Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Trenger tips og råd

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-12-10, 22:40   #1
upsidaysi
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 66
upsidaysi er på en erverdig vei

Trenger tips og råd

Jeg og min kjære skal ta oss selv i nakken og snu trenden vi er på nå. Begge av oss er kraftig overvektig og må skjerpe oss. Vi skal gifte oss i august, og begge har en liten drøm om å kanskje klare å komme oss under 100 kilo til da..jeg veier 120 og han 130 kilo pr dags dato..

sitter å ser meg litt blind på alle forskjellige filosofier...

vi er på utkikk etter noe som i utgangspunktet er enkelt, ikke mye innvikla regler som må pugges for at det skal sitte..har prøvd lavkarbo før..og vet at det er noe som funker, har bare også erfart å hoppe av toget det skal ikke skje denne gangen..
og som helst kan samkjøres med ei litt kresen frøken på 4 år og en som skal begynne å spise iløpet av året...

Jeg ammer, vet ikke om jeg må ta hensyn til det jeg?

upsidaysi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: aner ikke...egentlig.. Svar med sitat
Gammel 26-12-10, 22:54   #2
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Trenger tips og råd.

Velkommen hit! Jeg TROR du bør vente med Ketolyse til etter amming-mulig noen andre filosofier også. Men klikk dere inn på de ulike filosofiene her og les og spørr. Selv har jeg erfaring med ketolyse(fungerer supert for de fleste, ikke meg)Generell lavkarbo(grense påp 50 karbo) Og ED, sistnevnte er det som har funket for meg-dvs jeg er på julekarbokjøret nå, men er tilbake i januar

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 22:26   #3
upsidaysi
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 66
upsidaysi er på en erverdig vei

Sv: Trenger tips og råd.

ok da får jeg kanskje ikke ta helt av sånn i begynnelsen nei..

men.. sånn med tanke på å gå ned i vekt... holder det at vi rett og slett unngår karbohydrater så godt det lar seg gjøre? eller må det gjøres mye mer komplisert?

upsidaysi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: aner ikke...egentlig.. Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 22:33   #4
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Trenger tips og råd

Det letteste er å bestemme seg for en filosofi og følge den filosofiens "regler". Men det er ikke noe i veien for å kutte brød,pasta,ris og potet og se om det hjelper nok, eller om dere må sette dere mer inn i en filosofi

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 22:36   #5
upsidaysi
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 66
upsidaysi er på en erverdig vei

Sv: Trenger tips og råd

blir så mektig forvirret her a gitt he he... burde vel kanskje sette oss inn i en ja..men hva kan jeg velge i når jeg ammer liksom... vanskelig dette..

upsidaysi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: aner ikke...egentlig.. Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 01:36   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Trenger tips og råd

Opprinnelig lagt inn av upsidaysi, her.

blir så mektig forvirret her a gitt he he... burde vel kanskje sette oss inn i en ja..men hva kan jeg velge i når jeg ammer liksom... vanskelig dette..

Fedon Lindberg er super for ammere! Nok karber og så kanman fortsett over i Barn i balanse når barnet skal begynne å spise fast føde!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trenger tips:) Retta Ketolysekuren 2 07-09-10 22:31
Trenger tips :-) andreassen943@hotmail.com Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 5 21-07-10 10:52
Trenger et tips ... Trin Ketolysekuren 10 27-03-10 13:18
Hei jeg er ny og trenger tips Thea_84 Spørsmål og svar 4 29-06-09 23:20
Trenger tips og råd her lille bolle Ketolysekuren 8 09-06-08 22:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no