Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 23-09-10, 20:32   #3601
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av lommerusk, her.

Så bra med en slik tråd! For jeg går alltid rundt og grubler:P
Hvordan er det med følgende matvarer i forhold til lavkarbo?:
- Soyamelk
- Tomater og tomatpuré
- Geitost
- Cashewnøtter
- Bønner, kikerter o.l. (sånne på boks)
- Kakaopulver

Og ellers noen tips mot matsug?
:]

Blir litt vage svar ettersom lavkarbo er et ganske vidt begrep, men i alle fall:

- Soyamelk -Dersom den er usøtet, så er den veldig lav på karber, men soyaprodukter inneholder en del østrogen, som kan være ganske uheldig å få i seg.
- Tomater og tomatpuré -De fleste kan spise dette, noen opplever tomat som vektbrems, men mange kan fint spise det. Tomatpuré bruker man uansett små mengder av, og det finnes sorter uten tilsatt sukker
- Geitost -Om du mener noe som helst av type brunost/fløtemysost så er svaret et høyt og rungende nei! Du kan like gjerne spise melkesjokolade .
- Cashewnøtter -For høy på karber for de strikteste lavkarboretningene, men fritt fram om du ikke er så streng, eller tenker GI. Nøtter er en god fett- og proteinkilde
- Bønner, kikerter o.l. (sånne på boks) -Det blir litt samme svaret som over. Skal man spise en del nøtter og belgefrukt, så bør man også kutte ned på fettet. En fingerregel er at man fint kan spise opp mot 70 gr kh om dagen før man kutter ned på fettinntaket. Litt belgefrukt i blant tåler derimot de fleste som ikke lever strikt ketogent
- Kakaopulver -Om du mener bakekakao så kan du bruke det. Karbohydratene i det er stort sett kun fra kakaobønnene. Om du mener typ O'Boy o.l, så er svaret det samme som for brunost ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 23-09-10, 20:34   #3602
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Bare viktig å få med hele sitatet med koden først, sånn at man får med linken og kan gå tilbake til det opprinnelige sitatet.


Jøss, det har jeg aldri hørt noe om. Hormonelt, kanskje? Jeg for min del har gått ned fra 100C/D til 80B/C, men det har vel mer med at det er 23-24 kg mindre på kroppen min. Men sånn rent tyngdekraftmessig, så er de på ca samme nivå som tidlig i tjueåra, og det kunne jeg ikke vært mer fornøyd med .

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Det kan ikke ha noe med at resten blir mindre da? Kan virke som at puppene blir litt større og fastere når midjen blir slankere eller magefett som de har "hvilt" på blir borte f.eks

Det forklarer kanskje ikke dobbeltpuppen da men

Har jo mindre bryst enn jeg hadde da jeg startet. Har gått ned fra 85 FF til 75 F. Finner ikke målebandet mitt. Tenkte jeg skulle måle å se om de var blitt større siden sist. Jeg har alltid hatt ganske store bryst. Men for noen uker siden var jeg mer sånn "buhuuuu. Puppane mine har blitt så små". Ikke alle mine venner som var enige i at de var små da. Men de var mye mindre. Men nå føles de litt større. Men det er mulig det er fordi de er blitt fastere. Og armene mine som hang så fælt har også blitt fastere. Jeg tror jeg er forelsket i lavkarbo. Ikke bare drar kiloene sin vei, jeg blir stram og!

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 23-09-10, 21:29   #3603
lommerusk
Juniormedlem
 
lommerusk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Akershus
Alder: 31
Innlegg: 32
lommerusk er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tusen takk for svar Photobscura!

lommerusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 23-09-10, 21:52   #3604
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Cocosa er også herlig i te, og det funker nok i kaffe også (liker ikke kaffe, så kan ikke svare på det). Man kan også shotte Cocosa som den er om morgenen eller før trening (bensin på fettforbrenningsbålet vårt). Jeg har også slengt oppi noen klatter i en Bali kyllinggryte rett før det skulle serveres. Det ble herlig! Litt ekstra fett og med kokossmak.
Det er to typer da. Extra Virgin smaker kokos, men Pure er litt renset så den har mistet kokossmaken (og en del av det sunne) men er til gjengjeld god å steke i.

Angående snacks: Man kan lage sjokolade selv fra Økosjokolade. Hvis man vil søte, så kan man søte med stevia eller sukrin f.eks. Og man kan forresten bruke Cocosa i sjokoladen. Det blir herlig!

Eller man kan spise Atkins-bar.

Bruker du cocosa istedefor kakaosmør da? Eller sammen med kakaosmør? Oppskrift?

