Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva bare MÅ dere ha i skapene deres?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-03-08, 16:17   #1
Angel83
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 40
Innlegg: 21
Angel83 er på en erverdig vei

Hva bare MÅ dere ha i skapene deres?

Jeg tenker også da på kjøleskapet, samt ingredienser til baking av diverse slag..

__________________


Angel83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 16:22   #2
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva bare MÅ dere ha i skapene deres?

Opprinnelig lagt inn av Angel83, her.

Jeg tenker også da på kjøleskapet, samt ingredienser til baking av diverse slag..

Egg, bacon, fløte, johannesbrødkjerenmel , blomkål og soyaproteiner da kommer du langt.

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 16:24   #3
Princez
Medlem
 
Princez sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Alder: 49
Innlegg: 214
Princez er ny på veien

Sv: Hva bare MÅ dere ha i skapene deres?

EGG!! Brockoli, bacon, meierismør..

__________________



Princez er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse :) Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 18:51   #4
ketanore
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 21
ketanore er på en erverdig vei

Sv: Hva bare MÅ dere ha i skapene deres?

nakkekoteletter som jeg kan smørbake i ovnen helt til de faller fra hverandre

__________________


ketanore er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 18:53   #5
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hva bare MÅ dere ha i skapene deres?

Meierismør, fløte, rømme, bacon, masse grønnsaker (spesielt isbergsalat og brokkoli), og noe kjøtt av forskjellig slag...

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 19:46   #6
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Hva bare MÅ dere ha i skapene deres?

RØMME!!!!!
...og avocado....+ kjøttdeig
Med disse tre kommer jeg langt..

Hehe...ellers pleier jeg å ha dette:

krydder av forskjellige slag, fløte, tacokrydder og ost...

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 19:47   #7
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hva bare MÅ dere ha i skapene deres?

I mitt kjøleskap: Smør, fløte, soyamelk, rømme, creme fraishe, cottage cheese,fete oster, skinke, bacon,egg,baconost på tube, blomkål,brokkoli,squash,aubergine,fersk sjampinjong, hvitløk,løk,salat,agurk,tomat,paprika.

I fryseren er alltid: Kyllingfilet,kyllingvinger,laksefilet,mer bacon , nakkekoteletter, kjøttdeig.

I tørrvareskapet: Linfrø, diverse nøtter og andre frø, krydder og tørka urter, johannesbrødkjernemel,soyaprotein, bakemix, seltin, buljongterninger av forskjellige slag.

+ kaldpressa oljer: rapsolje og soyaolje

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 20:15   #8
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Hva bare MÅ dere ha i skapene deres?

Siden jeg ikke tåler melkeprotein, ikke skal ha soya eller svinekjøtt og ikke tåler egg, så har jeg alltid brokkoli, salat og kjøttdeig av storfe og kyllingkjøtt i kjøleskap/fryser.

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 20:50   #9
medas
Seniormedlem
 
medas sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.391
medas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt likt

Sv: Hva bare MÅ dere ha i skapene deres?

0st, ost og mere ost, hehe. Pluss egg, blomkål og brokkoli

__________________
medas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 20:58   #10
martefie
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 276
martefie er en juvelmartefie er en juvelmartefie er en juvel

Sv: Hva bare MÅ dere ha i skapene deres?

Buljongpulver fra Helsekosten uten natriumglutamat. All middagsmat blir bedre med en dæsj av det i seg.
Og EGG! Noe særlig færre en 10 egg, og jeg løper til butikken etter mer.

martefie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kjernesunnere for hver dag... Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 21:12   #11
isola
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 42
Innlegg: 112
isola er ny på veien

Sv: Hva bare MÅ dere ha i skapene deres?

