Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Noen som bruker rockering her?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-06-14, 16:33   #1
Tetra
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Hvor: Med kjæresten <3
Alder: 37
Innlegg: 138
Tetra er på en erverdig vei

Noen som bruker rockering her?

Har du prøvd rockering med vekt?
Hvordan velger man hvor tung man skal kjøpe?

Hvordan har du merket forbedringer med den? Hvor lange økter og hvor mange ganger i uka har DU brukt den?

__________________



Tetra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-06-14, 23:05   #2
sonim
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 370
sonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snill

Sv: Noen som bruker Rockering her?

Opprinnelig lagt inn av Tetra, her.

Har du prøvd rockering med vekt?
Hvordan velger man hvor tung man skal kjøpe?

Hvordan har du merket forbedringer med den? Hvor lange økter og hvor mange ganger i uka har DU brukt den?

Tips her? http://vgd.no/helse-sex-og-livsstil/...ttel/rockering

Litt nysgjerrig, hvorfor ønsker du bruke rockering og hva er målet ditt? Bedre helse? Styrke? Formshaping? Oppstramming? Bare lek og moro? Bedre kondisjon?

sonim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-06-14, 23:06   #3
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Noen som bruker Rockering her?

Min veier 2,2 kg (eller noe sånt) og er kjempelett å rocke med, gi meg en vanlig leke-ring og den faller rett i bakken. Men om den egentlig har noen virkning... Tja... Jeg prøvde en periode hvor jeg brukte den 15-30 min 3-4 ganger i uka over flere uker, men jeg ble ikke smalere verken over hoftene eller i midja i alle fall.

Men det er moro da!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 24-06-14, 23:14   #4
sonim
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 370
sonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snill

Sv: Noen som bruker Rockering her?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Min veier 2,2 kg (eller noe sånt) og er kjempelett å rocke med, gi meg en vanlig leke-ring og den faller rett i bakken. Men om den egentlig har noen virkning... Tja... Jeg prøvde en periode hvor jeg brukte den 15-30 min 3-4 ganger i uka over flere uker, men jeg ble ikke smalere verken over hoftene eller i midja i alle fall.

Men det er moro da!

Ja, det er nå ihvertfall moro om ikke annet.

sonim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-06-14, 17:19   #5
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Noen som bruker rockering her?

Jeg hadde en på et par kilo som gjorde meg blå og forslått på både mage og tær. Jeg syns ikke det var spesielt moro, men den tok seg veldig godt ut på veggen

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Svar

Emneord
rockering, trening + vektreduksjon


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sworkit - noen som bruker? smgj Trening 0 11-07-13 20:23
Noen som bruker Marevan (blodfortynnende) her? Sony Spørsmål og svar 7 06-07-11 20:09
Noen her som kun bruker turgåing som trening? sæterjenta Ketolysekuren 46 03-11-10 14:01
Dere som bruker rockering roxette Trening 3 26-03-10 21:29
Noen som bruker silikonformer? nomma Spørsmål om matvarer og oppskrifter 21 07-05-09 11:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no