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 23-09-10, 22:03   #3605
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Bruker du cocosa istedefor kakaosmør da? Eller sammen med kakaosmør? Oppskrift?

Ligger bakerst i journalen hennes:

Hjemmelaget sjokolade (råvarer finner man på Økosjokolade)
100g kakaomasse
50g kakaosmør
30g kakaopulver
100g Cocosa
1/4 ts stevia
1/2 ts vaniljepulver

Varm i vannbad og rør sammen. Ta i former og sett kjølig.

Slumper litt da, men ca dette med ingrediensene. Jeg lager en porsjon nå og da. Det holder seg noen måneder i kjøleskapet i lukket boks.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 23-09-10, 22:22   #3606
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Har noen av dere fått større bryst av å gå på lavkarbo? Mine ble slappe og hang en del. Men nå har jeg merket at de er blitt fastere. Ikke at de står der av seg selv, eller noe. Men det virker som de har fått et løft og nå tror jeg at de har blitt større igjen. For nå har jeg brukt den samme bh'en nesten hele tiden de siste to mnd. Og den siste uka har jeg liksom fått dobbelpupp i den. Syns det er veldig mystifistisk Noen som har opplevd noe lignende? Leste en gang på kostdoktorn at han hadde hørt om mange som fikk større bryster av lavkarbo. Interessant konsept

Mine har blitt mindre. Er ikke sikker på om det er eller da. *hehe* Tror jeg har gått ned fra 75E til 70DD eller noe sånt, men det er vel bare litt fett som har forsvunnet. Og nei - de står definitivt ikke av seg selv! Tyngdekrafta har tatt sitt tak gitt... Fineste bh'n min, 75 E, har blitt så stor rundt at puppene truer med å gli ned under om jeg strekker armene i været. På den annen side har jeg ikke dobbeltpupp lenger i den jeg har på nå i 75D da og den er i et adskillig rimeligere merke så noen fordeler er det jo...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 23-09-10, 23:27   #3607
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Ligger bakerst i journalen hennes:

Hjemmelaget sjokolade (råvarer finner man på Økosjokolade)
100g kakaomasse
50g kakaosmør
30g kakaopulver
100g Cocosa
1/4 ts stevia
1/2 ts vaniljepulver

Varm i vannbad og rør sammen. Ta i former og sett kjølig.

Slumper litt da, men ca dette med ingrediensene. Jeg lager en porsjon nå og da. Det holder seg noen måneder i kjøleskapet i lukket boks.

Tusen takk Kitt. Så de hadde kakaomasse og kakaosmør og sånn fra økosjokolade på den velsorterte helsekost/økologiske matbutikken nedi byen Kanskje jeg må investere og lage litt nammis til meg selv

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 23-09-10, 23:32   #3608
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Mine har blitt mindre. Er ikke sikker på om det er eller da. *hehe* Tror jeg har gått ned fra 75E til 70DD eller noe sånt, men det er vel bare litt fett som har forsvunnet. Og nei - de står definitivt ikke av seg selv! Tyngdekrafta har tatt sitt tak gitt... Fineste bh'n min, 75 E, har blitt så stor rundt at puppene truer med å gli ned under om jeg strekker armene i været. På den annen side har jeg ikke dobbeltpupp lenger i den jeg har på nå i 75D da og den er i et adskillig rimeligere merke så noen fordeler er det jo...

Jeg er enda ikke der at jeg kan kjøpe BH'er i Norge. Eller på vanlige butikker. Jeg var på en spesialforetning. Og hun sa jeg måtte regne med at alle BH'ene var i farge pudder, med skihoppform og uten spiler når jeg har så store pupper. Hun var ikke interessert i å sjekke om det var mulig å bestille noen av de fine BH'ene i min str. Så nå MÅ jeg bare til UK for å kjøpe BH'e (www.bravissimo.com). Har funnet noen få på La Senza i Dublin også. Noen som vet om de har det her i Norge? Nå har jeg tenkt at jeg bare kjøper en BH i gangen til jeg er den str jeg skal være. For det er ganske dyrt. Og de fleste gamle BH'ene er jo to str for store nå..

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 24-09-10, 00:09   #3609
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Du vimsen? Har du vært innom LaLina i Oslo? De fører opp til K-cup vet jeg Eller Change? De fantes iallefall i Bergen sist jeg var der..

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 24-09-10, 00:15   #3610
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Du vimsen? Har du vært innom LaLina i Oslo? De fører opp til K-cup vet jeg Eller Change? De fantes iallefall i Bergen sist jeg var der..