Meierismør, ost, hamburgerrygg, egg, cottage cheese, avokado, salat-stæsj..
Diverse frø og nøtter.. Torsk, laks og frosne grønnsaker er det stort sett alltid noe av i fryseren..
Og Morning Shine-barer. Jeg er ikke noe frokost-menneske, jeg orker ikke mat om morgenene..
Dermed blir det ikke laget noe frokost. Om jeg ikke har en bar tilgjengelig da, er alternativet
gjerne å ta en brødskive på jobb.. Og da er liksom dagen/magen kaputt.

isola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 21:37   #12
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Hva bare MÅ dere ha i skapene deres?

OST!!! det er viktigeste her, og kjøtt da... rømme er også viktig å ha her..... proteinpulver..... så klart grønnsaker også- men varierer fra tid til tid hva jeg MÅ ha

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 22:05   #13
Angel83
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 40
Innlegg: 21
Angel83 er på en erverdig vei

Sv: Hva bare MÅ dere ha i skapene deres?

Opprinnelig lagt inn av ketanore, her.

nakkekoteletter som jeg kan smørbake i ovnen helt til de faller fra hverandre


Oppskrift på dette?

__________________


Angel83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 22:08   #14
Angel83
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 40
Innlegg: 21
Angel83 er på en erverdig vei

Sv: Hva bare MÅ dere ha i skapene deres?

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

OST!!! det er viktigeste her, og kjøtt da... rømme er også viktig å ha her..... proteinpulver..... så klart grønnsaker også- men varierer fra tid til tid hva jeg MÅ ha


Skulle kjøpe proteinpulver på Life i dag, men de hadde kun sånn med jordbærsmak. Det er vel ikke akkurat det jeg ønsker. Hvor ellers kjøper dere slikt?

__________________


Angel83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 22:22   #15
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Hva bare MÅ dere ha i skapene deres?

jeg for min del kjøper enten på proteinfabrikken eller så kjøper jeg på sunkost... de har mange forskjellige typer... jeg bruker den med minst karboer... har ikke boksen her akkurat nå så husker ikke helt hva den heter har i flere smak... så jeg har noe å variere mellom.... bruker de til pannekaker, shaker o.l

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 12:09   #16
Budeia
Medlem
 
Budeia sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Østfold
Alder: 43
Innlegg: 171
Budeia har en fantastisk aura rundt segBudeia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva bare MÅ dere ha i skapene deres?

De matvarene jeg har brukt desidert mest på min 2.5 uke lange ketolysekarriere er:
Egg, Bacon, ost, rømme, fløte, svinekoteletter, kyllingfilet, laksefilet, brokkoli, blomkål, soyaprotein.

__________________
Ketolysekuren, oppstart 18/1-16


Budeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 12:27   #17
Pipp
Seniormedlem
 
Pipp sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 51
Innlegg: 13.866
Pipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastisk

Sv: Hva bare MÅ dere ha i skapene deres?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

I mitt kjøleskap: Smør, fløte, soyamelk, rømme, creme fraishe, cottage cheese,fete oster, skinke, bacon,egg,baconost på tube, blomkål,brokkoli,squash,aubergine,fersk sjampinjong, hvitløk,løk,salat,agurk,tomat,paprika.

I fryseren er alltid: Kyllingfilet,kyllingvinger,laksefilet,mer bacon , nakkekoteletter, kjøttdeig.

I tørrvareskapet: Linfrø, diverse nøtter og andre frø, krydder og tørka urter, johannesbrødkjernemel,soyaprotein, bakemix, seltin, buljongterninger av forskjellige slag.

+ kaldpressa oljer: rapsolje og soyaolje

Veldig likt gerd sitt...

Pipp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Holdt vekten i 2 år snart Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva gjør dere når ... Chia Ketolysekuren 10 27-08-07 10:59
Hva bruker dere sjokoladesirup og karamellsirup til?? Iset Atkins kosthold 7 19-07-06 13:51
Hva fyller du livet ditt med og hvordan? Fjonken Fysisk og mental helse 4 13-06-06 13:04
Hva synes dere om utrensingskurer? mam Lavkarbo generelt 16 11-07-05 14:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no