Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Ny, ska bynn med eurodiett i morgen!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-06-07, 00:19   #1
Lisjpiia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Nord Trøndelag
Innlegg: 33
Lisjpiia er på en erverdig vei
Post

Ny, ska bynn med eurodiett i morgen!

Hei hei.
Jeg skal begynne med eurodiett i morgen, eller mandag
Gruer meg litt, men har jeg egentlig noe å grue meg for?
Har lest litt fram og tilbake her, men egentlig ikke bitt noe særlig klokere.

Har dere noen egen "klubb" eller noe slikt, der man kan støtte opp hverandre i trange tider?
Og har dere hadd noen dårlige erfaringer med eurodiett..?

Å enn ting tili jeg lurer på, hvordan får jeg en slik ticker?

(Unnskyll alt maset)

Hilsen "Lisjpiia"

Lisjpiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergs - eurodiett... Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 12:19   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Ny, ska bynn med eurodiett i morgen!

Gå inn på søkefunksjonen (nesten øverst på sida her) og søk etter "ticker" i titler - da får du opp mange treff.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 13:23   #3
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Ny, ska bynn med eurodiett i morgen!

Det er flere her som går på Eurodiett . Blant andre Enid og Dolphin som nettopp har startet. Under underforumet "Eurodiett" (det samme som du har postet i) finner du flere tråder om Eurodiett hvor du kan lese og diskutere erfaringer.

Velkommen hit!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 18:27   #4
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Ny, ska bynn med eurodiett i morgen!

Hei og velkommen, og lykke til! Det ligger mange fine tips i Eurodiett-tråden - her inne er vi og støtter hverandre så godt vi kan!
Og så kan du jo lage en egen journal, der du skriver ned hva du spiser (og evt annet som du opplever), til egen og andres inspirasjon!

Du kan jo feks lese journalen til Titti, hun har vært kjempeflink på Eurodietten

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Info om diverse grønnsaker og frukt mofe Generell ernæringsdebatt 16 22-12-09 01:54
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 01:03
Bli med i 21-klubben! nalana Trening 66 10-03-05 16:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no