Change har jeg et dårlig forhold til. LaLina har jeg ikke vært innom. Kanskje jeg må stikke innom der neste gang jeg er i Oslo. Har uansett planer om å reise til Edinburgh (har en venninne som studerer der) før jul. Så da kommer jeg meg på Bravissimo. Min yndlingsundertøybutikk Takk for tips!

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 24-09-10, 00:15   #3611
Coopteddy
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Alder: 44
Innlegg: 43
Coopteddy er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Mine har blitt mindre. Er ikke sikker på om det er eller da. *hehe*

Mine er blitt mindre, og det er definitivt
De var ikke gedigne før, men etter å ha gått ned mye&raskt i vekt er de blitt direkte slappe.
På en annen side: Mitt nye jeg gjør at menn ser mer på meg uansett.

__________________


Coopteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veggis-lavkarbo
Gammel 24-09-10, 00:35   #3612
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ikke om det er malurt i. Vet ikke om det en gang selges absinth kommersielt noen steder med malurt, heller. Men det er jo i grunn ikke mye absinth uten, heller da. Så, svaret er egentlig, jeg vet ikke.
Haha, ja, jeg har hatt mine mest "spennende" fyllekuler på absinth, og ratzeputz not to mention . (Hvilket er helt lovlig, og ikke minst bra mot forkjølelse ).
Ellers vet jeg ikke. Jeg var stort sett bare på brukthandler i Praha, men har du lyst på en fet marionette, så er Praha stedet. Under Karlsbrua ligger en av de beste sjappene, verksted og butikk i en !
Ellers kan jeg anbefale Kafka-museet, dersom du er et fan (jeg er ), og en ting jeg ikke fikk anledning til å se, fordi man må ta buss ut av sentrum, og den går visst bare to ganger om dagen hver vei, er den kirka som er dekorert med menneskebein, Sedlec Ossuary. Dit SKAL jeg neste gang jeg drar til Praha!

Det går tog to ganger i timen til Sedlec/Kutna Hora. Og det er ikke så langt å gå til kirka som taxisjåføren skal ha det til. Vi betalte masse penger for en taxi som kjørte den omturen. Jeg syns Kirka er litt oppskrytt. Har vært der to ganger da Men den lille byen er kjempefin og vel verdt å spasere rundt i. De har også mange gode restauranter. Og så kan man reise til Behoemias fabrikkutsalg (krystall). Det er kjempebillig. Jeg har ikke vært i Praha etter jeg begynte på lavkarbo. Men jeg tror de har lavkarbovennlig mat de fleste steder. Men vet ikke om de har noe som man "må" ha med hjem.

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 24-09-10, 00:49   #3613
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Så vidt jeg vet er ikke puppene blitt mindre, men omkretsen er i alle fall. Men for 2 år siden da jeg var 30 kg tyngre så brukte jeg vel stortsett alltid D. Nå er jeg mer C. Men av og til D enda. Jeg tror puppene mine har ca den størrelsen de skal ha uansett hvor stor jeg er ellers...

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 24-09-10, 01:12   #3614
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Så vidt jeg vet er ikke puppene blitt mindre, men omkretsen er i alle fall. Men for 2 år siden da jeg var 30 kg tyngre så brukte jeg vel stortsett alltid D. Nå er jeg mer C. Men av og til D enda. Jeg tror puppene mine har ca den størrelsen de skal ha uansett hvor stor jeg er ellers...

Cupstørrelsen følger omkretsen, og sier egentlig ganske lite om størrelsen på selve brystene . Jeg har venninner som er supersmale om ryggen som kanskje bruker tre fire cupstørrelser mer enn meg, men som definitivt ikke har større pupper.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 24-09-10, 08:35   #3615
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Har noen av dere fått større bryst av å gå på lavkarbo?

Litt vanskelig å svare på, faktisk, for det er først dette siste året at jeg har skjønt at jeg ikke har brukt riktig bh-størrelse før, og lest meg opp litt og justert meg frem til noe som kjennes riktig. Ennå til gode å faktisk få tatt mål av meg, men i utgangspunktet brukte jeg altså 75/80B, og nå føler jeg meg som et helt nytt menneske i 70C. (Pæreform, veldig liten rundt midje og litt oppover)

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 24-09-10, 18:16   #3616
Tunrida
Medlem
 
Tunrida sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 302
Tunrida er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Mine pupper har ikke forandret seg, men det er vel naturlige årsaker til det..

