Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Fortell meg at jeg ikke har lyst på alt jeg har lyst på!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-12-10, 20:43   #1
Tropika
Medlem
 
Tropika sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 316
Tropika er ny på veien

Fortell meg at jeg ikke har lyst på alt jeg har lyst på!

Ekte italiensk pizza, pasta, hamburger fra mix`en, skoleboller, skillingsboller osv osv...

*sulten og venter på mat*

__________________


Tropika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 20:44   #2
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Fortell meg at jeg ikke har lyst på alt jeg har lyst på!!!

Hehe.. ja si det.. jeg jobber på en kiosk.. jeg må si det hver dag!!

"neeeei du vil ikke ha brus, smågodt, nystekte boller eller pølse i brød... ikke kakao, og heller ikke potetgull.. eller slush.."

:P hardt ja :| men klart å stå i mot hittil!! vet hvor det legger seg så

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 21:38   #3
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Fortell meg at jeg ikke har lyst på alt jeg har lyst på!!!

DU har ikke lyst - hjernen din har Ta kontroll over hjernen din og fortell den at det nå er ditt bevisste JEG som bestemmer

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 21:38   #4
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fortell meg at jeg ikke har lyst på alt jeg har lyst på!!!

Når jeg går forbi bakerier, så tenker jeg ikke skoleboller, berlinerboller vaniljestang og så videre, jeg tenker bare at her har de ikke noe tilbud til lavkarbodiett, ergo skal jeg ikke inn der.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 22:41   #5
Tropika
Medlem
 
Tropika sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 316
Tropika er ny på veien

Sv: Fortell meg at jeg ikke har lyst på alt jeg har lyst på!!!

Det verste suget er over nå, fikk meg en skikkelig biff og stekte grønnsaker..

__________________


Tropika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 23:04   #6
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Fortell meg at jeg ikke har lyst på alt jeg har lyst på!!!

hjelper å få i seg mat.. hver gang jeg blir fysen på jobb så spiser jeg, så har jeg ikke lyst lenger, hehe

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 23:29   #7
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fortell meg at jeg ikke har lyst på alt jeg har lyst på!!!

Jeg sier til meg selv at jeg ikke trenger det. For det gjør jeg ikke
Men fy fader hvor vanskelig det er til tider!

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 23:35   #8
Tropika
Medlem
 
Tropika sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 316
Tropika er ny på veien

Sv: Fortell meg at jeg ikke har lyst på alt jeg har lyst på!!!

Vanskelig er bare forbokstaven...

Det er lett å komme inn i en ond sirkel når en begynner å tenke på hva en ikke får spise..

__________________


Tropika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-12-10, 00:19   #9
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Fortell meg at jeg ikke har lyst på alt jeg har lyst på!!!

Opprinnelig lagt inn av Tropika, her.

Vanskelig er bare forbokstaven...

Det er lett å komme inn i en ond sirkel når en begynner å tenke på hva en ikke får spise..

Da tvinger man seg til å lage en laaang liste over HVA man kan spise Tenker man på hva man likte best før - lavkarbofiserer man oppskriften. Det mentale trenger minst like mye oppmerksomhet som matplanleggingen. Jeg ville aldri ha kommet så langt med min lavkarbotankegang hadde jeg ikke vært foreberedt på alle hindre jeg kunne komme på - FØR jeg begynte

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 23:44   #10
Tøsa!
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 101
Tøsa! er ny på veien

Sv: Fortell meg at jeg ikke har lyst på alt jeg har lyst på!!!

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

DU har ikke lyst - hjernen din har Ta kontroll over hjernen din og fortell den at det nå er ditt bevisste JEG som bestemmer

Vet du hva, de ordene der hjalp faktisk!
Ikke at jeg har lyst på noe NÅ... men det hjalp likevel.
Jeg VET jo at det er sånn, men du sa det liksom på en så overbevisende måte... hehe.

__________________



Tøsa! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 00:02   #11
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Fortell meg at jeg ikke har lyst på alt jeg har lyst på!

Skulle ønske jeg kom såpass langt at jeg hadde en hjerne som fortalte hva jeg har lyst på og ikke.... Jeg går på autopilot... Ligger det et ferskt brød fremme tar ei ei lita skive... Nå er jeg heldig om spiser VELDIG lite om dagen; kanskje maks to skiver i løpet av dagen og ingenting mer.. Jada, vet det er feil...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 01:02   #12
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Fortell meg at jeg ikke har lyst på alt jeg har lyst på!

Opprinnelig lagt inn av Tropika, her.

Ekte italiensk pizza, pasta, hamburger fra mix`en, skoleboller, skillingsboller osv osv...


Pizza: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29208
Pasta: http://www.kinsarvik.no/VarevisningD...=2&kat=7&grp=1 (Det finnes sikkert flere som selger slikt.)
hamburger: http://forum.lavkarbo.no/showthread....097#post557097 (se 2. post)
Skoleboller: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=17304 (jeg anbefaler egenprodusert eggekrem dog)
Skillingsboller: Jeg lagde en søt pannekake med smør, kanel og sukrin og koste meg i flere dager.

Viktig å kose seg litt hver dag ^_^. Tror det er viktigere å fokusere på det du kan spise (se under desserter) enn det du skriver over.

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 19:39   #13
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Fortell meg at jeg ikke har lyst på alt jeg har lyst på!!!

Opprinnelig lagt inn av Tøsa!, her.

Vet du hva, de ordene der hjalp faktisk!
Ikke at jeg har lyst på noe NÅ... men det hjalp likevel.
Jeg VET jo at det er sånn, men du sa det liksom på en så overbevisende måte... hehe.

Glad jeg kunne hjelpe - dette er akkurat det som hjalp for meg også - leste det i spisdegslank boka omtrent slik det står

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har egentlig ikke lyst på mer mat i dag! Tette80 Ketolysekuren 1 28-08-07 22:01
Sulten, men vet ikke hva jeg har lyst på AltforStor Ketolysekuren 2 21-08-07 10:59
Jeg fikk plutslig ikke så lyst på ny Passat likevel jeg ... guro Nyheter / media 9 13-12-05 21:29
Ketolyse eller Atkins? har lyst å prøve noe av dette, men vet ikke hva... Chumpsy Ketolysekuren 13 29-07-05 23:35
Jeg har så lyst på vin Spirea Dr Lindbergs 7 12-04-05 23:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no