Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Hvordan lage brownien?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-06-07, 22:28   #26
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan lage brownien?

Oj, det må jeg prøve. Lager den i muffinsform jeg da,da steker jeg den bare ti minutt slik at den er litt myk rennende inni
Prøvde i vaffeljernet en gang også, men syntes det ødela den litt, ble ikke så god da, litt tørt.

Pannekakene blir jo bare rågode når man steker dem i panna i stedet for vaffeljernet også, så det blir min strandmat fremover, metter mye mer enn vaffel liksom

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 01:01   #27
terra
Medlem
 
terra sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 287
terra har en fantastisk aura rundt segterra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvordan lage brownien?

Ej me he laga brownien som ei stor pannekake i steikepanna.
Og det blei veldig godt, enig der med enid.
Og ej følte eg fikk mykje meir mat, fordi når ej laga i muffins former så sitt så mykje igjen på papiret. og ej vil ha all maten min

__________________
terra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 15:40   #28
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Hvordan lage brownien?

Har det litt moro når jeg sitter og leser her, det er bra fantasien veier litt opp for det relativt kjedelige med å bare spise posemat! Og nå har jeg tre dager igjen på å ha fullført min måned på fase 1...
Skal prøve brownies på pannen jeg også, men tenkte i samme slengen, har noen prøvd å lage muffins av pannekaken?
Kanskje vi burde lage en konkurranse og premiere de beste forslagene... ?
Takk til alle for gode ideer jaffal, har lest om både blomkålris, vaffelbrownies, grønnsakwok og mye annet her inne!
i

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Italiatur - hvordan skal dette gå?? Henriksmamma Ketolysekuren 4 29-03-07 13:08
Hvordan er legen din? Snikende Saccosekk Lavkarbo generelt 11 10-11-06 11:10
Trenger hjelp til å lage journal! THE Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 2 05-06-05 21:56
Hvordan følge fase 2 - vedvarende vekttap HP Vedvarende vekttap 0 29-02-04 21:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no