Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 22-09-10, 23:34   #3576
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Den for sikkert på ferie med min. Tror dei reiste på ferie uten oss

Så ufattelig dårlig gjort! Skal de først på ferie, synes jeg de kan si fra først! Eller i det minste ta oss med..

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 22-09-10, 23:34   #3577
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Hvor tok konsentrasjonen min veien? Jeg skulle liksom være flink å lese pensum, og nå kan jeg ikke finne den noen steder!

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Den for sikkert på ferie med min. Tror dei reiste på ferie uten oss

Og min energi er borte! De kan da ikke ta ferie uten å gi beskjed!
Jeg orker ikke noen ting! krise siden jeg har lyst på så mye...

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 22-09-10, 23:40   #3578
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Så ufattelig dårlig gjort! Skal de først på ferie, synes jeg de kan si fra først! Eller i det minste ta oss med..

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Og min energi er borte! De kan da ikke ta ferie uten å gi beskjed!
Jeg orker ikke noen ting! krise siden jeg har lyst på så mye...

Ja, de er veldig frekke. Men de ser hva vi tenker. De ser at nå har vi tenkt å gjøre ditt og datt og da bare sniker de seg bort å tar ferie. JEG VIL OGSÅ!

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 23-09-10, 00:02   #3579
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Lurer på om noen vet om en lavkarbovennlig lege i Bergen? Og en flink og grei tannlege (som ikke har for store hender). Jeg har hatt betennelse i munnen noen mnd nå. Tror jeg må rotfylle en tann. Men har liksom utsatt det. Men nå er det vondt

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 23-09-10, 10:15   #3580
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det ikkje ein Dr Lindbergs klinikk i Bergen ein stad? Tannlegar veit eg dessverre ikkje. Men god betring, ikkje kjekt med tannvondt.

Jau fann den!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 23-09-10, 10:21   #3581
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Er det ikkje ein Dr Lindbergs klinikk i Bergen ein stad? Tannlegar veit eg dessverre ikkje. Men god betring, ikkje kjekt med tannvondt.

Jau fann den!

Takk! Men tenkte mer på fastlege som var litt positivt innstilt til lavkarbo. Er student og har desverre ikke råd å bruke 1500,- på en legetime. Bare tenkte det hadde vært godt å ha en fastlege som ikke ville "fordømme" kostholdet mitt.

Hva er kesam på engelsk?

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 23-09-10, 10:29   #3582
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Men kanskje du kan ringe dei og høyre om dei kjenner nokon fastlege? Det er jo berre å seie som det er, at du er student etc.

Kesam er quark i følge wiki i alle fall.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 23-09-10, 12:51   #3583
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Men kanskje du kan ringe dei og høyre om dei kjenner nokon fastlege? Det er jo berre å seie som det er, at du er student etc.

Kesam er quark i følge wiki i alle fall.

Det var smart! Tusen takk

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 23-09-10, 13:54   #3584
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Jeg har hatt betennelse i munnen noen mnd nå. Tror jeg må rotfylle en tann. Men har liksom utsatt det. Men nå er det vondt

Jeg fikk utført en rotfylling og litt annen reparasjon i gapet hos en veldig snill og fobi-vennlig tannlege på Sentrum Dental, det er på Vågsallmenningen, såvidt jeg husker. Veldig proft og fint der, langt bedre enn tannlegen jeg oppsøkte sist her i Oslo.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 23-09-10, 14:29   #3585
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ja okei, jeg holder bursdag for tenåringsjenter i dag. HVA liker de å gjøre på slike bursdager nå om dagen?

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 23-09-10, 15:13   #3586
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Ja okei, jeg holder bursdag for tenåringsjenter i dag. HVA liker de å gjøre på slike bursdager nå om dagen?

