Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Metal-tråden

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-02-08, 16:45   #1
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Metal-tråden

Vil bare sjekke om det er noen metal elskere her.

Mine band: Metallica, Accept, Iron Maiden, Nightwish, TNT og Judas Priest. som kjennererne skjønner så holder jeg meg til den melodiske og mykere metalen.

Forøvrig så skal jeg på Maiden konserten på Lerkendal i sommer. Gleder meg noe vanvittig

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 22:37   #2
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Metal tråden

Denne har jeg gått glipp av!

Metallica og AC/DC fan her

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 22:48   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Metal tråden

Rammstein og Nightwish!! Spesielt førstnevnte, de er jeg blodfan av. BLODFAN! Har vært det siden 1997.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 22:53   #4
nordlandsjenta
Medlem
 
nordlandsjenta sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 44
Innlegg: 303
nordlandsjenta er ny på veien

Sv: Metal tråden

metallica høres jeg på nesten hver enesta dag!!! diiiigge!!!

egentlig så hører jeg på alt mulig fra lars bremnes til ja, metallica liksom... men for tiden mest metallica ja!

nordlandsjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 22:57   #5
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Metal tråden

Opprinnelig lagt inn av Begod, her.

Vil bare sjekke om det er noen metal elskere her.

Mine band: Metallica, Accept, Iron Maiden, Nightwish, TNT og Judas Priest. som kjennererne skjønner så holder jeg meg til den melodiske og mykere metalen.

Forøvrig så skal jeg på Maiden konserten på Lerkendal i sommer. Gleder meg noe vanvittig

Var du på Deep Purple konserten i Bodø?

Jeg var der, og det var megaflott!

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 03:56   #6
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Sv: Metal tråden

Jeg ser at jeg har glemt å nevne to av mine favoritter nemlig Ramstein og Deep purple. Selvsagt var jeg på Deep Purple Konserten i Bodø. Purple gjorde jobben, men jeg syns ikke de fikk den responsen som de fortjente fra publikum.

Må bare nevne at jeg før jul var på Fauske og hørte på Finnero (Deep Purple cover) og Jørn Lande. Meget bra konsert.

Jeg hører mye på Ramstein for tiden så jeg kan ikke helt forstå at jeg glemte dem. Deep purple har vært et av mine favoritt band helt siden barndommen.

Deilig å se at det finnes metal elskere her også

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 12:06   #7
Nila
Medlem
 
Nila sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 181
Nila er på en erverdig vei

Sv: Metal tråden

Her digges Metallica og Rammstein
Mannen har veeeldig lyst til å dra på Maiden på Lerkendal, men her er jeg mere skeptisk..selv om jeg må huske at jeg ikke likte Metallica før jeg ble med på konsert i Minneapolis. Da jeg hadde hørt 1 sang, var jeg HEKTA!!

__________________







Nila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 12:28   #8
Santa Sofia
Medlem
 
Santa Sofia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 58
Innlegg: 391
Santa Sofia har en fantastisk aura rundt segSanta Sofia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Metal tråden

Her er enda en metalelsker!

Jeg liker ganske mye av det dere har nevnt men har i det siste fått mer og mer sansen for Hammerfall og ikke minst El Caco.

__________________
Santa Sofias journal




Start: februar 2008
omstart: 25.01. 2010
Santa Sofia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Starter rolig med moderat lavkarbo etter å ha forsøkt og feilet med ketolyse to ganger! Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 13:05   #9
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Metal tråden

Jeg ble metallfrelst etter at jeg traff mannen min jeg, selv om jeg hørte på en del av det fra før, som Metallica feks. Men -virkelig- dilla fikk jeg da, en helt ny verden åpnet seg

Yndlingene må sies å være Pantera og Filter. Ellers går det i det meste andre dere nevner her, Nightwish, Evanescence, Mayhem, Rammstein, Fear Factory, Slayer, Helloween, Marilyn Manson, Zeromancer..og må ikke glemme de gode gamle, som Guns'n Roses, Ozzy Osbourne og Iron Maiden da.

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 13:19   #10
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Sv: Metal tråden

Judas Priest på spiller Lerkendal 7 Juni. Så jeg tror det blir to turer til Lerkendal på meg i år.

Sitat:

Kjøp billetter til Trondheim Rock Festival 7. Juni
7. juni går del 1 av Trondheim Rock Festival av stabelen på Lerkendal.
Det blir en hel dag spekket med gode band fra forskjellige genre innen hard
rock og metal. Høydepunktet for mange blir nok legendene Judas Priest fra England.
Men også band som Quireboys (UK), Immortal, Stage Dolls og Pagan's Mind har
mange fans. Det hele krydres med "up and comming-bandene" Crazy Lixx (Swe)
og Daisy's Dead.
Det er viktig for oss i Trondheim Rock Festival at vi lykkes med denne friske
satsningen på å utvide festivalen, slik at vi legger et godt grunnlag for årene framover.
Derfor håper vi at at du benytter muligheten til å kjøpe billetter allerede nå nå til den 7. juni.
Billetter kjøper du på
Billettservice
Info om festivalen finner du på www.trondheimrockfestival.no

