Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Emosjonell utroskap ... Trenger skulder å gråte på

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-08-10, 21:17   #26
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Emosjonell utroskap...trenger skulder å gråte på

Opprinnelig lagt inn av Lisbeth, her.

Jeg opplevde noe lignende for noen år siden med min nåværende samboer.. Tilliten fikk en ordentlig knekk, og jeg vurderte å gjøre det slutt.. Vi ble enige om å fortsette forholdet, og han viste meg "dialogen" mellom han og den dama han sendte sms til, når han skrev til henne at han ville kutte kontakten.. Hun prøvde en stund å lage dritt mellom oss, og late som om de fortsatt hadde kontakt, men etter en stund sluttet hun endelig.. Dette ligger nå 7 år tilbake i tid og jeg tenker sjelden på det, men alikevel har det nok ødelagt noe for alltid..

Hva du velger å gjøre er det bare du som kan finne ut av..så jeg sender deg bare en trøste og håper du finner ut av det fort, og at klumpen i magen snart forsvinner..

Samme her, bare at her var det sambo (vi var IKKE samboere da, bare kjærester) som sendte mail og oppsøkte andre damer... Men han sa at det ikke skjedde noe mellom ham og henne, og jeg valgte tro det og gav han ny sjanse etter at han fikk kniven på strupen etter et tilfelle lignende ditt. Nå har vi det nyyydelig sammen og har hatt det slik i et par år!

Ikke la bitterhet, skuffelse, tapsfølelsen etc stenge "døra" di! SNAKK sammen og hold døra åpen HVIS han viser tegn til å ville gå inn. Ikke tenk på å "straffe" ham på noe vis for det gjør nok bare vondt værre. Fortell dine innerste følelser og la ham se hvor lei du er deg..

__________________
Æ står han a!

Sist redigert av Kanutten : 16-08-10 kl 21:36.
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 21:22   #27
Dååris
Medlem
 
Dååris sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 91
Dååris har en fantastisk aura rundt segDååris har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Vi må heller ikke glemme at gutter og jenter tenker forskjellig.
En gutt ser på "mentalt utroskap" som mindre ille en fysisk, mens jenter er omvendt.
Rent biologisk "skal" gutter spre sperm så godt det lar seg gjøre, mens jenter skal være kresne, da de teknisk sett får færre avkom enn hva en mann kan få. Menn som flørter følger "bare" sin naturlige drift, kan man si.
Uansett har jo ikke dette noen betydning, det som betyr noe er om man holder seg innenfor de grenser man er enig om! Utroskap, det er å gjøre noe parteren ikke aksepterer! Om jeg og min mann synes det er heelt ok å ha sex med andre, da er jo ikke jeg utro om jeg har det! Men om min samboer ikke takler at jeg snakker med gutter, og jeg godtar det, da er jeg utro om jeg gjør det.
Om du ikke liker flørting, og samboeren ikke er klar over det, er han da utro? Ja, greit, verden mener det, men det betyr jo ingenting!

Dååris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 21:25   #28
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Opprinnelig lagt inn av Dååris, her.

Vi må heller ikke glemme at gutter og jenter tenker forskjellig.
En gutt ser på "mentalt utroskap" som mindre ille en fysisk, mens jenter er omvendt.
Rent biologisk "skal" gutter spre sperm så godt det lar seg gjøre, mens jenter skal være kresne, da de teknisk sett får færre avkom enn hva en mann kan få. Menn som flørter følger "bare" sin naturlige drift, kan man si.
Uansett har jo ikke dette noen betydning, det som betyr noe er om man holder seg innenfor de grenser man er enig om! Utroskap, det er å gjøre noe parteren ikke aksepterer! Om jeg og min mann synes det er heelt ok å ha sex med andre, da er jo ikke jeg utro om jeg har det! Men om min samboer ikke takler at jeg snakker med gutter, og jeg godtar det, da er jeg utro om jeg gjør det.
Om du ikke liker flørting, og samboeren ikke er klar over det, er han da utro? Ja, greit, verden mener det, men det betyr jo ingenting!

