Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Jepp - da skal jeg starte med denne kuren jeg kom over nettet i kveld !!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-06-07, 01:05   #1
Kokosbolla :o)
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 47
Innlegg: 77
Kokosbolla :o) er ny på veien

Jepp - da skal jeg starte med denne kuren jeg kom over nettet i kveld !!

Satt her alene (barnevakt for sønnen min da) og var temmelig despo !!
Har min første barnedåp om to uker og gikk opp 22 kg i svangerskapet pga. kraftig bekkenløsning før og etter fødsel og masse annet tull og jeg er så lei meg. Har ikke mange bilder av meg selv med mitt første barn fordi jeg takler ikke å se hvor feit jeg har blitt - var 10 kg overvektig da jeg ble gravid (
Og nå gruer jeg meg til dåpsbilder......

Så etter maaaasse forskjellige kurer som ikke funker på meg, men er genialt for andre som tok av masse - så prøver jeg meg på ketolysekuren.

Så nå håper jeg dette funker - imorgen kjøper jeg boka og bestiller tablettene. Jeg tror faktisk jeg har spist a la ketolysemat fordi dem bivirkningene jeg har lest - har jeg faktisk opplevd de siste dagene. Og tiltross for at det har vært kjølig og jeg er en frysepinne så har jeg svetta og vært så vaaaarm. Og jeg har lenge holdt meg mest mulig unna pasta, ris og brød og slikt (vet det er fy-fy) og frukt liker jeg ikke.
Så jeg spiser rent kjøtt og grønnsaker - så da ligger jeg vel godt an ?? hehehe....

Er det noen som har kloke ord eller har lyst å si noe - så kom med det )
Jeg trenger all den støtte jeg kan få.....

Klem fra Kokosbolla ) hehe...den passer på meg akkurat nå...

Kokosbolla :o) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 01:19   #2
tech
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 35
Innlegg: 262
tech er ny på veien

Sv: Jepp - da skal jeg starte med denne kuren jeg kom over nettet i kveld !!

Hei og velkommen til oss! Det fungerer nok skjønner du! Smiley i nicket og greier, orginalt.
Men du har et kjempegodt utgangspunkt ja! Det er egentlig hoveddelen av lavkarbo generelt, spise rent kjøtt og grønnsaker

__________________
Startet (06.01.2007): 119,1 kg
Nå: 89,3 kg
Mål: 80 kg
tech er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon (litt tilpasset en sjelden gang i blant) Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 12:23   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Jepp - da skal jeg starte med denne kuren jeg kom over nettet i kveld !!

Heisann og velkommen hit.

Kan skrive under på at ketolysekuren er topp!

Et par tips til deg:
- Hold deg helt unna brød, poteter,pasta,ris, sukker.
-Les alltid varedeklarasjon for å finne karbe-innholdet.
-Rent kjøtt/fisk/fugl, egg er god ketolysemat.
-Spis grønnsaker som vokser over jorda, karbene skal fortrinnsvis komme fra det.
- Bruk fettrike produkt: meierismør, sæterrømme, kremfløte osv. ikke lettprodukt.
- Og drikk masse vann, det er viktig.
-Spis deg mett (ikke overmett) til hvert måltid, og spis når du er sulten.

Les boka godt når du får den, så forstår du ketolysekurens mening.
Og bruk forumet her, still spørsmål viss du lurer på noe.

Det er litt arbeid med en gang, men følger du kuren slavisk de første 2-3 ukene, så blir det en vane..

Lykke til


Sist redigert av Gerd : 30-06-07 kl 12:24. Årsak: Tillegg
Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 13:07   #4
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Jepp - da skal jeg starte med denne kuren jeg kom over nettet i kveld !!

Halløys!

Velkommen hit og lykke til med Ketolyse! Jeg skal love deg at denne kuren fungerer, ja!

Jeg kan skrive under på alt Gerd skrev i innlegget over.
Jeg selv har prøvd "alt" og ingenting har fungert , helt til jeg prøvde Ketolyse. Hipp hurra!

Ha en fin dag med masse deilig lavkarbo-mat!
Me talast!

Hilsen Nic

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 13:10   #5
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Jepp - da skal jeg starte med denne kuren jeg kom over nettet i kveld !!

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Heisann og velkommen hit.

