Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > LCHF

Ser dette ok ut?

LCHF Low Carb High Fat – Lavkarbokosthold slik Annika Dalquist, Sofie Hexeberg og Dr. Andreas Eenfeldt anbefaler

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-11-15, 00:36   #1
Tanja1981
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2015
Innlegg: 2
Tanja1981 er på en erverdig vei

Ser dette ok ut?

Først dag på lkhf men føler meg veldig usikker selv om jeg føler jeg har lest d jeg kan komme over beklager hvis jeg legger ut på feil plass men første dag i forum også.

Vedlagte bilder
Filtype: png Screenshot_2015-11-24-23-23-36.png (87,4 KB, 85 visninger)
Tanja1981 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 00:46   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Det dette ok ut ?

Gjør ikke noe om du spiser litt mer.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 10:44   #3
Tanja1981
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2015
Innlegg: 2
Tanja1981 er på en erverdig vei
Smile

Sv: Det dette ok ut ?

Ok ☺ men fordelinger er ganske ok ?

Tanja1981 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 10:54   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Det dette ok ut ?

Ser veldig fin ut den!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-06-16, 12:13   #5
OmmundPoulsen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2016
Innlegg: 2
OmmundPoulsen er på en erverdig vei

Sv: Ser dette ok ut?

Det ser meget bra ut. Hvordan gikk det med bryllupsformen? Om du ikke vil holde deg til en streng lavkarbo så burde du gjøre som jeg gjør når jeg reiser til utlandet. Spise deg i hjel på KFC Skikkelig skikkelig usunt, men en ok junkfood lavkarbo alternativ når du ikke orker å lage mat eller bare vil ah noe godt!

Fant til og med en side som vil ha KFC til Norge. Det hadde vært magisk!

OmmundPoulsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-06-16, 18:17   #6
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Det dette ok ut ?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Gjør ikke noe om du spiser litt mer.

Samtidig som man kun spiser til man er passe mett. Man skal ikke tvinge i seg mat når man er mett!

Fordelingen ser helt perfekt ut, men jeg lurer på om du har fått i deg 5 om dagen, dvs. 500g med grønnsaker den dagen? Jeg ligger ganske mye over 15g selv dager jeg ikke spiser melkeprodukter.

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
Alt går i grisen
(trening- og spiseblogg)
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Gammel 08-06-16, 18:31   #7
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Det dette ok ut ?

Opprinnelig lagt inn av sylwester, her.

Samtidig som man kun spiser til man er passe mett. Man skal ikke tvinge i seg mat når man er mett!

Samtidig som man ønsker at folk skal oppleve at de går mest mulig ned i fettmasse og minst mulig ned i muskelmasse, så man oppmumtrer ikke folk som spør om råd til å fortsette å spise ganske så lite, heller.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-06-16, 16:16   #8
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Det dette ok ut ?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Samtidig som man ønsker at folk skal oppleve at de går mest mulig ned i fettmasse og minst mulig ned i muskelmasse, så man oppmumtrer ikke folk som spør om råd til å fortsette å spise ganske så lite, heller.

Jeg ligger vel på 1400kcal/dag, men det varierer ganske mye. Jeg merket at jeg kompenserte og tvangsspiste flere kalorier da jeg hadde en app hvor jeg registrerte alt jeg spiste når jeg spiste det.

Idag registrerer jeg aldri noe før jeg er helt sikker på at jeg er ferdig spist den dagen og aller helst ferdig spist den uka. Jeg teller ikke karbohydrater heller så lenge det går nedover

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
Alt går i grisen
(trening- og spiseblogg)
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lørdagsgodis fra God Morgen Norge! Fantastisk dame, dette! Måtte bare dele dette! jegviljegskaljegmå Kake/dessert og snacks 17 06-11-11 15:13
Dette med søtningsmiddel, sukkerarter ol, forstår ikke dette helt jeg! bella donna Spørsmål og svar 3 12-06-09 23:30
Mulig dette er feil forum for dette spm. (ticker) Momsa Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 6 27-08-08 00:36
Hva er dette for noe? martefie Lavkarbo generelt 2 11-01-08 21:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no