Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Start i desember

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-12-09, 23:29   #1
€Lene€
Medlem
 
€Lene€ sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Tilbake i Sande :)
Alder: 41
Innlegg: 60
€Lene€ er på en erverdig vei

Start i desember

Denne uken har jeg endelig kommet i gang med Ketolyse kostholdet. Tøff start nå før jul, men jeg er innstillt på å klare dette, og lager heller noen ketolysevennlige alternativer til julekosen

Jeg er 26 år, og bor i vestfold. Startvekten min er 80,5 kg, noe som vil si at jeg i utgangspunktet vil ned 20,5 kg. Syntes det er vanskelig å si et bestemt tall, så det kan jo være at jeg er fornøyd før jeg når 60 kg. Dette får jeg se an etterhvert.
Mitt første delmål er 70 kg, som jeg ønsker å nå innen utgangen av mars. Jeg syntes ikke kostholdet er så vanskelig å følge, men det er verre å komme i gang med fysisk aktivitet. Etter endt arbeidsdag, middagslaging, legging av barn og annet som må gjøres i huset, er det altfor godt å sette seg i sofaen Stoooor oppgave til meg selv!!

Noen fler som vil være med å starte nå, og ikke utsette til over nyttår? "Alle" har jo nyttårsforsetter, og min erfaring er at de sjelden holdes, så derfor starter jeg NU

Mine veiinger:
7. desember 09: 80,5 kg
14. desember 09: 79,1 kg (-1,4 kg)
21. desember 09:
28. desember 09:

__________________



Resultat 2010: - 7,9 kg
Delmål 1: 69,9 kg til jul --> 4,4 kg borte og 4,1 kg igjen
Delmål 2: 65 kg innen 1. mai, og etter det blir det forhåpentligvis babymage

Sist redigert av €Lene€ : 15-12-09 kl 22:47.
€Lene€ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 00:26   #2
camryn
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Kringsatt av fiender
Innlegg: 312
camryn er ny på veien

Sv: Start i desember

Heia oss!

Eg byrja den 1., går litt opp og ned her foreløpig, ser ut til at eg har litt problem med å halde meg i ketose sjølv om eg (trur eg) gjør alt riktig. Har litt meir å ta av enn deg, blir spennande å sjå korleis resultatet blir!

Det der med trim og fysisk aktivitet var ikkje så enkelt nei , men får begynne litt og litt.

__________________

camryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 10:09   #3
m.f
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Rygge
Alder: 48
Innlegg: 65
m.f er på en erverdig vei

Sv: Start i desember

Jeg begynte i slutten av november, men datt ut litt pga bursdager og julebord. Satte igang for fullt 1.des. Tok litt tid å komme i ketose for meg og, men er der nå. Har klart å miste 3 kilo, litt laber trening på meg og da jeg har begynt å bli skikkelig slapp. Skal fyre på med litt ekstra kjøtt og grønnsaker, og ikkeminst fisk. Håper det vil gi litt ekstra energi Lykke til og godt vekttap til dere

__________________
m.f


m.f er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Akkurat nå: Easylife Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 17:24   #4
Råååsa
Medlem
 
Råååsa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 61
Råååsa er på en erverdig vei

Sv: Start i desember

Jeg har prøvd skaldeman i ei uke og har funnet ut at jeg må ha salat og grønnsaker og derfor ser det ut til at ketolyse passer meg.

Begynner derfor på denne i dag....

Råååsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 18:23   #5
JeanR
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 5
JeanR er på en erverdig vei

Sv: Start i desember

Jeg er også nettopp begynt. Begynte på mandag 7.des. Har mistet et kg alt er bedre en ingenting!
Går alltid opp i vekt til julen så denne gang tenkte jeg at jeg heller kunne gå ned i vekt. Skal ned ca 10 kg

JeanR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 22:42   #6
€Lene€
Medlem
 
€Lene€ sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Tilbake i Sande :)
Alder: 41
Innlegg: 60
€Lene€ er på en erverdig vei

