Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Noen som har sett "Sinnasnekkeren"?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-11-10, 12:27   #1
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Noen som har sett "Sinnasnekkeren"?

Jeg fant en interiørblogg via Dagbladet. http://resignert.blogspot.com/

Hun som skriver den, er interiørarkitekten i TVNorges nye program "Sinnasnekkeren". Er det noen som har sett det? Jeg har ikke TVNorge.

Jeg lurer på om det hadde vært bryet verdt å bli uthengt på TV for å søke om å delta i dette. Jeg husker Hilde Hummelvoll hadde en serie for noen år siden hvor de bare kunne bruke 10000 til oppussing, og det hadde de ikke kommet langt med her hos meg...

Pusser de opp noe av varig verdi, som elektrisk/bad eller er det bare maling og pynting?

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 12:43   #2
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har sett "Sinnasnekkeren"?

Jeg har sett to ganger...og den ene gangen var det et hus som var påbegynt oppussing i hele huset. Der tok de hele jobben. Ble kjempefint.

Om du klarer å være så offentlig er det helt sikkert verdt det.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 13:10   #3
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Noen som har sett "Sinnasnekkeren"?

Jeg skal prøve å søke etter noen episoder på internett. Hvis noen vet om det er lagt ut på internett, så blir jeg glad for link.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 13:12   #4
Lullen
Medlem
 
Lullen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 299
Lullen er ny på veien

Sv: Noen som har sett "Sinnasnekkeren"?

Syns "Sinnasnekkern" har utrettet mye hos de familiene de har vært hos Underholdene program syns jeg

__________________
Lullen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Paleoish Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 13:36   #5
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Noen som har sett "Sinnasnekkeren"?

Opprinnelig lagt inn av mam, her.

Jeg skal prøve å søke etter noen episoder på internett. Hvis noen vet om det er lagt ut på internett, så blir jeg glad for link.

Jeg vet bare om dette

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 13:49   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har sett "Sinnasnekkeren"?

Konseptet er vel at det må være et par som lever i et uoppusset/uferdig hus og at styret rundt dette sliter på parforhold/familieliv!

I siste programmet jeg så innstalerte de helt nytt kjøkken og la opp alt det elektriske i en etasje, så de gjør mye mer enn å male, ja!

Morsomt å se på, syns jeg, som "desverre" er ikke har problemer i ekteskapet til tross for uferdige deler av huset, 10 år etter at vi flyttet inn!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 14:12   #7
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Sv: Noen som har sett "Sinnasnekkeren"?

Snekkeren selv blir litt formye hobbypsykolog for meg. Men det ble sabla fint der hvor de var sist. ;-)

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 15:15   #8
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Noen som har sett "Sinnasnekkeren"?

Ugh, vi har vel problemer... men jeg vet ikke om jeg hadde orket å snakke om det på TV, mens kameraet zoomer inn forsøk på oppussing og rotete rom. Det går an å betale for mye psykisk for gratis oppussing.

Tittelen på programmet og det dere har sagt her får meg til å tenke på sånne ting, at de går helt inn under huden på deg samtidig som de viser fram hvor jævlig det ser ut hos deg.

Men hun har en fin interiørblogg. Jeg håper lavkarbo kosthold gjør meg mere opplagt så jeg orker å ta et tak, så får jeg heller betale det sjøl.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 18:13   #9
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen som har sett "Sinnasnekkeren"?

I de to episodene jeg har sett, har kona i huset stått og hengt med armene mens mannen har jobbet. Mannen har blitt lei, og gitt opp. Dette får de pes for - snekker'n kjefter litt, men så ordner han opp og alle blir glade og lykkelige... hehe.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 18:20   #10
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har sett "Sinnasnekkeren"?

Kan du ikke sende inn til diverse ukablader da? De har stadig oppussingsreportasjer i de.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 18:23   #11
skytten83
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nordland
Innlegg: 27
skytten83 er på en erverdig vei

Sv: Noen som har sett "Sinnasnekkeren"?

Synes det er et veldig bra program. tror det er mange par rundt om som får seg en vekker av dette programet.

Det er mange forhold som ikke tåler et renoveringsprosjekt, jeg føler at dette programet viser ting fra den mørke siden ved å kjøpe noe som må pusses opp slik at folk får en mer forståelse for hvor mye arbeid det faktisk er å kanskje tenker seg om en ekstra gang før de satser forhold tid å penger på noe slikt..

skytten83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På leting etter den rette for meg. Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 18:25   #12
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har sett "Sinnasnekkeren"?

Opprinnelig lagt inn av skytten83, her.

kanskje tenker seg om en ekstra gang før de satser forhold tid å penger på noe slikt..

