Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Tren som en mann og se ut som en gudinne

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-11-12, 11:53   #51
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

sjekk også chr mobech (de har netthandel)

XXL har til halve prisen av G-sport ser jeg, 150 cm stang til 249,-. Og tilfeldigvis skal jeg i det området i morra!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 11:56   #52
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

XXL har til halve prisen av G-sport ser jeg, 150 cm stang til 249,-. Og tilfeldigvis skal jeg i det området i morra!

Høres ut som om du har en plan!

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 15:53   #53
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Åh gud jeg er støl i dag Markløften og knebøyen og ikke minst utfallene igår gjorde susen ja. Dør hver gang jeg skal gå opp og ned trappene i huset her...

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 16:04   #54
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Åh gud jeg er støl i dag Markløften og knebøyen og ikke minst utfallene igår gjorde susen ja. Dør hver gang jeg skal gå opp og ned trappene i huset her...

Jeg bruker og si at det er vondtgodt

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 16:17   #55
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Åh gud jeg er støl i dag Markløften og knebøyen og ikke minst utfallene igår gjorde susen ja. Dør hver gang jeg skal gå opp og ned trappene i huset her...

Du veit du har trent hardt når du må rygge ned trappene og dra deg opp etter gelenderet, men det fønker

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Jeg bruker og si at det er vondtgodt

He he he, samma sier jeg. Har liksom ikke trent skikkelig føler jeg når jeg ikke har treningsvondter

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 18:53   #56
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

ja jeg må holde meg fast både på vei opp og ned her gitt. Hehe!! Ja godtvondt

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 19:56   #57
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

man vil ikke få kulemuskler "veldig fort".

Hva definerer du som veldig fort? Jeg trente styrke i sal (altså pinglestyrketrening i følge flere her inne), men med ganske høy belastning et par ganger i uka i en måneds tid, og fikk såpass mye bredere skuldre at folk kommenterte det. Jeg er jo kraftig i overkroppen fra før, så den treninga kuttet jeg raskt!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 20:07   #58
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hva definerer du som veldig fort? Jeg trente styrke i sal (altså pinglestyrketrening i følge flere her inne), men med ganske høy belastning et par ganger i uka i en måneds tid, og fikk såpass mye bredere skuldre at folk kommenterte det. Jeg er jo kraftig i overkroppen fra før, så den treninga kuttet jeg raskt!

Mulig du gjorde det, men da tror jeg ikke du på noen måte er representativ for flertallet av kvinner med hensyn til dette.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 20:22   #59
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Mulig du gjorde det, men da tror jeg ikke du på noen måte er representativ for flertallet av kvinner med hensyn til dette.

Nja, for flertallet med testosterondominans. Som man f.eks har ved PCOS, som jo ikke er uvanlig.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 21:31   #60
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

ja jeg må holde meg fast både på vei opp og ned her gitt. Hehe!! Ja godtvondt

Æ e spent på bilde senorita! Hehe, eller aller helst et videoklipp fra deg gående i trapper akkurat nå ;-)

  Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 21:41   #61
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Haha tenker jeg nok ja Hehe... gående og gående. Krypende tenker jeg :P

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 22:27   #62
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Nja, for flertallet med testosterondominans. Som man f.eks har ved PCOS, som jo ikke er uvanlig.

Jeg er ikke sikker på at du er representativ for den gruppen heller. For selv med PCOS vil de aller, aller fleste kvinner ha lavere testosteronnivå enn en normal mann... Så jeg vil nok tro at du er blant de ytterst få kvinner som naturlig lett bygger muskler.
En annen faktor er at insulinresistansen som også medfølger PCOS hos iallfall noen vil motvirke muskelbygging...

Jeg har ikke noen problemer med å godta at dette ble et problem for deg, det jeg har problemer med å forstå er nødvendigheten av å gjøre det til et et allmenngyldig utsagn, når det i høyden gjelder et fåtall kvinner. Og enhver kvinne som opplever det du gjorde - og ikke ønsker stor muskelvekst vil gjøre det du gjorde; stoppe.

