Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva har dere spist i dag?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-06-09, 09:45   #26
Sungirl
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 27
Sungirl er på en erverdig vei

Sv: Hva har dere spist i dag ?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Hvem påstår at du kun skal spise grønnsaker og salat til middag?

Så hva spiser du isteden for poteter, ris eller pasta??

__________________
do you believe?
Sungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pco kur? jeg skal ned 40-50 kg .. Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 09:51   #27
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva har dere spist i dag ?

Opprinnelig lagt inn av Sungirl, her.

Så hva spiser du isteden for poteter, ris eller pasta??

Men er poteter, ris eller pasta hovedingrediensen i måltidene du spiser i dag?
Hovedingrediensene er jo ofte en type kjøtt eller fisk, med grønnsaker og pasta/potet/ris ved siden av. Vi spiser det samme, men med litt mer grønnsaker + en god saus i tillegg.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 09:54   #28
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva har dere spist i dag?

Her er forøvrig den store middagstråden: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=2492
Der står det en god del ideer til hva vi spiser

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 10:01   #29
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hva har dere spist i dag ?

Opprinnelig lagt inn av Sungirl, her.

Så hva spiser du isteden for poteter, ris eller pasta??

I stedet for poteter, ris og pasta, spiser jeg grønnsaker i allslags varianter. Stekte, dampa, moset... Varierte salater.

Men i tillegg så spiser jeg kjøtt/fisk/fugl til middagen også. Gode sauser...

Jeg, personlig, har aldri hatt så variert og smakfullt kosthold som etter jeg la om livsstilen

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 10:19   #30
Hillelille
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 239
Hillelille er ny på veien

Sv: Hva har dere spist i dag?

Nå handler jo ikke lavkarbo om å spise grønnsaker, grønnsaker, grønnsaker og enda mer grønnskaer. Det handler om å spise lavkarbo. Og da må man jo gjøre en innsats for å ikke spise baguetter laget av bare hvetemel og drikke cola.

Jeg syns ikke det virker som du er motivert. Du er ikke interessert i å gå ned i vekt, du vil bare kurere en lidelse. Da kan man jo med 90% sikkerhet si at du kanskje gjennomfører en slankur, men du kommer til åspise høykarbo igjen etterpå allikevel og da er du like langt.

PCOs medfører risiko for spontantabort, så at du tror du KAN bli gravid er en sannhet med modifikasjoner. Tenk på det du, om det hvetemelet og sukkeret er verdt å ofre ett barn for.

Hillelille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 15:01   #31
Sungirl
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 27
Sungirl er på en erverdig vei

Sv: Hva har dere spist i dag?

jeg spiste kun eggehakk til frokost, med skinkebiter ved siden av. Jeg var sulten selv etter å ha spist. Til lunsj spiste jeg omelett uten brød, uten brød til frokosten og. Jeg er konstant sulten! Er det slik denne kuren funker? ¨å gå rundt og være sulten selv om man spiser??

__________________
do you believe?
Sungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pco kur? jeg skal ned 40-50 kg .. Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 15:04   #32
Sungirl
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 27
Sungirl er på en erverdig vei

Sv: Hva har dere spist i dag?

Opprinnelig lagt inn av Hillelille, her.

Nå handler jo ikke lavkarbo om å spise grønnsaker, grønnsaker, grønnsaker og enda mer grønnskaer. Det handler om å spise lavkarbo. Og da må man jo gjøre en innsats for å ikke spise baguetter laget av bare hvetemel og drikke cola.

Jeg syns ikke det virker som du er motivert. Du er ikke interessert i å gå ned i vekt, du vil bare kurere en lidelse. Da kan man jo med 90% sikkerhet si at du kanskje gjennomfører en slankur, men du kommer til åspise høykarbo igjen etterpå allikevel og da er du like langt.

PCOs medfører risiko for spontantabort, så at du tror du KAN bli gravid er en sannhet med modifikasjoner. Tenk på det du, om det hvetemelet og sukkeret er verdt å ofre ett barn for.

Drikker sjelden cola..eller brus generellt. baguetter fine også sjeldent..så ikke kom og si at du vet hva jeg spiser og drikker for noe! Nei kanskje jeg ikek er motivert til å ikke spise livretten min spaghetti med kjøttsaus resten av livet, eller pasta retter! Jeg har prøvd idag og spise lavkarbo mat, og jeg er konstant sulten?!