Akkurat! Jeg tror man må "enes" om hva som er greitt og hva som IKKE er greitt!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 21:30   #29
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Skal ikke gi råd, men tilbyr en skulder å gråte på.

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 22:23   #30
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Jeg hadde personlig satt huskjøp bittelitt på vent i påvente av å få situasjonen stabilisert over et par måneder. Kategoriser meg i vei, men når dere ikke er gift så kan et nykjøpt hus, om dette skjærer seg, bli et økonomisk helvete. Barn også, forresten. Om du ikke er interessert i å potensielt være alenemor til en liten baby.

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 14:20   #31
plastbox
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 38
Innlegg: 511
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Nå synes jeg du skal høre på meg, for jeg er en ganske reflektert ung mann som for et par år siden gjorde samme greia selv.

Jeg snakket med en eks (om man kalle hun det, var sammen ca 3 uker for 7-8 år siden) på nettet og praten gikk for det meste på komplimenter og blunkesmileyer.

Her er forklaringen (som ikke er en unnskyldning):
Jeg hadde det overhodet ikke all right i forholdet jeg var i (hverken med meg selv eller min daværende samboer). Jeg jobbet en jobb jeg ikke var spesielt glad i, kom hjem til ei som aldri viste at hun var glad for å se meg, fant meg i kjeft og utilrettet aggresjon. Det var utrolig behagelig for psyken og egoet mitt at ei søt jente faktisk gadd å prate med meg og sende noen winks og småflørte litt.

Jeg var selvsagt klar over at det hadde såret dersom samboer fant ut om dialogen, men min grense går ved det fysiske. Om jeg er i et godt forhold og dama får et kick utav å ha online beundrere (noe som med tidligere samboer var bortimot umulig) bryr det meg midt der sola aldri skinner. Dama som velger å bo med meg, legge seg på armen min hver kveld, dele livet sitt med meg får snakke med akkurat hvem hun vil for alt jeg bryr meg, så lenge vi har det godt sammen og det ikke skjer noe fysisk alá tradisjonell utroskap.

(Alle nyter litt oppmerksomhet, forskjellen er at omtrent hver eneste fyr på gata snudde seg etter henne, mens jeg skulle leve på den (totalt fraværende) oppmerksomheten jeg fikk hjemme.)

Så ja.. hun dro også denne tullete greia med at "emosjonelt utroskap" er værre en om jeg hadde ligget med noen jeg ikke følte for å prate med. Vet du hva? Da får hun legge all sminken, alle de sexy klærne, all hårstylingen og hoftevrikkingen hjemme og kjøpe sin egen øl på byen. Damer får unektelig oppmerksomhet fra oss dumme menn, og hvor enn mye dere forsøker å si at dere bare pynter dere for deres egen del.. vel, det føles bra å vite at man blir sett (og hørt)!

Det jeg gjorde var feigt og feil og smalt rett i trynet på meg når hun gjettet passordet mitt. Men, viktig poeng: For min del hadde det ingenting med utroskap å gjøre. Jeg forråtte henne ikke, jeg vet (som typen din sier) at jeg aldri ville stikket kjeppen i, eller så mye som holdt hender med ei annen dame når jeg er i et forhold. Jeg småflørtet litt over verdens mest anonyme kommunikasjonsform fordi det føltes bra og løftet humøret mitt, og tenkte ikke nevneverdig over det med tanke på den vanvittige oppmerksomheten og småflørtingen vi gutter stort sett må finne oss i når dama dresser og stasher seg opp for fest og byturer.

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 15:49   #32
Pangolina
Medlem
 
Pangolina sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 124
Pangolina er på en erverdig vei

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Jeg hører hva du har å si og ja du er reflektert, men jeg tror våre situasjoner er litt forskjellige.

Jeg og typen har det utrolig bra, ikke noe kjefting og smelling og surheter som venter på noen av oss når vi kommer hjem. Klart det kan bli småkrangel innimellom, men det er jo helt naturlig.

