Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Coffee slender.....

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-12-04, 11:29   #1
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk
Question

Coffee slender.....

Jeg har hørt om Coffee slender før, men hadde egentlig glemt hele greia, da jeg i går leste i se&hør at Mona Gruth holder den slanke linje ved hjelp av denne kaffe'n....

Jeg mener å ha lest en gang tidligere at NORSKE leger har anbefalt denne og at den er godkjent av helsetilsynet eller noe sånt??

Noen med erfaringer og/eller kunnskap her inne?

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 01-12-04, 11:55   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Den fungerer faktisk på mange, har snakket med flere som sier den virker godt på dem. Kosten er jo det viktigste, jeg er egentlig ikke for alle disse slankepillene som skal få deg til å glemme det usune livet du lever, men denne kaffen kan jo hjelpe noen til å få en ekstra dytt. Den virker nok ikke på alle da, vi er jo forskjellige.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 01-12-04, 14:02   #3
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Iset

Den fungerer faktisk på mange, har snakket med flere som sier den virker godt på dem. Kosten er jo det viktigste, jeg er egentlig ikke for alle disse slankepillene som skal få deg til å glemme det usune livet du lever, men denne kaffen kan jo hjelpe noen til å få en ekstra dytt. Den virker nok ikke på alle da, vi er jo forskjellige.

Mitt største problem ville vel vært at jeg bare HATER kaffe...... Men med søtstoff og fløte går det ned....

Denne kaffe'n inneholder jo ikke noe kunstig, så jeg vil liksom ikke sammenligne den med slankepiller.....

Har lyst til å prøve, emn den er jo dyr da....

Går det ann å kjøpe den et sted på nettet, tro? Ingen butikk her jeg bor har den....

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 01-12-04, 14:14   #4
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Blir ikke dette litt å gå motsatt vei av et lavkarbokosthold?

Hverken Fedon eller Atkins anbefaler vel å drikke mye kaffe akkurat... grunnen er at det får blodsukkeret til å bli ustabilt (motsatt av hva man forsøker å oppnå med lavkarbo), og det virker inn på hormonene i kroppen også. Husker ikke noen detaljer akkurat nå, men...

Når du i tillegg ikke LIKER kaffe, Elian, da...

Og så er du jo ferdigslanka og trenger bare vedlikehold, ikke sant?

Synes du skal glemme dette jeg, Elian...

PS: Se & Hør, Mona Grudt, norske leger og Helsetilsynet... ringer ingen gode bjeller hos meg da...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 01-12-04, 14:17   #5
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Scilla


Og så er du jo ferdigslanka og trenger bare vedlikehold, ikke sant?

Synes du skal glemme dette jeg, Elian...

OKEI DAH..... !


Men legger inn litt info jeg fant alikevel...

Coffe Slender


Slankekaffe! 3 kopper kaffe om dagen kan redusere vekten din!


CoffeeSLENDER - SLANKEKAFFEN

3 kopper kaffe om dagen kan redusere vekten din.

Det er nesten for godt til å være sant: Nå kan du få kaffe med en slankende effekt! Dette er en god nyhet til alle de som sliter med noen få kilo for mye, og som drikker kaffe. CoffeeSLENDER er et patentert, norskutviklet kosttilskudd som inneholder velsmakende kaffe og det unike ekstraktet Svetol som er utvunnet fra grønne kaffebønner. Svetol har den evnen at det hindrer karbohydrater (sukker, loff, kaker etc.) i å omdannes til fett, slik at det ikke lagres i kroppen.

Norske menn har hatt en gjennomsnittlig vektøkning på 9 kilo siden 60-tallet, hos kvinner har økningen vært på 5 kilo. I det 20. århundre har vi opplevd en livsstilsrevolusjon som har forårsaket denne økningen. Vi beveger oss minimalt i hverdagen, og i tillegg er maten blitt industrialisert og stadig mer bearbeidet. Mest slående er bruken av raffinert sukker, fint hvetemel, pommes frites og potetgull.

