Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-09-11, 21:58   #1
oppavsofaen
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 103
oppavsofaen er på en erverdig vei

Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Hvor mange kg har dere gått ned i uken? Hvor mange karbohydrater holder dere dere til pr dag? Hvor "nazi" har dere vært hva kosthold angår? Har dere trent noe ved siden av?

Og hvor mye veide du/skal du ned?

Maaange spørsmål her..

oppavsofaen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 22:40   #2
dumidalia
Medlem
 
dumidalia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 223
dumidalia er på en erverdig vei

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt..

Hei!

Jeg veide 85,4 kg da jeg startet opp 1. august. Nå veier jeg 75,8 kg.

startvekta 1.8 var 85,4 kg
8.8 - 81,6 kg -3,6kg første uken =)
15.8 - 81,6 kg, ingen nedgang etter karbohelg
19.8 - 80,2 kg -5,2 kg!
22.8 - 78,6 kg -6,8 kg
29.8 - 77,4 kg - 8 kg!
5.9 - 75,8 kg -9,6 kg!

Holder meg lavt på karbene, men teller ikke. Er nok under 20, kanskje også under 15. Jeg har hatt en karbohelg i august, men ellers har jeg vært nazi. Jeg har ikke trent noe spesielt, men litt sykling og turgåing. Veide 85,4 kg, skal helst ned til 60 kg i første omgang..

__________________
På vei mot bedre helse og et lettere liv



dumidalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 23:20   #3
oppavsofaen
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 103
oppavsofaen er på en erverdig vei

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt..

Herlighet, det er jo fantastisk Dumidalia!! 15 kg på 6 uker?!? Jeg er mektig imponert!!!

Selv er jeg ca 75 kg nå. Vil ned til ca 65. Er ganske høy også, så ser for meg at dersom jeg går enda mer ned vil det ikke se særlig pent ut. Ser jo at de som har litt ekstra å ta av gjerne går ned opp til 2-4 kg i uka, men det er vel mindre realistisk når man skal ned ca 10 kg, så greit å høre litt med dere andre som enten er i gang eller allerede har klart det!

oppavsofaen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 23:36   #4
dumidalia
Medlem
 
dumidalia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 223
dumidalia er på en erverdig vei

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt..

Opprinnelig lagt inn av oppavsofaen, her.

Herlighet, det er jo fantastisk Dumidalia!! 15 kg på 6 uker?!? Jeg er mektig imponert!!!

Selv er jeg ca 75 kg nå. Vil ned til ca 65. Er ganske høy også, så ser for meg at dersom jeg går enda mer ned vil det ikke se særlig pent ut. Ser jo at de som har litt ekstra å ta av gjerne går ned opp til 2-4 kg i uka, men det er vel mindre realistisk når man skal ned ca 10 kg, så greit å høre litt med dere andre som enten er i gang eller allerede har klart det!

Nei, ikke 15 kg.. 9,6 kg. Men jeg er stolt likevel!

De første ukene går det ofte fort ned, men det avhenger av hvor mye man skal ned. Jo nærmere du er målvekta, jo saktere går det. Dessverre er ikke kroppen og hodet alltid enig om hva målvekta er heller...

__________________
På vei mot bedre helse og et lettere liv



dumidalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 00:19   #5
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt...

Jeg er ikke nazi, ligger vel på max 50, noen dager mer. Teller ikke, men prøver å spise ren mat, fokuserer på det, og holder meg unna de verste karboproduktene. Trener en del vil jeg si, sykkler 2-3 dager i uka til jobb, total 12 km, og jogger ca 2 ganger i uka, da 2,5 km. Vet ikke om jeg har gått ned noe, har ligget på 81-82 kg siden nyttår, gått opp og ned i perioder siden nyttår, på det meste har jeg hvert 86.

Begynt med trening i mai, men ikke hvert stirks i sommer med maten, heller konsentret meg om trening. Har holdt vekta, er strammere og mye friskere enn noen gang. Masse overskudd og god form. Håpe er jo fortsatt en dag å nå 65, men nå kommer vinteren, så det målet får jeg sagte skride meg fremot til neste sommer. Det viktigste for meg er å finne en livstil jg kan leve med, på alle måter

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 00:31   #6
oppavsofaen
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 103
oppavsofaen er på en erverdig vei

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt...