Sv: Start i desember

Noen av dere som veit hvor raskt det vises på stixen om man faller ut av ketose?
Jeg dro rett fra jobb, og i familieselskap i dag. På jobben var det så hektisk at jeg ikke rakk å spise, og da vi kom til selskapet ble det servert lasagne. Ikke akkurat mat for meg, men jeg orket ikke å vente helt til nå med å spise, så da ble det lasagne på meg i dag

__________________



Resultat 2010: - 7,9 kg
Delmål 1: 69,9 kg til jul --> 4,4 kg borte og 4,1 kg igjen
Delmål 2: 65 kg innen 1. mai, og etter det blir det forhåpentligvis babymage
€Lene€ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 06:49   #7
Lasse
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 46
Lasse er ny på veien

Sv: Start i desember

Det slår ut på stixen nesten umiddelbart. Er mulig du ikke faller ut om du fikk i deg lite pasta, men tok du ingen hensyn og spiste pastaplatene også har du to-tre sure dager foran deg for å komme i ketose igjen. Er bare å komme seg opp på hesten igjen det. Det tar litt tid å legge om "tankegangen": Et lite feiltrinn med karbohydrater når man har hastverk eller er uforsiktig ødelegger mye, mens man stort sett kan spise seg stappmett på alt annet helt uten hensyn til kaloriene. Ved vanlig slanking er det jo motsatt.

Lykke til videre, det tar ikke lange tiden før du er på rett spor!

__________________
Lasse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 15:15   #8
m.f
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Rygge
Alder: 48
Innlegg: 65
m.f er på en erverdig vei

Sv: Start i desember

Hei igjen!
Jeg må begynne på'n igjen i morgen da jeg var i utdrikkingslag i går og normal mat ble spist. Ris og gryterett, hvitløksbrød er fortært... smakte kjempegodt, da jeg faktisk ikke har spist brød siden tidlig i nov. Unnet meg litt kos, men det var det. Nå er det tilbake på lavkarbo! Lykke til videre alle

__________________
m.f


m.f er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Akkurat nå: Easylife Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 20:28   #9
Nix
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 43
Nix er på en erverdig vei

Sv: Start i desember

Jeg henger meg på, siden jeg begynte igjen (for n'te gang) i dag. Jeg var på samme diett i fjor (fra februar), og gikk ned 25 kg på under ett år. Desverre så ble jeg "innhentet" av karboene, og 10 kg har kommet på igjen.

Lykke til, til dere alle

Nix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 11:18   #10
€Lene€
Medlem
 
€Lene€ sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Tilbake i Sande :)
Alder: 41
Innlegg: 60
€Lene€ er på en erverdig vei

Sv: Start i desember

Nå har det gått en uke + 1 dag siden jeg startet. Veide meg i går, og har gått ned 1,4 kg Veldig fornøyd med å starte turen nedover, og håper på en god fortsettelse. Jeg er hvertfall veldig motivert! Disse førjulsdagene har det blitt litt kakebaking her hjemme, men jeg har ikke tatt en eneste liten bit av julebaksten. Såååå fornøyd! *klappe meg selv på skulderen*

Hvordan går det med dere andre??

Lasse: Det gikk veldig fint i forhold til stixen. Jeg har testet hver kveld siden lørdag, og jeg er fortsatt i ketose Overspiste ikke, og tok ikke loff som tilbehør, men heller litt ekstra salat.

Og til alle sammen: Ha en fin førjulsuke

__________________



Resultat 2010: - 7,9 kg
Delmål 1: 69,9 kg til jul --> 4,4 kg borte og 4,1 kg igjen
Delmål 2: 65 kg innen 1. mai, og etter det blir det forhåpentligvis babymage
€Lene€ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 11:39   #11
annabanana
Medlem
 
annabanana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: møre og romsdal
Alder: 39
Innlegg: 195
annabanana er ny på veien

Sv: Start i desember

Hei

jeg hadde tenkt å vente til januar, men klarte det visst ikke Blei så ivrig.
Jeg starter i dag Handla "ketolyse mat" og stix i går så nå er jeg klar!

