Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Bikiniskrekk! Trenger hjelp!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-05-11, 11:00   #1
Ada/80
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 162
Ada/80 er på en erverdig vei

Bikiniskrekk! Trenger hjelp!

Hei!
Jeg reiser til varmere strøk på onsdag og MÅ kjøpe en bikini før den tid. Det er ikke det plagget jeg føler meg mest komfortabel i, så det hadde vært så godt om jeg fant en jeg føler meg fin i Jeg har vært litt rundt, men på billigkjedene virker det som de har satset på de under 20 ( både i alder og bmi) Er det noen som kan tipse meg om hvor jeg kan gå for å finne en overdel som likner vanlige bh'er? Altså uten stropper rundt halsen og MED push up Trusene bør helst dekke både rumpesprekk og keisersnittarr- samtidig! Please hjelp fort, for jeg må kjøpe i morgen

__________________






Ada/80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 11:09   #2
Muttern_123
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 25
Muttern_123 er på en erverdig vei

Sv: Bikiniskrekk!! Trenger hjelp!

Sjekk ut om det er en spesialforretning for undertøy i nærheten..Der har de gjerne også bikinier til kropper som har levd!

Muttern_123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 11:10   #3
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Bikiniskrekk!! Trenger hjelp!

Da må jeg neste spørre deg i hvilket område av landet du bor.

Er du i Bergensområdet ville jeg prøvd Netty
I Stavangerområdet er kanskje Sørbø et alternativ (mener å huske at de har badetøy)
I Oslo ville jeg forsøkt LaLina

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 11:51   #4
Timiane
Seniormedlem
 
Timiane sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 513
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Sv: Bikiniskrekk! Trenger hjelp!

Linxex bruker å ha et utvalg for litt eldre kvinner som skjuler litt og. Kjøpte en der for to år siden, men har ikke fått brukt den pga tjukkas perioden jeg har vært inne i. Iår skal den prøves.

__________________
Timiane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen! Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 13:56   #5
xRainx
Medlem
 
xRainx sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Alder: 35
Innlegg: 72
xRainx er på en erverdig vei

Sv: Bikiniskrekk! Trenger hjelp!

Grusomt det der! Jeg vil heller bruke badeshorts istedet for sånn liten truse. Alt er til for å vise ALT
På vanlige klesbutikker er det for det meste sånne bikinier, men hvis du finner sånne spesielle foretninger for kun undertøy, så kan du være litt heldig. Og Lindex.
De spesialforetninger for undertøy bruker å lære opp de ansatte i å kunne vite mer og være til god hjelp til å finne det man leter etter. Meb kan dessverre være litt dyre...

Lykke til

__________________
"Some people never go crazy
What truly boring lives they must lead"
- W.A.S.P. - Arena Of Pleasure
xRainx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt Lindberg, litt tips fra andre og litt egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 14:00   #6
Ada/80
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 162
Ada/80 er på en erverdig vei

Sv: Bikiniskrekk! Trenger hjelp!

Tusen takk! Jeg bor i stavangerområdet, så Sørbø skal sjekkes Grotingeling Jeg er 30, så jeg ønsker jo at den skal være litt ungdommelig, men det finnes grenser
Da gjenstår det bare å psyke seg opp til morgendagen...

__________________






Ada/80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 14:31   #7
Happy girl
Medlem
 
Happy girl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 63
Happy girl er på en erverdig vei

Sv: Bikiniskrekk! Trenger hjelp!

Jeg kjøpte en på Lindex Bikini med faste cuper og så kunne du velge mellom bikini truse eller boxershorts varianten som jeg valgte da jeg liker de best.
Hadde de i flere farver

__________________


Startvekt : 98,7 kg Første delmål: 89,9 kg
Andre delmål: 84,9 kg Tredje delmål: 79,9 kg Mål: 75,0 kg kansje ned til 70 kg etterpå.
Happy girl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Sture Skaldeman Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 15:25   #8
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Bikiniskrekk! Trenger hjelp!

Se om du finner en change-butikk i nærheten - jeg er knallfornøyd med både change-undertøy og badetøy til min noe kurvede kropp

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 19:28   #9
kthnk
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 192
kthnk er ny på veien

Sv: Bikiniskrekk! Trenger hjelp!

Jeg er også veldig fornøyd med Change
Vel og merke undertøy. Jeg kan ikke huske når sist jeg følte meg noesomhelst lignende vèl i bikini så det er lenge siden jeg har brukt/kjøpt sånt. Her i Norge kan man heldigvis komme seg gjennom sommeren uten å måtte ha bikini på i det hele tatt - takk og lov for lave temperaturer, regn og jobb i hele juli og august...
Men neste sommer! Da SKAL jeg være liten og nett og slank og enestående sexy!! (nesten ialllfall...)

__________________
Kathinka

kthnk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (max 20) Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 21:05   #10
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Bikiniskrekk! Trenger hjelp!

Opprinnelig lagt inn av kthnk, her.

Jeg er også veldig fornøyd med Change
Vel og merke undertøy. Jeg kan ikke huske når sist jeg følte meg noesomhelst lignende vèl i bikini så det er lenge siden jeg har brukt/kjøpt sånt. Her i Norge kan man heldigvis komme seg gjennom sommeren uten å måtte ha bikini på i det hele tatt - takk og lov for lave temperaturer, regn og jobb i hele juli og august...
Men neste sommer! Da SKAL jeg være liten og nett og slank og enestående sexy!! (nesten ialllfall...)

Jeg og du sammen 2012 er året! *ler*

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 22:40   #11
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Bikiniskrekk! Trenger hjelp!

Jeg skriver under på Change! Kjøpte bikini der i fjor som jeg er veldig fornøyd med!
Du kan jo se kolleksjonen på nett, og se om det er noe som ser passende ut. change.no

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 23:07   #12
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Bikiniskrekk! Trenger hjelp!

Triumph-butikker !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 21:34   #13
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 45
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bikiniskrekk! Trenger hjelp!

var på lindex før helgen og de har bikinitruser med skjørt på sånn skal jeg kjøpe meg når jeg får penger

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trenger hjelp Sincity Spørsmål og svar 4 20-10-10 09:50
Jeg trenger DIN hjelp! Nattesjel Livets lyse side 18 20-03-07 09:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no