Det jeg lurer på er: Er det noen som har blitt mer kilen etter de startet på lavkarbo?
Samboeren min har lagt merke til at jeg har blitt fryktelig kilen på lårene (!!) og han utnytter dette.. Bare han legger hånden på låret mitt og "klemmer" litt kiler det noe helt INSANE!!! (noe han gjør veldig ofte... )

__________________


Tunrida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Gammel 24-09-10, 19:54   #3617
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

mine pupper har krympa, når de er små fra før er det egentlig ikke veldig ok...

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 24-09-10, 21:25   #3618
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Cupstørrelsen følger omkretsen, og sier egentlig ganske lite om størrelsen på selve brystene .

Å? Jeg har gått ned en str i cup, men ikke i omkrets. Og det er definitivt puppestørrelsen.

Opprinnelig lagt inn av Tunrida, her.

Er det noen som har blitt mer kilen etter de startet på lavkarbo?
Samboeren min har lagt merke til at jeg har blitt fryktelig kilen på lårene (!!) og han utnytter dette.. Bare han legger hånden på låret mitt og "klemmer" litt kiler det noe helt INSANE!!! (noe han gjør veldig ofte... )

Jeg har fått mye bedre følese i huden på lavkarbo, det går sikkertpå det samme. Før syns jeg det var veldig ubehagelig å bli tatt på, og nå i etterkant har jeg funnet ut at jeg rett og slett ikke kjente selve berøringen bare trykket.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 24-09-10, 21:34   #3619
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har klesstørrelsene blitt større de siste ti årene? Jeg er fortsatt 15 kg unna det jeg veide for 10 år siden, men jeg kan bruke samme/mindre størrelser nå!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 24-09-10, 21:40   #3620
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

syns de har blitt mindre jeg.. har en bukse i 48 fra kappahl som nå er litt for stor, kjøpt for noen år siden.. det er ikke stretch i linningen, men jeg prøvde en bukse i samme stoff i str 48 for et par uker siden og jeg fikk den ikke over hoftene en gang..

men det varierer jo innen samme butikk til tider. standard for bøying på agurk greier de å lage, men ikke for klær

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 24-09-10, 21:51   #3621
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

men det varierer jo innen samme butikk til tider. standard for bøying på agurk greier de å lage, men ikke for klær

Jeg jobbet med standarder for fem år siden, da begynte de å jobbe med det. Det tar ca ti år før en standard er godkjent, og enda skal alle innføre det (de som gidder å følge den hvertfall). Så det tar nok kjapt 20 år før det blir standardisert...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 24-09-10, 21:57   #3622
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Å? Jeg har gått ned en str i cup, men ikke i omkrets. Og det er definitivt puppestørrelsen.

Jeg tror du må lese det jeg skrev igjen . Omkretsen FØLGER cupstørrelsen! Om du har gått ned i cupstørrelse, men ikke i omkrets er det selvfølgelig snakk om brystene dine, har du derimot gått ned både i omkrets og cup, så er det ikke sikkert at akkurat det er tilfelle. Det jeg prøver å si er at en 70C ikke er like stor i cupen som en 90C, f.eks.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 24-09-10, 22:19   #3623
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg ER og BLIR 95 i omkrets, men har variert fra cup a, som ung megatynn jomfru til cup d som fyldig tobarnsmor med store hengpupper... Jeg HAR prøvd å gå ned i omkrest samt øke cuppen og visa versa, men det nytter ikke.. Jeg ER 95 i omkrets... Dvs diiiger..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 24-09-10, 22:36   #3624
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg tror du må lese det jeg skrev igjen . Omkretsen FØLGER cupstørrelsen! Om du har gått ned i cupstørrelse, men ikke i omkrets er det selvfølgelig snakk om brystene dine, har du derimot gått ned både i omkrets og cup, så er det ikke sikkert at akkurat det er tilfelle. Det jeg prøver å si er at en 70C ikke er like stor i cupen som en 90C, f.eks.

Stemmer det og jeg oppdaget i dag at jeg har gått ned en cup-str, men er like stor rundt. Har ikke noe imot det egentlig for det er adskillig større utvalg i bh'er som ikke koster skjorta i str. 75 D enn i 75 E. Kjøpte 3 nye i dag jeg! Sånne som løfter skikkelig og gir ordentlig kløft! Lille Gubbens første reaksjon var:"Den der får du ikke bruke på jobb! Hehehehehehe!" For ordens skyld: det var bare en spøk!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 24-09-10, 22:41   #3625
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg ER 95 i omkrets... Dvs diiiger..

Svære lunger?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 5 (0 medlemmer 5 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 13:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 14-03-09 00:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 19:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 18:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no