Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-03-11, 18:51   #351
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Opprinnelig lagt inn av HeleneV, her.

iom at deler av tarmen er sjaltet bort blir det jo en malabsorbsjon også -slik at ikke alle næringsstoffene blir sugd opp.

Men hvis man spsier mat som trigger blodsukkeret og insulinproduksjonen vil man jo lagre ting like lett som før uansett.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 19:09   #352
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

har ei venninne som tok gbp, fors 6,,,7 år siden
å hun kan enda ikke spise mye ,, halvt knekkebrød av gangen
halv potet en kjøttkake
men hun spiser alt for lite for tiden ,men vekta er stabil , gått opp et parr kilo mulig..

men saå en annen bekjent,han gikk ned kanske mye ,,han er på vei opp igjen ,men selfølgelig ,matinntaket hans består mye av sjokolade ,pølser ,hamburger , brus ,å det er vel fordi han har stor tilgang til denne type mat da han driver en kiosk,,å er der mye

å jeg tok en gb for snart 30 år siden ,joda jeg la på meg 20 kilo av de 32 jeg gikk ned ,, fordi ,jo sjokolade å usunne ting var lettere å fordøye ,sunne ting kastet jeg opp av ,
nå er jeg der at jeg igjen kan spise sunn mat grønnsaker kjøtt fisk å sånne ting,,å har fårstått at jeg reesten av livet må være bevist på hva jeg spiser å ikke minst mengden..
å som kirurgen på Aleris sa , jo du legger på deg om du smelter sjokolade å drikker det ofte

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 20:03   #353
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

har ei venninne som tok gbp, fors 6,,,7 år siden
å hun kan enda ikke spise mye ,, halvt knekkebrød av gangen
halv potet en kjøttkake
men hun spiser alt for lite for tiden ,men vekta er stabil , gått opp et parr kilo mulig..

men saå en annen bekjent,han gikk ned kanske mye ,,han er på vei opp igjen ,men selfølgelig ,matinntaket hans består mye av sjokolade ,pølser ,hamburger , brus ,å det er vel fordi han har stor tilgang til denne type mat da han driver en kiosk,,å er der mye

å jeg tok en gb for snart 30 år siden ,joda jeg la på meg 20 kilo av de 32 jeg gikk ned ,, fordi ,jo sjokolade å usunne ting var lettere å fordøye ,sunne ting kastet jeg opp av ,
nå er jeg der at jeg igjen kan spise sunn mat grønnsaker kjøtt fisk å sånne ting,,å har fårstått at jeg reesten av livet må være bevist på hva jeg spiser å ikke minst mengden..
å som kirurgen på Aleris sa , jo du legger på deg om du smelter sjokolade å drikker det ofte

Har du blitt operert før også? Er det mulig da?

__________________
Følg gjerne min journal:
Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 20:50   #354
ninagronn
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Nordnesøy
Alder: 55
Innlegg: 114
ninagronn er ny på veien

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Men hvis man spsier mat som trigger blodsukkeret og insulinproduksjonen vil man jo lagre ting like lett som før uansett.

Ja det er vel også en del av forklaringen, tåler nesten ikke å spise noe med stivelse, får vondt i hele kroppen og vektnedgangen stopper med en gang, Regner egentlig med at jeg er insulinresistent, og at det er grunnen til vektoppgangen.

__________________


ninagronn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 22:21   #355
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

Har du blitt operert før også? Er det mulig da?

Ja det gikk ann ,,ble operert på offentligs regning i 1982 en gastric banding, (hadde da en bmi på 38 ,kan enda ikke fatte at jeg fikk det den gangen,var frisk som en fisk i tillegg), fjernet den for ca 7 ..8 år siden , fordi jeg kastet opp daglig å la på meg samtidig ,åden oprasjonen var også dramatisk, da mistet jeg milten å lå i respirator en stund ,å mistet mye blod ,men kom meg igjen ,men den gangen skjønte jeg nok ikke alvoret .men følte meg så svær å klomsete asosial , jeg har aldri angret på den op..jeg holdt vekten nogenlunde i over ti år den gangen fikk også en sønn 6 år etter op ,
har også to bukplastikker på det offentlig,,å skal også ta det den 3 gang ,fordi de ikke gjorde en skikklig jobb sisst ,men etter det jeg har vært igjennom nå så blir det nok ikke fler oprasjoner på meg ,tør jeg nok ikke ,så nå får jeg bli som jeg blir

__________________
start 18.01.2016


Sist redigert av arkine : 20-03-11 kl 22:27.
arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 22:26   #356
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