Har ikke batteri på vekta så jeg vet ikke akkurat hvor mye jeg veier, men skal ned 20-25 kg.. forhåpentligvis til juni

I dag har jeg spist eggerøre med salat og fetaost til frokost. Så blir det ut på tur. Leser til eksamen så jeg er hjemme. Da er det litt enklere å få til måltidene.

Lykke til alle sammen!

Skal vi bruke dette som veietråd for desember startere forresten?

Mine veiinger:

Minus 2,9 kg på grete roede.

15. desember 09: 94,9 kg
22. desember 09: 92,7 kg Minus : 2,2 kg
29. desember 09:
5. januar 09:
12 januar 09:

__________________



Sist redigert av annabanana : 22-12-09 kl 10:53. Årsak: Legge inn vekt :)
annabanana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 22:50   #12
€Lene€
Medlem
 
€Lene€ sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Tilbake i Sande :)
Alder: 41
Innlegg: 60
€Lene€ er på en erverdig vei

Sv: Start i desember

Jeg blei også så ivrig at jeg måtte begynne før jul annabanana. Samboeren min skjønte ikke hvorfor jeg gadd å begynne nå, men jeg var klar!!

Syntes forslaget om å ha dette som veietråd var god. Da kan vi følge hverandre og bli motivert av hverandres nedgang

__________________



Resultat 2010: - 7,9 kg
Delmål 1: 69,9 kg til jul --> 4,4 kg borte og 4,1 kg igjen
Delmål 2: 65 kg innen 1. mai, og etter det blir det forhåpentligvis babymage
€Lene€ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-12-09, 20:06   #13
Råååsa
Medlem
 
Råååsa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 61
Råååsa er på en erverdig vei

Sv: Start i desember

Jeg veide meg hos legen før jeg startet og skal tilbake til legen på tirsdag, da har jeg holdt på i ca 3 uker....er så spent på om jeg har lagt på meg eller gått ned...hehe er litt usikker på fettmaten og tør ikke helt å tro at det funker! Kommer tilbake med oppdatering på tirsdag! Kryss fingrer og tær for meg da!

Råååsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 21:29   #14
m.f
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Rygge
Alder: 48
Innlegg: 65
m.f er på en erverdig vei

Sv: Start i desember

Hei alle
angrer (!!!) skikkelig på at jeg tillot meg selv en sprekk sist helg. Det er nesten som om sukkeret har overtatt hjernen min etter at jeg spiste normal mat.. jeg bare MÅ ha noe godis. Tante rød er og på besøk- så det er ekstra vanskelig å holde seg... Skal skjerpe meg - ikke noe karber fra nå av. ! huff- kan dere la vær å sprekke så gjør det- fryktelig vanskelig og holde seg etterpå...

__________________
m.f


m.f er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Akkurat nå: Easylife Svar med sitat
Gammel 21-12-09, 01:32   #15
annabanana
Medlem
 
annabanana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: møre og romsdal
Alder: 39
Innlegg: 195
annabanana er ny på veien

Sv: Start i desember

Da har vi samme veiie dag Råååsa! Lykke til til oss! sikker på du har gått ned!

M.f sist jeg gikk på kuren sprakk jeg hele tia.. det var kjempe kjedelig:/ derfor skal jeg være veeldig obs denne gangen (lett å si 5 dager inn i kuren, men!) sist endte omtrent hele kuren opp med å "skulle gå tilbake til ketose".. slitsomt og bortkastet! Håper du klarer å komme tilbake og holde deg der
Har litt vanskelig for å holde meg unna sukkerfritt snop.. hallo.. allerede! Skulle handle inn til jula når jeg først var i byn da, ikke lurt!

Men uansett har jeg gått ne 1,9 kg til nå, og håper på at det blir meeeer til tirdag Ketolyse i love you!

__________________


annabanana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-12-09, 08:08   #16
€Lene€
Medlem
 
€Lene€ sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Tilbake i Sande :)
Alder: 41
Innlegg: 60
€Lene€ er på en erverdig vei

Sv: Start i desember

God mandag morgen
Håper alle har hatt en fin helg. Jeg hadde en dag fri, og en dag med jobbing, så helgen har vært helt grei.

