Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hvordan har det gått med dere i jula?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-01-11, 00:06   #26
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan har det gått med dere i jula?

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

"Skeiet ut" med et halvt eple ekstra en dag, hi hi

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 00:23   #27
Blupp
Juniormedlem
 
Blupp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 15
Blupp er på en erverdig vei

Sv: Hvordan har det gått med dere i jula?

1 kilo opp .... fikk juleambisjoner i desember og bakte alt for mye julekaker. Det er stort sett peppernøttene som har bygd opp det kiloet trur eg.

__________________
Blogg om mat og forsøk på vektkontroll http://www.intuitiv-spising.com



Blupp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav GI + bevegelse Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 00:33   #28
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan har det gått med dere i jula?

Ikke så bra Stekte krumkaker til gjestene, men mesteparten endte opp i min mage+ masse twist= mat fra helvete oG JEG ER DÅRLIG

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 01:27   #29
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan har det gått med dere i jula?

Opp 5 kg, men ned i fettvalkene på ryggen.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 10:54   #30
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan har det gått med dere i jula?

Jeg kan "gratulere" meg selv med 5kg opp siden begynnelsen av november 3 av dem bare i jula. Vet jo det er mye vann, men jeg holder så alt for godt på vannet, så jeg bruker ukesvis på å bli kvitt det.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 11:52   #31
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan har det gått med dere i jula?

Katastrofalt dårlig hele 2010
Nok er nok...jeg er igang igjen

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 12:31   #32
Lullen
Medlem
 
Lullen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 299
Lullen er ny på veien

Sv: Hvordan har det gått med dere i jula?

Full utskeielse her i desember

Så idag er jeg tilbake for fullt og heldigvis ville mannen bli med også Det er så mye lettere når vi er to!

Skal tom trene idag *stolt*

__________________
Lullen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Paleoish Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 12:55   #33
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Hvordan har det gått med dere i jula?

veiedag idag.. ned 2 kg siden jul jippi

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 13:07   #34
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan har det gått med dere i jula?

Jeg gikk opp 800 g etter to dager med "utskeielser"; en porsjon riskrem på julaften, noen hjemmelagede konfektbiter og 1 porsjon multekrem og et glass tomtebrygg 1. juledag. Det forsvant i løpet av romjula, og nå har jeg gått ned enda litt til Føler at det er litt sånn "nå-eller-aldri" for å kvitte seg med de ekstra, brysomme kiloene - da er det enklere å holde den smale sti. Merket det ekstra vannet i kroppen godt, fordøyelsen slet litt, og det ble mer urolig søvn. Fikk også en akutt, utmattet følelse etter de to dagene på jobb i romjula - ikke godt

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 13:08   #35
Idamor
Medlem
 
Idamor sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Eidsvoll
Alder: 38
Innlegg: 200
Idamor er på en erverdig vei

Sv: Hvordan har det gått med dere i jula?

Joda, jule gikk vel så som så i grunnen. Veide meg midt i jula, og hadde bare gått opp 0,7 kg. I dag derimot var det 1,7 kg opp. Litt for mye utskeielser. Spes denne siste helga! Men nå er det ingen flere unnskyldninger for å skeie ut!

__________________
Gravid som prøver å komme tilbake til lavkarbo...
Idamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 14:38   #36
Titania
Medlem
 
Titania sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 119
Titania er ny på veien

Sv: Hvordan har det gått med dere i jula?

Har sluppet kostholdet helt løs i jula, eller ihvertfall prøvd.
Fannt ut at vanene jeg har opparbeidet i høst sitter veldig hardt og jeg spiser naturlig LCHF uten at jeg er bevisst på det. Vekta viser 2 kg+ i dag men på torsdag forrige uke etter 3 dager på jobb veide jeg 2 kg mindre. Har gått opp og ned 1-2 kg allt etter som hva jeg har spist. Formen har tidels vært dårlig etter de dagene jeg har skeiet ut. Har til og med spist potetgull (smakte ikke godt lenger) og smågodt (allt for søtt)Håper at disse 2 kiloene er borte i slutten av uka.

__________________


Titania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 18:49   #37
EmilyB
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 266
EmilyB har en fantastisk aura rundt segEmilyB har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvordan har det gått med dere i jula?