Opprinnelig lagt inn av Mellon, her.

Jeg er ikke nazi, ligger vel på max 50, noen dager mer. Teller ikke, men prøver å spise ren mat, fokuserer på det, og holder meg unna de verste karboproduktene. Trener en del vil jeg si, sykkler 2-3 dager i uka til jobb, total 12 km, og jogger ca 2 ganger i uka, da 2,5 km. Vet ikke om jeg har gått ned noe, har ligget på 81-82 kg siden nyttår, gått opp og ned i perioder siden nyttår, på det meste har jeg hvert 86.

Begynt med trening i mai, men ikke hvert stirks i sommer med maten, heller konsentret meg om trening. Har holdt vekta, er strammere og mye friskere enn noen gang. Masse overskudd og god form. Håpe er jo fortsatt en dag å nå 65, men nå kommer vinteren, så det målet får jeg sagte skride meg fremot til neste sommer. Det viktigste for meg er å finne en livstil jg kan leve med, på alle måter

Da er du jo ganske aktiv! Du ligger altså jevnt på vekta når du gjør det slik? Det ALLER beste er jo såklart å føle seg frisk og å være i god form, noe du tydeligvis er! Da er jo vekttap bare en bonus! men om du har holdt på sånn siden nyttår og ikke veid deg siden da så må du vel ha gått ned?

oppavsofaen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 00:32   #7
oppavsofaen
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 103
oppavsofaen er på en erverdig vei

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt..

Opprinnelig lagt inn av dumidalia, her.

Nei, ikke 15 kg.. 9,6 kg. Men jeg er stolt likevel!

De første ukene går det ofte fort ned, men det avhenger av hvor mye man skal ned. Jo nærmere du er målvekta, jo saktere går det. Dessverre er ikke kroppen og hodet alltid enig om hva målvekta er heller...


Hahahah, må le av meg selv.. Her har jeg sittet hele kvelden og regnet høyskolematematikk, men DET regnestykket gikk ikke gitt! men herregud, 9 kg på 6 uker er HELT fantastisk! Du har all grunn til å være stolt!!

oppavsofaen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 00:44   #8
LiseSJ
Medlem
 
LiseSJ sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Hønefoss
Alder: 33
Innlegg: 200
LiseSJ er på en erverdig vei

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt...

jeg veide 86 når jeg startet (som er sånn ca 2 uker siden :P ) og allerede etter en uke (og det var bare nedtrappingen) klarte jeg å spise/gå av meg ca3 kg.. Nå veier jeg 83,2 og er storfornøyd. håper det fortsetter slik Samboeren har gått ned fra 132 (han er en muskelbundt og mange av disse kiloene er nok ikke fett), helt ned til 126 på halvannen uke. jeg teller heller ikke så grundig, jeg bare regner overslag i hodet. jeg tenkte først rundt 50-70 om dagen, men jeg er nok sjeldent over 40 om dagen.

__________________
Journalen min =)

I am the one who got myself fat, who did all the eating. So I had to take full responsibility for it. Kirstie Alley
LiseSJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert med et hint av LCHF Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 11:00   #9
dumidalia
Medlem
 
dumidalia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 223
dumidalia er på en erverdig vei

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt..

Opprinnelig lagt inn av oppavsofaen, her.

Hahahah, må le av meg selv.. Her har jeg sittet hele kvelden og regnet høyskolematematikk, men DET regnestykket gikk ikke gitt! men herregud, 9 kg på 6 uker er HELT fantastisk! Du har all grunn til å være stolt!!

Hehe
Takker!
Jeg gikk på ketolyse før jeg ble gravid også, gikk da fra 85 kg 7. februar til 67 kg 13. april. Da trente jeg mye og var totalt nazi på kosthold. Ingen sprekker, pulvershakeing osv. Det var helt greit da, men nå som jeg er i full jobb og har barn er det ikke aktuelt å droppe maten.

__________________
På vei mot bedre helse og et lettere liv



dumidalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 11:46   #10
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av oppavsofaen, her.

Hvor mange kg har dere gått ned i uken? Hvor mange karbohydrater holder dere dere til pr dag? Hvor "nazi" har dere vært hva kosthold angår? Har dere trent noe ved siden av?

