Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Noen andre oktober-startere her?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-10-09, 10:47   #76
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Litt opp og ned går det, ja!
Har jeg spist mye salt en dag-> opp!
Drukket nok og spist nok fett-> ned
Venter mensen->OPP!!!

Derfor har jeg bare en offesiell veiedag i uken hvor jeg noterer vekten, endrer ticker etc. Sett litt over langsen, er det det eneste som blir riktig! Eller i hvert fall riktigst!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 11:44   #77
malinsol
Nytt Medlem
 
malinsol sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Telemark
Alder: 36
Innlegg: 6
malinsol er på en erverdig vei

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Hei , jeg startet mandag ! hehe .. så er veldig fersk her. og spent er jeg også håper det går rette veien , altså nedover .. lykke til

malinsol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ? ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 16:47   #78
trivsel2009
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 20
trivsel2009 er på en erverdig vei

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Hei! På han igjen etter en STOR sprekk i helgen. Det vil si kanskje ikke bare en sprekk men hele helga ble en stor sprekk. Vurderer å gå bort fra ketolysekuren og bare holde meg til generell lavkarbo. Noen som har erfaringer med vektnedgang bare ved å holde seg unna "verstingene" som potet, pasta o.l.?

trivsel2009 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 17:22   #79
Likevekt
Seniormedlem
 
Likevekt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 636
Likevekt har en fantastisk aura rundt segLikevekt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Hei!

Jeg startet med lavkarbo, nærmere bestemt diett fra spis deg slank, på fredag 23. oktober, dermed har jeg veiedager på fredag. Har så langt motstått fristelsen til å smugveie meg Lykke til alle sammen! Håper vi sammen taper mange kilo!!!

__________________
Min journal




Likevekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 20:43   #80
mria90
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 12
mria90 er på en erverdig vei

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Startet idag jeg, igjen, etten noen måneder med stopp.
Føles bra å begynne på igjen!

Skal ned mellom 10 og 15 kg. Sist jeg gikk på ketolyse gikk jeg ned over 8 kg på 4 uker har gått opp et par kg siden da.

mria90 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-10-09, 09:28   #81
Jolly
Medlem
 
Jolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 180
Jolly er ny på veien
Unhappy

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Da er det onsdag og veiedag er det ikke så? Ikke så mange andre som har vært innom ser jeg. Men, jeg var nå på vekta i dag, og det ble 2 kilo ned. Hadde veiedagen vært i går, så hadde det blitt 3. For av en eller annen grunn, så har jeg lagt på meg 1 kg i natt...og det ennå jeg trena en halv times tid i går. Rart Vekta har helt siden helga ligget på 70,5, men nå skulle den plutselig bli 71,5??
Uansett, jeg har greid å fått mørkere sticks, så nå er jeg oppe i 50, men over der har jeg ikke kommet meg, ennå iallefall. Kan det være årsaken til at vekta har snudd? Må den være over 50 for at forbrenninga skal være på topp?
jeg er ikke verdens mest tålmodige sjel, så jeg hadde håpet på at min kjempeinnsats, skulle gi meg litt mer, tidlig, for det er det som holder min motivasjon oppe. Selvsagt, slik er det vel for alle. Vet bare at jeg skal ikke ha så mange slike nedturer, før jeg sklir ut...
Må kanskje inn med mere fett? Vanskelig å vite hva som er oppskriften her da. Hadde vært noen mål å gått ut fra, så hadde det vært litt enklere tror jeg. Så mange dl el. noe slik.
Jeg får vel i meg et par dl fløte, steker i meierismør, 4 Udo's kaplser,nøtter. Er vel her det ligger en plass og det er kanskje altfor lite?
Men, min kursleder sa at mørk sticks ikke alltid betydde at du var på topp forbrenning, det kunne også vise at du fikk for lite fett eller vann. Burde ikke min stick da vært mørkere om jeg får for lite fett?
2 kg er form meg ikke noe nedgang. For jeg vet av tidligere kurer, at første uka taper du lett 2 kg pga overgangen til annen mat, samt tap av vann. Så, det er først nå kampen begynner. Og jeg skal ikke gi meg riktig ennå

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-10-09, 10:24   #82
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Etter trening kan vekten gå opp fordi du sannsynligvis binder mer vann!
Og bygger muskler, så klart!

Angående stiksen er ikke fargen det viktigste!
Utslag er utslag!
Det går ikke an å være "litt" i ketose!
Som kurslederen din sier, mørkeste farge indikerer som regel at man får i seg for lite væske. Da blir konsentrasjonen av ketoner større-> mer utslag!

