Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

August-startere 2011

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-08-11, 18:29   #226
LGT
Juniormedlem
 
LGT sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 42
LGT er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av Sara_salamander, her.

Hei. Kan jeg slenge meg på her? Litt i seneste laget da...men jeg begynte på LCHF 15. august, og kom raskt inn i ketose (ifølge stix'en) og kjenner det vel egentlig på ånden og kroppen generelt at det er noe anderledes. Går veldig fint med fettet og karbene, men får litt for mye protein om dagene. Etter nesten 3 uker har jeg bare gått ned 0.5 kg...er jo litt skuffa over det..
Jeg er 73.7 kg nå, vil ned til 60 kg som jeg var før!

Velkommen Sara Salamander!

Kan jeg spørre deg hva som er ulempen med for mye protein? Ellers vil jeg ønske deg lykke til! Ser vi har samme vektmål, spennende dette her. Første gangen på lavkarbo?

__________________
Oppstart operasjon vekttap: 06.08.2015. Mål: Veie 63 kg ved utgangen av 2015



LGT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 18:42   #227
LGT
Juniormedlem
 
LGT sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 42
LGT er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Hei Wahaj! Du lurer på om noen her trener og i så fall hvordan det går. Jeg jogger om lag 5 kilometer 2-3 dager i uken, og jeg må si jeg merker forskjell, spesielt i oppoverbakke! Beina blir fortere "sure" og stive, men det skal sies at siste turen jeg hadde gikk veldig bra. Føles som om den verste innkjøringen er over. Er på 2.uken i ketose. Ble i alle fall veldig glad da jeg klarte å gjennomføre turen uten å være helt gåen etterpå! Er jo topp å kunne trene kombinert med kostholdsendring. Det gir håp om en lettere kropp og mer overskudd!

Andre som har erfaring med ketose/lavkarbo og trening?

__________________
Oppstart operasjon vekttap: 06.08.2015. Mål: Veie 63 kg ved utgangen av 2015



LGT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 19:51   #228
Fia10
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Oppi nord
Innlegg: 9
Fia10 er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Hei og hå! I dag har jeg veid meg for første gang siden 1 august, og 5 kg ned !!! Meget fornøyd med d. Føler at dette går rette veien, med masse god mat. Å et par timer spinning i uka

Fia10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 20:36   #229
Sara_salamander
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 23
Sara_salamander er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av LGT, her.

Velkommen Sara Salamander!

Kan jeg spørre deg hva som er ulempen med for mye protein? Ellers vil jeg ønske deg lykke til! Ser vi har samme vektmål, spennende dette her. Første gangen på lavkarbo?


Dette er det jeg spiste i går...
208.6 g fett (75%)
146.89 g protein (23%)
9.83 g karbohydrat (2%)

Fikk høre at man skal spise 1 gram protein pr kroppskg, men når jeg veier 73 kg, så er jo dette veldig i overkant. Syns det er så vanskelig å kutte ned på protein, det er jo det i så mye mat. Spiser mye mat med masse fett, men ofte så er det jo en del protein i det og..
Dette er første gang på lavkarbo ja, vært borti det meste før, men det er jo totalt motsatt av dette. Kjempespennende! Krysser fingrene for at dette fungerer for meg og.

Sara_salamander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 08:20   #230
kirami
Medlem
 
kirami sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Askim
Innlegg: 183
kirami er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

God morgen alle lavkarboere
Jeg har hatt veiedag i dag og har spist av meg nye 1,3kg Så da har jeg gått ned 7,1kg siden 4. august
Må tilføye at jeg også har løpt en del den uka her å (da min datter akkurat har lært å sykle uten støttehjul...) Man blir jo superseig når man løper i ketose... rene durasell kaninen:P Merkelig følelse det der altså....

__________________
Min Blogg



kirami er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 08:33   #231
Sorella
Medlem
 
Sorella sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 261
Sorella er ny på veien

Sv: August-startere 2011

Så har jeg veid meg

Lager meg en liten vektoversikt;

Januar 2011 : 74
21.08.11 : 67.7
25.08.11 :67.0

Så får vi se om kroppen vil det samme som meg når det gjelder målvekt

Uansett så er jeg så glad for å være i gang, og å få masse herlige oppskrifter her og gode tips

__________________
Sorella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 09:13   #232
ketto
Medlem
 
ketto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 261
ketto er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Min veiedag sa 500 gram opp. Men det tror jeg er vann. (oppdaterer ikke tickere..) Så ser i morgen. Depper ikke enda. Men, kroppen er på et platå jeg ikke kommer forbi..