Skal man virkelig gå på denne kuren for å så sulte. Og det kan vel ikke være så j..bra for et barn i magen og ikke få i seg karbohydrater, siden et barn trenger masse..

__________________
do you believe?
Sungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pco kur? jeg skal ned 40-50 kg .. Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 15:12   #33
Sungirl
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 27
Sungirl er på en erverdig vei

Sv: Hva har dere spist i dag?

er egentlig ikke så veldig bekymret for selve middagen. Det kan jeg klare å lære meg til brokkolistuinger, brokkoligrateng, gratinterte grønnsaker osv..er verre med de andre måltidene.

__________________
do you believe?
Sungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pco kur? jeg skal ned 40-50 kg .. Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 15:15   #34
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva har dere spist i dag?

Hvis du velger å følge et fedonkosthold kan du spise knekkebrød, fedonbrød, youghurt med musli, fullkorns ris eller fullkornspata innimellom.
Hvis du heller velger Atkins eller Ketolyse er det energien fra fettet som skal gjøre deg mett.

Det vil uansett være noen dager i overgangen hvor kroppen ikke har forstått hvor energien kommer fra hvor man vil føle seg litt mer sulten.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 15:15   #35
Sungirl
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 27
Sungirl er på en erverdig vei

Sv: Hva har dere spist i dag ?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Men er poteter, ris eller pasta hovedingrediensen i måltidene du spiser i dag?
Hovedingrediensene er jo ofte en type kjøtt eller fisk, med grønnsaker og pasta/potet/ris ved siden av. Vi spiser det samme, men med litt mer grønnsaker + en god saus i tillegg.

Til middag pleier jeg å ha enten ha pasta med kjøttdeig med saus, ris med kylling, ris med kotelett, eller poteter, grønnsaker og fisk/kylling/kjøtt med grønnsaker ved siden av der igjen.

__________________
do you believe?
Sungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pco kur? jeg skal ned 40-50 kg .. Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 15:47   #36
Sassy88
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 85
Sassy88 er på en erverdig vei

Sv: Hva har dere spist i dag ?

Opprinnelig lagt inn av Sungirl, her.

Til middag pleier jeg å ha enten ha pasta med kjøttdeig med saus, ris med kylling, ris med kotelett, eller poteter, grønnsaker og fisk/kylling/kjøtt med grønnsaker ved siden av der igjen.

Dette forumet heter LAVKARBO, så jeg begriper ikke hvorfor du egentlig er her inne, spesielt ikke når du er så negativ til et kosthold som inneholder mindre karbohydrater.

__________________


Sassy88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 15:48   #37
Sassy88
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 85
Sassy88 er på en erverdig vei

Sv: Hva har dere spist i dag?

Opprinnelig lagt inn av Sungirl, her.

er egentlig ikke så veldig bekymret for selve middagen. Det kan jeg klare å lære meg til brokkolistuinger, brokkoligrateng, gratinterte grønnsaker osv..er verre med de andre måltidene.

Hva med å bake eget brød eller kjøpe Fedon sitt brød?
Om det er brødmaten du ikke vil gi slipp på...

__________________


Sassy88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 15:52   #38
Fat lemmy
Medlem
 
Fat lemmy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: oslo
Alder: 45
Innlegg: 61
Fat lemmy er på en erverdig vei

Sv: Hva har dere spist i dag?

Hei, jeg vil anbefale deg å lese en bok om lavkarbo, enten GI null eller ketolyse boka. Har lest begge og di forklarer veldig godt hva som skjer med kroppen når du kutter drastisk ned på karbohydrater. Selv gikk jeg ned 20kg på 4mnd i fjor, så jeg vet det funker. Problemet mitt den gangen var at jeg ikke spiste variert nokk, så jeg ble så lei av maten tilslutt at jeg kuttet ut hele kuren. DET angrer jeg på nå, for jeg har gått opp igjen 15kg det siste halvåret. Denne gangen er jeg mer motivert for å klare det, dels fordi jeg ikke jobber så mye som før, noe som betyr mer tid til og lage mat, og dels fordi jeg etter å ha brukt dette forumet og GI null boka har fått masse gode ider om hva jeg kan spise. I tillegg har jeg kjøpt brød fra spisdegslank.no som inneholder lite karbo så jeg kan variere med en "brødskive" av og till også. Nå er det ikke bare lett å omstille seg heller altså, men resultatene er verdt "strevet" du har i starten

Også vil jeg nevne at man i begynelsen av kuren blir latterlig sulten! Kunne spise fem middager hver dag Men det gir seg når kroppen skjønner at den ikke kommer til å få noe serlig med karbo og må klare seg på fett og proteiner.

