty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur (lav Karbo) Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 17:45   #13
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Jeg trenger hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Chalenty, her.

Æ burde ha hatt vannfalska sydd fast i hofta på mæ, kanskje æ hadde huska det da hehe...

Får sånne Camelbak rumpetasker, vet du! Eller ryggsekker
Ikke noe problem å alltid ha drikke tilgjengelig!

Camelbak

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 21:51   #14
Chalenty
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Finnmark-Vadsø
Alder: 35
Innlegg: 21
Chalenty er på en erverdig vei

Sv: Jeg trenger hjelp!

Hehe... ja kanskje det e det som blir løsninga mi
men kor får man kjøpt splenda? for mange av di lav karbo oppskriftan som fins kan man bruke splenda, men veit ikke kor man får kjøpt det.

__________________
Start vekt
29.jan.09: 117kg
19.feb.09: 112,5kg hihi...
26.feb.09: 110,6kg Dæn hær kurn e genial
Chalenty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur (lav Karbo) Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 22:01   #15
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Jeg trenger hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Chalenty, her.

Hehe... ja kanskje det e det som blir løsninga mi
men kor får man kjøpt splenda? for mange av di lav karbo oppskriftan som fins kan man bruke splenda, men veit ikke kor man får kjøpt det.

Jeg kjøper Splenda på Rema, jeg!
Og Sukrin på helsekosten!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 22:16   #16
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Jeg trenger hjelp!

Syns du har vært heldig jeg, som har gått ned 3-4 kilo på 3 uker.
Jeg gikk ikke ned mer en 1 kilo i uken, men var fornøyd med det.
Sats på å feste vannflaska på hoften du, og lykke til videre!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 22:31   #17
Chalenty
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Finnmark-Vadsø
Alder: 35
Innlegg: 21
Chalenty er på en erverdig vei

Sv: Jeg trenger hjelp!

Ja det blir nok det som blir løsninga hær ;p hihi...
Men vet nån kordan andre søtnings stoffer enn splenda og natreen man kan bruke?

__________________
Start vekt
29.jan.09: 117kg
19.feb.09: 112,5kg hihi...
26.feb.09: 110,6kg Dæn hær kurn e genial
Chalenty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur (lav Karbo) Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 22:36   #18
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Jeg trenger hjelp!

Sukrin

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 10:52   #19
Jenta
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 43
Jenta er på en erverdig vei

Sv: Jeg trenger hjelp!

trur ikke man ska ha for høye forventninga! det går ned, men sakte men sikkert! æ har nu de siste ukan faktisk gått opp 3 kilo. (på tur ned igjen nu) fordi æ bynte å trene rimelig mye i forhold til tidligre. så nu satse æ på at det har stabilisert sæ litt mere.
kjenner å til mange og hørt om mange som flyr ned i vekt, ketolysekuren e "pop" enkelte plasser.. æ har gått ned ca 10-12 kilo sia november, dvs på 3 mnd. altså ca 3 kilo i mnd! rimelig lite egentlig men det går nu nedover. klare æ 3 kilo hver mnd fram til juni så e det 12 kilo til. Å det uten at æ har sultet eller lidd på noen som helst måte.. så får si mæ fornøyd med det.. du får ha masse lykke til videre

Jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trenger hjelp please TAM Spørsmål og svar 1 18-01-09 09:31
Ny og trenger hjelp Nøtterø`-jenta Lavkarbo generelt 5 16-10-06 07:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no