Full utskeielse her også siden misten av desember, men jeg merker at jeg orker mindre søtt og slikt enn før. Og mye av maten spist har vært veldig lavkarbo. På juleaften hadde vi f.eks Kalkun med rosenkål og blomkål og fløtesaus lagd fra bunnen, men jeg unner meg poeter. Har ellers blitt litt smågodt, is og potetgull. Generelt har jeg spist veldig lavkarbo på dagtid og skeiet ut i selskaper.

Resultatet har vært litt opp og ned: Frem til nyttårsaften gikk jeg utrolig nok ned 2 kilo, men la på meg de samme to kiloene etter en nyttårsaften med endel alkohol, sukker og stivelse. Er tilbake på "den rette sti" nå, og de to kiloene renner av, bokstavelig talt. Det var faktist det verste med å skeie ut på nyttårsaften. Jeg tror jeg fløy på do hvert 5 minutt etter at jeg la meg, helt til jeg sovnet. (Jeg drakk vin og sprit med sukkerfritt blandevann).
Jeg opplever at kroppen takler karbohydrater på en helt annen måte nå som jeg er så nær idealvekten min. Det virker ikke som om en utskeielse har så mye å si lenger.

__________________


EmilyB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 21:09   #38
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Hvordan har det gått med dere i jula?

Syns det er litt rart, kroppen min har ingen vonde reaksjoner på sprit og sukkerfritt blandevann. Er kanskje litt løs, eller har vondt, i magen dagen derpå, men det hadde jeg på høykarbo også. Jeg går heller ned 1 kg etter en fylle jeg...

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 22:02   #39
rava
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sandnes
Innlegg: 89
rava er på en erverdig vei

Sv: Hvordan har det gått med dere i jula?

Jeg har spist lavkarbo hele jula, men har ikke vært hjemme så litt ekstra har det blitt siden jeg ikke har laget maten selv. I tillegg har jeg hatt litt riskrem, et kakestykke og litt karamellpudding Alt me god samvittighet

rava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, sunt og godt! Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 22:36   #40
fridr
Medlem
 
fridr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Alder: 37
Innlegg: 217
fridr er på en erverdig vei

Sv: Hvordan har det gått med dere i jula?

Jeg har spist MASSE kålrabistappe, pittelitt potet, MASSE julekaker og godteri og sjokolade. Jeg har til og med drukket brus, spist potetgull og MASSE fine speltrundstykker. Jeg har holdt meg ganske frisk i magen, tross alt. Men i dag starta jeg igjen (ikke streng lavkarbo) og jeg eeeeeeeeer så godtesyk!!! Holder på å dø her.
I går utfordra jeg gubben min til å være helt sukkerfri ut januar. Og han tok i!
Null brus, øl, juice, godteri, potetgull og snacks generelt, ingen kaker, kjeks eller noe sukker i det hele tatt! Jeg tror han klarer det fint Blir superstolt om han klarer det Og jeg følger med... Jeg har ingen problemer med å leve sukkerfritt, men i dag SLITER jeg! Jeg har sånne cravings at det føles som at jeg er sulten.
Selvgjort er velgjort

GODT NYTTÅR, FOLKENS

__________________



fridr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Uten sukker og gluten Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 22:55   #41
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan har det gått med dere i jula?

Har spist mengder med karber i jula. De siste to-tre dagene av ferien (altså i nyttårshelga) skjerpet jeg meg litt da, men det gikk fremdeles ned både riskrem (du svake menneske...) og risboller...

I går morrest viste vekta opp 2,5 kg, i morrest 2,0 kg så jeg er på rett vei igjen da. Ingen krise for min del med andre ord. Magen er mye bedre alt og det er deilig ikke å være sulten hele tiden som jeg har vært i jula. Nå merker jeg det skikkelig altså!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 22:58   #42
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk
Smile

Sv: Hvordan har det gått med dere i jula?

Ja vi er svake vi mennesker Men jeg finner styrke på forum

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 09:39   #43
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan har det gått med dere i jula?

Da viste vekta pluss 2 til 2,5 kg på tre uker, men jeg regner med at mesteparten er vann .
Det ble halveis Fedon og masse sjokolade og julekaker og en del Munkholm (det har jeg savnet litt).
Alt av hjemmebakt var godt, mens mesteparten av sjokkisen kunne jeg ha klart meg uten. Særlig melkesjokolade smaker pyton .

Har gått og gledet meg til i dag da jeg skulle begynne på lavkarbo og være i ketose igjen. Skal bli artig å se hvor lang tid det tar.