I dag har jeg startet med udos chioce i tillegg til cocosa. Håper det hjelper

__________________
Vil i gang etter pause og kilo på 😔
ketto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 12:04   #233
€Lene€
Medlem
 
€Lene€ sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Tilbake i Sande :)
Alder: 41
Innlegg: 60
€Lene€ er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Hei hei allesammen

Jeg henger meg på her hos dere jeg. Nå er det skjerpings i heimen!! I 2010 gikk jeg noen mnd på lavkarbo og gikk fra 86,3 til 78,4 kg, ned 7,9 kg. Deretter ble det flytting og vi bodde hjemme hos mamma noen mnd, da orket jeg ikke ordne så mye ift. mat.
Så var jeg kjempelur og skulle startet på nytt i sommer, rett før ferien, det gikk så som så Litt ned og så litt opp igjen. Men nå er ferietiden over, og vekten stoppet på 77,2 kg mandag 15. august.

Mai 2010: 86,3 kg
2011:
15. august 77,2 kg -- minus 9,1 kg -- totalt -9,1 kg
22. august 75,8 kg -- minus 1,4 kg -- totalt -10,5 kg

Da er det bare å kose seg med deilig mat framover "Uff, der er fælt å slanke seg gitt" har blitt en gjenganger fra min samboer de to siste ukene.

__________________



Resultat 2010: - 7,9 kg
Delmål 1: 69,9 kg til jul --> 4,4 kg borte og 4,1 kg igjen
Delmål 2: 65 kg innen 1. mai, og etter det blir det forhåpentligvis babymage
€Lene€ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 14:07   #234
kjersti83
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bodø
Innlegg: 19
kjersti83 er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Tror jeg henger meg på her hvis det er greit? bedre sent enn aldri har jeg hørt.. Tenkte å starte med lavkarbo kosthold, men samtidig ikke spise alt det fettet som blir snakket om.. er vel en av de som enda er skeptisk til å tilføre kroppen så mye fett.. I tillegg har jeg en liten nydelig sønn på 2 mnd som jeg fullammer.. så alt fettet er vel ikke helt bra da.. Noen som har erfaring med amming og lavkarbo?
Har prøvd lavkarbo en gang tidligere.. husker magemålet krympet 6cm på en uke!!! må ha hatt mye vann i kroppen.. Uansett.. etter ei uke hadde jeg fått bekreftet at "kuren" virker, så jeg slutta.. hørt noe så dumt?? Tror litt av grunnen var at d var veldig dyrt for all rømme, majones, cc og fløte.. og så blei jeg så innmari lei av egg! synes det vanskeligste var å variere maten, og da spesielt frokost.. er VELDIG gla i brød.. vanskelig å slutte med det.. og så er jeg veldig glad i havregrynsgrøt..kan man egentlig spise det?

Er spent på om dette funker.. har en del kg som skal av nå.. (var mye lettere etter forrige svangerskap)

kjersti83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 19:11   #235
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Jeg er også på et platå, kan det virke som. Det er vel ikke noe annet som hjelper enn å holde ut, før eller senere må det vel løsne igjen.

Håper vekten går nedover etterhvert. Sukk og stønn.

Kirami: Kan du ikke skrive opp NØYAKTIG hva du spiser på en dag? Du har jo hatt en kjempeflott nedgang, og det hadde vært interessant å se hva måltidene dine består av. Jeg trenger litt inspirasjon.

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 19:37   #236
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: August-startere 2011

Kneika etter min teite utskeielse er over.
12kg ned siden 4.august. Var på 10kg før utskeielsen, gikk opp 1 kg, men nå ned 2

Jeg er ikke så veldig strukturert i kostholdet, bare prøver å variere litt med fett og proteiner, bruker tabletter(til ujevn tid ) og trener masse.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 19:40   #237
kirami
Medlem
 
kirami sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Askim
Innlegg: 183
kirami er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Vatti: Her kommer litt av hva jeg spiser:

Frokost: Tyrkisk joughurt med 4 bringebør, litt hakka nøtter og litt kanel, middagsrester, eller egg og bacon eller, hjemmelaga knekkebrød med smør og pålegg.
Middag: Kjøtt eller fisk med brokkoli eller blomkål og saus. Gryteretter, lasagn med sqash, tacogryte med rømme og salat+ mange andre saker.
Kvelds: vareierer mye... feks grillben, en pakke bacon. hender jeg lager sukkerfri gele med krem eller micro brownies om jeg er i det humøret. omelett.... etc
Drikker mye vann, litt te og en gang i blant pepsimax.

Vanskelig å si nøyaktig hva jeg spiser, da det varierer så mye fra dag til dag...