Ja det gikk ann ,,ble operert på offentligs regning i 1982 en gastric banding, (hadde da en bmi på 38 ,kan enda ikke fatte at jeg fikk det den gangen,var frisk som en fisk i tillegg), fjernet den for ca 7 ..8 år siden , fordi jeg kastet opp daglig å la på meg samtidig
har også to bukplastikker på det offentlig,,å skal også ta det den 3 gang ,fordi de ikke gjorde en skikklig jobb sisst ,men etter det jeg har vært igjennom nå så blir det nok ikke fler oprasjoner på meg ,tør jeg nok ikke ,så nå får jeg bli som jeg blir

Oki da skjønner jeg, binding er jo ikke det samme som en GBP. Binding kan jo fjernes, mens GBP er irreversibel.
Og ja du har virkelig hatt nok nå så håper absolutt at dette blir det siste

__________________
Følg gjerne min journal:
Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 21:04   #357
HeleneV
Medlem
 
HeleneV sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Molde
Innlegg: 75
HeleneV er på en erverdig vei

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Men hvis man spsier mat som trigger blodsukkeret og insulinproduksjonen vil man jo lagre ting like lett som før uansett.

Litt forenklet sagt fra min side kanskje: men da spiser man igjen det som i utgangspunktet har gjort oss overvektige.

Av det jeg forstått fra mine GBP-bekjente må man også endre kosthold etter en GBP for at effekten skal være varig. Tenkte "hva i svarte" når jeg leste innlegget om å legge på seg etter en GBP... Men jeg var så ensporet at jeg tenkte ikke på at noen ikke legger om kostholdet etter en operajon. Det var liksom så selvfølgelig i mitt hode.

HeleneV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 21:15   #358
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Opprinnelig lagt inn av HeleneV, her.

Men jeg var så ensporet at jeg tenkte ikke på at noen ikke legger om kostholdet etter en operajon. Det var liksom så selvfølgelig i mitt hode.

Jeg tror faktisk flerttallet før eller senere går tilbake til å spise som før. Og det trenger ikke bety stappe innpå med junkfood. Menge tåler jo rett og slett ikke den mengden karbohydrater som anbefales av helserådgivere som sunn mat.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 00:00   #359
ninagronn
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Nordnesøy
Alder: 55
Innlegg: 114
ninagronn er ny på veien

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Kostholdet etter GBP er litt som Grete Rhode, magert og lite og ofte.
Med brød, melk og frukt. Og hvis man ikke tåler masse karbohydratrer nytter det ikke. Og dette er det jeg fikk fortalt at man skulle spise.

__________________


ninagronn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 15:02   #360
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Opprinnelig lagt inn av ninagronn, her.

Kostholdet etter GBP er litt som Grete Rhode, magert og lite og ofte.
Med brød, melk og frukt. Og hvis man ikke tåler masse karbohydratrer nytter det ikke. Og dette er det jeg fikk fortalt at man skulle spise.

Så vidt jeg har forstått så er det ingenting i veien for å leve på et moderat lavkarbokosthold a'la Fedon etter en GBP. Iset er jo Lutzer, hun.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 22:14   #361
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Så vidt jeg har forstått så er det ingenting i veien for å leve på et moderat lavkarbokosthold a'la Fedon etter en GBP. Iset er jo Lutzer, hun.

Absolutt ikke, men problemet er vel at det er veldig få som blir opplyst om det. Og enda færre som tør å prøve det.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 22:55   #362
ninagronn
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Nordnesøy
Alder: 55
Innlegg: 114
ninagronn er ny på veien

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Nei, det er ingen problemer, Har gått på lavkarbo i over et år, men det var ihvertfall ikke sykehuset som opplyste om det. Deres kostholdsråd var lite, ofte og magert. Hadde jeg ikke kommet i kontakt med biopat, hadde jeg vel sikkert vært like tykk enda.

__________________


ninagronn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 22:57   #363
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Så vidt jeg har forstått så er det ingenting i veien for å leve på et moderat lavkarbokosthold a'la Fedon etter en GBP. Iset er jo Lutzer, hun.

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Absolutt ikke, men problemet er vel at det er veldig få som blir opplyst om det. Og enda færre som tør å prøve det.

Etter som vi nå blir flere og flere på vektoperasjon.no som har gode erfaringer med lavkarbo, begynner folk der å få opp øynene. Det er linker til både Lena Beatrice og Lisbeths blogger blant annet!

Impulsiw er jo GBP- operert lavkarber også!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 08:45   #364
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Jeg forsøkte å registrere meg på vektoperasjon.no, men det gikk ikke ... Fikk aldri noen aktiveringsmail.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 08:55   #365
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Jeg forsøkte å registrere meg på vektoperasjon.no, men det gikk ikke ... Fikk aldri noen aktiveringsmail.