Godt nyttår til alle her inne

Edit: Var faktisk i ketose igjen på ettermiddagen/kvelden. Så da har jeg nok ikke spist så mange karber på søndag/mandag som jeg trodde??

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970

Sist redigert av Gracella : 05-01-11 kl 18:31.
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 12:26   #44
Levita
Medlem
 
Levita sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 422
Levita er en juvelLevita er en juvelLevita er en juvel

Sv: Hvordan har det gått med dere i jula?

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Katastrofalt dårlig hele 2010
Nok er nok...jeg er igang igjen

Anne - jeg og! Men det skal gå fint, nå skal vi være kjempeflinke begge to!

Levita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 16:11   #45
Marte83
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 54
Marte83 er på en erverdig vei

Sv: Hvordan har det gått med dere i jula?

i romjula har jeg gått ned 0,5kg faktisk veldig fornøyd med det, har vært stappmett hele romjula, eneste utskeielsene var den fantastiske sause til ribba som mamma lager og sukkerfri moltekrem ellers har jeg ikke hatt noen utskeielser.. tror jeg har spist 2 pepperkaker hele desember, og det synes jeg er veldig bra til meg å være :P for jeg er veldig glad i pepperkaker tenk :P

har blitt litt sukkerfri sjokkis da såklart.. men det blir man jo den prompefabrikken av :P

__________________


Alt går! enten så går det bra, eller så går det over!
Marte83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCLF Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 16:21   #46
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Hvordan har det gått med dere i jula?

jeg spiste en liten bit av sukkerfri sjokolade og da var det rett på do hele kvelden. av en LITEN BIT!! Da spiser jeg heller mørk vanlig sjokolade gitt.. :P

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 22:09   #47
barfor
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Telemark
Alder: 42
Innlegg: 83
barfor er på en erverdig vei

Sv: Hvordan har det gått med dere i jula?

2-3 kg opp, men var vel bare middels lavkarbo flere måneder før det. Men er i full streng gang igjen nå

__________________


barfor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 22:34   #48
aktivjente
Medlem
 
aktivjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 383
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvordan har det gått med dere i jula?

Har gomla i meg alt jeg hadde lyst på - hele jula- og tenkte at "nå er jeg ferdig med det"- Hehhe: snakker om å lure seg selv - er skikkelig godtersyk, hele tida!!

Gikk opp ca 3 kilo, og de er på vei av nå!! (venter med å justere tickeren) Tilbake til mer energi, bedre humør, en mage som ikke står som en ballong m.m. Er skikkelig motivert nå!

__________________


Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 22:49   #49
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan har det gått med dere i jula?

Opprinnelig lagt inn av Levita, her.

Anne - jeg og! Men det skal gå fint, nå skal vi være kjempeflinke begge to!

Kjempeflinke...ihvertfall så langt Godt vi er flere.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 12:05   #50
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Hvordan har det gått med dere i jula?

Det har egentlig gått fint, utskeielsene var vel 2 glass rødvin nyttårsaften og en flaske Munkholm på julaften. Jeg sa ja takk til den uten å tenke meg om, det er sikkert like mye kh i den som vanlig øl.

Men jeg har lagd altfor mange fløtekarameller med peanøtter og mørk sjokolade. Og selv om det er kunstig søtning i de, så skapte det et skikkelig sug i meg. 2. januar gikk jeg hvileløst rundt og bare tenkte: "Nå koker jeg en porsjon til". Dårlig signal, når kroppen er helt gira. Jeg hadde lyst på altmulig, bare spisespisespise. Men jeg "sto han a" og etter et par dager på striktere regime kjenner jeg at suget slipper taket. Kunstig søtsmak skaper sug hos meg, ikke bare ekte sukker som gjør det.

Opp 1 kg i jula, ned 0,5 etter 2 dager.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan tenker dere mtp mat i jula? Heaven Mer enn 30 kg overvekt 79 18-12-10 18:10
Dere som startet rundt nyttår, hvordan har det gått? Bellabo Ketolysekuren 53 12-05-09 12:48
Hvordan skal dere gjøre det i jula? Går det an å vedlikeholde? MoaMoa Ketolysekuren 24 16-12-08 03:00
Hvordan gjør dere det i jula? iren84 Spørsmål og svar 8 18-11-07 22:33
Dere som er nått målet. Hvordan har det gått med stabiliseringen? Trolla Ketolysekuren 5 04-09-07 16:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no