Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Fase 2

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-06-07, 01:17   #1
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Fase 2

Det er 6 dager mellom jeg er ferdig med fase 1 til jeg skal til ED-legen, og jeg har derfor noen spørsmål om fase 2, ettersom jeg må gå noen dager på den uten info fra legen (fikk ikke med info sist jeg var der, nemlig):

-Kan man spise egg? Og kan man i så fall kombinere det med kjøtt/fisk, eller teller det som eget måltid? (Drømmer om laks og eggerøre, nemlig )

-Er det individuelt om man kan spise ett eller to proteinmåltid for dag? Jeg tenkte å begynne med ett de dagene før jeg går til legen - er det kanskje ok?

-Hvor mye laks/sjømat kan man spise? Ikke hver dag, har jeg forstått?

-Hvor lenge er/var dere i fase to? Jeg skal foreløpig være i to uker, synes det virker litt kort?

Skal ikke begynne før om en uke, men tankene løper litt løpsk her i dag...

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 14:22   #2
Peita
Juniormedlem
 
Peita sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vest Agder
Alder: 52
Innlegg: 38
Peita er ny på veien

Sv: Fase 2

Hei, da jeg begynte i fase to var det meningen at jeg skulle holde på i 40 dager. Men jeg er enda ikke fornøyd med vektnedgangen så jeg skal fortsatt holde på en stund. Jeg tror du kan velge litt selv hvor lenge du skal holde på. Kommer selvfølgelig litt an på hvor mye du skal ned. I Fase to så skal du fortsatt spise 4 eurodiett produkter + salat men du kan begynne å spise et proteinmåltid. Det kan bestå av 150 gram rent kjøtt fra okse, svin, lam, vilt eller fjærkre, eller 200 gram fisk, skalldyr, sjømat, eller to egg eller 200 gram tofu. Så er det de samme grønnsakene som er i fase 1. Lykke til!

__________________
Peita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten Svar med sitat
Gammel 15-06-07, 10:14   #3
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Fase 2

Takk skal du ha, Petita!
Er det andre som har innspill på dette? Burde jeg ringe legen for å være sikker, eller er det bare å kjøre igang?

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 12:05   #4
terra
Medlem
 
terra sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 287
terra har en fantastisk aura rundt segterra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fase 2

Hei.
Det e nok berre å kjøre igang. DU kan nok sjølv kombinere kva du vil ete. Så laks og eggerøre går nok ja. DU kan også bestemme når du vil ete det, slik som eg fikk inntrykk av legen. Om du vil dele det opp, så e det greitt.
Men akk 2 egg e no ikkje noko da. hehe

Kor ofte du kan ete sjømat veit eg ikkje.

Men eg rekner med at du skal gå lenger enn 2 uker på fase 2. Ej skal gå 2 mnd, men dette er nok indivudelt tenk ej.

__________________
terra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 23:03   #5
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Fase 2

Opprinnelig lagt inn av terra, her.

Men eg rekner med at du skal gå lenger enn 2 uker på fase 2. Ej skal gå 2 mnd, men dette er nok indivudelt tenk ej.

Hehe, ja ho hadde skrevet feil sist, så ikke 14 dager, men 42. Sukk. Men jeg SKAL klare det!

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fase 2 mabe Vedvarende vekttap 3 21-01-07 21:25
Fase 2 Maggi Eurodiett 0 12-10-06 22:13
South Beach fase II Vekt 76 Lavkarbo generelt 0 06-04-06 10:25
Fase 3 Fedonisten Eurodiett 5 06-03-05 22:37
Vanskelige fase 4 Maria Eurodiett 2 14-01-05 23:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no