Hm, hvor gamle er disse tenåringsjentene da? Jeg husker jeg feira 17-årsdagen med litt andre greier enn hva jeg gjorde da jeg ble 13 liksom... :P

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 23-09-10, 15:27   #3587
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Hm, hvor gamle er disse tenåringsjentene da? Jeg husker jeg feira 17-årsdagen med litt andre greier enn hva jeg gjorde da jeg ble 13 liksom... :P

Ganske vesentlig poeng

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Gammel 23-09-10, 15:32   #3588
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

...er det noen som tar Hanne Nabintu Herland alvorlig og hvordan påvirker hun hvordan dere ser på religionsvitere? (jeg vet ikke hvordan noen med en master i religionshistorie kan gå rundt å titulere seg som det, men det er en annen sak). Og tror dere at alle religionsvitere er slik?

Hei,
Fant dette interessante innlegget i dag:
Slutt å lytte til Herland!

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse
Gammel 23-09-10, 16:05   #3589
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Hei,
Fant dette interessante innlegget i dag:
Slutt å lytte til Herland!

Takk La det faktisk akkurat ut på FB.

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 23-09-10, 16:13   #3590
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg fikk utført en rotfylling og litt annen reparasjon i gapet hos en veldig snill og fobi-vennlig tannlege på Sentrum Dental, det er på Vågsallmenningen, såvidt jeg husker. Veldig proft og fint der, langt bedre enn tannlegen jeg oppsøkte sist her i Oslo.

Takk. Da skal jeg ringe de Jeg er litt skeptisk til tannleger etter at en begynte å operere i munnen min uten å si fra en gang i tiden. Det var den gang man gikk til tannlege for å få leke. Men jeg ble liksom litt kurert for tannlegeentusiasmen min den gangen..

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 23-09-10, 16:17   #3591
Tropika
Medlem
 
Tropika sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 316
Tropika er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Ja okei, jeg holder bursdag for tenåringsjenter i dag. HVA liker de å gjøre på slike bursdager nå om dagen?

Tja, si det.. Hvis du ikke har planlagt mat enda, så la dem slippe løs på kjøkkenet alene? Kjøpe inn pita og diverse til minpizza og la dem styre på litt selv?

En god jentefilm?

Tropika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 23-09-10, 16:20   #3592
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvordan siterer man noe fra en annen tråd?

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 23-09-10, 16:40   #3593
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Og en ting til. Noen av mannfolka på lesesalen snakket om proteinpulver (i forhold til trening) og en av dem er alergisk mot alt mulig (egg, melk, soya, grønnsaker, frukt +++). Og fikk som råd av den andre å prøve hempprotein. Noen som vet noe om det?

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 23-09-10, 17:10   #3594
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Hvordan siterer man noe fra en annen tråd?

Du trykker på sitatknappen som er ved siden av "sitér" (altså den som siterer automatisk) sånn at den blir rød, og når du skal bruke sitatet bare trykker du på "skriv svar", og under tekstboksen står det et valg om du ønsker å bruke sitatet. Sånn ca noe sånt noe . Jeg har titt og ofte trykket på den knappen fordi jeg vil sitere noe mens jeg leser videre, og så har jeg glemt det hele, og først sett det når jeg skal svare i en annen tråd.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 23-09-10, 17:15   #3595
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Du trykker på sitatknappen som er ved siden av "sitér" (altså den som siterer automatisk) sånn at den blir rød, og når du skal bruke sitatet bare trykker du på "skriv svar", og under tekstboksen står det et valg om du ønsker å bruke sitatet. Sånn ca noe sånt noe . Jeg har titt og ofte trykket på den knappen fordi jeg vil sitere noe mens jeg leser videre, og så har jeg glemt det hele, og først sett det når jeg skal svare i en annen tråd.

Okei. Cool. Takk for hjelpa

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 23-09-10, 19:34   #3596
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Hvordan siterer man noe fra en annen tråd?

Eventuelt åpne "sitér" i en ny fane. Jeg har som regel ca ti faner oppe til enhver tid. Bare åtte akkurat nå faktisk.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 23-09-10, 19:50   #3597
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Eventuelt åpne "sitér" i en ny fane. Jeg har som regel ca ti faner oppe til enhver tid. Bare åtte akkurat nå faktisk.

