Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Optimal Ernæring

Min bror ble frelst på 20 minutter!

Optimal Ernæring Et kosthold basert på Jan Kwasniewski og Wolfgang Lutz sine anbefalinger. Boka "Bedre uten brød" er skrevet av Wolfgang Lutz.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-01-06, 21:15   #1
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Min bror ble frelst på 20 minutter!

Hver gang jeg har snakket med min bror om lavkarbo-kosthold, har han feid det vekk med at deet bare er en "hype".


Men, da jeg var hjemme for noen uker siden, hadde jeg med meg boken "Bedre uten brød" - og jeg ba han lese litt i den. (Han er rundt 10 kilo overvektig.) Han skummet igjennom det han fant interressant i løpet av 20 minutter. Særlig den delen, og bildene, av personen som var undervektig, og gjennom dette kostholdet ble normalvektig overbeviste han.

SAMME kveld sluttet han med all godteri/kakespisingen, og tok ikke potet til middagen. Men han spiser grønnsaker, men ikke brød, pasta, etc. Litt saus unner han seg også, men bare 1 ss.

Snakket med pappa på telefon nå, og bror har måttet lage nytt hull i beltet! Så morsomt! Jeg måtte dog sende han en sms, og ba han sjekke om han var i ketose, og om så var, måtte han ta kaliumtilskudd.

Morsomt!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 28-01-06, 21:18   #2
205gti16v
Medlem
 
205gti16v sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Kristiansand
Alder: 44
Innlegg: 324
205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys

Sv: Min bror ble frelst på 20 minutter!

Det er morro å frelse. Halleluja. Hehe

__________________
Medlem av rein matklubben
Medlem av Barnehageliga'n


Drevon: Fedmeepidemien har ingen god forklaring som kan dokumenteres vitenskapelig.

Ønsker meg eit bombekalorimeter sånn at eg kan forbrenne maten sånn som ernæringsrådet vil eg skal http://www.houm.no/produkter/bombekalorimetre.htm




Shut up, Brain, or I'll stab you with a Q-tip!
Homer Simpson
205gti16v er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lutz,Skaldeman,Polezynski,Kwaznievski. Svar med sitat
Gammel 28-01-06, 21:22   #3
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Min bror ble frelst på 20 minutter!

Hehe, ja - burde kanskje ha skrevet "overbevist" i tittelen, siden noen mener vi er fanatiske her inne Jaja - lar det stå jeg

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 25-02-06, 23:10   #4
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Min bror ble frelst på 20 minutter!

Så flott at du har frelst broren din!!

Jeg lånte bort min "bedre uten brød"-bok til hun som har familiebarnehage for minsten, for hun saaa at hun syntes "kosthold" er interessant. Jeg fikk boken i retur noen uker senere. Hun hadde ikke hatt tid til å lese den...

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 26-02-06, 01:32   #5
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Min bror ble frelst på 20 minutter!

Opprinnelig lagt inn av mofe

Særlig den delen, og bildene, av personen som var undervektig, og gjennom dette kostholdet ble normalvektig overbeviste han.

Takk. Jeg slo opp på dette, og ble veldig oppmuntret av å lese at det finnes noen med kompetanse som deler min teori, og det jeg erfarer.

Godt å høre om broren din!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Min Atkins Ukemeny Marianne Atkins kosthold 3 31-08-05 15:29
Hvorfor vil ikke familien min tro vitaminer er viktig ang kost Tidligere bruker Kosttilskudd 7 06-12-04 15:41
Min helsekostbutikk Tidligere bruker Generell diskusjon 2 21-09-04 21:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no