Dette er heller ikke en eks og kommunikasjonen er jo ikke begrenset til chat eller mail, men en dame han har ofte truffet når jeg ikke er tilstedet (hun tilhører en vennegjeng han besøker noen ganger) og som han skal treffe igjen om en måned eller 2. Og det var ikke bare komplimenter og smiley det gikk i, men det at de "likte hverander godt, og at det var bra de ikke bodde nærmere hverandre for da hadde det kanskje skjedd noe" og så gikk det over i hva de hadde gjort med hverandre i senga.

Jeg er helt for at man skal få flørte med andre. Det er jo gøy! Så lenge man vet hvor grensen går. Dette gikk over grensen!

Og det der med damer som kler seg opp for å få oppmerksomhet. Det er nå så...men husk at dette er lavkarbo...jeg er ikke akkurat verdens fineste dame som liker å kle seg opp og vise seg frem. Ikke enda i allefall

__________________


Pangolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 15:57   #33
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Kloke ord fra plastbox!!

Har selv vært i begge ender av en slik situasjon. For meg ga det en så selvfølelseboost på en dårlig "joggebuksedag" at samboeren min egentlig burde ha sendt vedkommende blomster

Kanskje en slik episode fikk samboeren din til å tenke litt på hva han faktisk har? Og fikk nok en bekreftelse på at det er deg og livet dere har han faktisk vil ha videre fremover?

Vi jenter har lett for å lage litt rosenrøde bilder og selvsagt vil vi gjerne være den eneste jenta vår kjære noensinne ser på, dermed blir skuffelsen gjerne enda større når vår kjære viser seg å være et menneske som kan gjøre litt lite gjennomtenkte ting

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 16:03   #34
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Plastbox: Kan jeg bare stille deg et spørsmål. Stemmer din alder? For hvis den gjør det betyr det at den hendelsen du beskriver hendte da du var i et forhold som 16 åring. Syns ikke det er en passende sammenligning med denne historien som dreier seg om to voksne mennesker som planlegger hus, barn osv...

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 16:29   #35
manne
Seniormedlem
 
manne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 564
manne er ny på veien

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Opprinnelig lagt inn av Victory, her.

Plastbox: Kan jeg bare stille deg et spørsmål. Stemmer din alder? For hvis den gjør det betyr det at den hendelsen du beskriver hendte da du var i et forhold som 16 åring. Syns ikke det er en passende sammenligning med denne historien som dreier seg om to voksne mennesker som planlegger hus, barn osv...

Jeg tror han mente at de var sammen noen uker for 7-8 år siden... ikke at dette skjedde for så lenge siden.. om jeg tolket det rett...

__________________
Mannemannens fulltidskokk og guttemamma til B-des99, J-aug01 og M-nov02
manne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 13:05   #36
plastbox
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 38
Innlegg: 511
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Opprinnelig lagt inn av Victory, her.

Plastbox: Kan jeg bare stille deg et spørsmål. Stemmer din alder? For hvis den gjør det betyr det at den hendelsen du beskriver hendte da du var i et forhold som 16 åring. Syns ikke det er en passende sammenligning med denne historien som dreier seg om to voksne mennesker som planlegger hus, barn osv...

Alderen stemmer, er halvveis til 50 om et par måneder. Episoden skjedde for.. tja.. 2 år siden, og hu jeg snakka med på nettet var en 3-ukers "eks" fra 7 år tilbake. Hu jeg var sammen med da episoden fant sted bodde jeg med i 3 år.

Fikk litt dårlig tid når jeg holdt på å skrive det forrige svaret mitt, så vet ikke helt om jeg fikk frem noe poeng. Meningen var å si at enda jeg var i en totalt shitty situasjon så hadde jeg aldri kysset, tatt på eller på noen måte vært intim med denne personen. Det var bare flørting fordi flørting var spennende og et selvtillitsløft, og hvor enn mye det såret når eks-samboer leste det så var det innenfor mine (daværende) grenser.

