Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Mellommåltider

Ostekuler

Mellommåltider Har du gode tips til lavkarbo-mellommåltider? Her er plassen å dele dem med andre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-11-10, 16:03   #26
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Ostekuler

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Pleier å kjøpe Fiberhusk i Sverige til 1/3 av prisen!
Orket ikke vente med å lage disse ostekulene til jeg fikk sjekket Pofiber i Sverige, men skal jammen meg sjekke neste gang!

Jeg kjøpte pofiber i Sverige her om dagen, og mener det kostet rundt 15 svenske kroner..

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 16:05   #27
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ostekuler

Opprinnelig lagt inn av Lisbeth, her.

Jeg kjøpte pofiber i Sverige her om dagen, og mener det kostet rundt 15 svenske kroner..

Er jo ikke SÅ stor forskjell eller store utgiften uansett, men dersom det viser seg at jeg kommer til å bruke en del av det, skal jeg nok sørge for at det står på "Harry"- listen min!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 17:36   #28
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Ostekuler

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Er jo ikke SÅ stor forskjell eller store utgiften uansett, men dersom det viser seg at jeg kommer til å bruke en del av det, skal jeg nok sørge for at det står på "Harry"- listen min!

Nei, det er andre ting man sparer mer på, men hvis man først er i Sverige så er det jo greit å ta med

Man kan f.eks bruke pofiber på samme måte som fiberhusk i bakverk, men mens fiberhusk gjør bakverket litt "tungt" skal visst pofiber gjøre det luftigere Tror pofiber kommer til å brukes endel mer enn fiberhusk i fremtiden hos meg

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no