Å reversere den uønskede utviklingen, å miste muskler som ikke brukes er forsvinnende enkelt for de aller fleste, med eller uten insulinresistens.
(En annen faktor som er relevant for insulinresistens, men ikke for denne diskusjonen direkte er at styrketrening er noe av det mer effektive man har for å bygge insulinsensitivitet... )

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 23:05   #63
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Jeg har ikke noen problemer med å godta at dette ble et problem for deg, det jeg har problemer med å forstå er nødvendigheten av å gjøre det til et et allmenngyldig utsagn, når det i høyden gjelder et fåtall kvinner. Og enhver kvinne som opplever det du gjorde - og ikke ønsker stor muskelvekst vil gjøre det du gjorde; stoppe.

Jeg reagerte på at det ble uttalt som en allmengyldig sannhet at man IKKE kunne bygge kulemuskler. For jo større sjokk blir det for oss som gjør det. Og mulig er jeg spesiell, men jeg er neppe helt unik, derfor er jeg sikker på at jeg kan spare noen for sjokket.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 23:15   #64
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Burde trene masse bein du da, Carisma! Siden du sier at overkroppen er så mye større enn underkroppen.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 23:20   #65
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Burde trene masse bein du da, Carisma! Siden du sier at overkroppen er så mye større enn underkroppen.

Beina mine trenger ikke så mye mer egentlig (får muskler av å bære rundt på så mye ) Men som sagt er jeg i utgasngspunktet bredskuldret. Når all polstringa legger seg på overkroppen og man får kulemuskler under/rundt det blir det... iøyenfallende! Hadde hele kroppen min vært som beina og rumpa hadde jeg vært superhappy!

Jeg har sånne legger som hun her ønsker seg: http://ceciliefelice.blogg.no/131110...e_leggene.html Jeg syns forøvrig det er dritstygt....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-11-12, 00:39   #66
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg har sånne legger som hun her ønsker seg: http://ceciliefelice.blogg.no/131110...e_leggene.html Jeg syns forøvrig det er dritstygt....

Mulig å få se de leggene dine da? Definerte leggmuskler r jo flott synes jeg.

  Svar med sitat
Gammel 28-11-12, 01:12   #67
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Jeg sparer til voksing for tida, men så snart det er gjennomført kan jeg prøve å få tatt bilde. (Hvordan i all verden får jeg tatt bilde nedenfra bakfra? )

Eksen sa at jeg ikke kunne gå i kort skjørt med de leggene, og han jeg bor med nå går helst ikke bak meg i trapper om leggene er bare Mest fordi man ser absolutt hver liten muskelbevegelse, så om man ser nøye på det ser det ut som små marker kravler rundt inni der... Vel, nok om det.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-11-12, 07:59   #68
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg reagerte på at det ble uttalt som en allmengyldig sannhet at man IKKE kunne bygge kulemuskler. For jo større sjokk blir det for oss som gjør det. Og mulig er jeg spesiell, men jeg er neppe helt unik, derfor er jeg sikker på at jeg kan spare noen for sjokket.

Tja nå er det ingen her i denne tråden som har påstått at man IKKE kan bygge kulemuskler, derimot har flere av oss påpekt at det er veldig, veldig vanskelig selv med diverse hormonforstyrrelser. Og vi vel bare fremheve at dette gjelder for et lite fåtall av verdens befolkning og at det stort sett bare er fordeler med å trene tungt. Dessuten kan man ikke anta at man bygger muskler raskt før man har prøvd og det blir for dumt og "skremme" folk fra å prøve tunge vekter for "dersom, hvis og såfremt ifall" man kanskje har en hormonforstyrrelse så kan man kanskje bygge muskler raskt.