Hun ble sett på og fikk oppmerksomhet hvor enn hun gikk, og jeg kunne ikke nekte henne det. Jeg fikk nada oppmerksomhet eller "løft" hverken ute eller hjemme, så det føltes bra å bare vite at jeg kanskje hadde en ny mail fra ei søt jente som faktisk gadd å snakke med meg ventende når jeg kom på jobb. Jeg unnskylder ikke oppførselen, men forsøker å forklare den. Hadde samboer ikke funnet ut om det hadde forholdet fortsatt å være akkurat slik det alltid hadde vært (men lettere for meg å holde ut gjennom den værste perioden).

(Ang. innholdet i mailene var vi vel omtrent på samme sted, jeg og typen din.. Stutete, dumme mannfolk..)

Dersom du og typen har vært sammen i 8 år og alt tilsynelatende går veldig bra så håper jeg ikke du kaster bort alt over noen mail. Snakk skikkelig med han om du ikke allerede har gjort det. Sjansene er gode for at han bare ville ha litt spenning i hverdagen og en liten sommerfugl i magen når han sjekket mailen, men at han uansett hva hadde holdt seg godt innenfor grensene for hva vi gutter stort sett tenker på som utroskap.

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 13:30   #37
Pangolina
Medlem
 
Pangolina sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 124
Pangolina er på en erverdig vei

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Joda vi har pratet godt ut, og det var betryggende å høre at han har også godt rundt med en kjempevond klump i magen fordi han trodde jeg kom til å gjøre det slutt.Jeg kaster ikke bort 8 gode år for ingenting, selv om jeg syntes dette var fryktelig vondt (og det vet han og er kjempe lei seg).

Jeg spurte om han ville latt være å dra på denne vennegjeng turen om jeg ba han om det, og det ville han. Jeg syntes han skal dra. Tror det er eneste måten å få testet dette fullt ut.
Om det skjer noe, så hadde det nok skjedd før eller siden uansett om han drar eller ikke, og da er det over og ut med forholdet vårt.
Om han har lært leksa si, så er det ikke et problem lenger, og jeg kan begynne å bygge ny tillit til han. Ikke søren om jeg skal begynne å si at han ikke får gjøre sånn og sånn fordi jeg er redd for utroskap. Da er jo forholdet vårt forandret totalt og jeg vil ikke ha det sånn.

Tror vi skal bare fortsette å snakke sammen og ta tiden til bruk. Jeg kommer sikkert til å få litt angst preioder i ny og ne , men jeg føler meg i allefall bedre nå som vi har pratet.

Takk for trøst og kommentarer alle sammen, det har vært utrolig deilig å "tømme" angsten ut her.

__________________


Pangolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 13:51   #38
BitTorres
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 553
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Om han har driti på draget på mail, hvordan vet du at han IKKE gjør det når han er full og de er på tur?
Vet du at han vil være ærlig om han drar og er utro?
Jeg vet ikke hvem han er og hvordan han føler det, men poenget mitt er dette: HVORFOR trengte han å få foret egoet? Er det underernært? HVORFOR gikk han ikke til DEG får å få foret det?
Jeg er 41, har levd noen år, har gjort mine grove feil, og opplevd litt av hvert. Jeg synes det er mange spørsmål her som du trenger å få svar på.

En flørt i edru tilstand bør ende som flørt. Men i full tilstand kan en flørt gjerne ende der den IKKE skal ende, fordi man tenker" "who cares". Derav bondeangeren dagen etterpå.

Jeg tror nok at han elsker deg. Men det kan godt være at han er litt forelsket i andre samtidig. Mennesker er gjerne sånn, helt til man lærer å snu ryggen til sit eget ego, men for å gjøre det trenger man et par saftige lærepenger tror jeg.

Kanskje dere trenger kjøreregler? For eksempel ikke drikke alkohol ute på byen, når dere ikke er sammen? Gud hjelpe meg hvor mange som trår feil i fylla, det har jeg sett utallige eksempler på, men de parene lever videre i dag, pga "det de ikke vet".

