Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hva har du lyst på akkurat nå?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-06-12, 01:06   #26
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

At den vonde kulen på halsen min forsvant

Håper at det ønske blir oppfylt og at den vonde kulen blir borte

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 06:57   #27
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

At den vonde kulen på halsen min forsvant

Siden du skaffet meg godt vær forrige søndag - så sender jeg gode vibber nordover, og håper du er bedre i dag langaard
(Får bare håper mine forbindelser er like gode som dine nå da )

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 07:32   #28
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?

Opprinnelig lagt inn av LaLa77, her.

Det har jeg ikke tenkt på før
En liten hemlighet, jeg ble så grinete i fjor sommer at jeg tok luftpistolen vi har på hytta, og skøyt løs..... Det var ikke spesielt effektivt, men fantastisk deilig

fantastisk!

Jeg har det jeg trenger og har ikke lyst på noe "godt".

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 09:35   #29
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?

Friske knær uten å pådra meg nye skader... 3. Siden påske...

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 09:46   #30
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?

Opprinnelig lagt inn av senka, her.

Håper at det ønske blir oppfylt og at den vonde kulen blir borte

Takk snille du

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 09:48   #31
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Siden du skaffet meg godt vær forrige søndag - så sender jeg gode vibber nordover, og håper du er bedre i dag langaard
(Får bare håper mine forbindelser er like gode som dine nå da )

Takk gode Dietta

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 12:10   #32
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?

En jobb....!!!! Og ett bredbånd som funker

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 12:18   #33
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?

Permanent hushjelp og frekkhet til å ringe meg syk i morgen, siden jeg slutter klokka 23.00 og vi må dra innover mot Gardermoen klokka 02.00.. Men det ville vel virket litt vel suspekt.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 13:09   #34
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?

Opprinnelig lagt inn av Catwoman, her.

En jobb....!!!! Og ett bredbånd som funker

Den hadde jeg glemt. I tillegg til å bli forelsket så har jeg veldig lyst på jobb! Og hvis det var en jobb jeg ble forelsket i hadde det vært helt perfekt!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 13:32   #35
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?

Jeg har lyst på en solid regnbyge og frisk bris. Hilsen frøken Værsyk!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 14:30   #36
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?

Er også akutt babysuk og ønsker meg veldig en liten til selv om vi tilsammen har 5 og livet er mer enn travelt nok, sikkert bare fordi vi ikke kan få flere.

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 14:54   #37
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?

mer enn 20 grader og mer enn 20 minutter med soooool (vil på sjøen og ligge på båtdekket og late meg i stedet for å fryse kvekk ihjæl).

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 15:08   #38
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

mer enn 20 grader og mer enn 20 minutter med soooool (vil på sjøen og ligge på båtdekket og late meg i stedet for å fryse kvekk ihjæl).

Signerer den

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 16:33   #39
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

mer enn 20 grader og mer enn 20 minutter med soooool (vil på sjøen og ligge på båtdekket og late meg i stedet for å fryse kvekk ihjæl).

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Signerer den

Jeg også - selv om jeg kanskje ikke skal klage for mye siden det var hele 11 grader i dag morges, og litt mer nå

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 17:33   #40
Roadie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 31
Roadie er på en erverdig vei

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?

Jeg har lyst på en familie som ikke krangler!!!

Og melkesjokolade..

Roadie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 20:45   #41
Maijka
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 33
Maijka er på en erverdig vei

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?

Jeg har lyst på ...

Maijka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 20:47   #42
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

mer enn 20 grader og mer enn 20 minutter med soooool (vil på sjøen og ligge på båtdekket og late meg i stedet for å fryse kvekk ihjæl).

Ønskermeg også sol, og litt mer enn 6 grader....

__________________


Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 22:37   #43
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

mer enn 20 grader og mer enn 20 minutter med soooool (vil på sjøen og ligge på båtdekket og late meg i stedet for å fryse kvekk ihjæl).

Ja den signerer eg og...... 8 grader og kald vind er kaldt... brrrrrrrrr..... har såååå lyst å bade i sjøen

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 09:28   #44
Fancy
Medlem
 
Fancy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 34
Innlegg: 282
Fancy er ny på veien

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?

Akkurat nå, ønsker jeg at jeg ikke har kjøretime klokken 10. Haaaaater å kjøre bil!

__________________


Fancy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 09:37   #45
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?

Opprinnelig lagt inn av Fancy, her.

Akkurat nå, ønsker jeg at jeg ikke har kjøretime klokken 10. Haaaaater å kjøre bil!

Lykke til! Det går så bra så

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 09:38   #46
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?

Jeg ønsker veeeeldig at hjørnetenna til vesla snart er UTE, for dette orker jeg ikke mer. SNAKK om griiinete unge! Og så ønsker jeg at alle får en flott dag, med riktig kost, mye energi, pågangsmot og flaks

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 12:08   #47
Fancy
Medlem
 
Fancy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 34
Innlegg: 282
Fancy er ny på veien

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Lykke til! Det går så bra så

Det eneste som manglet var at jeg ikke kræsjet, eller kjørte ned noen! Så nei.. den gikk slettes ikke bra..

__________________


Fancy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 12:12   #48
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?

At jeg slapp å gå til tannlegen i dag.....

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 12:13   #49
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?

Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.

Jeg ønsker veeeeldig at hjørnetenna til vesla snart er UTE, for dette orker jeg ikke mer. SNAKK om griiinete unge! Og så ønsker jeg at alle får en flott dag, med riktig kost, mye energi, pågangsmot og flaks

Haha ... da mamma hadde det problemet med meg fikk jeg ... knekkebrød å tygge på. Det gjorde susen...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 12:32   #50
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?

Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.

Jeg ønsker veeeeldig at hjørnetenna til vesla snart er UTE, for dette orker jeg ikke mer. SNAKK om griiinete unge! Og så ønsker jeg at alle får en flott dag, med riktig kost, mye energi, pågangsmot og flaks

Gi ungen noe å gnage på, knekkebrød, kavring eller en hard brødskalk.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fortell meg at jeg ikke har lyst på alt jeg har lyst på! Tropika Ketolysekuren 12 10-12-10 18:39
TV3 stockholm akkurat NÅ! Nerthus Nyheter / media 0 24-10-10 15:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no