Det jeg syns er mest skremmende er at de folka det gjelder tydeligvis ikke har den minste snøring på hva oppussing vil si! Hvorfor går man da bort og kjøper et totalrenoverings-objekt liksom?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 19:30   #13
skytten83
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nordland
Innlegg: 27
skytten83 er på en erverdig vei

Sv: Noen som har sett "Sinnasnekkeren"?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det jeg syns er mest skremmende er at de folka det gjelder tydeligvis ikke har den minste snøring på hva oppussing vil si! Hvorfor går man da bort og kjøper et totalrenoverings-objekt liksom?

Det lurer jeg å på, man kan jo prøve seg på noe litt mindre før man kjøper et helt hus..

skytten83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På leting etter den rette for meg. Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 20:41   #14
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Noen som har sett "Sinnasnekkeren"?

Jeg liker serien...men nå er det vel ferdig, denne sesongen?

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 09:00   #15
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Noen som har sett "Sinnasnekkeren"?

Kansje jeg skal søke om det blir en sesong 2?

Vi kjøpte vel et oppussingsobjekt, men det var mens mannen tjente godt. Vi har aldri stresset med det, og så ble han arbeidsledig. Nå har NAV hatt han på noe prosjekt, så han er på arbeid 8 timer hver dag og sitter igjen med under 160000 netto. Det blir hverken tid til overs eller penger til å leie folk av slike summer.
Jeg tjener under 190000 netto, og så skal 2 voksne og 2 barn leve av det, betale barnehage og SFO og unne oss litt luksus, som å besøke Astrid Lindgrens verden. 2 sydenturer i året har vi ikke råd til nei, men ungene må da få litt å fortelle om når sommerferien er over.

Jeg har slitt med lavt stoffskifte og har hatt diverse vondter og følt meg utmattet etter som vekten øker, så jeg har ikke engang prøvd å stå og kjefte på mannen med ti tommeltotter. Og han har vært happy for å sette seg på dataen, han driter i åssen det ser ut her hjemme. Jeg har ikke brydd med stort om det i 2-3 år heller, når sant skal sies.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 09:50   #16
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har sett "Sinnasnekkeren"?

Sjekk ut sidene du finner på nett og søk! Hva har du å tape?
Tror du har en god case, jeg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 18:17   #17
skytten83
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nordland
Innlegg: 27
skytten83 er på en erverdig vei

Sv: Noen som har sett "Sinnasnekkeren"?

Opprinnelig lagt inn av mam, her.

Kansje jeg skal søke om det blir en sesong 2?

Vi kjøpte vel et oppussingsobjekt, men det var mens mannen tjente godt. Vi har aldri stresset med det, og så ble han arbeidsledig. Nå har NAV hatt han på noe prosjekt, så han er på arbeid 8 timer hver dag og sitter igjen med under 160000 netto. Det blir hverken tid til overs eller penger til å leie folk av slike summer.
Jeg tjener under 190000 netto, og så skal 2 voksne og 2 barn leve av det, betale barnehage og SFO og unne oss litt luksus, som å besøke Astrid Lindgrens verden. 2 sydenturer i året har vi ikke råd til nei, men ungene må da få litt å fortelle om når sommerferien er over.

Jeg har slitt med lavt stoffskifte og har hatt diverse vondter og følt meg utmattet etter som vekten øker, så jeg har ikke engang prøvd å stå og kjefte på mannen med ti tommeltotter. Og han har vært happy for å sette seg på dataen, han driter i åssen det ser ut her hjemme. Jeg har ikke brydd med stort om det i 2-3 år heller, når sant skal sies.


Skader jo ikke å søke uansett, virker som dere er perfekte kandidater til et slikt program da.

skytten83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På leting etter den rette for meg. Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 20:11   #18
Mannen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: En perle på vestlandet
Alder: 41
Innlegg: 13
Mannen er på en erverdig vei

Sv: Noen som har sett "Sinnasnekkeren"?

ser en gjengangerfeil hos mange av de som har vært med i programmet, og det er at de har satt igang 100 forskjellige prosjekter... Bedre å ta et og et rom ,slik at en ikke mister totalt oversikt... Alternativt, kjøpe nøkkelferdig om økonomien tillater det.

__________________
På vei mot ny tid og lettere hverdag



Mannen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: den som fruen følger :D Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er det noen som praktiserer "spisedag",eller "karbo-måltid"? Borealis Lavkarbo generelt 4 02-11-10 14:14
Veldig "nuppete" og tørr hud og løse "flak" i øregangen! donjuanwannabe Atkins kosthold 17 21-09-09 19:26
Noen som har sett "Rett diett" på FEM? Janis Lavkarbo generelt 15 13-08-09 21:51
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? tonemor Ketolysekuren 1 29-08-08 10:59
Bøkene "Atkins for livet" og "Slank med ketolysekuren" selges! Agurk Lavkarbobøker 2 07-01-08 14:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no