Nå viser det seg at kaffebønnen har helt spesielle ingredienser som kan nyttiggjøres til å kontrollere blodsukkeret og til å redusere vekten. Nyere forskning har identifisert en komponent, klorogensyre, som egner seg utmerket i så måte.

CoffeeSLENDER selges i to forskjellige forpakninger:

I porsjonsposer og i løsvektboks. Begge forpakninger inneholder pulverkaffe som røres ut i kokende vann. Du bruker CoffeeSLENDER på samme måte som du bruker annen pulverkaffe. Om du er på reise eller på besøk tar du med deg kaffeporsjoner tilsvarende det antall kopper kaffe du skal drikke. Enkelt og greit.



Varme kaffedrikker med CoffeeSLENDER

Cappuccino
1 del "espresso" CoffeeSLENDER
1 del varm melk
1 del melkeskum Serveres med cappucinodryss evt. sjokolade- eller kaneldryss og evt sukker for de som ønsker.
Krydderkaffe
2 1/2 dl melk
1/2 ts hver av malt kanel, kardemomme og allehånde
1 ss hver av revet appelsinskall, CoffeeSLENDER og sukker Varm alle ingrediensene i en kasserolle. Sil fra krydderne og server krydderkaffen varm gjerne med en kremklatt på og appelsin til pynt. Moccaccino
1 dl "espresso" CoffeeSLENDER
2 dl melk
2 ss sjokoladesaus
50 g revet kokesjokolade

Varm kaffen og melk og server med sjokoladesaus dryppet over, og et rikelig sjokoladedryss. En klatt vispet krem på toppen er ikke å forakte. Eller pisk skummet melk og legg på.





Kaffe har et ufortjent dårlig rykte.

Kaffe er Norges nasjonaldrikk.
Vi drikker i gjennomsnitt 160 liter kaffe i løpet av året. Kaffens popularitet og utbredelse har gjort den til gjenstand for mange helseundersøkelser de siste tiårene.

Til tross for en enorm forskning på emnet, er det ikke funnet bevis for påstandene om kaffens negative helsemessige følger. Kaffe har i alle tider vært en sosial drikk som nytes i mange forskjellige sammenhenger.

Nå har den fått et nytt anvendelsesområde: Slanking.

Kaffens helsemessige fortrinn:

" Kaffe hjelper oss til å tenke kvikkere og klarere -og den styrker hukommelsen.

" Mange astmatikere opplever at et jevnt, moderat kaffeforbruk hjelper til å redusere anfallene.

" 4-5 kopper kaffe om dagen halverer risikoen for å utvikle gallesten.

" Ved å drikke kaffe kan man også redusere risikoen for nyresten med 10% for hver 2 dl kopp man drikker daglig.

" Sjansen for å utvikle Parkinsons sykdom reduseres ved økende kaffeinntak (5 kopper om dagen eller mer).

" Kaffe inneholder antioksidanter som kan redusere nivået av de frie radikalene i kroppen, og dermed virke beskyttende mot kreft og hjertesykdommer. Kaffe er et nytelsesmiddel, og som med alt annet; moderat kaffedrikking utgjør ingen helserisiko.

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 01-12-04, 14:19   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Hæh?? Den siste biten der har jeg svært vanskelig for å tro på, er vanlig kaffe virkelig sunt? Herreguud, her anbefaler de å drikke mer enn 5 kopper kaffe daglig for å hindre parkinsons, javel la folk drikke litervis med kaffe og tro de er sunne.

Er det virkelig lov å si noe slikt? Stemmer det????? :sjokkert:

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 01-12-04, 14:31   #7
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Har hørt at kaffe er den viktigste kilden til antioksidanter for noen... det sier jo sitt om kostholdet... Men det ER antioksidanter i kaffe, sant nok.

