Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Oopsie-roll

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-10-08, 20:07   #76
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.451
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Oopsie-roll

All ære til Cleochatra som kom på dette! Og Areola som fant oppskriften. Akkurat spist mine 5 første - klarte ikke å stoppe før. Helt nøytrale lagde jeg. Nammis.

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-10-08, 20:29   #77
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Oopsie-roll

Helt fantastisk! De derrre pizzaene var knallgode,
har ikke smakt de andre uten fyll enda, men skal prøve dem
også. Må ta meg selv i nakken nå, for å ikke spise opp alle!

Slenger meg med på takken der, Stine!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 13-10-08, 23:02   #78
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Oopsie-roll

*gleder meg*

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-10-08, 11:13   #79
ThereseS
Nytt Medlem
 
ThereseS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Stjørdal
Alder: 33
Innlegg: 9
ThereseS er på en erverdig vei

Sv: Oopsie-roll

De var rååågode! De må da gå an å bruke som både pizzabunn og "sukkerbrød" i kake da, alt etter hva man tilsetter?

ThereseS er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse tror jeg...:p Svar med sitat
Gammel 14-10-08, 11:18   #80
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Oopsie-roll

De ble også kjempegode som harmburgerbrød - og de holdt sammen til siste bit, selv med mitt to-lags hamburger-tårn! Jeg legger ut bilde når jeg kommer hjem

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 14-10-08, 11:19   #81
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Oopsie-roll

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

De ble også kjempegode som harmburgerbrød - og de holdt sammen til siste bit, selv med mitt to-lags hamburger-tårn! Jeg legger ut bilde når jeg kommer hjem

åååååååååh ....
Du er en knupp som fant denne oppskriften!!!

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-10-08, 11:58   #82
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Oopsie-roll

Jeg er en heldiggris som fant den oppskriften

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 14-10-08, 12:21   #83
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Oopsie-roll

Neinei, ikke heldig, det var nok dyktighet!

Gleder meg supermasse nå. Er igjen 5.40 min før første brett er ferdig De ser råflotte ut! Men brett nr to har jeg klart å slå lufta ut av..hehe...

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-10-08, 12:40   #84
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Oopsie-roll

Hehe, ja da sier vi det sånn
Det er fort gjort og slå ut lufta ja... Eggehvitter er skumle!

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 14-10-08, 14:16   #85
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Oopsie-roll

aaaahhh....mett!! Ble borte mange med en gang jo

Hadde i litt kardemomme i noen Men det er sikkert karber i det?

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-10-08, 21:31   #86
Sirius
Medlem
 
Sirius sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslojente i Bergen
Alder: 41
Innlegg: 222
Sirius har en fantastisk aura rundt segSirius har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oopsie-roll

Opprinnelig lagt inn av Kristin_B, her.

aaaahhh....mett!! Ble borte mange med en gang jo

Hadde i litt kardemomme i noen Men det er sikkert karber i det?

Tror ikke det er det nei

__________________
Karbojunkie in recovery
Ikke lavkarbo for vektnedgang, men for de andre frynsegodene!
Mål: Stabilisere blodsukkeret, curbe cravings, drikke nok vann, trene jevnlig, få ro i sjelen...

Bilder av matretter
Sirius er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins vedklikehold - for life! Svar med sitat
Gammel 14-10-08, 21:39   #87
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Oopsie-roll

Herlig! Kardemomme har sååå nydelig aroma..! I love it!

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 23:04   #88
Sepia
Medlem
 
Sepia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nær Bergen
Alder: 47
Innlegg: 57
Sepia er på en erverdig vei

Sv: Oopsie-roll

Å, min godeste!!!
En ny æra i mitt lav-karbo-liv! Fantastisk!!! Bøyer meg i støvet...
Hadde litt kanel og splenda i halve røra->skillings-nammiser...!
Mmmmmm...

__________________





Sepia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 19:06   #89
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oopsie-roll

Kjeeempegod. Spiste med meierismør og gulost. Nam. Tilog med typen ville ha det, og nå måtte jeg bake flere som bare var til ham

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 19:51   #90
majama
Seniormedlem
 
majama sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.579
majama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt av

Sv: Oopsie-roll

Skal prøves i helga

__________________


Startdato 170408 Min journal


majama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-10-08, 08:06   #91
bolleboll
Seniormedlem
 
bolleboll sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: oslo
Alder: 54
Innlegg: 629
bolleboll er en juvelbolleboll er en juvelbolleboll er en juvel

Sv: Oopsie-roll

Disse må prøves. Gleder meg. Må bare få kjøpt smøreost først.

bolleboll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse nybegynner Svar med sitat
Gammel 17-10-08, 08:16   #92
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Oopsie-roll

Prøvde de med baconost fra tube her om dagen...helt konge!

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 17-10-08, 12:17   #93
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Oopsie-roll

Jeg har prøvd de med naturell smøreost fra First Price. Helt supert!

Stekte de i muffinsformer (store). Og frøs de ned. Samme gode smak og konsistens og høyde etter frysing

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 17-10-08, 12:28   #94
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 53
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oopsie-roll

Min røre er skikkelig flytende, noen måte å få den litt tykkere på?

__________________
Bloggen
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-10-08, 12:30   #95
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Oopsie-roll

Har du vispa eggehviten stiv? Helt stiv, slik at du kan snu bollen uten at det renner ut?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 17-10-08, 13:34   #96
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 53
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oopsie-roll

Jepp.

__________________
Bloggen
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-10-08, 13:54   #97
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Oopsie-roll

Jeg bruker 140g kremost i stedet for 100g, og jeg bruker mellomstore egg i stedet for store, og jeg bruker nesten 1/2ts bakepulver.

Dvs. kanskje du skal bruke litt mer kremost i ?

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 17-10-08, 15:09   #98
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 53
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oopsie-roll

Da skal jeg prøve det Takk

__________________
Bloggen
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-10-08, 16:32   #99
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Oopsie-roll

Opprinnelig lagt inn av Anitra, her.

Min røre er skikkelig flytende, noen måte å få den litt tykkere på?

Det er også veldg viktig og ikke blande det for mye. Bland forsiktig med en slikkepott. Du skal blande rundt 4-5 ganger, liksom. Heller for lite enn for mye! Den siste rundingen jeg legger på plata blir gjerne litt flatere, fordi jeg ikke blander "godt nok". Men de er best luftige, så da tåler jeg èn flat en

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 18-10-08, 00:10   #100
Up-and-down
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 35
Up-and-down er på en erverdig vei

Sv: Oopsie-roll

Har testa 3-4 runder med denne oppskriften - i div. variasjoner..

Først helt naturelle - som jo var kjempegode med pålegg på
Så testet jeg en foccacia-variant: Tok brettet ut halvveis. Lagde små groper i, og helte over olivenolje, maldonsalt og urtekrydder. Nam, nam! Ulempen var at de klappet sammen og ble ikke så luftige som det første brettet, men godt!
Så i dag skulle et par søte varienter testes... Tok litt splenda i røra.. og la noen frosne bringebær oppå som ble stekt inni - godt, men tok ikke helt av..
Så... resten av de søte.. penslet med smeltet smør når de var stekt, og drysset over sukrin.... Mmmmm!
Lagde også en runde med hvitløksost... disse penslet jeg også med smør og fikk nydelige hvitløksbrød. Smakte ikke nok hvitløk, så neste gang blir det hakket hvitløk i røra også.

Tusen takk for denne oppskriften!

Up-and-down er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach/Lindberg Svar med sitat
Svar

Emneord
brøderstatning, oopsie


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no