__________________



Det er ingen karbo i kjærlighet
Fat lemmy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Low on carbs, nothing else. Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 16:14   #39
Sungirl
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 27
Sungirl er på en erverdig vei

Sv: Hva har dere spist i dag ?

Opprinnelig lagt inn av Sassy88, her.

Dette forumet heter LAVKARBO, så jeg begriper ikke hvorfor du egentlig er her inne, spesielt ikke når du er så negativ til et kosthold som inneholder mindre karbohydrater.

Er her fordi dette er nok den eneste kuren som kan hjelpe meg. Ja jeg vet at jeg er negativ for det ukjente. Jeg har egentlig ikke peiling på hvordan jeg laget mat uten karbohydrater. Prøver å titte og se meg om.

__________________
do you believe?
Sungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pco kur? jeg skal ned 40-50 kg .. Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 16:26   #40
Sungirl
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 27
Sungirl er på en erverdig vei

Sv: Hva har dere spist i dag?

Opprinnelig lagt inn av Fat lemmy, her.

Hei, jeg vil anbefale deg å lese en bok om lavkarbo, enten GI null eller ketolyse boka. Har lest begge og di forklarer veldig godt hva som skjer med kroppen når du kutter drastisk ned på karbohydrater. Selv gikk jeg ned 20kg på 4mnd i fjor, så jeg vet det funker. Problemet mitt den gangen var at jeg ikke spiste variert nokk, så jeg ble så lei av maten tilslutt at jeg kuttet ut hele kuren. DET angrer jeg på nå, for jeg har gått opp igjen 15kg det siste halvåret. Denne gangen er jeg mer motivert for å klare det, dels fordi jeg ikke jobber så mye som før, noe som betyr mer tid til og lage mat, og dels fordi jeg etter å ha brukt dette forumet og GI null boka har fått masse gode ider om hva jeg kan spise. I tillegg har jeg kjøpt brød fra spisdegslank.no som inneholder lite karbo så jeg kan variere med en "brødskive" av og till også. Nå er det ikke bare lett å omstille seg heller altså, men resultatene er verdt "strevet" du har i starten

Også vil jeg nevne at man i begynelsen av kuren blir latterlig sulten! Kunne spise fem middager hver dag Men det gir seg når kroppen skjønner at den ikke kommer til å få noe serlig med karbo og må klare seg på fett og proteiner.

ok takk, hvor får jeg tak i den boka enn?

__________________
do you believe?
Sungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pco kur? jeg skal ned 40-50 kg .. Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 16:27   #41
Sungirl
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 27
Sungirl er på en erverdig vei

Sv: Hva har dere spist i dag?

hmm er det virkelig bra for kroppen og ikke spise karbohydrater i det hele tatt? Må man ikke ha i alle fall noe?

__________________
do you believe?
Sungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pco kur? jeg skal ned 40-50 kg .. Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 16:29   #42
Fat lemmy
Medlem
 
Fat lemmy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: oslo
Alder: 45
Innlegg: 61
Fat lemmy er på en erverdig vei

Sv: Hva har dere spist i dag?

Jeg bestilte bok og dvd på ketolyse.no og gi null på en bokhandler på nettet. Leste to dager etterpå at gi null lå ute på billigsalg ett ennet sted, tror det var 69 kr....

__________________



Det er ingen karbo i kjærlighet
Fat lemmy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Low on carbs, nothing else. Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 16:30   #43
Fat lemmy
Medlem
 
Fat lemmy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: oslo
Alder: 45
Innlegg: 61
Fat lemmy er på en erverdig vei

Sv: Hva har dere spist i dag?

Opprinnelig lagt inn av Sungirl, her.

hmm er det virkelig bra for kroppen og ikke spise karbohydrater i det hele tatt? Må man ikke ha i alle fall noe?


Nei egentlig ikke, men som sagt les en bok eller to. Da forstår du hvordan ting henger sammen.

__________________



Det er ingen karbo i kjærlighet
Fat lemmy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Low on carbs, nothing else. Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 23:22   #44
Safir
Medlem
 
Safir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 44
Innlegg: 172
Safir er ny på veien

Sv: Hva har dere spist i dag?