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 14:36   #39
Pangolina
Medlem
 
Pangolina sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 124
Pangolina er på en erverdig vei

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Hei BitTorres

Jeg vet det finnes en sjanse at han kan lyve til meg om det skjer noe på turen, men jeg tror faktisk ikke han hadde gjort det. Ut ifra våre prat så tror jeg faktisk ikke han vil holde tilbake med sånt lenger. Men som back-up plan så har jeg en som holder et øye med han på turen, noen han ikke vet om.

Jeg kan tenke meg at regler kan fungere for mange par...men for meg så kjennes det ut som begynnelsen på "slutten". Vi har klart oss i 8 år uten å måtte sette begrensninger for hva vi kan gjøre, og det er jo det som gjør at vi har et så avslappet forhold til hverandre.

Det der med å fore egoet...selv om han tok det for langt, så kan jeg på en måte forstå det. Om din partner forteller deg at du er vakker, så er jo det herlig. Men gir det ikke en ekstra kribling i magen om en ukjent hadde sagt det? Syntes ikke du det er deilig å få komplimenter av andre en din partner? Jeg kan være første til å inrømme at jeg liker godt når det skjer med meg. Men...jeg hadde ikke latt det gå noe lengre en flørting.

Jeg forstår at menn syntes at fysisk utroskap er verre en emosjonell, så da syntes kanskje ikke min partner at det var for ille, spesielt når han var full. Nå vet han!

__________________


Pangolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 15:18   #40
yay
Juniormedlem
 
yay sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 20
yay er på en erverdig vei

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Opprinnelig lagt inn av Pangolina, her.

Men som back-up plan så har jeg en som holder et øye med han på turen, noen han ikke vet om.

Friskt! :P

Du har altså egentlig ikke begynt prosessen med å stole på at han ikke er utro. Edit: hvis du leter etter feil og signaler vil du garantert finne noe å henge deg opp i, spesielt en ivrig spion vil fortelle deg alt du vil høre.

Forøvrig må jeg si meg veldig enig med plastbox over her, men jeg skjønner du føler deg ført bak lyset.

__________________


yay er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 15:54   #41
Pangolina
Medlem
 
Pangolina sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 124
Pangolina er på en erverdig vei

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Yay...jeg jobber med saken tro meg, men tillit er en vanskelig sak å bygge opp igjen.

Jeg leter ikke etter feil og det er ingen "ivrig spion" som du kaller det. Jeg vil bare kunne høre hva han har å si når han kommer hjem, og så ha det bekreftet av noen som var der.

__________________


Pangolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 15:58   #42
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Opprinnelig lagt inn av Pangolina, her.

Yay...jeg jobber med saken tro meg, men tillit er en vanskelig sak å bygge opp igjen.

Jeg leter ikke etter feil og det er ingen "ivrig spion" som du kaller det. Jeg vil bare kunne høre hva han har å si når han kommer hjem, og så ha det bekreftet av noen som var der.

Synes det ser ut til at du takler dette veldig bra jeg, selvsagt har du full rett til å holde et diskret øye med ham! Tillit er en følelsesak og ikke en fornuftssak og til stoler-på-følelsen er på plass igjen er det lov å være bittelitt skeptisk

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 19:42   #43
plastbox
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 38
Innlegg: 511
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Utrolig godt å høre hvor moden du er, det er virkelig håp for menneskeheten, hehe! =D

Dette med å sette regler og slikt bygger ikke tillit, det er (som du selv sier) begynnelsen på slutten. Selvsagt bør man være på samme nivå når det gjelder forholdsrelaterte "regler" men det er dere antageligvis allerede etter 8 år sammen. Han får dra på tur, får møte personen han har flørtet med, og du får beskjed om det skjer noe. Du hadde ikke stolt et gram mer på han om han hadde blitt hjemme, man må alltid utfordre seg selv litt for å lære noe og bli hakket bedre enn man var.