Forøvrig så så jeg et artig program på nrk2 her om dagen om innlandsfiske og Blackmetal

El Caco spilte på Parken festivalen i Bodø i 2007, men dessverre så hadde jeg ikke hørt om dem da og dro ikke på fetivalen før etter at de hadde spilt

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 14:57   #11
Michelin
Seniormedlem
 
Michelin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sunnmøre
Alder: 52
Innlegg: 592
Michelin er en juvelMichelin er en juvelMichelin er en juvel

Sv: Metal tråden

Jepp, æ og like "sånn" musikk....da dattra mi va konfirmert i fjor ga æ ho metallica-billett i gave Det va en fiiin jentetur! Så æ e så heldig at ho og like å høre på ordentlig musikk, men æ e egentlig ganske åpen i øran så lenge æ slipp unna danseband og dde..

__________________



.....det er i motvind en drage flyr.....
Michelin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 10:38   #12
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Metal tråden

*kikker inn*
Teller Bon Jovi og Guns n Roses....?

__________________
You are what you eat, so stay away from
fruits and nuts!
(Sitat Garfield)
Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 21:30   #13
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Metal tråden

Sitter og hører på AC/DC - For those about to rock, her nå. Husker godt en konsert i Drammenshallen der de fyrte av kanoner innendørs, helt sinnsykt ;-)

Har vel alltid vært glad i metal; Dio, Black Sabbath, Ozzy, Rainbow, AC/DC, G&R, Mötorhead, Mettalica, Saxon, Lita Ford (puppemetal) og en god del andre.

Selv om jeg er godt voksen så følger jeg med fremdeles.

ROCK ON!

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 22:58   #14
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Metal tråden

Purple for meg da! Har likt dem siden starten, så gammel er jeg. . . Men jeg hører gjerne på en del av de andre bandene som er nevnt her også.

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 15:22   #15
Homer Simpson
Medlem
 
Homer Simpson sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 55
Innlegg: 387
Homer Simpson har en fantastisk aura rundt segHomer Simpson har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Metal tråden

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Var du på Deep Purple konserten i Bodø?

Jeg var der, og det var megaflott!

Selvfølgelig var jeg der!!!

Det var min tredje med Purple, har også sett de i Oslo og Drøbak.

Ellers har jeg vært så heldig å få sett alle mine favorittband live, bortsett fra Van Halen. Hadde billett og greier, men skulle være fadder neste dag, så jeg måtte reise vekk.

__________________


Homer Simpson er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 22:04   #16
N3rfh3rd
Juniormedlem
 
N3rfh3rd sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Romerike
Alder: 43
Innlegg: 16
N3rfh3rd er på en erverdig vei

Sv: Metal tråden

Opprinnelig lagt inn av Begod, her.

Vil bare sjekke om det er noen metal elskere her.

Mine band: Metallica, Accept, Iron Maiden, Nightwish, TNT og Judas Priest. som kjennererne skjønner så holder jeg meg til den melodiske og mykere metalen.

Forøvrig så skal jeg på Maiden konserten på Lerkendal i sommer. Gleder meg noe vanvittig

Kiss, AC/DC, Metallica, Poison, Motley Crüe, Iron Maiden, TNT, Hammerfall, Manowar....I could go on, and on, and on....

__________________


N3rfh3rd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemans Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 19:41   #17
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Metal tråden

Oh yes, en til her.....
InFlames, Children of bodom, Bullet for my valentine, Trivium, HIM, Sonic Syndicate Osv.... Kan fortsette i det uendelige, men dette er favorittene

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 02:30   #18
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Metal tråden

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Rammstein og Nightwish!! Spesielt førstnevnte, de er jeg blodfan av. BLODFAN! Har vært det siden 1997.

Samma her når det gjelder Rammstein!

Clawfinger ligger også høyt på lista mi

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 23:00   #19
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Metal tråden

Opprinnelig lagt inn av Brimstone, her.

Samma her når det gjelder Rammstein!

Clawfinger ligger også høyt på lista mi

Norske Clawfinger ja! WOW - hadde glemt glemt dem.

G`day mate!

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 00:35   #20
paprika
Medlem
 
paprika sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 46
Innlegg: 343
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Sv: Metal tråden

Opprinnelig lagt inn av Begod, her.

Vil bare sjekke om det er noen metal elskere her.

Mine band: Metallica, Accept, Iron Maiden, Nightwish, TNT og Judas Priest. som kjennererne skjønner så holder jeg meg til den melodiske og mykere metalen. Der har du også meg. Metal!

Forøvrig så skal jeg på Maiden konserten på Lerkendal i sommer. Gleder meg noe vanvittig

Heldiggrisen

__________________






Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 10:09   #21
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Sv: Metal tråden

Var på konsert med Elements i helga. Elemnts er sansynligvis norgest beste Deep Purple Cover band.

Er det ikke noen andre her som skal på Lerkendal 7 juni (Judas Priest) eller 22 juli (Maiden)?

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
1000 tråden!!! HP Livets lyse side 1036 23-05-06 14:44
Den store tråden for fest, lek og moro guro Generell diskusjon 2 02-02-05 16:17
Tips/ønske til tråden om bøker Fedonisten Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 17-06-04 01:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no