Og hvor mye veide du/skal du ned?

Maaange spørsmål her..

Jeg veide 80,7 når jeg startet. Har ikke vært "nazi" i det hele tatt, men prøver å bare spise matvarer som har under 5 kh pr 100 gr. Har satt et tak på 50 kh for dagen (det er ganske mye), men går mest ned når jeg spiser lite kh.

Uke 1: -3,5kg (mye vannvekt )
uke 2: -1,5 kg
uke 3: -1 kg
uke 4: -1 kg

Kan ikke si at jeg har trent noe særlig. Gikk noen turer i starten, men da skolen startet etter sommeren sluttet jeg med det (har vært mye syk de to siste ukene.)

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 12:52   #11
oppavsofaen
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 103
oppavsofaen er på en erverdig vei

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Steike, dette er motivasjon!

Har ei badevekt som er fullstendig på tur (+/- 3 kg om jeg stiger oppå to ganger etter hverandre), så har egentlig bestemt meg for å ikke veie meg noe særlig. Bare spise riktig, og heller prøve å være i litt aktivitet. (noe som blir altfor lite av! ) Så får vi se etterhvert, får kjøpe meg ei ny vekt om noen uker.

Så da er det ikke urealistisk å tenke 1 kg i uken dersom jeg holder meg til MAKS 50 kh pr dag? (Veier ca 75 kg, er 170 cm høy)

oppavsofaen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 13:10   #12
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av oppavsofaen, her.

Så da er det ikke urealistisk å tenke 1 kg i uken dersom jeg holder meg til MAKS 50 kh pr dag? (Veier ca 75 kg, er 170 cm høy)

Dette vil avhenge av hvordan akkurat din kropp fungerer, egentlig - det vanlige er at vekttap går saktere jo nærmere man er normalvekt i utgangspunktet. Det vil si at det kan være urealistisk for deg å forvente like stort ukentlig vekttap som en som har høyere BMI enn deg. Et halvt kilo i uka vil regnes som strålende nedgang uansett.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 14:08   #13
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Jeg har stått stille lenge, men startet med 8 kg på et par måneder. Nå boikotter jeg vekta for tiden og trener mye. Er 172cm og skal ned til 70-72kg, en vekt jeg stort sett har ligget på naturlig.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 14:18   #14
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av oppavsofaen, her.

Hvor mange kg har dere gått ned i uken? Hvor mange karbohydrater holder dere dere til pr dag? Hvor "nazi" har dere vært hva kosthold angår? Har dere trent noe ved siden av?

Og hvor mye veide du/skal du ned?

Maaange spørsmål her..

Jeg startet med ei vekt på 86,7 kg. Nå ligger jeg og dabber rundt 79-80 kg. Startet tja..i mai var vekta rundt 86,7 kg. Så det har ikke akkurat rast ned. Men de fleste tror jeg har gått ned langt mer enn jeg har :P Det er bare gøy. Jeg er ikke høyere enn 166 cm. Så hvis jeg hadde brydd meg noe som helst ang BMI så har jeg jo en lang vei å gå, men altså, jeg bruker størrelse 38 i bukser, 38 i overdeler (har faktisk en i 36/38..haha). Så derfor dropper jeg alt som har med tall og BMI å gjøre.

Jeg har allikevel satt meg et slags liksom-vekt-mål. 75 kg. Så får vi se. Kanskje ned til 70 kg. Men tror ikke jeg vil legger ned enn dit. Jeg har en mistanke om at for lavt tall ikke er noe særlig for meg. Jeg trener vektløfting forresten. Har vært syk og sånn i det siste, men jeg trener stort sett 5 dager i uka. Cardio og vektløfting.

Jeg teller ikke karbohydrater. Jeg bare spiser hva jeg vil (av lavkarbo ofc). Har en "liten regel" for meg selv, mat med mer enn 5 gram kh pr 100 gram spiser jeg ikke Vet flere bruker den! Jeg ligger under 72 gram kh pr dag iallefall. Det er inkludert proteinshakes

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 15:24   #15
koko75
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 79
koko75 er på en erverdig vei

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Jeg har bare holdt på i 2 uker og gått ned 1,8kg på denne tiden. Skal ned fra 77 til 68, men er bare 1,65 høy. Ammer og må ta det litt med ro, men spiser ikke mye kh. Teller ikke nå, men første uka mellom 20 og 60 som nok egentlig er litt lavt.

