Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > LCHF

Lavkarbo i 4 uker, ikke gått ned noe:-(

LCHF Low Carb High Fat – Lavkarbokosthold slik Annika Dalquist, Sofie Hexeberg og Dr. Andreas Eenfeldt anbefaler

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-05-17, 10:26   #1
EJ1980
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2017
Innlegg: 3
EJ1980 er på en erverdig vei

Lavkarbo i 4 uker, ikke gått ned noe:-(

Hei, håper noen kan hjelpe meg. Jeg har holdt på med lavkarbo en stund nå, men går jo ikke ned! Jeg spiser ikke pasta, brød, ris osv. Følger med på alt jeg spiser at det er under 5gkarb PR 100g

Bruker Lifesum til å beregne hva jeg får i meg og ligger på ca 1500 kcal PR dag, noen dager mindre.
En dag kan bestå av:

Frokost: bare svart kaffe, noen ganger brisk knekkebrød med ost skinke hjertesalat.
Lunsj: Propudding, eller/og babybel ost, evt omelett/eggerøre hvis jeg er hjemme.
Middag: kylling/kjøttdeig/fisk med blomkål og brokkoligrateng med for eks creme fraiche og ost.
Noen ganger dropper jeg kvelds, eller jeg spiser litt ost og spekemat eller bacongull.

Prøver å jogge litt, kanskje et par ganger i uken. Kjøpte ketostix, testet en gang og da var jeg i ketose.

Var på en helgetur og sprakk litt, og da hadde jeg gått opp i vekt.

Hva kan det være jeg gjør feil?
Må jeg spise mer fett?

EJ1980 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-05-17, 15:15   #2
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo i 4 uker, ikke gått ned noe:-(

Vei maten, lettere for oss å hjelpe da

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 24-05-17, 16:44   #3
EJ1980
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2017
Innlegg: 3
EJ1980 er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo i 4 uker, ikke gått ned noe:-(

Ok. Da skal jeg begynne å gjøre det. Høres ikke helt feil ut det jeg spiser, ikke sant?

EJ1980 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-05-17, 21:08   #4
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo i 4 uker, ikke gått ned noe:-(

Hvis du er rimelig normalvektig er det ikke sikkert du vil gå ned noe på lavkarbo.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 24-05-17, 22:27   #5
EJ1980
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2017
Innlegg: 3
EJ1980 er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo i 4 uker, ikke gått ned noe:-(

TrillTrall: Jeg er vel det sånn egentlig, men trodde jeg skulle kunne klare å gå ned en 5-10 kg. Jeg er 1,63 og 65 kg. Litt mage,rumpe og lår som jeg ikke klarer å kvitte meg med.

EJ1980 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-05-17, 14:59   #6
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo i 4 uker, ikke gått ned noe:-(

Opprinnelig lagt inn av EJ1980, her.

TrillTrall: Jeg er vel det sånn egentlig, men trodde jeg skulle kunne klare å gå ned en 5-10 kg. Jeg er 1,63 og 65 kg. Litt mage,rumpe og lår som jeg ikke klarer å kvitte meg med.

Jeg tror du er helt flott jeg! Du er normalvektig og hvorfor bruke tid og krefter på å gå ned 10 kg du ikke trenger å gå ned? Hadde du vært 75 kg så hadde jeg skjønt det, men ikke nå. Spis gjerne lavkarbo, det er nok bare sunt, men ikke stirr deg blind på det å gå ned i vekt - pass heller på å holde vekta og ikke gå noe særlig opp. Du er så fin atte! Mage, rumpe og lår er noe kvinner har for å ha noe å gå på i forbindelse med svangerskap og ammeperioder f.eks. Helt naturlig, mye mer naturlig enn å være smal som en 12-årig gutt når man er voksen kvinne.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Snart to uker på lavkarbo og gått OPP en kilo Loop81 Spørsmål og svar 6 24-03-11 15:03
Har gått ned i vekt (det var ikke planen med å endre til lavkarbo-kosthold) meme Lavkarbo generelt 1 16-10-10 19:00
Jeg har gått ned tre klesstørrelser på tre uker! Sweet Pink Kitty Livets lyse side 35 13-08-10 21:10
Gått 3 uker på kuren, og går ikke ned!!! hjelp! Jenta Ketolysekuren 4 21-07-10 21:18
Da var 4 uker gått! jallajalla Mer enn 30 kg overvekt 13 24-04-07 15:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no