Hihi. Har oppe 7 lavkarbofaner, 8 blogger (tre av dem lavkarbo) og sikkert 20 faner til. Litt vanskelig å følge med

Har enda et spørsmål (hehe. Tar aldri slutt med meg). Har noen av dere fått større bryst av å gå på lavkarbo? Mine ble slappe og hang en del. Men nå har jeg merket at de er blitt fastere. Ikke at de står der av seg selv, eller noe. Men det virker som de har fått et løft og nå tror jeg at de har blitt større igjen. For nå har jeg brukt den samme bh'en nesten hele tiden de siste to mnd. Og den siste uka har jeg liksom fått dobbelpupp i den. Syns det er veldig mystifistisk Noen som har opplevd noe lignende? Leste en gang på kostdoktorn at han hadde hørt om mange som fikk større bryster av lavkarbo. Interessant konsept

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 23-09-10, 19:55   #3598
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Eventuelt åpne "sitér" i en ny fane. Jeg har som regel ca ti faner oppe til enhver tid. Bare åtte akkurat nå faktisk.

Bare viktig å få med hele sitatet med koden først, sånn at man får med linken og kan gå tilbake til det opprinnelige sitatet.

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Hihi. Har oppe 7 lavkarbofaner, 8 blogger (tre av dem lavkarbo) og sikkert 20 faner til. Litt vanskelig å følge med

Har enda et spørsmål (hehe. Tar aldri slutt med meg). Har noen av dere fått større bryst av å gå på lavkarbo? Mine ble slappe og hang en del. Men nå har jeg merket at de er blitt fastere. Ikke at de står der av seg selv, eller noe. Men det virker som de har fått et løft og nå tror jeg at de har blitt større igjen. For nå har jeg brukt den samme bh'en nesten hele tiden de siste to mnd. Og den siste uka har jeg liksom fått dobbelpupp i den. Syns det er veldig mystifistisk Noen som har opplevd noe lignende? Leste en gang på kostdoktorn at han hadde hørt om mange som fikk større bryster av lavkarbo. Interessant konsept

Jøss, det har jeg aldri hørt noe om. Hormonelt, kanskje? Jeg for min del har gått ned fra 100C/D til 80B/C, men det har vel mer med at det er 23-24 kg mindre på kroppen min. Men sånn rent tyngdekraftmessig, så er de på ca samme nivå som tidlig i tjueåra, og det kunne jeg ikke vært mer fornøyd med .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 23-09-10, 20:06   #3599
lommerusk
Juniormedlem
 
lommerusk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Akershus
Alder: 31
Innlegg: 32
lommerusk er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Så bra med en slik tråd! For jeg går alltid rundt og grubler:P
Hvordan er det med følgende matvarer i forhold til lavkarbo?:
- Soyamelk
- Tomater og tomatpuré
- Geitost
- Cashewnøtter
- Bønner, kikerter o.l. (sånne på boks)
- Kakaopulver

Og ellers noen tips mot matsug?
:]

lommerusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 23-09-10, 20:08   #3600
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Hihi. Har oppe 7 lavkarbofaner, 8 blogger (tre av dem lavkarbo) og sikkert 20 faner til. Litt vanskelig å følge med

Har enda et spørsmål (hehe. Tar aldri slutt med meg). Har noen av dere fått større bryst av å gå på lavkarbo? Mine ble slappe og hang en del. Men nå har jeg merket at de er blitt fastere. Ikke at de står der av seg selv, eller noe. Men det virker som de har fått et løft og nå tror jeg at de har blitt større igjen. For nå har jeg brukt den samme bh'en nesten hele tiden de siste to mnd. Og den siste uka har jeg liksom fått dobbelpupp i den. Syns det er veldig mystifistisk Noen som har opplevd noe lignende? Leste en gang på kostdoktorn at han hadde hørt om mange som fikk større bryster av lavkarbo. Interessant konsept

Det kan ikke ha noe med at resten blir mindre da? Kan virke som at puppene blir litt større og fastere når midjen blir slankere eller magefett som de har "hvilt" på blir borte f.eks

Det forklarer kanskje ikke dobbeltpuppen da men

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 5 (0 medlemmer 5 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 13:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 14-03-09 00:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 19:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 18:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no