2 kg ned på en uke er MYE! Det er faktisk ikke anbefalt å gå ned mer enn 0.5-1.0kg for at huden, kroppen og ikke minst hodet skal følge med!

Så bare stå på! Drikk mye, helst vann, når du tror du har spist nok fett, ta litt til og ikke stress!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 28-10-09, 19:31   #83
trollmo
Seniormedlem
 
trollmo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Vestfold
Alder: 61
Innlegg: 576
trollmo er ny på veien
Thumbs up

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Ja, da var d veiedag for meg også, rakk bare ikke innom før jobb...begynner 5, så da er d travelt, og rett i klærne og bilen....

800 gr ned:-) Er storfornøyd:-) Vet av erfaring fra sist at det ikke er vits å gå ned så altfor fort, huden min klarer ikke følge med...den er vel ikke like stretchy lenger...og det er ikke såå moro med henge hud over knærne, så skal prøve og være litt tålmodig, 500 gr i uka er målet:-) Litt over nå, men det går nok saktere etterhvert....

Jolly; 2 kg er jo supert da:-)
Du må jo ha vært kjempe flink da !
Kos deg med nedgangen, smil til deg selv i speilet og gi deg selv en kompliment for hva du har utrettet denne uken !

Ha en stålende kveld !

__________________


trollmo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 28-10-09, 22:17   #84
mor til to tette
Juniormedlem
 
mor til to tette sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 41
mor til to tette er på en erverdig vei

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Her var det -300 gr og det synes jeg er for lite. Har vært i ketose sidn 04.10. og stix er mørke rosa eller lys lilla. Får håpe det går bedre neste onsdag

__________________


mor til to tette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-10-09, 22:59   #85
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Opprinnelig lagt inn av mor til to tette, her.

Her var det -300 gr og det synes jeg er for lite. Har vært i ketose sidn 04.10. og stix er mørke rosa eller lys lilla. Får håpe det går bedre neste onsdag

300g er ikke så lite, altså! Se for deg en bordpakning med smør! Så mye fett er borte fra kroppen din! Det er bra, det!

Og du, fargen på stiksen har ikke noe å si! Utslag er utslag!
For mørk farge indikerer som regel at man drikker for lite!

Uansett, lykke til i uken som kommer!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 28-10-09, 23:15   #86
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Hei hei
kred til alle dere som har gått ned noe kjempe bra!
Jeg har veiedag på mandag.. er litt spent.
Jeg trener endel styrke fortiden, lure på om det kan gjøre slik at jeg ikke ser nå vekttap på vekten på mandag? :S
må se at det funker, ellers blir det vel dårlig motivasjon.

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 09:30   #87
maja75
Juniormedlem
 
maja75 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 15
maja75 er på en erverdig vei

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Eg vil også gjerne henge meg på!
Har ambisjonar om å verte litt strammare, og kanskje verte kvitt dei 10 kg som eg gjekk opp då eg slutta å røyke (for mange år sidan).. I og med at eg tidlegare har hatt eit litt for tvangsprega forhold til vekt og slanking (statistikk og veging tre gongar om dagen osv), har eg no valt å prøve å la vere å vege og måle (faktiskt, heilt sant!) og prøve å berre kjenne etter om det kjennes bra. Er det nokon som har erfaringar med dette? Trur kanskje det vert litt for ullent og vanskeleg å halde motivasjonen oppe når eg gjer det slik, men, men... no er dette eit eksperiment! :-)

Ønsker lykke til til alle dykk andre - fint å ha ein slik stor heiagjeng! Heia! Heia!

__________________

maja75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 14:59   #88
genosha
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 22
genosha er på en erverdig vei

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Heisann sveisann!! Eg har gått opp 1.5 kilo og er i DÅRLIG humør. Stixen lyser rosa men har trent eindel denne veka...buksene er trange. Grr. Men! Det løsner nok, noken som har tips?
Gratulerer og masse klem til alle som har gått ned!!!

genosha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: KETOLYSE Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 17:02   #89
Jolly
Medlem
 
Jolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 180
Jolly er ny på veien

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Da er vi nok i samme båt Genosa

Vi får bare høre på de andre her inne som prøver å trøste oss så godt dem kan. Ikke gi opp, hold ut, bruk tid, kos deg med maten og glem stiksa, hehe. Jeg prøver sjøl, men kan ikke si det er så lett da. Jeg er slik av person at jeg helst skulle vært ferdig med alt jeg begynner på, i går. Og slik er det med dette også. Helst skulle kiloene vært borte i går selvsagt. Så, nå er det å smøre seg med tålmodighet og være bygget av stål fremover for å stå imot alle fristelsene som driver forbi nesa mi hver dag...Slik som i dag, da det var bursdag på jobb, og en nyyydelig blåbærostekake med nøttebunn ble servert. Pokker altså, jeg er så flink. Takket høflig nei takk, jeg er mett, kanskje senere i dag.