Jeg tror ikke på den reklamen der jeg - HUMBUG! Kanskje man kan gå ned i vekt av kaffe - men hvorfor da betale i dyre dommer for et spesialprodukt med tvilsom verdi?
De punktene som står nederst kan godt være riktige - men jeg tror det finnes flere negative sider ved kaffedrikking enn det finnes positive...

Er ikke fanatisk jeg altså - drikker kaffe av og til jeg, men sunt... nei, det tror jeg ikke det er.

Vi diskuterte kaffe for en stund siden også... hvor var det den tråden var, da...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 01-12-04, 14:40   #8
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Vel, jeg kjenner flere som har gått ned i vekt av den kaffen, så jeg skal ikke si den ikke virker.... Men den virker nok ikke på alle.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 01-12-04, 15:10   #9
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Jammen jammen...hvis man alikevel drikker kaffe, så gjør det kanskje ikke noe om en bytter ut de koppene med Slender Coffee...???Eller er det noe i den kaffen vi Lavkarbere ikke skal ha i oss....?

Bare spør jeg.......

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 01-12-04, 15:14   #10
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Du kan få lov til å prøve du Anne... siden du har litt trøbbel med vektnedgang og siden du drikker kaffe likevel... Du kan være prøve- ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 01-12-04, 19:02   #11
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Anne

Jammen jammen...hvis man alikevel drikker kaffe, så gjør det kanskje ikke noe om en bytter ut de koppene med Slender Coffee...???Eller er det noe i den kaffen vi Lavkarbere ikke skal ha i oss....?

Bare spør jeg.......

Denne kaffe'n er tilsatt ekstra mye ekstrakt fra GRØNNE kaffebønner, ellers er den som vanlitg kaffe... Så jeg tror ikke den er ille for lavkarbokosthold, hvis man alikevel drikker kaffe...

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 01-12-04, 19:28   #12
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

mona kaffe-grut(h) *fniiiiis*

overtrøtt... jeg...??? nei nå, altså!!

enig i at hvis du først drikker flere kopper kaffe om dagen, så skader det vel ikke å bytte type kaffe?

men å begynne å drikke kaffe pga slanking... pfy og pføy!! kunne jeg aldri tenke meg

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-12-04, 19:31   #13
Ingo
Medlem
 
Ingo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 46
Innlegg: 145
Ingo er virkelig snillIngo er virkelig snillIngo er virkelig snillIngo er virkelig snill

Kaffe

Er ikke den viktigste grunnen til at Atkins ikke anbefaler kaffe koffeinen da?
Han sier da det er ok med moderat mengde koffeinfri kaffe i vedlikehold, eller er jeg helt ute på jordet nå? (Igjen... hehe...)
Sitter med en kopp koffeinfri her jeg nå, så jeg synes tanken om sunn kaffe var helt glimrende! Nå skal jeg ha god samvittighet resten av dagen..

Ingo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 01-12-04, 20:16   #14
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av elian

Jeg har hørt om Coffee slender før, men hadde egentlig glemt hele greia, da jeg i går leste i se&hør at Mona Gruth holder den slanke linje ved hjelp av denne kaffe'n....

Har noen NOEN GANG sett Mona Grudt overvektig?
Har noen NOEN GANG fått inntrykk av at hun har vektproblemer i det hele tatt?

Sikkert riktig at hun ikke går opp i vekt av å drikke den kaffen. Tror på det jeg! Også tror jeg på at hun har fått klekkelig betalt for den reportasjen....

Jeg hørte en gang en klok mann som sa: "Hvis du hører om noe som er for godt til å være sant, så er det akkurat det!"

