Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hårfrisyre/hårsveis for menn med viker?!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-04-13, 00:30   #1
Tetra
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Hvor: Med kjæresten <3
Alder: 38
Innlegg: 138
Tetra er på en erverdig vei

Hårfrisyre/hårsveis for menn med viker?!

Min bedre halvdel er uheldig å har arvlige viker og er veldig tynn i håret på toppen.. har prøvd å google litt for å se om vi finner alernative hårfrisyrer.

Er jo kjedelig å stadig måtte barbere hodet.. Spesielt siden han er under 30år

Noen som har tips til hva jeg bør google, eller veit om en nettside med tips?

__________________



Tetra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 12:03   #2
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hårfrisyre/hårsveis for menn med viker?!

Jeg synes det er knallsexy med kort (nesten barbert) på menn som begynner å bli tynne i håret jeg da. Hadde ikke villet at Lille Gubben skulle begynne å sulle med diverse frisyrer nei, hold det kort - det er lettvint og sexy! Synes jeg da.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 12:19   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hårfrisyre/hårsveis for menn med viker?!

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg synes det er knallsexy med kort (nesten barbert) på menn som begynner å bli tynne i håret jeg da. Hadde ikke villet at Lille Gubben skulle begynne å sulle med diverse frisyrer nei, hold det kort - det er lettvint og sexy! Synes jeg da.

Signerer

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 13:03   #4
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hårfrisyre/hårsveis for menn med viker?!

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg synes det er knallsexy med kort (nesten barbert) på menn som begynner å bli tynne i håret jeg da. Hadde ikke villet at Lille Gubben skulle begynne å sulle med diverse frisyrer nei, hold det kort - det er lettvint og sexy! Synes jeg da.

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Signerer

Jeg også!

Her kjører vi 3mm på klippemaskinen og har gjort det i mange år. Begynte nok en stund før han var 30, ja!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 16:01   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hårfrisyre/hårsveis for menn med viker?!

Dersom han ikke selv vil ha det helt kort og synes det er greit å bruke litt voks e.l., så synes jeg det er superfint (og mandig ) med menn som har bakovergredd hår, og da kommer også vikene til sin rett.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 20:42   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hårfrisyre/hårsveis for menn med viker?!

Kort, kort, kort! Så kort som mulig!
Sambo har tykt hår og absolutt ingen viker, likevel har jeg overtalt han til å klippe det milimeterkort

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 21:25   #7
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Hårfrisyre/hårsveis for menn med viker?!

Men, vil han ha råd og vink om hvordan han skal klippe seg da?

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 22:11   #8
Tetra
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Hvor: Med kjæresten <3
Alder: 38
Innlegg: 138
Tetra er på en erverdig vei

Re: Hårfrisyre/hårsveis for menn med viker?!

Han syns jo det er dritkjipt å miste håret så tidlig å lar alt gro villt, men det ser jo ikke ut!
Jeg forstår at det er kjedelig å klippe det håret som faktisk vokser men :P Jeg syns han kler å barbere det, men han vil så klart beholde det håret som faktisk vokser!
Han har derfor ikke så lyst til å dra til en frisør, så jeg tenkte at jeg kanskje kunne lurt han dit om jeg hadde finni en fin frisyre på nett Men får ta han med ned i byen en dag å "tilfeldigvis" droppe innnom en frisør, de har vel noen tips der...

__________________



Tetra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 23:58   #9
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Re: Hårfrisyre/hårsveis for menn med viker?!

Opprinnelig lagt inn av Tetra, her.

Han syns jo det er dritkjipt å miste håret så tidlig å lar alt gro villt, men det ser jo ikke ut!
Jeg forstår at det er kjedelig å klippe det håret som faktisk vokser men :P Jeg syns han kler å barbere det, men han vil så klart beholde det håret som faktisk vokser!
Han har derfor ikke så lyst til å dra til en frisør, så jeg tenkte at jeg kanskje kunne lurt han dit om jeg hadde finni en fin frisyre på nett Men får ta han med ned i byen en dag å "tilfeldigvis" droppe innnom en frisør, de har vel noen tips der...

Hvis han vil ha en uttalelse fra ei gammal røy på over 40 så vil jeg bare si at når menn begynner å få tynt hår og høyt hårfeste finnes det ikke kledelige frisyrer! Bortsett fra kort-kort-kort. Det ser heller ikke gammelt ut om han holder håret kjempekort - det ser mye eldre og mer patetisk ut om han begynner å gre håret over de høye vikene! Jeg har to søskenbarn som begge begynte å nærmest barbere hodet tidlig i 20-årene og jeg skal love deg at de er steikanes hotte begge to!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Svar

Emneord
hår, hårtap, hårvekst


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er det menn her? Ellep Mer enn 30 kg overvekt 61 01-11-11 09:18
Mat for Menn Runegutt Annen mat 24 24-11-08 10:45
Feite menn! Fedonisten Nyheter / media 1 27-10-04 10:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no