Opprinnelig lagt inn av Sungirl, her.

jeg spiste kun eggehakk til frokost, med skinkebiter ved siden av. Jeg var sulten selv etter å ha spist. Til lunsj spiste jeg omelett uten brød, uten brød til frokosten og. Jeg er konstant sulten! Er det slik denne kuren funker? ¨å gå rundt og være sulten selv om man spiser??

Ha litt ost til egghakket, fløte i omeletten el. Stek det i smør.

Min middag i dag var omelett av to egg, to skinkeskiver, smeltet ost, purre og paprika, stekt i smør. Jeg ble veldig mett.

Forøvrig synes jeg du virker merkelig negativ. Her er det flere som forsøker å komme med råd, sett heller pris på det.

Safir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 16:15   #45
snus
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 2
snus er på en erverdig vei

Sv: Hva har dere spist i dag?

Frokost: 2 kokte egg (hadde ikke tid til å lage noe mer "avansert" i dag)
Lunsj: Salat m. skinke
Middag: Nachos UTEN nachos (bruker baconcrisp)

snus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 17:13   #46
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har dere spist i dag?

Lunsj: Omelett stekt i masse smør med en dæsj blomkålsalat til.

Middag: 3 store medisterkaker i fet fløtesaus og to buketter blomkål.

Er mett nå, men det blir kanskje å maule litt ost og salami til kvelds. Time will show!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 20:33   #47
Prada
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 10
Prada er på en erverdig vei

Sv: Hva har dere spist i dag?

Et lite spørsmål bare

Hva heter boken om ketolysekuren??
Får jeg kjøpt den i vanlig bokhandel?
--------
Og et spørsmål til

Kan jeg spise alle slags nøtter? og hvordan olje er det best å bruke til steking og salater??

__________________


Prada er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 21:59   #48
Janis
Medlem
 
Janis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 42
Innlegg: 308
Janis er en juvelJanis er en juvelJanis er en juvel

Sv: Hva har dere spist i dag?

www.ketolyse.no

Og enkelte MENY butikker har ketolyse boka og produktene. Liste over de butikkene står på ketolyse.no

Janis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 22:14   #49
Mistral
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Paris
Innlegg: 190
Mistral er på en erverdig vei

Sv: Hva har dere spist i dag?

Opprinnelig lagt inn av Prada, her.

Og et spørsmål til

Kan jeg spise alle slags nøtter? og hvordan olje er det best å bruke til steking og salater??

Det er stor forskjell på karboinnholdet i ulike typer nøtter. Cashewnøtter, pistasjnøtter og peanøtter inneholder mye karbo, valnøtter og paranøtter en god del mindre. Du finner en fin oversikt her.

Når det gjelder olje fins det vel ikke noen fasit på hva som er "best". Unngå imidlertid mais- og soyaolje. Mange planteoljer inneholder for mye Omega 6 i forhold til Omega 3. Selv bruker jeg gjerne smør, druekjerneolje eller olivenolje til steking, peanøttolje til wok (den inneholder mye Omega 6, men tåler høye temperaturer godt), en blanding av oliven- og rapsolje i salat og druekjerneolje eller rapsolje i hjemmelaget majones. Rapsolje er en god kilde til Omega 3.

__________________


Mistral er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 21:44   #50
Sostråle
Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 77
Sostråle er på en erverdig vei

Sv: Hva har dere spist i dag?

Hei

I dag startet jeg med 2 fakirbiff a la Skaldermann til frokost
Lunch var også 2 fakirbiffer med litt floridasalat
Middag bestod av 2 løvbiff med ost, 1 lammepølse og litt grønn salat med avocado, oliven og fetaost. olje og dressing over.

JEg er litt desperat, da vekta mest sansynlig viser oppgang på ca 1 kg denne uken, vet ikke helt hvorfor, kanskje litt for mange karbs??? tror ikke jeg har vært over 30-40 om dagen, men får bare stramme inn litt

__________________
Siv

For å få til en forbedring, må det skje en forandring
Sostråle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman, Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva har du spist til kveldsmat i dag? mofe Frokost og kveldsmat 724 07-08-14 01:59
Spist softis i dag Hillelille Generell diskusjon 7 30-05-09 18:43
Hva har dere spist idag? Livsglede Ketolysekuren 11 24-03-08 22:52
dette har jeg spist i dag elinej Induksjonen 2 20-12-04 03:36
Har jeg spist for mye i dag? Janis Induksjonen 5 02-12-04 10:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no