Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Spise lunsj ute - lavkarbo, hvor?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-02-08, 20:21   #1
Fisken
Medlem
 
Fisken sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Alder: 52
Innlegg: 168
Fisken er ny på veien

Spise lunsj ute - lavkarbo, hvor?

Jeg lurer på om noen kjenner til noen spisesteder i Oslo hvor man kan bestille seg lavkarbomat uten at det blir for omstendelig?

__________________


Fisken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 20:44   #2
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Spise lunsj ute - lavkarbo, hvor?

Hver gang jeg er i oslo er jeg innom BIT på byporten for de har verdens beste marinerte kyllingkjøtt i salat som du kan velge selv, med verdens BESTE pesto til...
Ellers er der jo lassevis med plasser hvor du kan kjøpe kjøtt... Egon foreksempel?

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 20:50   #3
Smurfine
Medlem
 
Smurfine sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: oslo
Alder: 45
Innlegg: 207
Smurfine er på en erverdig vei

Sv: Spise lunsj ute - lavkarbo, hvor?

BIT ligger ikke den på oslo city? Men er enig, de har verdens beste salat, er veldig glad i tunfisksalaten jeg da

__________________
Jeg er perfekt bortsett fra at jeg er meg selv.
Carpe Diem
Smurfine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkompanert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 20:58   #4
Tuttan
Medlem
 
Tuttan sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Alder: 54
Innlegg: 61
Tuttan er på en erverdig vei

Sv: Spise lunsj ute - lavkarbo, hvor?

Vet ikke hvor i Oslo du befinner deg, men cafeen Lille Persille på Bryn Senter har en super salatbar som egner seg for oss på lavkarbo. Bruker den både når jeg er på Ketolyse og generell lavkarbo.

I sentrum kan jeg ikke komme på noen steder, og skulle gjerne hatt et tips selv....

__________________
Tuttan
Minus 11 kilo før Ketolysekuren - minus 8 på Ketolyse - og så 8 opp igjen. Den evige jo-jo slankeren!
Tuttan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - hold vekten Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 21:35   #5
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Spise lunsj ute - lavkarbo, hvor?

Opprinnelig lagt inn av Smurfine, her.

BIT ligger ikke den på oslo city? Men er enig, de har verdens beste salat, er veldig glad i tunfisksalaten jeg da

Er BIT på begge steder, jeg kommer jo alltid med flytoget, og byporten er nærmere enn oslo city

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 21:45   #6
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Spise lunsj ute - lavkarbo, hvor?

Egon: Bestill tacoplatte og be de droppe nachos og mais og heller ha på mer av det andre. Ligger på Byporten.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har svart en journalist i VG idag jeg.... Nille Nyheter / media 9 20-09-04 17:02
hvor mye kremfløte kan jeg egentlig spise? Iset Atkins kosthold 18 24-02-04 20:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no