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 19:07   #90
mria90
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 12
mria90 er på en erverdig vei

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Jeg skal ihvertfall ikke bruke sticksa, brukte det litt før, og jeg gjorde ikke annet enn å sjekke at jeg var i ketose. Jeg mener at om man gjør ting riktig, så trenger man ikke sticks til "bevis".

Er forsåvidt på tredje dagen idag, og ting er nydelig, jeg bor hos svigers (jeg er 19 og går skole, ikke 45 og arbeidsledig), så det sier seg selv at jeg ikke kan bestemme middager, men jeg er så heldig, de elsker fisk, og spiser aldri ris og pasta selv, og sjeldent potet

Idag fikk jeg kokt laks, wokede grønnsaker og rømme;D

mria90 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 21:54   #91
trollmo
Seniormedlem
 
trollmo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Vestfold
Alder: 61
Innlegg: 576
trollmo er ny på veien

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Opprinnelig lagt inn av mria90, her.

Jeg skal ihvertfall ikke bruke sticksa, brukte det litt før, og jeg gjorde ikke annet enn å sjekke at jeg var i ketose. Jeg mener at om man gjør ting riktig, så trenger man ikke sticks til "bevis".

Er forsåvidt på tredje dagen idag, og ting er nydelig, jeg bor hos svigers (jeg er 19 og går skole, ikke 45 og arbeidsledig), så det sier seg selv at jeg ikke kan bestemme middager, men jeg er så heldig, de elsker fisk, og spiser aldri ris og pasta selv, og sjeldent potet

Idag fikk jeg kokt laks, wokede grønnsaker og rømme;D

Heldig gris:-)) Middagen servert og greier:-)) Litt misunnelig....hehe
Neida, bare nyyt det, og kjempe fint at de serverer mat du kan spise da, ellers er d ikke lett og takke nei dag etter dag....
stå på:-)

__________________


trollmo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 08:43   #92
genosha
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 22
genosha er på en erverdig vei
Talking

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Opprinnelig lagt inn av Jolly, her.

Da er vi nok i samme båt Genosa

Vi får bare høre på de andre her inne som prøver å trøste oss så godt dem kan. Ikke gi opp, hold ut, bruk tid, kos deg med maten og glem stiksa, hehe. Jeg prøver sjøl, men kan ikke si det er så lett da. Jeg er slik av person at jeg helst skulle vært ferdig med alt jeg begynner på, i går. Og slik er det med dette også. Helst skulle kiloene vært borte i går selvsagt. Så, nå er det å smøre seg med tålmodighet og være bygget av stål fremover for å stå imot alle fristelsene som driver forbi nesa mi hver dag...Slik som i dag, da det var bursdag på jobb, og en nyyydelig blåbærostekake med nøttebunn ble servert. Pokker altså, jeg er så flink. Takket høflig nei takk, jeg er mett, kanskje senere i dag.

Takker og bukker! Trur eg gjer alt riktig, er nok berre utolmodig Tenkte å henge opp kjolen eg skal gå med på kjøleskapet? No kjem helga so om å gjere å holde seg unna fristelsane...God helg!

genosha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: KETOLYSE Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 16:44   #93
Franskloffen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 49
Innlegg: 36
Franskloffen er ny på veien

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Hei!
Jeg startet nå sist mandag.

Jeg har gått på ketolyse før og tatt av meg 7 kilo på 6 mnd. Ikke superrask av meg altså, men jeg hadde litt for mange utskeielser underveis.
Det var i 2008, og jeg sluttet fordi jeg ble gravid. Nå er ungene ute og blitt hele 8 mnd og det er på tide å kutte ut sjokoladekjeks og annet tull.
Jeg går omtrent rett på den menyen jeg hadde sist, det var nok ikke helt streng ketolyse, sluttet å telle kh etter noen uker når jeg var vant til å anslå innhold. I tillegg tålte jeg å få i meg litt mer enn 15, men det er litt skummelt å tenke sånn, da blir det fort utskeielser hver dag

Målet mitt er ned 20 kilo, startvekt er 89 kg denne gang.