__________________




koko75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ammetilpasning Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 15:55   #16
oppavsofaen
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 103
oppavsofaen er på en erverdig vei

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Takker for flotte svar! Jeg får satse på 0,5 kg i uka nå da, og ta alt annet som en stor bonus!!

Det er UTROLIG god motivasjon å lese hvor mye dere har klart å gå ned her, så selv om jeg har fått svar på hvor mye jeg kan forvente å gå ned i uka må dere mer enn gjerne fortsette å svare!

oppavsofaen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 17:10   #17
HighFive
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 39
Innlegg: 32
HighFive er på en erverdig vei

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Det er litt variabelt hvor mye jeg går ned fra uke til uke. Så langt ser det slik ut:

My Weight Chart:
>

Jeg begynte 3. august på 85 kg. Er nå nede i 79.4 kg (-5.6 kg) og er fornøyd med det i forhold til tiden jeg har brukt. Første delmål er 75 kg, men tenker meg ned til <70 dersom det er mulig Det hadde vært deilig å være innenfor "normal" BMI, selv om jeg vet at det ikke er et nøyaktig mål på individ-basis.

__________________
HighFive er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 21:36   #18
MissWaitress
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Norges vakreste by
Innlegg: 4
MissWaitress er på en erverdig vei

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Jeg startet på 75,1 (er 173 høy) første dagen jeg begynte på LCHF. Har variert med å ligge mellom 15-50 gram om dagen i kh. Trener 3 dager i uken, og har på 2 uker gått ned 2,2 kg. For meg er det viktigste å bli bedre i en trøblete mage, men kiloene er også godt å se forsvinner i lag med mageproblemene. Har tenkt meg at å ligge mellom 65 og 69 ville vært perfekt. Må se det litt ann på kroppen med tanke på hvordan den utformer seg.

__________________


MissWaitress er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 12:04   #19
Bissen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Østfold
Innlegg: 12
Bissen er på en erverdig vei

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Hei. Jeg er ganske fersk her. Jeg startet på 73, er 171 høy, og har tenkt meg ned til 62-63, de fleste sier at det er umulig å komme dit man var før man fikk barn, men jeg har en utrolig sterk lyst til å bevise mest for meg selv at dette er mulig!
Første uken gikk jeg ned 2,3 kg
Andre uken 1,1 kg. Har smugveid meg litt og det ser ut som jeg nå har gått opp 0,5 kg?? Håper det er pga at jeg snart skal ha mens, men har hele tiden passet på at karbo ikke er over 20 gram om dagen.
Har fått tips om atkins sjokolade bar og klarte å konsumere en hel her om dagen..kan jo kanskje være det også? Regner med at det jevner seg i det lange løp...
Det er utrolig inspirerende å lese andres historier og tips.
Gleder meg til fortsettelsen!

Bissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 12:35   #20
oppavsofaen
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 103
oppavsofaen er på en erverdig vei

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av Bissen, her.

Hei. Jeg er ganske fersk her. Jeg startet på 73, er 171 høy, og har tenkt meg ned til 62-63, de fleste sier at det er umulig å komme dit man var før man fikk barn, men jeg har en utrolig sterk lyst til å bevise mest for meg selv at dette er mulig!
Første uken gikk jeg ned 2,3 kg
Andre uken 1,1 kg. Har smugveid meg litt og det ser ut som jeg nå har gått opp 0,5 kg?? Håper det er pga at jeg snart skal ha mens, men har hele tiden passet på at karbo ikke er over 20 gram om dagen.
Har fått tips om atkins sjokolade bar og klarte å konsumere en hel her om dagen..kan jo kanskje være det også? Regner med at det jevner seg i det lange løp...
Det er utrolig inspirerende å lese andres historier og tips.
Gleder meg til fortsettelsen!

Det er jo KJEMPEbra! Du er jo ikke å regne som overvektig fra før av heller, så da er det jaggu ikke verst å ha klart å gå ned så mye pr uke! Forsvinner jo mye vann i starten, men likevel! Stå på, lykke til videre!! Utrolig motiverende lesing ja!

oppavsofaen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 12:36   #21
oppavsofaen
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 103
oppavsofaen er på en erverdig vei

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av oppavsofaen, her.

