Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Bare jeg

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-02-05, 12:25   #1
Tidligere bruker
Gjest
 
Innlegg: n/a

Bare jeg

*slettet*


Sist redigert av Tidligere bruker : 12-08-06 kl 08:26.
  Svar med sitat
Gammel 27-02-05, 14:13   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Der var jeg også engang ..... MÅTTE trene. På en måte ønsker jeg at jeg kom dit igjen, men nå er det nok heller slik at jeg må dra meg avgårde til trening, men føler det veldig godt ETTERPÅ. Og å trene hver eneste dag er vel kanskje litt i overkant ??

Dete kommer jo an på hvordan du trener da. Trener du vekter/styrke er det vel anbefalt at du ikke trener samme muskelgruppe (untatt magen) flere dager på rad, men at musklene trenger 1-2 dager hvile innimellom ?? Det var ihvertfall det treneren sa til meg da jeg var på mitt "galeste". Det eneste området jeg kunne trene hver dag var magen sa han.. Det er noen år siden da....

Men dette kan Begod helt sikkert mye mer om !!

Jeg trente armer/overkropp + mage en dag, mage/bein etc dagen etter, så kardio en dag (step, spinning eller aerobics) og så på'n igjen. Hvilte som regel lørdag og søndag. Med liten sønn klarte jeg ikke holde dette styret lenge.... et par år kanskje. Da blei jeg aleine og hadde ikke råd til å trene og betale barnevakt så ofte... og kroppen gikk rett i forfall ! Nå trener jeg motstand/styrke 3 ganger pr uke og har kjempeproblemer med å bygge muskler, spesielt armer..



__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 27-02-05, 15:37   #3
boble
Seniormedlem
 
boble sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: buskerud
Alder: 50
Innlegg: 872
boble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt av
Wink

Jeg syns du skal hvile med god samvittighet.Kroppen trenger tid til å ta seg inn i ny og ne.

Jeg er inne i en hvile-
periode nå. Har trent step/aerobic 4-5 dager i uken siden nyttår,men i forrige uke ble jeg helt kraftløs på trening.Skikkelig merkelig,egentilg. Mistet alt av motivasjon,helt uten forklaring.
Tror jeg muliggens har tatt i litt mye og brent meg ut. Trente bare to ganger i uken som gikk,og det gikk greit,men er fremdeles slapp.
I dag kjenner jeg imidlertid at jeg har litt treningslyst,så kanskje det blir en bitteliten økt etterpå.Vi får se


Tror iallefall at det viktigste er å lytte til kroppen sin,det er jo du som kjenner deg selv best,og vet hvor mye du tåler.

__________________
Bare de sinnsyke tar seg selv helt alvorlig!
boble er avlogget   Min kostholdsfilosofi: bobles lavkarbo. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no