Kan skrive under på at ketolysekuren er topp!

Et par tips til deg:
- Hold deg helt unna brød, poteter,pasta,ris, sukker.
-Les alltid varedeklarasjon for å finne karbe-innholdet.
-Rent kjøtt/fisk/fugl, egg er god ketolysemat.
-Spis grønnsaker som vokser over jorda, karbene skal fortrinnsvis komme fra det.
- Bruk fettrike produkt: meierismør, sæterrømme, kremfløte osv. ikke lettprodukt.
- Og drikk masse vann, det er viktig.
-Spis deg mett (ikke overmett) til hvert måltid, og spis når du er sulten.

Les boka godt når du får den, så forstår du ketolysekurens mening.
Og bruk forumet her, still spørsmål viss du lurer på noe.

Det er litt arbeid med en gang, men følger du kuren slavisk de første 2-3 ukene, så blir det en vane..

Lykke til

Signerer, velkommen og lykke til!!

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 13:14   #6
Kokosbolla :o)
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 47
Innlegg: 77
Kokosbolla :o) er ny på veien

Sv: Jepp - da skal jeg starte med denne kuren jeg kom over nettet i kveld !!

Å så koselig med så masse støtte allerede !! Har gått ned noen gram siden i går faktisk enda jeg spiste sent på kvelden.
Men det høres skremmende ut med fettrik mat som smør, kremfløte etc. det er jo det jeg holder meg laaaaangt borte fra og får verdens dårligste samvittighet når jeg får i meg noe slikt...
Men nå skal jeg ut og lete etter boka så jeg kan få den med en gang...

Idag så jeg 78.9 kg på vekta og ble helt gira og er mer klar for denne kuren - plutselig så gikk vekta mi forbi 79 kg som den har vært i flere uker. Jeg har slitt hardt for å komme meg ned der og da stoppet det.

Kokosbolla :o) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 13:31   #7
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Jepp - da skal jeg starte med denne kuren jeg kom over nettet i kveld !!

Det som er så stilig med ketolysemat er at det har ikke noe å si om du spiser seint på kvelden. Du legger ikke på deg likevel. Forbrenninga går jevnt uansett tid på døgnet. Halleluja! Jeg har alltid vært mest sulten om kveldene...og nå kan jeg spise når jeg er sulten. All favorittmaten min også - middagsmat, kjøttmat. (Har aldri vært noe særlig glad i brødmat)

Selv om det ikke står i boka så kan du muligens holde deg unna tomater, hvis du klarer det. Det er visst mange her inne som har opplevd at tomater kan hemme vektnedgang, meg selv inkludert. Tomat er visstnok pr definisjon er frukt...eller var det et bær...?

Anyways: det er lurt som Gerd sier å følge boka og menyforslagene der slavisk den første tida, til du venner deg til tankegangen. Det er altfor slitsomt å stå der i villråde når man er sulten og skal lage mat. Etter et par-tre uker går det av seg selv, og du lærer deg til hvordan du kan variere de ulike rettene. Selv har jeg blitt dronningen av plastbokser på Ketolyse. Jeg lager alltid dobbel porsjon når jeg lager mat, så kan jeg varme opp rester, ha med meg som matpakke/til lunsj etc. Det tar jo ikke noe lenger tid å lage dobbelt så mye liksom... Så har man ihvertfall eliminert matpakkeproblemet på jobb. Enklere sånn.

Fortsatt lykke til videre!

Hilsen Nic

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-07-07, 00:29   #8
Kokosbolla :o)
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 47
Innlegg: 77
Kokosbolla :o) er ny på veien

Sv: Jepp - da skal jeg starte med denne kuren jeg kom over nettet i kveld !!

Nei nei dette høres for godt ut til å være sant !!!
Jeg elsker å spise på kveldene og er ikke fan av brød og spiser heller kjøtt og grønnsaker enn godteri etc......
Fikk ikke tak i boka i dag, dem hadde den ikke inne så jeg får lete i andre bokhandeler.

Men trener dere utenom kuren og hvor mye ??
Jeg ble satt på en helvetes kur på supper, nutrilett, maaasse intensiv sykling og trilleturer - slet meg i hjel med tregt resultat.

__________________
Kokosbolla :o) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 01-07-07, 11:53   #9
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Jepp - da skal jeg starte med denne kuren jeg kom over nettet i kveld !!