Det er jo KJEMPEbra! Du er jo ikke å regne som overvektig fra før av heller, så da er det jaggu ikke verst å ha klart å gå ned så mye pr uke! Forsvinner jo mye vann i starten, men likevel! Stå på, lykke til videre!! Utrolig motiverende lesing ja!

Og forresten; jeg er allerede der jeg var før jeg fikk barn.. Vil ned enda litt til, men ser at det er en del med kroppen/formene mine som er og blir forandret samme hvor mye jeg går ned i vekt..

oppavsofaen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 18:29   #22
Nordmørsloppa
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 1.038
Nordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snill

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Jeg veide 92,5kg 1 august og har gått ned til 88,5 kg. Det er 4 kg på 5 uker, og er fornøyd med det, selv om jeg selvsagt ikke har hatt noe i mot å rast ned i vekt slik mange gjør ;D

__________________




Loppas Journal
Nordmørsloppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Whole30 Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 19:17   #23
krlstin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 25
krlstin er på en erverdig vei

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Hei! Jeg har nettopp startet på igjen etter et alt for langt opphold, og 7 kg på igjen. I fjor høst gikk jeg ned 18 kg fra 12 juli til starten på november.. Da spiste jeg både posesauser, fiskeboller i hvitsaus og sukkerfritt godteri og light brus. Altså, jeg var ikke nazi at all Jeg trente ikke i det hele tatt.

Nå er jeg 79,7 kg og har da 14,7 kg å ta av meg. 65 er målet! Denne gangen skal jeg fokusere på trening samtidig som jeg spiser sunn lavkarbomat, så vektnedgangen går sikkert ikke så raskt denne gangen som sist. Men håper at jeg er 14,7 kg lettere rundt slutten på desember-januar..

__________________
Bloggen min om lavkarbo: www.lavkarbodiett.blogg.no

krlstin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 21:49   #24
Siwa
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Tr.heim
Alder: 49
Innlegg: 77
Siwa er på en erverdig vei

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Jeg er også nybegynner, og har holdt på bare i en uke, men vekta har gått ned 3,5 kg
Teller ikke karb, men vet at det er 22 gram i shaken min om morran, så prøver jeg å holde meg unna karb ellers.

Har tatt av to beltehull rundt magen den ene uka, så jeg er godt motivert for å fortsette

__________________
Veien mot vektnedgang kan være tøff!!

Siwa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 02:03   #25
LiseSJ
Medlem
 
LiseSJ sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Hønefoss
Alder: 33
Innlegg: 200
LiseSJ er på en erverdig vei

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av Siwa, her.

Jeg er også nybegynner, og har holdt på bare i en uke, men vekta har gått ned 3,5 kg
Teller ikke karb, men vet at det er 22 gram i shaken min om morran, så prøver jeg å holde meg unna karb ellers.

Har tatt av to beltehull rundt magen den ene uka, så jeg er godt motivert for å fortsette

Kom til svigers for et par dager siden, og de klarte ikke å svare på om de hadde det bra, det eneste de utbrøt var: " fy søren og bra du ser ut! du har jo blitt så mye tynnere!" tihi.. Godt og høre for ei jente som meg, som alltid har vært litt rund i kinnene. =) Også gått ned 3 kg på 1 1/5 uke ;D hurra for oss ;D Flink du er.. *hiigh five*

__________________
Journalen min =)

I am the one who got myself fat, who did all the eating. So I had to take full responsibility for it. Kirstie Alley
LiseSJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert med et hint av LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor ofte veier dere dere?? Sugarmom Spørsmål og svar 39 25-05-11 18:05
For dere som veier maten, hvor mye spiser dere for dagen? beate Lavkarbo generelt 13 28-02-10 20:06
For dere som veier maten, hvor mye spiser dere for dagen? beate Generell diskusjon 2 11-11-09 11:18
Veier dere maten? Stilken Ketolysekuren 11 16-04-09 09:24
Veier dere dere med eller uten klær? Dolly Lavkarbo generelt 23 27-03-07 10:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no