Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

HELP! - Skal kjøpe bikini!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-05-09, 20:36   #1
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

HELP! - Skal kjøpe bikini!

Om en måneds tid skal jeg reise til Mallorca med svigerfamilien min + mann og barn selvfølgelig. Nå som jeg snart har tatt av 20 kilo vil jeg jo selvfølgelig se best mulig ut i bikini - og iallefall siden jeg er den desidert største av reisefølget mitt.....
HVOR er de flinke på bikini i mitt område.....Jeg bor i Egersund men kan godt kjøre et stykke...
Vil kjøpe en plass der de er flinke til å veilede slik at jeg får en bikini som sitter bra og slik at jeg ser best mulig ut i plagget jeg kommer til å tilbringe maaaaange timer i i løpet av de to ukene vi er der.......

Noen som vet om noen gode butikker?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-05-09, 23:55   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: HELP! - Skal kjøpe bikini!

Denne kjøpte jeg (den helbrune) før vi dro til Egypt i mars. Den var superdeilig og gir masse sol på kroppen, og skjuler det man vil skjule Kjøp et par forskjellige så du har noe å bytte på med.
Og kjøp en str mindre enn du tror, for den er stor i str og vider seg ut i vann.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 17:29   #3
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: HELP! - Skal kjøpe bikini!

Carisma - denne var kjempefin!!! Takk for tipset!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 19:17   #4
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: HELP! - Skal kjøpe bikini!

Jeg kjøper BH er og bikinier fra Bravissimo.com. De har spesialisert seg på damer med former.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 19:52   #5
Liv:)
Medlem
 
Liv:) sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Alder: 38
Innlegg: 172
Liv:) er ny på veien

Sv: HELP! - Skal kjøpe bikini!

Det fine med moten i år, er jo at alt er litt retro, derfor er bikiniene mer dekkende enn de var før. Badedraktene også forøvrig. Jeg kjøpte badetøy på Lindex, bare mannen min som får seg meg i bikini da, men er greit å ha likevel.

__________________


Liv:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generell Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 20:11   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: HELP! - Skal kjøpe bikini!

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Carisma - denne var kjempefin!!!

Ja, ikke sant? Rimelig også. Forøvrig har www.torrid.com også tøft badetøy, men jeg har aldri bestillt det derfra...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 20:16   #7
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: HELP! - Skal kjøpe bikini!

eep. pga. ellos-linken din carisma så har jeg nå brukt 1000 kr på salget. hehehehe. ;p ikke noe badetøy. det har jeg en skuff full av.

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 20:21   #8
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: HELP! - Skal kjøpe bikini!

Opprinnelig lagt inn av fjanni, her.

eep. pga. ellos-linken din carisma så har jeg nå brukt 1000 kr på salget. hehehehe. ;p ikke noe badetøy. det har jeg en skuff full av.

Hehe, det er fort gjort... Mamma pleier å si "skal du ha noe fra ellos, jeg skal uansett bestille så sparer vi en frakt". Også skal jeg "bare kikke" og vips er jeg 1500-2000 kr fattigere... de 49 kr i frakt blir litt ubetydelige da...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 21:39   #9
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: HELP! - Skal kjøpe bikini!

Kjøpte nettopp en fin badedrakt på Lindex i Egersund, de hadde mange fine
bikini også!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 21:48   #10
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: HELP! - Skal kjøpe bikini!

carisma: haha. jaah. jeg hadde varer for 1000 kr i kurven før jeg la til salget, da ble det 700 og noe, da synes jeg det ble så billig at jeg kunne legge til en genser fra esprit! hahahahahaha.

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 19-05-09, 10:29   #11
Camz
Medlem
 
Camz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 136
Camz er på en erverdig vei

Sv: HELP! - Skal kjøpe bikini!

http://www.superkul.no/kl-r-sko-281/...i-9013871.html

Denne kjøpte jeg nettopp

__________________



Delmål 1: 70 kg - oppnådd 25.05.2010
Delmål 2: 65 kg Delmål 3: 60 kg
Camz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse igjen :) Svar med sitat
Gammel 19-05-09, 12:34   #12
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: HELP! - Skal kjøpe bikini!

Stilig!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-05-09, 20:32   #13
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: HELP! - Skal kjøpe bikini!

Jeg er kjempe fornøyd med den Tankinien fra Ellos som det var linket til. Bestilte en til Hellas turen min. Det er sant at den videt seg ut i vann,etter mye bading vel og merke. La merke til det de siste dagene. Men innleggene i Tankinien kunne vært litt større da,men jeg klipte opp en gammel Bh og brukte innlegg derfra.

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketolyse dvd'n - skal jeg kjøpe den? Ella-A Ketolysekuren 9 15-03-09 18:43
Hva slags vin skal jeg kjøpe? Linna Spørsmål og svar 43 08-03-09 07:15
Hvilken bok skal jeg kjøpe først? BMS! Dr Lindbergs 9 14-10-08 12:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no