Jeg trener ikke.
Sitter foran TV'n og spiser baconcrisp, jeg
Joda, jeg har jo hund, så det blir vel et par turer for dag.
Men ikkeno annet enn dt, nei.

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-07-07, 11:57   #10
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Jepp - da skal jeg starte med denne kuren jeg kom over nettet i kveld !!

Jeg har aldri likt å trene, men går en tur i ny og ne...Men noe fast trening har jeg ikke... Prøvde ei stund, men det sklei fort ut....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 22:48   #11
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Jepp - da skal jeg starte med denne kuren jeg kom over nettet i kveld !!

Opprinnelig lagt inn av Kokosbolla :o), her.

Nei nei dette høres for godt ut til å være sant !!!
Jeg elsker å spise på kveldene og er ikke fan av brød og spiser heller kjøtt og grønnsaker enn godteri etc......
Fikk ikke tak i boka i dag, dem hadde den ikke inne så jeg får lete i andre bokhandeler.

Men trener dere utenom kuren og hvor mye ??
Jeg ble satt på en helvetes kur på supper, nutrilett, maaasse intensiv sykling og trilleturer - slet meg i hjel med tregt resultat.

Hei!

Jeg trener fortsatt ikke, men prøver å være fysisk aktiv. Om du vil lese mer om hva jeg og andre mener om dette kan du se på denne tråden: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=12287&page=2
der finner du mange ulike synspunkter representert.

mvh BiB

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 04:40   #12
Kokosbolla :o)
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 47
Innlegg: 77
Kokosbolla :o) er ny på veien

Sv: Jepp - da skal jeg starte med denne kuren jeg kom over nettet i kveld !!

Opprinnelig lagt inn av BiB, her.

Hei!

Jeg trener fortsatt ikke, men prøver å være fysisk aktiv. Om du vil lese mer om hva jeg og andre mener om dette kan du se på denne tråden: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=12287&page=2
der finner du mange ulike synspunkter representert.

mvh BiB

Så hyggelig med svar BIB
Har lest tråden og ser delte meninger. Nå har jeg en treningsnarkoman som står på sitt her hjemme og jeg er tildels enig med ham om at trening er viktig, men ikke så viktig siden dere går ned uten trening. Men han mener at alle dere må ha en form for trening siden dere går ned. Men ingen som jeg har spurt gjør det

Jeg forsto det slikt at du har gått ned over 25 kg !! Imponerende
Men jeg synes at du ikke skal la hinderet med hva andre vil si om du trampa inn på et treningssenter. Jeg trente mye der før - og jeg hadde blitt mer imponert om noen overvektige kom inn for da betyr det at dem er sterke og tar tak i problemet. Det er nok av trente folk der som er mest opptatt av å se på seg selv trene og vise seg frem - kvalmt !!!
Nå er jeg dessverre for lat hehehe....til å dra meg på treningssenter så jeg fikk meldt meg ut og gubben overtok siden han hadde blitt VIP medlem ( jøsses ) og har en liten baby som krever sitt.
Regner med at så snart han krabber og skal rundt overalt så er det ikke å sitte i stolen lengre, men springe rundt etter ham Han har begynt å flytte på seg så det er ikke lenge før.
Ei venninne av meg gikk ned 4 kg med en gang etter jenta begynte å krabbe - så jeg lever i håpet.

Jeg følger litt med på deg fordi du og noen til er virkelig inspirasjonskilder - jeg fatter ikke at dere har klart det. Krevs stålvilje.
Har ikke begynt skikkelig enda fordi jeg venter på boka som jeg bestilte igår, men prøver å spise det jeg trooor er riktig. Men har jukset litt når vi har hatt besøk, men når bokji kjem så er det streng diett med god mat hehehe....Når jeg først setter meg inn for noe så klarer jeg å fullføre det så lenge jeg ser resultater ellers faller jeg fort ut.
Så jeg er veldig spent på dette - men kan dere så kan jeg !!!

Lykke til videre på kuren BIB !

__________________
Kokosbolla :o) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 07:15   #13
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Jepp - da skal jeg starte med denne kuren jeg kom over nettet i kveld !!

Hei og velkommen til oss

ser du har et lite barn, og jeg lurer da på om du ammer? I så fall må du være litt obs på dette med ketose da.

