Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Søndag, en fin dag!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-03-08, 10:03   #1
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk
Smile

Søndag, en fin dag!

God morgen allesammen.

Her vi bor sludder det i dag, men det gjør ikke så mye, vi skal bare være inne og slappe av og kose oss uansett. Vi var ute på så masse i går. Vi gikk ut etter frokost, og så kom vi hjem igjen til å spise taco til kveldsmat i går. Vi var først på kulturspiren og malte påskeegg og diverse andre ting (spikket og mekket og malte osv), og så var vi på kino og så Asterix, - den var faktisk ganske morsom. Og etter det var vi på danseforestilling. Alt på en dag liksom. Skulle gjerne heller gått på danseforestillingen i dag, men de er på rundreise, så de var bare i går.

Så i går var vi sene i seng, og i forgårs var storebror sen i seng fordi han var så lenge på bading, så nå gikk jeg inn og vekket ham ( ) for i morgen er det skoledag.

Så, har dere noen planer i dag da?

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 10:24   #2
Petronella
Medlem
 
Petronella sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 150
Petronella har en fantastisk aura rundt segPetronella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Søndag, en fin dag!

Hørtes ut som en flott lørdag da
Er gråvær og surt her jeg bor idag også. Nå har jeg akkurat sendt to pysj-jenter på badet for å komme seg i klærne etter frokost. Jentungen har hatt bestevenninda på overnatting, og de har SÅ mye å skravle om at ting virkelig tar sin tid....
Broren sitter på rommet å bygger lego, fremdeles i pysj. Det er lissom det beste ved hele søndagen syns han
Men nå MÅ vi begynne å virke her, for vi skal snart på håndballcup. Så, litt matpakkesmøring og en dusj så er mor også klar til avgang
Ha en finfin søndag folkens

__________________
Petronella

Petronella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 10:46   #3
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Søndag, en fin dag!

Liker å våkne litt tidlig i helgene jeg, nyter å spise frokost og drikke kaffe og se på ski på tv for meg sjøl. I dag er her 8 grader, nesten helt blå himmel, og jeg har allerede tatt på meg sykkelklær. Må nok snart røske i gubben og! Vi tenkte å slenge syklene på bilen, og ta utover jæren. Spesiell dag for meg idag, blir siste sykkeldag på lenge, skal på sykehus i morgen å operere høyre albu. Så når jeg låser sykkelen i ettermiddag kommer jeg nok til å sutre ganske mye, håpe dagens tur blir så lang at jeg er for utmattet til å deppe!
God søndag til alle!

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 10:53   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Søndag, en fin dag!

God morgen

Her i heimen er det bare jeg som har stått opp ennå
Deilig med søndagsmorgen og litt fred og ro. Ingen planer for dagen, bare slappe av.

Sola skinner, men det blåser som bare fy ute....

Indi: Kose deg på sykkeltur i dag, og lykke til med operasjonen

God søndag, alle sammen

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 11:58   #5
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Søndag, en fin dag!

Her er det overskyet og trist vær, men minsten og jeg skal på nabogården og lage påskepynt. Blir vel til at jeg kjøper noe også, var innom og tittet i går og det var mye fint

Foreløpig er det tegneserier og klesvask som er gjeldende.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 12:22   #6
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Søndag, en fin dag!

Her har det kommet ti cm våt snø siden i går, så vi har vært ute og måkt en del, laget to stoore snømenn, flere snølykter og hatt det gøy. Ble våte alle sammen til slutt

Nå er det litt roligtid med ungene inne, før jeg reiser på jobb etterhvert. Nå har jeg bare 6 søndager igjen å jobbe, så er det vår og sommerjobbing hjemme! Det skal bli deilig

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 15:16   #7
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Søndag, en fin dag!

God søndag til alle! Har stille rolig søndag, skal ikke ut av døren tror jeg. Sto opp sent, spist deilig frokost, med deilig kaffe, skal sette på new age-musikken min og tenne kubbelysene og bare finnes. Tenk at livet kan være så enkelt og vakkert!

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 18:56   #8
medas
Seniormedlem
 
medas sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.388
medas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt likt

Sv: Søndag, en fin dag!

Opprinnelig lagt inn av Eilan, her.

God søndag til alle! Har stille rolig søndag, skal ikke ut av døren tror jeg. Sto opp sent, spist deilig frokost, med deilig kaffe, skal sette på new age-musikken min og tenne kubbelysene og bare finnes. Tenk at livet kan være så enkelt og vakkert!

Så nydelig innlegg. Må jo bare smile da
Her har vi vært på plantasjen i dag. Sett på dyra og kjøpt noen blomster. En rolig og deilig dag.

Ønsker alle en flott søndag videre!

__________________
medas er pålogget nå   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 19:09   #9
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Søndag, en fin dag!

Vi har vært på barnas verksted og har produsert 2 påskeduker og 2 grytelapper Potettrykk er gøy

Ellers så kjøpte jeg meg et nytt kjede, noen påskeegg og to påskekaniner.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har du prøvd stoffskiftedietten? Gir Spørsmål og svar 12 03-12-07 21:53
Off, i dag slo ikke stixen ut - skjønner ikke helt det altså =( Tette80 Ketolysekuren 5 29-04-07 13:34
I dag "sprakk" jeg gitt! Nille Fysisk og mental helse 19 27-03-05 10:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no