Selv er jeg brei som ei låvedør over ryggen og breiere er jeg blitt etter denne treninga, rumper og lår har heller ikke blitt mindre selv om vekta tilsier noe annet. Men jeg ser muskler, jeg ser definisjon og blir fastere og fastere i fisken. Takke meg til det en noe dvaske greier som slenger rundt, men det er jo hver sin smak da.

Og ja Carisma jeg vil påstå at du nærmer deg type unik når du klarer å bygge kulemuskler på noen få timer i sal i løpet av et par måneder. Jeg kjenner ikke mannfolk som har klart det en gang. Og jeg vet om et par som har prøvd.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 28-11-12, 11:59   #69
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Det var f*** ikke enkelt å få tak i en vektstang på ca. 150 cm! XXL skulle jo ha, men da jeg kom på butikken så hadde de ikke hatt det på leeeenge... Grrr... Har også vært på Intersport, G-sport og Obs! Sport, på sistnevnte plass hadde de ikke engang tid til å snakke med meg, de to ekspeditørene inne i butikken gikk med telefonen på øret og snudde ryggen til - greit, da har de ikke bruk for mine penger. Har også ringt på 3 steder til. Niks og nada. Må få dem til å bestille til meg tydeligvis. *sukk*

Jeg vil ha den NÅ! Spurte på XXL om jeg kunne bruke en slik curl-stang (?), men hun mente at den ikke var egnet til vanlige biceps-løft...? Min kollega sier at det er jo bare tøys - det er jo det den er beregnet for! Det trodde jeg også, men...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 28-11-12, 12:04   #70
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.


Jeg vil ha den NÅ! Spurte på XXL om jeg kunne bruke en slik curl-stang (?), men hun mente at den ikke var egnet til vanlige biceps-løft...? Min kollega sier at det er jo bare tøys - det er jo det den er beregnet for! Det trodde jeg også, men...

Hva faen!?!?! EZ-bar er jo LAGET for å kjøre curls for pokker. Idiotdame!

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-11-12, 12:26   #71
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

Hva faen!?!?! EZ-bar er jo LAGET for å kjøre curls for pokker. Idiotdame!

Ja, det var liksom det jeg trodde og... Jaja. I alle fall har jeg funnet ut at Biltema (!) har denne:

http://www.biltema.no/no/Fritid/Spor...angsett-14753/

Så jeg stikker innom der i kveld.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 28-11-12, 13:08   #72
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Ja, det var liksom det jeg trodde og... Jaja. I alle fall har jeg funnet ut at Biltema (!) har denne:

http://www.biltema.no/no/Fritid/Spor...angsett-14753/

Så jeg stikker innom der i kveld.

Bare kjenn litt på dimensjonen (diameteren) på den, at den ikke blir ubehagelig pinglete...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 28-11-12, 13:17   #73
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Bare kjenn litt på dimensjonen (diameteren) på den, at den ikke blir ubehagelig pinglete...

Det skal jeg huske. Har 25 mm fra før, kortere hantler (heter det ikke det?) og de er behagelige.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 28-11-12, 17:50   #74
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Og da var veiledningstimen unnagjort. Blir nok bare med stanga (20kg) på både knebøy, benkpress og roing. Legger nok på litt på markløft. Og så blir skulderpressen tatt med hantler på 6kg. Holdt lenge det.

Tar noen mage og rygg øvelser etter og litt dynamisk oppvarming på forhånd. Og så blir det utstrekk til slutt! Gleder meg!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 28-11-12, 19:54   #75
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Ja tar bare stanga jeg også sånn nå til å begynne med, så var det med litt ekstra vekt på markløften.. Trust me, du kjenner det i beina uansett, hehe Tok armer/skuldre og mage idag, så i morgen er vel armene knust :P

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Om det var noen tvil: Jenter, tren som gutta! (og gutta, lær litt av jentene) gamlebyen Trening 1 07-06-12 12:34
Tren med LCHF BitTorres Trening 1 09-08-10 21:42
Tren mer! Fedonisten Trening 4 16-01-05 17:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no