__________________

Franskloffen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 23:24   #94
Jolly
Medlem
 
Jolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 180
Jolly er ny på veien

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Da er det helg folkens. Tøff dag i dag, mange fristelser på en fredag, men har greid meg sånn passe. her er mine utskeielser i dag: Det ble 4 pastaskruer med tomatsaus( bare for å smake), en kjøpt varm karbis i byen (uten tilbehør bare for å maule,hihi), taco hvor jeg tillot meg å toppe salaten med 1 ss tacokjøttdeig til middag og 5 grønne druer. Hvor mange karber kan dette bli da?
Jeg har aldri orket å telle karber, sikkert dumt av meg, men da må jeg begynne å veie og greier og det gidder jeg rett og slett ikke, asså.

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 08:50   #95
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Opprinnelig lagt inn av Jolly, her.

Jeg har aldri orket å telle karber, sikkert dumt av meg, men da må jeg begynne å veie og greier og det gidder jeg rett og slett ikke, asså.

Beklager å si dette men; ikke skyld på kuren hvis du ikke følger den.

Varm lunsjkake på meny, ca 150g er omtrent 15g karbo, dvs 10% (pga grønnsaker og mel)

__________________
You think it's FOOD you're eating?
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 10:32   #96
mria90
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 12
mria90 er på en erverdig vei

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Jeg har aldri telt karber og jeg går ned som faen, men jeg er også veldig nøye på at det jeg putter i meg er safe.

Hah! Jeg har gått ned 4 kg på 5 dager, og er 3 kg unna første delmål
Dette går i et strålende tempo!

mria90 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 19:19   #97
ketto
Medlem
 
ketto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 261
ketto er på en erverdig vei

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Jeg er nå nede 5,9 kg ned! Strålende fornøyd med det Selv om det selvsagt kunne gått enda fortere i starten

ketto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 22:28   #98
Shooterr
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 63
Shooterr er ny på veien

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Opprinnelig lagt inn av jvb, her.

Beklager å si dette men; ikke skyld på kuren hvis du ikke følger den.

Varm lunsjkake på meny, ca 150g er omtrent 15g karbo, dvs 10% (pga grønnsaker og mel)

Bare for å presisere, så er karboinnholdet i lunsjkakene til meny 8%, og i karbonadekakene 5%.

Ellers enig i at det ikke går an å klage på kuren om man ikke følger den.

__________________


Shooterr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 10:29   #99
ketto
Medlem
 
ketto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 261
ketto er på en erverdig vei

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Skal vi ha en veietråd her for motivasjon??

Synes det går veldig greit på kur egentlig. Har ikke så mye søtbehov, og er jo god og mett! Dette må være den beste slankekuren jeg har forsøkt!!

__________________
Vil i gang etter pause og kilo på 😔
ketto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 23:34   #100
Jolly
Medlem
 
Jolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 180
Jolly er ny på veien

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Opprinnelig lagt inn av jvb, her.

Beklager å si dette men; ikke skyld på kuren hvis du ikke følger den.

Varm lunsjkake på meny, ca 150g er omtrent 15g karbo, dvs 10% (pga grønnsaker og mel)

Joda, jeg prøver til beste evne å følge kuren jeg.Men når du har 3 unger og full jobb, så er det ikke alltid at det er så enkelt å drive å veie. Så, da må en prøve å huske, sånn ca, og satse på at du treffer sånn omtrent på 15. Den lunsjkaka var jeg nok ganske sikker på hadde en god del karber. Men, hva gjør du når du er på farta og er så jævlig sulten. Kjappeste jeg kunne komme på der å da, var å ta en slik lunsjkake. For det var selvsagt mye annet som fristet mer, som sjokolade og slik dette var nå i det minste mat :-) Og jeg spurte om det var sukker, noe det ikke var. Men, hvetemel,d et var det sikkert. Uansett, den var jævlig god

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Handleliste til startere K`s choice Ketolysekuren 93 10-09-11 16:23
September-startere! Lillevoff Ketolysekuren 184 14-01-10 23:29
Er det noen andre Skaldeman'ere her? Merete A Spis deg ned i vekt med Skaldeman 38 29-11-09 16:25
Noen andre som er HELT NYE? Nok_er_nok Spørsmål og svar 13 26-11-09 19:21
Noen her som startet oktober -08? Stellamor Ketolysekuren 15 23-11-09 21:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no