Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Induksjon-ferie-ny induksjon?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-09-10, 20:50   #1
annepannekanne
Juniormedlem
 
annepannekanne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 22
annepannekanne er på en erverdig vei
Smile

Induksjon-ferie-ny induksjon?

Akkurat når mine 14 dagers induksjon er over skal jeg på en 10 dagers tur til Palestina Regner ikke med at jeg skal greie å holde meg helt innenfor et perfekt Atkinskoshold, det er litt for mye hummus og falafel i omløp tror jeg, selv om jeg kan droppe de mest åpenbare karbohydratbombene

Så egentlig har jeg to spørsmål:

1. Tips til hva jeg kan bestille når vi spiser ute? (mest av typen litt lokal mat, type midtøsten)
2. Det beste blir kanskje å bare starte på ny induksjon istedet for å gå over til fase to i Atkins når jeg kommer hjem?

annepannekanne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: likte Fedon godt, men nå er det Atkins! Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 21:43   #2
annepannekanne
Juniormedlem
 
annepannekanne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 22
annepannekanne er på en erverdig vei

Sv: Induksjon-ferie-ny induksjon?

Hjelp!
Drar i overmorra, regner med å gå ut av ketose eller sulte ihjel, så det blir nok det første. Kjipt, for jeg er godt i gang og toppmotivert. Tar med meg sticksa og prøver å holde meg i ketose så lenge som mulig, men kan ikke lage matpakke til 1o dager...

Hvis jeg går ut av ketosen:- selvfølgelig spise minst mulig karbo, men regner med at jeg må kutte ned på fettet da? Spise som om jeg gikk på Grete Rode eller noe annet fjas?

Trenger ikke ta sorgen helt på forskudd, men tror ikke lavkarbo vil være tilgjengelige alternativ på flyturen hjem, lange bussreiser, flyktningleire og andre steder jeg skal besøke...

annepannekanne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: likte Fedon godt, men nå er det Atkins! Svar med sitat
Svar

Emneord
atkins


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Egg på induksjon? quebec Atkins kosthold 14 31-08-08 14:25
Induksjon på ny? Posh Spørsmål og svar 0 23-06-08 23:17
Drikke under induksjon Bigmamma Spørsmål og svar 3 21-10-06 19:31
Induksjon og kvalme MissFatBooty Induksjonen 3 14-01-06 09:18
Induksjon Nanett Induksjonen 11 16-03-05 14:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no