I dag har det vært:
Frokost: grillbein (ca 200g)
Middag: Hamburger med ost, brokkoli og rattatoui.
Kvelds: Et hjemmelaga knekkebrød med skagen salat.
Snack: Microbrownie med krem (om jeg gidder:P)

Håper du får noe ut av dette rotet her:P Masse lykke til skal du ha i alle fall, du skal se det løsner snart

__________________
Min Blogg



kirami er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 22:01   #238
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

I dag er en sånn dag da det meste går på tverke. Kostholdet er OK men alle ketosticksene lå og fløt i vasken sammen med diverse lekedyr etter at min datter hadde vært alene på badet. Må bestille nye men finner selvsagt ikke det der sikkerhetskortet til banken, og det må man jo ha for å få godkjent transaksjonen.

Hvor kan det være? Orker jeg å rydde HELE LEILIGHETEN for å muligens finne det igjen?



Kirami: Tusen takk!! Jeg ser at vi ikke spiser så ulikt.

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 23:50   #239
dumidalia
Medlem
 
dumidalia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 223
dumidalia er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Kjersti83: Velkommen! Du skal ikke slanke deg når du ammer, men en gradvis omlegging av kosten er helt super! Kutt ned på karbohydratene, behold de langsomme som kommer fra grønnsaker, og øk på fettet. Det er ikke farlig med fett når man ammer Hvis du holder deg til moderat lavkarbo (altså ikke ketolyse) kan du spise havregrøt til frokost, gjerne med litt bær på. På ketolyse er det ikke greit.. Lykke til!!

Nå skal jeg komme med en liten tilståelse, ser at det er mange som bruker keto-stix ofte. Jeg har aldri brukt det.. Min tanke er at så lenge jeg spiser det jeg skal, så er jeg i ketose. Jeg synes det blir litt stress å skulle måle jevnlig, spesielt siden jeg vet at jeg hadde fått panikk hvis resultatet var litt svakt en dag.. Er jeg alene om dette? I så fall bør jeg kanskje vurdere en stix i ny og ne, jeg har de jo i skapet

Jeg elsker kostholdet mitt! Tenkte jeg skulle lage den squash-lasagnen til helga, og jeg gleder meg. Den er så goood!

__________________
På vei mot bedre helse og et lettere liv



dumidalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 06:55   #240
LGT
Juniormedlem
 
LGT sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 42
LGT er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Ja da har jeg veiet meg for denne uken, og har gått ned 200 g!! Huff, hadde virkelig håpet på litt mer. Ser på det dere andre spiser, og det er likt mitt kosthold. Jeg er i ketose hele tiden. Jogger tre ganger i uken også. Mannen min har nå gått ned 4 1/2 kg på to uker, mens jeg da har gått ned 700 g i samme tidsrom. Men jeg skal ikke gi opp. Lavkarbokostholdet gjør at jeg ikke føler meg oppblåst og tung i kroppen - og bare det er gevinst i seg selv! Andre som opplever like treg vektnedgang som meg?

Ha en fin dag alle sammen!

__________________
Oppstart operasjon vekttap: 06.08.2015. Mål: Veie 63 kg ved utgangen av 2015



LGT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 10:03   #241
lizliz
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 240
lizliz er ny på veien

Sv: August-startere 2011

heisann hoppsann

dytter meg inn på denne tråden her jeg, får håpe det er plass
startet for 5 dager siden og har veie dag på mandag.. gruer meg egentlig, klarer liksom ikke å droppe forventningene, men føler samtidig på meg at jeg ikke har gått ned i det heletatt.. kanskje jeg skal dra på joggetur på søndag som en skikkelig boost

__________________
Min Journal


lizliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 13:42   #242
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Hei dere Lurte på om jeg kanskje skulle slenge meg med dere - jeg er egentlig en mai-2010starter - men der er det ingen igjen, og nå - etter en litt god og lang sommerferie, føles det som en ny start...

Jeg er 38 år, mamma til ei fersk skolejente - og da jeg begynte mai 2010 - så veide jeg altfor mye Jeg har siden den gang gått ned 19,5 kg - men i sommerferien har det krøpet på 4 kg. Startet igjen mandag, og har allerede gått ned to kg - så netto nå er 17,5 kg. Har minst 10 kg til jeg vil bli kvitt, helst 15 - så jeg er dødsklar og dødsmotivert for en ny start.

Gleder meg til å bli motivert og inspirert av dere - og kanskje har jeg noe å bidra med og???

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 14:11   #243
ketto
Medlem
 
ketto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 261
ketto er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Jeg er frustrert for at kroppen ikke vil under 93 kg. Nå holder den seg mellom 93.5 og 94.

Hiver innpå med fett om dagen..

__________________
Vil i gang etter pause og kilo på 😔
ketto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 17:28   #244
Sara_salamander
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 23
Sara_salamander er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av dumidalia, her.

Kjersti83: Velkommen! Du skal ikke slanke deg når du ammer, men en gradvis omlegging av kosten er helt super! Kutt ned på karbohydratene, behold de langsomme som kommer fra grønnsaker, og øk på fettet. Det er ikke farlig med fett når man ammer Hvis du holder deg til moderat lavkarbo (altså ikke ketolyse) kan du spise havregrøt til frokost, gjerne med litt bær på. På ketolyse er det ikke greit.. Lykke til!!

