Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Dere som har litt erfaring om/på Skaldeman

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-08-09, 07:46   #1
Momsa
Medlem
 
Momsa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 47
Innlegg: 100
Momsa er ny på veien

Dere som har litt erfaring om/på Skaldeman

jeg har " spist skaldeman-mat" i ca 4 uker nå, og det har gått greit. gikk en periode på ketolyse i fjor. har ikke målt/regnet kalorier osv, ville gjerne prøve meg fram. kjøpte meg ketolysesticks for å få en pekepinn på om jeg spiste nogen lunde riktig i mengde og fett. og sticksen har fint utslag.
mener jeg har minket 1-2 cm rundt magen, men faktisk ikke gått ned i kg siden jeg startet. flere som har opplevd dette? har tenkt å fortsette å spise denne maten, men hadde jo vært greit med noen kilo og fler cm i minus også . jeg har 5-7 kilo som skal bort, kan være dette ikke er riktig metode for meg, men digger jo denne maten!
Har ikke vært flink til åtrene masse,men en del pilates blir det

takknemlig for svar!

__________________

Momsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 11:47   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: dere som har litt erfaring om/på skaldeman:)

Man kan fint miste cm og ikke kilo, veldig normalt. Og etter min mening er det cm som teller, for det er de som viser at du er mindre, ikke kiloene!

Spiser du grønnsaker? Skaldeman tillater 18g karber i døgnet for de som skal ned 10kg eller mindre og jeg føler jeg går ned litt fortere om jeg spiser litt grønt og magen fungerer bedre i allefall.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 19:24   #3
Momsa
Medlem
 
Momsa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 47
Innlegg: 100
Momsa er ny på veien

Sv: Dere som har litt erfaring om/på Skaldeman

ja jeg er glad for hver cm som forsvinner, og har tenkt å fortsette med dette ei god stund, er jo spennende men den gamle tankegangen ligger jo langt inn, derfor litt nysgjerrig å høre andres erfaringer. så dette var herlig å høre!
takk for svar! Har faktisk tenkt på det med grønnsaker de siste dagene, og tror jeg skal øke det inntaket ja .
ha en fin helg

__________________

Momsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Helt ny og trenger litt hjelp av Torkil og dere andre med litt erfaring digger Ketolysekuren 4 07-01-09 22:35
Noen som har erfaring med Skaldeman kombinert med trening? Lars Spis deg ned i vekt med Skaldeman 12 22-11-07 15:30
Nå har jeg lest litt om MCT-olje og cocosa her. Er det noen som har erfaring? SkinnyToBe Ketolysekuren 17 29-09-07 18:07
Til Dere Med Erfaring HP Induksjonen 1 17-02-04 13:24
Hjeelp....dere med erfaring... cathrine Atkins kosthold 6 13-02-04 18:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no