Synes det er helt riktig av deg å be han dra, men selvsagt holde et øye med han. Skal han bygge tillit igjen nytter det ikke at han sitter hjemme i sofaen hele dagen, han må ut og vise at han behersker situasjoner der du akkurat nå er utrygg på han. På den andre siden har han jo driti på leggen, så det er helt fair at du holder litt oppsyn med han (uten at han vet det selvsagt).

Lykke til videre, jeg håper av hele mitt hjerte at dere finner ut av det og at alt går bra! d(^_^)

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 19:48   #44
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Jeg har tenkt på dette, og jeg er nok, på et fornuftsmessig plan uenig med meg selv , altså angående det å møte denne jenta det er snakk om. Men så er jeg temmelig emosjonelt skada også . Jeg var ikke sjalu før jeg møtte eksen min, så jeg synes ikke det er enkle følelser å håndtere.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 20:03   #45
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Opprinnelig lagt inn av Pangolina, her.

Yay...jeg jobber med saken tro meg, men tillit er en vanskelig sak å bygge opp igjen.

Jeg leter ikke etter feil og det er ingen "ivrig spion" som du kaller det. Jeg vil bare kunne høre hva han har å si når han kommer hjem, og så ha det bekreftet av noen som var der.


Her kommer fæle Ignite igjen.

Jeg hadde ikke likt å bli "spionert" på. Kanskje du bør kutte forholdet. Det ser dødt ut.

Du skal gjenvinne tilliten til ham?? La oss håper at han ikke finner ut måten du gjør det på.

__________________


Sist redigert av Ignite : 18-08-10 kl 20:08.
Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 20:57   #46
plastbox
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 38
Innlegg: 511
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Her kommer fæle Ignite igjen.

Jeg hadde ikke likt å bli "spionert" på. Kanskje du bør kutte forholdet. Det ser dødt ut.

Du skal gjenvinne tilliten til ham?? La oss håper at han ikke finner ut måten du gjør det på.

Ikke vær tåpelig.. måten å gjenvinne tillit er å fortsette livet slik det alltid har vært men faktum er at han har brutt tilliten og hun trenger en måte å bekrefte at tillitsbrudd ikke skjer igjen i starten ellers er hun jo bare dum.

Forholdet hadde vært dødt dersom hun sa "bli hjemme der jeg kan holde øye med deg 24/7, eller stikk for godt".

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 21:50   #47
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Jeg hadde ikke likt å bli "spionert" på.

Nei, men du hadde sannsynligvis ikke visst at du ble spionert på... Det er jo litt i konseptets natur

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 22:37   #48
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Opprinnelig lagt inn av plastbox, her.

Ikke vær tåpelig.. måten å gjenvinne tillit er å fortsette livet slik det alltid har vært men faktum er at han har brutt tilliten og hun trenger en måte å bekrefte at tillitsbrudd ikke skjer igjen i starten ellers er hun jo bare dum.

Forholdet hadde vært dødt dersom hun sa "bli hjemme der jeg kan holde øye med deg 24/7, eller stikk for godt".

Da jeg var 24 år gammel var jeg minst like snørrhoven og selvhøytidelig som deg.

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 22:38   #49
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Nei, men du hadde sannsynligvis ikke visst at du ble spionert på... Det er jo litt i konseptets natur

Men hvis jeg fant det ut ?

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 22:52   #50
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Men hvis jeg fant det ut ?

Da heter det overvåking

Forøvrig har jeg lært at man alltid skal anta at noen kjenner noen som kjenner noen, og alt man gjør kommer tilbake til en i en eller annen form.. Norge er et lite land!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har helt tullete skulder- og ryggmuskler ... Hvordan få dem på rett kjøl? Imp Trening 7 17-09-11 00:05
Emosjonell spising raskall Mer enn 30 kg overvekt 3 13-05-10 12:19
6 dager på kur og vil bare gråte TAM Ketolysekuren 30 21-01-09 19:39
Om utroskap AnnaV Generell diskusjon 42 14-02-08 11:56
Kvinner med former opplever mindre utroskap? Dorothy Nyheter / media 3 07-07-06 13:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no