Nå skal jeg komme med en liten tilståelse, ser at det er mange som bruker keto-stix ofte. Jeg har aldri brukt det.. Min tanke er at så lenge jeg spiser det jeg skal, så er jeg i ketose. Jeg synes det blir litt stress å skulle måle jevnlig, spesielt siden jeg vet at jeg hadde fått panikk hvis resultatet var litt svakt en dag.. Er jeg alene om dette? I så fall bør jeg kanskje vurdere en stix i ny og ne, jeg har de jo i skapet

Jeg elsker kostholdet mitt! Tenkte jeg skulle lage den squash-lasagnen til helga, og jeg gleder meg. Den er så goood!



Hei du! De ketostix'ene selger de og på apoteket til 54 kr og på meny til 60-70 kr. I stedet for å måtte bestille de og gå og vente...!

__________________


Sara_salamander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 17:30   #245
Sara_salamander
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 23
Sara_salamander er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Opsi, det var jo til Vatti jeg skulle svare om de ketostix'ene!

__________________


Sara_salamander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 19:48   #246
dumidalia
Medlem
 
dumidalia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 223
dumidalia er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av Sara_salamander, her.

Opsi, det var jo til Vatti jeg skulle svare om de ketostix'ene!

Hehe, tenkte meg det =)

Jeg har spist historisk lite i dag, og først nå kjenner jeg at jeg kanskje blir sulten om en stund.. Kjenner at jeg trenger å spise, for jeg er slapp og slagen, men blir litt kvalm ved tanken.

__________________
På vei mot bedre helse og et lettere liv



dumidalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 20:14   #247
Tetsou
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Nesodden
Innlegg: 12
Tetsou er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av LGT, her.

Andre som har erfaring med ketose/lavkarbo og trening?

Ikke så heftig trening, men jeg går i 30 minutter i 15 graders stigning i ca 5-6 km/t omtrent hver dag, og synes vekten går raskere ned etter at jeg begynnte med dette.

Jeg er heldig å ha en tredemølle, så jeg kan gå i allslags vær, samt se en tv serie mens jeg går, så det ikke blir så kjedelig..

30 min med denne treningen er ikke spesiellt slitsomt, og lett å fortsette med hver dag.

Tetsou er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 20:24   #248
Tetsou
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Nesodden
Innlegg: 12
Tetsou er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av Vatti, her.

I dag er en sånn dag da det meste går på tverke. Kostholdet er OK men alle ketosticksene lå og fløt i vasken sammen med diverse lekedyr etter at min datter hadde vært alene på badet. Må bestille nye men finner selvsagt ikke det der sikkerhetskortet til banken, og det må man jo ha for å få godkjent transaksjonen.

Aiii... Barn kan finne på mye rart ja. Du kan jo prøve apoteket. Mitt lokale apotek har stixs til 50-60kr pakka.
Heter "ketostix". Brukes vistnok av folk med diabetes, derfor hadde de det på lager.

edit: hmm. bør lese hele tråden før jeg svarer, ser jeg..

Tetsou er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 20:36   #249
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av Sara_salamander, her.

Opsi, det var jo til Vatti jeg skulle svare om de ketostix'ene!

Har de det på meny, altså? Jeg vet at de hadde endel ketolyseprodukter på menyen her, men de har forsvunnet - og jeg har aldri sett sticks. Egentlig virker det litt mistenkelig at de har kuttet ut ALT, så kanskje de rett og slett bare har byttet plassering i butikken? Jeg får sjekke bedre i morgen.

Har bestilt på nett, men portoen var jo like mye (om ikke mer?) som sticksene.

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 22:07   #250
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Egentlig gleder jeg meg litt til veiedag på mandag. Jeg føler liksom at noe løsner litt nå - men vi får se, vi får se.

GLEDER meg til jeg kommer under 75 kg, altså om tre kilo til - for da skal jeg unne meg en aldri så liten premie.

(må innrømme at jeg er rimelig stolt over meg selv. Sambo sitter i andre enden av sofaen, spiser pizza og drikker fanta. Og her sitter jeg med et glass vann og et glass Pepsi Max som jeg nipper til for at det skal vare hele kvelden)

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
April 2011-startere? dakota Optimal Ernæring 3 19-03-12 20:06
Juli-startere 2011 kattungen Ketolysekuren 218 21-09-11 10:55
Skravle tråd for Juli 2011 startere :D mamae Ketolysekuren 0 03-07-11 16:56
Juli 2011 startere? (Veietråd) mamae Ketolysekuren 1 03-07-11 16:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no