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 01-12-04, 21:33   #15
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Kaffen må i sannhet være en langsomt virkende gift, for jeg er åttifire og ennå ikke død ... (Voltaire)

__________________
- - The most important thing to bear in mind is not to become obsessed with weight or body shape - -
smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat
Gammel 01-12-04, 22:31   #16
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Kaffi er sunt den ene dagen, men kan føre til både det ene og det andre dagen den neste,- i alle fall hvis en skal tro alt det en hører.
Ha fortsatt god samvittighet og kos deg med kaffien Ingo! Det er jo kjempegodt!
Jeg har drukket, tildels mye, vanlig kaffi hele tiden jeg har stått på Atkins. Det har gått helt fint,-full ketose og fin vektreduksjon.
Koffeinfri eller ikke,- det virker vel forskjellig fra person til person.
Nå skal jeg i alle fall teste Coffee Slender!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 02-12-04, 06:25   #17
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Scilla

Blir ikke dette litt å gå motsatt vei av et lavkarbokosthold?

Hverken Fedon eller Atkins anbefaler vel å drikke mye kaffe akkurat... grunnen er at det får blodsukkeret til å bli ustabilt (motsatt av hva man forsøker å oppnå med lavkarbo), og det virker inn på hormonene i kroppen også. Husker ikke noen detaljer akkurat nå, men.

PS: Se & Hør, Mona Grudt, norske leger og Helsetilsynet... ringer ingen gode bjeller hos meg da...

Nå viser det seg at kaffebønnen har helt spesielle ingredienser som kan nyttiggjøres til å kontrollere blodsukkeret og til å redusere vekten. Nyere forskning har identifisert en komponent, klorogensyre, som egner seg utmerket i så måte. Stod det i brosjyren. Jeg tror mer på Scilla jeg

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 02-12-04, 08:57   #18
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

I natt kom jeg på noe jeg har hørt om kaffe - er'e rart'n får søvnproblemer....

Hørte et intervju med Janet Jackson på TV en gang. Tror det var hos Oprah. Og Janet (er lissom på fornavn med henne da lissom...) kunne fortelle at hun tok kaffe-klyster jevnlig - og det var SÅ deilig og hun følte seg SÅ frisk og ren og lett i laaaang tid etterpå. Dette var hun vokst opp med - alle i hennes familie hadde brukt kaffe-klyster fra de var små barn....

Jaja, jeg har vel aldri påstått at den familien er helt normal......

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 04-12-04, 01:54   #19
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Jaja, jeg har vel aldri påstått at den familien er helt normal......

__________________
- - The most important thing to bear in mind is not to become obsessed with weight or body shape - -
smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat
Gammel 04-12-04, 09:09   #20
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Tenkte bare jeg skulle si at på jobb torsdag fikk jeg 3 tilbakemeldinger på coffe slender, av folk som hadde gått ned i vekt av den (de hadde ikke gjort noe med kostholdet). Det var 2 eldre damer og en i 40-årene tror jeg.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 21:38   #21
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Coffee slender.....

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten, her.

I natt kom jeg på noe jeg har hørt om kaffe - er'e rart'n får søvnproblemer....

Hørte et intervju med Janet Jackson på TV en gang. Tror det var hos Oprah. Og Janet (er lissom på fornavn med henne da lissom...) kunne fortelle at hun tok kaffe-klyster jevnlig - og det var SÅ deilig og hun følte seg SÅ frisk og ren og lett i laaaang tid etterpå. Dette var hun vokst opp med - alle i hennes familie hadde brukt kaffe-klyster fra de var små barn....

Jaja, jeg har vel aldri påstått at den familien er helt normal......

lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 02:51   #22
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Coffee slender.....

Det hadde ingen virkning på meg da. Men min familie er kanskje ikke spenstig nok.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 09:46   #23
Equilibrium
Juniormedlem
 
Equilibrium sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: 3rd rock from the sun
Alder: 52
Innlegg: 38
Equilibrium er ny på veien

Sv: Coffee slender.....

Nå er det jo Mona Grudt som offisielt er coffee slender`s ansikt utad...

__________________
"Du må stå inne for det du får ut av livet;
for det er ingen som går ut av livet i live!"
(Fra sangen "enden av november" av Kaizers Orchestra)
Equilibrium er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Skaldeman Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Du går ikke ned pga. kaffe! Marianne Generell ernæringsdebatt 42 24-02-05 03:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no