Veiedag i dag, og vekten viste -0,5 kg. Litt småskuffet over at jeg ikke hadde gått ned mer, spesielt når vekten viste -1,1 kg tidligere i uken. Jeg må klare å holde med unna vekten annet enn på veiedagene mine!!! Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg plutselig hadde en nedgang på 0,6 kg mindre. Har ikke hatt noen utskeielser, og har vært i ketose hele uka. Noen som har en teori på det??

Uansett, nå er det en ny uke med nye muligheter Selv om denne uken kommer til å bli tøff! Tenkte å kose meg litt, hvertfall på julaften, så jeg er spent på om jeg klarer noen nedgang neste uke.

Ha en flott uke alle sammen

__________________



Resultat 2010: - 7,9 kg
Delmål 1: 69,9 kg til jul --> 4,4 kg borte og 4,1 kg igjen
Delmål 2: 65 kg innen 1. mai, og etter det blir det forhåpentligvis babymage
€Lene€ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 10:08   #17
Råååsa
Medlem
 
Råååsa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 61
Råååsa er på en erverdig vei

Sv: Start i desember

Da er det legedag og jeg skal veies etter 20 dager på kur! Er så spent at jeg er kvalm....tør ikke tro jeg er gått ned, selv om jeg føler det da...men det har jeg følt før også, og så har jeg gått på vekta og fått en nedtur.....
Kryss fingrer da folkens! Kommer med tilbakemelding i ettermiddag!

Nå skal jeg finne det karbobrødet og bake til jul...hjelper lite med godt pålegg hvis man ikke har noe å ha under liksom!

Råååsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 10:12   #18
Råååsa
Medlem
 
Råååsa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 61
Råååsa er på en erverdig vei

Sv: Start i desember

Opprinnelig lagt inn av €Lene€, her.

Veiedag i dag, og vekten viste -0,5 kg. Litt småskuffet over at jeg ikke hadde gått ned mer, spesielt når vekten viste -1,1 kg tidligere i uken. Jeg må klare å holde med unna vekten annet enn på veiedagene mine!!! Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg plutselig hadde en nedgang på 0,6 kg mindre. Har ikke hatt noen utskeielser, og har vært i ketose hele uka. Noen som har en teori på det??

Salt mat....helt sikkert grunnen...kroppen kan "gå opp" 2 kilo i bare vann ved å spise salt mat....når jeg gikk ned 40 kg tidligere og gikk på 1300 kcal, så hadde vi tacokveld på fredager, da veide jeg 2 kg mer et par tre dager etterpå. Så lenge man VET det, så er det bare å vente et par dager og så er det bort...du kan kanskje merke det på ringer osv....hvis vekten er viktig på veiedager, noe det var til meg, så forandre veiedagen til 3 dager etter du vet at du spiser salt mat...og vær obs på at det er flere matvarer som gir salt enn du tror!

Lykke til, vekten er nok snillere om en dag eller to!

Råååsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 10:52   #19
annabanana
Medlem
 
annabanana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: møre og romsdal
Alder: 39
Innlegg: 195
annabanana er ny på veien

Sv: Start i desember

Da har jeg veid meg.. Gått ned 2,2 kg wooop wooop.. Tror jeg hadde gått ned mer hvis ikke det var for et kjempe måltid klokka 1 i natt.. blei litt sulten gitt. kjenner jeg er tung i magen enda.

Men jeg er kjempe fornøyd

Lykke til Råååsa

Kanskje du går ned litt ekstra neste uke da Lene? hvis det er noe som trenger å "løsne"

__________________


annabanana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 10:59   #20
camryn
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Kringsatt av fiender
Innlegg: 312
camryn er ny på veien

Sv: Start i desember

Lykke til hos lege Råååsa! Håpar du får fine resultat.

Baking ja... må lage eit brød i allefall no før me reiser heim til jul. Er mulig eg prøver på krydderkaka og Sara Bernhard og, får sjå. Er nok ein fordel om eg har eit litt meir lovlig "snop" 1. juledag i allefall. Me er generellt ikkje så voldsomme på kakebaking og slikt i jula, men noko blir det jo.

