Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

"Måtte" spise stasjon-pølse

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-01-09, 23:29   #1
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

"Måtte" spise stasjon-pølse

Uff nå har jeg LITT dårlig samvittighet.. Måtte ta en Atkinsbar en en ostepølse med bacon fra Bensinstasjonen til "middag" i dag....

Har vært på farta siden kl.15.30 med treningene til barna + hatt 4 visninger på et hus vi skal leie ut. Hadde ikke sjans til å skaffe meg noe ordentlig mat, så det måtte bare bli sånn.... Holdt på å sulte i hjel. Spiste dette kl.19.30, og da hadde jeg ikke spist siden salaten til lunsj kl.12.30

Jeg har tatt igjen litt med en BRA kveldsmat, så jeg får håpe ikke "utskeielsen" viser seg på vekta om to dager....

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 00:18   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Måtte" spise stasjon-pølse....

Bare du ikke spiste pølsebrød eller lompe går det nok bra for en gangs skyld!

Uansett, spist er spist! Bare fortsett så bra som du har begynt, du!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 00:20   #3
isabella
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 195
isabella har en fantastisk aura rundt segisabella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Måtte" spise stasjon-pølse....

Akkurat det jeg skulle skrive - har hatt en eller to utskeielser på polse med bacon kjøpt på bensinstasjon. Ber bare om å få den uten brød og har ikke fallt ut av ketose. Det går nok bra!!

isabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: konvertert til ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 00:20   #4
mizzzzy
Medlem
 
mizzzzy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 103
mizzzzy er på en erverdig vei

Sv: "Måtte" spise stasjon-pølse....

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

Uff nå har jeg LITT dårlig samvittighet.. Måtte ta en Atkinsbar en en ostepølse med bacon fra Bensinstasjonen til "middag" i dag....

Har vært på farta siden kl.15.30 med treningene til barna + hatt 4 visninger på et hus vi skal leie ut. Hadde ikke sjans til å skaffe meg noe ordentlig mat, så det måtte bare bli sånn.... Holdt på å sulte i hjel. Spiste dette kl.19.30, og da hadde jeg ikke spist siden salaten til lunsj kl.12.30

Jeg har tatt igjen litt med en BRA kveldsmat, så jeg får håpe ikke "utskeielsen" viser seg på vekta om to dager....


Det jeg synes er digg når jeg ikke rekker å lage meg noe mat, og må bruke bensinstasjonmat, er rett å slett å kjøpe ei pakke med norwegia gulost i skiver å sitte å "maule" i bilen. Kjempegodt, blir faktisk mett av det, og mye fett og protein, mens ingen karber. hehe

__________________



mizzzzy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 00:23   #5
isabella
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 195
isabella har en fantastisk aura rundt segisabella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Måtte" spise stasjon-pølse....

var kanskje bedre det ja.... men pølse med bacon er veldig godt da

isabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: konvertert til ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 00:24   #6
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: "Måtte" spise stasjon-pølse....

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Bare du ikke spiste pølsebrød eller lompe går det nok bra for en gangs skyld!

Uansett, spist er spist! Bare fortsett så bra som du har begynt, du!

Nei IKKE brødet! Og ikke noe ketchup eller noe....

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 00:25   #7
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: "Måtte" spise stasjon-pølse....

Opprinnelig lagt inn av mizzzzy, her.

Det jeg synes er digg når jeg ikke rekker å lage meg noe mat, og må bruke bensinstasjonmat, er rett å slett å kjøpe ei pakke med norwegia gulost i skiver å sitte å "maule" i bilen. Kjempegodt, blir faktisk mett av det, og mye fett og protein, mens ingen karber. hehe


Det kunne jeg jo tenkt på Men men.... For sent å dra pølsa opp fra magan nå....

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 00:26   #8
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Måtte" spise stasjon-pølse....

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

Nei IKKE brødet! Og ikke noe ketchup eller noe....

Da har du vel ikke noe å klage for!
Det var jo ikke sååååå ille med en pølse! Og en Atkinsbar med få karber!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 00:37   #9
lura
Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 40
Innlegg: 75
lura er på en erverdig vei

Sv: "Måtte" spise stasjon-pølse....

har tydd til wiener pølse noenganger ,det har alltid går braselv om den bak disken titter litt rart da jeg sier jeg ikke skal ha verken brød eller lompehehe

lura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank uten sult Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den måtte komme: SPREKKEN! Nike Fysisk og mental helse 15 25-05-08 11:30
Vektstagnasjonen måtte jo komme ... MorStine Ketolysekuren 1 28-08-07 18:15
Æsj... måtte ta bilde i dag mam Generell diskusjon 26 07-05-07 20:47
Pølse, fårepølse og leverpostei uten E250? Summer Generell ernæringsdebatt 10 18-01-06 15:00
Pølse-, egg- og soyamuffins Muskat Bakst 8 12-01-06 13:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no