Lavkarbo er en fin måte å gå ned i vekt på, og de fleste opplever mange fine bivirkninger som økt energi, bedre humør osv

lykke til!!

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 10:08   #14
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Jepp - da skal jeg starte med denne kuren jeg kom over nettet i kveld !!

Opprinnelig lagt inn av Kokosbolla :o), her.

Så hyggelig med svar BIB
Har lest tråden og ser delte meninger. Nå har jeg en treningsnarkoman som står på sitt her hjemme og jeg er tildels enig med ham om at trening er viktig, men ikke så viktig siden dere går ned uten trening. Men han mener at alle dere må ha en form for trening siden dere går ned. Men ingen som jeg har spurt gjør det

Jeg forsto det slikt at du har gått ned over 25 kg !! Imponerende
Men jeg synes at du ikke skal la hinderet med hva andre vil si om du trampa inn på et treningssenter. Jeg trente mye der før - og jeg hadde blitt mer imponert om noen overvektige kom inn for da betyr det at dem er sterke og tar tak i problemet. Det er nok av trente folk der som er mest opptatt av å se på seg selv trene og vise seg frem - kvalmt !!!
.......

Jeg følger litt med på deg fordi du og noen til er virkelig inspirasjonskilder - jeg fatter ikke at dere har klart det. Krevs stålvilje.
......
Når jeg først setter meg inn for noe så klarer jeg å fullføre det så lenge jeg ser resultater ellers faller jeg fort ut.
Så jeg er veldig spent på dette - men kan dere så kan jeg !!!

Lykke til videre på kuren BIB !

Hei og takk for hyggelig tilbakemleding!

Jeg er enig i at trening er viktig, men alt til sin tid. Trening er for meg noe annet enn mosjon/fysisk aktivitet. Trening er mer målretta med økt formkurve som eksplisitt mål. Tror dessuten at trening, både nå, men ikke minst da jeg var på det største, kunne vært direkte helsefarlig om det ikke var riktige og tilpassede øvelser/mengde.

Mht treningssenter det nok alt for mange av sorten du beskriver som "vise seg fram", og når jeg trener vil jeg helst væe usynlig... Da er det ikke så lett å gå på en "fesjå". Og så var det erkjennelsen av at det minne rmeg sånn om gymsalen, en forhatt arena for min del.

Ja, jeg er stolt over meg selv, dette var liksom siste utvei, følte jeg. Opreasjon har aldri vært noe alternativ for meg, men respekterer fullt ut de som velger det. Er litt opptatt av det de har funnet ut om at de som har hatt en eller annen typr matmisbruk som årsak til overvekten står i fare fo rå utvikle andre avhengighetsproblemer (rus).

Ønsker deg lykke til med innsatsen etter at du har fått boka og kommer i gang "på ordentlig". Jeg tror du vil få fine resultater, men tillat deg at kroppen kan velge et annet tempåo enn du hadde ønsket. Vi er mange som i perioder når platåer og får da god hjelp he rinne til ikke å gi opp.

mvh meg

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 10:12   #15
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Jepp - da skal jeg starte med denne kuren jeg kom over nettet i kveld !!

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Jeg har aldri likt å trene, men går en tur i ny og ne...Men noe fast trening har jeg ikke... Prøvde ei stund, men det sklei fort ut....

Jeg også....
Og har veldig dårlig samvitting het for det, men nedover - det går det!

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 14:01   #16
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Jepp - da skal jeg starte med denne kuren jeg kom over nettet i kveld !!

Du trenger virkelig ikke å ha dårlig samvittighet for ikke å trene! Jeg trener heller ikke men går den raskt likevel. Nå tenker jeg trening som å jogge og gåtur. Men hvis jeg sier pilates eller styrketrening med vekter så blir det noe annet. Mye mer effektivt med vekttrening enn å bruke beina til å komme seg fort frem. Har veldig lite å si for vektnedgang, så hvorfor stresse med å jogge?

Men derimot hvis du liker å gå tur for å få frisk luft og se på naturen så er det meget bra å komme seg ut en tur. Men ikke for å miste fett.

Jeg gidder ikke å trene nå, går jo fort ned likevel, men når jeg er slank så skal jeg begynne med styrketrening.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 15:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no