Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Jeg forstår ikke dette med grønnsaker

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-07-04, 19:31   #1
Amygdala
Medlem
 
Amygdala sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 96
Amygdala er ny på veien

Jeg forstår ikke dette med grønnsaker

Man kan spise ca 300-400 gr grønnsaker/salat til dagen? Kan man da allikevel spise en halv avocado eller skal den regnes med i disse grammene?
Dersom man spiser bare av de karb fattige salatene kan man spise mindre, enn om en kombinerer det med de med flere karber? Dette er ikke logisk for meg, regn på det, den som vil.

Amygdala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 09-07-04, 06:07   #2
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Det skal sikkert være mer og ikke mindre av de karb-fattige grønnsakene. En avocado veier relativt mye men også der er karb oppgitt i prosent vektenhet. Nå har ikke jeg i hodet hvor mye karb det er i Avocado men er det mer enn 2g/100g så bør den nok regnes med.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
1000 tråden!!! HP Livets lyse side 1036 23-05-06 13:44
Og hva er hodet ditt opptatt av.... Carbokiller Generell diskusjon 20 29-08-04 22:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no