Var ellers på ei julebordliknande affære i helga, klarte meg fint heilt til lefseklingen kom på bordet. Men hadde rekna med at eg kom til å dette litt ut av ketose, og det var greit. Den er tilbake no og det gikk forbausande greit faktisk. Detter nok ut i jula og, men det er halvplanlagt og lovlig. Så lenge eg fokuserer på lavkarbo berre slik at eg har følelsen av at eg har litt kontroll, da blir det ikkje så vanskelig å fortsette når jula er over.

__________________

camryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 11:00   #21
camryn
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Kringsatt av fiender
Innlegg: 312
camryn er ny på veien

Sv: Start i desember

Opprinnelig lagt inn av annabanana, her.

Da har jeg veid meg.. Gått ned 2,2 kg wooop wooop.. Tror jeg hadde gått ned mer hvis ikke det var for et kjempe måltid klokka 1 i natt.. blei litt sulten gitt. kjenner jeg er tung i magen enda.

Men jeg er kjempe fornøyd

Lykke til Råååsa

Kanskje du går ned litt ekstra neste uke da Lene? hvis det er noe som trenger å "løsne"

Kjempebra! Flink du.

__________________

camryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 11:44   #22
€Lene€
Medlem
 
€Lene€ sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Tilbake i Sande :)
Alder: 41
Innlegg: 60
€Lene€ er på en erverdig vei

Sv: Start i desember

Det snør ute, inne lyser juletreet opp, julemusikk i høytalerne og jeg har FRI For en deilig dag! Skal på juleforestilling etterpå, så da håper jeg at julestemningen kommer for fullt

Råååsa: Jeg måtte gå på vekten i dag for å se hvordan det ligger an nå. Den viste jammen meg 0,9 kg mindre enn i går. En vekker på hvor mye salt har å si gitt!

Lykke lykke til hos legen i dag! Blir spennende med oppdatering


Annabanana: For en utrolig bra vektnedgang, gratulerer Satser på at vekten blir min bedre på mandag, selv om denne juletiden sikkert kommer til å bli en utfordring. Kommer til å kose meg litt på julaften, men ellers leve som jeg gjør nå.

__________________



Resultat 2010: - 7,9 kg
Delmål 1: 69,9 kg til jul --> 4,4 kg borte og 4,1 kg igjen
Delmål 2: 65 kg innen 1. mai, og etter det blir det forhåpentligvis babymage
€Lene€ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 12:28   #23
Råååsa
Medlem
 
Råååsa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 61
Råååsa er på en erverdig vei

Sv: Start i desember

Fikk ketolysesticksa i dag og ifølge dem er jeg iallefall i fettforbrenningsmodus!

annabanana: Grattis med topp vektnedgang!!

€Lene€: Se der ja...trodde nok det var d...ja det er skummelt det saltet om man ikke er obs på det!

Da løper jeg snart til legen....
Gubben har vedda 3,5 kg, dattera 5 kg...hehe de har nå troen på meg da! Jeg tør ikke vedde noe nei!

Råååsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 17:00   #24
Råååsa
Medlem
 
Råååsa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 61
Råååsa er på en erverdig vei

Sv: Start i desember

Og resultatet etter 19 dager på ketolyse har gitt 7 kg ned!
Gjett om jeg gleder meg til juleribba og alt annet snack! Først nå tør jeg tro at dette funker! Guri så glad jeg er!

Nå skal jeg lage meg god salat med kylling, fetaost og oliven og feire litt!
Neste veiing blir om 14 dager ca, også hos legen!

Råååsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 17:02   #25
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Start i desember

Knallbra, Råååsa!!!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
RESULTATER: Ned 10 kg til jul-November/desember! Anom Ketolysekuren 141 05-01-10 16:04
Treningsutfordring Desember 2009 Areola Trening 135 31-12-09 23:52
Tanker om desember achillea Ketolysekuren 29 08-11-08 18:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no