Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Kaffi/kafe au lait osvosv.

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-02-06, 22:07   #1
Ablazed
Ubekreftet Medlem
 
Ablazed sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 44
Ablazed er på en erverdig vei
Question

Kaffi/kafe au lait osvosv.

Er det lurt/ikke lurt å drikke dette når man vil gå ned i vekt? Er det usundt? Da tenker jeg vist jeg ikke tilsetter sukker osv.

__________________




Love,
TrudY
Ablazed er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-02-06, 22:21   #2
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Kaffi/kafe au lait osvosv.

jeg drikker/har drukket det hele veien...først med suketter og lettmelk, så nå med stevia. Går fint...for meg.

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 27-02-06, 22:24   #3
Ablazed
Ubekreftet Medlem
 
Ablazed sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 44
Ablazed er på en erverdig vei

Sv: Kaffi/kafe au lait osvosv.

Ja, jeg trodde det gikk helt fint. Jeg drikker mest kafé au lait da. men fikk høre det fra en venninne av meg. at det ikke er bra. :S

__________________




Love,
TrudY
Ablazed er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-02-06, 22:26   #4
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Kaffi/kafe au lait osvosv.

tja...vi er jo forskjellige. Stopper vektnedgangen så kan jo melkeprod være synderen...eller kunstig søtstoff...eller...

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 27-02-06, 22:51   #5
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Kaffi/kafe au lait osvosv.

Opprinnelig lagt inn av luringen

tja...vi er jo forskjellige. Stopper vektnedgangen så kan jo melkeprod være synderen...eller kunstig søtstoff...eller...

Ja eller kaffi

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 28-02-06, 00:11   #6
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Kaffi/kafe au lait osvosv.

Etter det jeg har forstått så bør man ligge unna koffeinholdige drikker da koffeinet setter i gang insulinet. Men mulig jeg tar feil altså. Er langt i fra noen ekspert. Men på fylista til Atkins står i allefall koffeinholdige drikker oppført.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 02-03-06, 17:13   #7
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Kaffi/kafe au lait osvosv.

Noen tåler det, noen tåler det ikke. Man må prøve seg frem.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no