Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Krise?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-12-10, 15:23   #1
nattie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 22
nattie er på en erverdig vei

Krise?

Jeg har vært utrolig flink og viktig på de riktig antall karbohydrater i en mnd nå. Men jeg spiste 1,5 plater med vafler i dag. Lurer bare på om det stopper hele kuren min ? Eller er det bare å fortsette som før?

nattie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (egenkomponert) Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 15:29   #2
drodla
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: krise?

Opprinnelig lagt inn av nattie, her.

Jeg har vært utrolig flink og viktig på de riktig antall karbohydrater i en mnd nå. Men jeg spiste 1,5 plater med vafler i dag. Lurer bare på om det stopper hele kuren min ? Eller er det bare å fortsette som før?

Hva mener du med at det stopper hele kuren din? Er du redd for at du må begynne å spise mye karbohydrater igjen, fordi du har spist en vaffel?

Tror trygt du kan gå tilbake til kuren din, selv om jeg ikke vet hva den består av. De fleste går på en og annen sprekk, men henter du deg inn igjen, så går det nok bra

  Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 15:30   #3
nattie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 22
nattie er på en erverdig vei

Sv: krise?

Det jeg mente var at om det stopper hele prosessen. Hørte det fra noen forstår du. Derfor måtte jeg bare høre om det var slik det fungerte. Kommer til å fortsette med kuren, superfornøyd med resultatene den gir.

nattie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (egenkomponert) Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 15:32   #4
Khb
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 50
Khb er på en erverdig vei

Sv: krise?

Hvis du fortsetter i god lavkarbistil, så går det bra. Dersom du tenker at der sprakk eg, nå kan det bare være, så går det ikkje.

Eg åt vanleg høykarbo i ca 5 dager fordi eg skulle ta ein blodprøve og teste for insulinresistens. Då gjekk eg opp ca 300 gr. To dagar etter at eg var tilbake på lavkarbo hadde eg gått ned 500gr. Men det kan nok være individuelt korleis kroppen verka.

Khb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 15:34   #5
nattie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 22
nattie er på en erverdig vei

Sv: krise?

Opprinnelig lagt inn av Khb, her.

Hvis du fortsetter i god lavkarbistil, så går det bra. Dersom du tenker at der sprakk eg, nå kan det bare være, så går det ikkje.

Eg åt vanleg høykarbo i ca 5 dager fordi eg skulle ta ein blodprøve og teste for insulinresistens. Då gjekk eg opp ca 300 gr. To dagar etter at eg var tilbake på lavkarbo hadde eg gått ned 500gr. Men det kan nok være individuelt korleis kroppen verka.

forstår :-) tenker ikke slikt i det hele tatt. Er så fornøyd med lavkarbostil, at jeg kommer ikke til å gi opp på grunn av en sprekk.

nattie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (egenkomponert) Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 16:11   #6
drodla
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: krise?

Opprinnelig lagt inn av nattie, her.

forstår :-) tenker ikke slikt i det hele tatt. Er så fornøyd med lavkarbostil, at jeg kommer ikke til å gi opp på grunn av en sprekk.

Da har du alle forutsetninger for å greie deg videre, uansett hvilke konsekvenser vaffelen får. Om du stopper opp et par dager som noen erfarer, eller faktisk får en boost som andre erfarer, det er det bare du som kan vite. Bare ikke før om et par-tre dager Lykke til.

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Klær krise Notabella Fysisk og mental helse 27 15-08-10 14:21
Krise? (Spist svele) Jannicke Spørsmål om matvarer og oppskrifter 15 12-09-09 23:37
Krise! Hjemmelaget tacokrydder; oppskrift? BMS! Spørsmål om matvarer og oppskrifter 3 24-07-09 23:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no