Så rart!
Prøv igjen senere i dag, du, eller send en mail til admins@vektoperasjon.info


Hihi, den ble en link helt av seg selv!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 08:57   #366
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Ja, jeg får sende en mail. Prøvde å registrere meg på nytt, men fikk beskjed om at mailen min allerede var i bruk. Prøvde å få ny aktiveringsmail, men jeg har glemt hvilket brukernavn jeg valgte (Det var tydeligvis ikke Cyan ). Ammetåke altså ...

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 23:21   #367
HeleneV
Medlem
 
HeleneV sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Molde
Innlegg: 75
HeleneV er på en erverdig vei

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Ja, slik jeg har forstått det er det anbefalt en "Grethe Roede" etter GBP, men så ser jeg jo at mange har god erfaring med lavkarbo -heldigvis! Passer meg utmerket!!! Elsker lavkarbo!

HeleneV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 18:56   #368
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Man kan fint leve lavkarbo etter en operasjon, man får beskjed om lite og ofte ja. Helst under en viss mengde fett pga ubehag og problemer man kan få. Men jeg fikk minst like mye info om å holde meg unna for masse karbs iallefall i form av sukker. Dette pga dumping som er svært ubehagelig.
Jeg spiser noe a la fedon, har ikke sjans til å komme opp i mye karbs om jeg vil engang fordi jeg har rett og slett ikke plass eller lyst til å spise.
Matlysta mi er helt borte, spesielt denne uka siden jeg er syk i tillegg.

__________________
Følg gjerne min journal:
Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 21:45   #369
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info


Jeg har levd lavkarbo siden operasjonen pga dia2. Går helt greit..tåler fint masse fett også. Men når jeg får sukker og fett sammen så dumper jeg..like greit for da holder man seg unna

Har gått ned fra 120 kg til 85.4 siden operasjo. "Fattige" 4.4 kg igjen til bmi 25.

Angrer ikke ETT sekund. Hadde gjort det igjen! Livet er så mye lettere. Jeg trener og har masse energi....

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 21:52   #370
Aha
Nytt Medlem
 
Aha sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 6
Aha er på en erverdig vei

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Vurderer sleeve operasjon i stedet for gastric bypass. Noen som har erfaring med dette?? Og noen som har operert seg i Italia??

Aha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 21:59   #371
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Opprinnelig lagt inn av Aha, her.

Vurderer sleeve operasjon i stedet for gastric bypass. Noen som har erfaring med dette?? Og noen som har operert seg i Italia??

Har du vært inne på vektoperasjon.no?
Der er det mange med erfaring! Noen har tatt GBP, andre sleeve!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 22:10   #372
Aha
Nytt Medlem
 
Aha sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 6
Aha er på en erverdig vei

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Klarer ikke logge meg inn der, har glemt brukernavnet mitt
Er så deprimert over igjen å ha gått opp de 30 kg jeg gikk ned ved hjelp av eurodietten.

Aha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 22:12   #373
Aha
Nytt Medlem
 
Aha sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 6
Aha er på en erverdig vei

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Kitt : NÅ klarte jeg å logge meg inn.. forsøkte med Aha.. tenk smarting som bruker samme brukernavn flere steder hi hi....

Aha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 22:14   #374
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Opprinnelig lagt inn av Aha, her.

Klarer ikke logge meg inn der, har glemt brukernavnet mitt
Er så deprimert over igjen å ha gått opp de 30 kg jeg gikk ned ved hjelp av eurodietten.

Send en mail og be om å få en ny bruker, da vel!

Vi er nok flere i den båten, opp og ned, opp og ned...... Nå står jeg på venteliste til GBP på Bærum og akter å gjennomføre det! Orker ikke mer opp og ned, opp og ned..... og OPP!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 14:04   #375
Jurate
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 2
Jurate er på en erverdig vei

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Hello!
Gastric bypass i utlandet er en veldig god mulighet. For eksempel i Litauen i klinikken www.nordbariatric.com fungerer her gastric kirurg som arbeider i Sverige også og drift kostnader som halvparten av prisen i Sverige, og enda mer enn en halv billigere enn i Norge.

Jurate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mitt liv etter Gastric Bypass-operasjonen i januar Iset Livets lyse side 102 26-09-11 19:17
Gastric bypass operert? kokkeline Generell ernæringsdebatt 6 20-06-08 11:51
Vurderer Fedon supha Dr Lindbergs 24 16-04-08 19:10
Jeg vurderer ... Fredrikke07 Ketolysekuren 4 16-03-08 11:47
Vurderer ketolyse, og har et par spørsmål Mamseboms Ketolysekuren 14 09-05-07 16:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no