Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Skal jeg le eller gråte, hehe

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-10-10, 14:51   #1
Matglad
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 307
Matglad har en fantastisk aura rundt segMatglad har en fantastisk aura rundt seg

Skal jeg le eller gråte, hehe

Må bare få fortelle om en komisk situasjon.

For ca 3 år siden kjøpte jeg en utrolig fin bukse som var bittelitt for trang. Jeg hadde da begynt å legge på meg litt, og tenkte at disse kiloene skal jo bort, så jeg kjøpte buksa. Problemet var at jeg hadde en medisinsk tilstand som gjorde at jeg fortsatt å legge på meg mye. For ett år siden begynte jeg med ketogen kost og har gått ned 17 kilo så langt.

Siden oktober i fjord har jeg hatt denne buksa hengende synlig som en motivasjon. Den dagen jeg passet den buksa, ja det ville bli en stor dag. Den var litt langt så jeg trengte å legge den opp, men det hasta jo ikke. Prøvde buksa for litt siden og da var den snart passe. Leverte den derfor til en skredder og fikk den tilbake på lørdag. Da passa buksa perfekt. Jippi tenkte jeg, endelig kan jeg bruke drømmebuksa som har vært målet hele veien.

Så i dag skulle jeg endelig pynte meg litt på jobb og ta på meg den berømte buksa, som passet perfekt på lørdag. Jett hva, idag er den for stor!!

Noe har tydeligvis skjedd siste uke, så jeg rakk aldri å bruke drømmebuksa før den ble for stor. Har den på meg i dag, men må gå å trekke i den hele tiden for at den ikke skal sige.

Dagens komiske i historien om vektnedgang

__________________



Blitt ketolikk
Matglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 14:55   #2
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Skal jeg le eller gråte, hehe

Slike tragikomiske ting liker vi!!!! Jeg har også ei bukse hengende.. Jeg prøvde den i går nå var den bare LITT for trang over magen... Magen hang litt utenpå, men jeg fikk igjen glidelåsen lett som bare det! Sist jeg prøvde var det 20 cm glippe på glidelåsen..

Håper jeg kan bruke den på julebordet for den er dritstilig!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 14:57   #3
Matglad
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 307
Matglad har en fantastisk aura rundt segMatglad har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skal jeg le eller gråte, hehe

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Slike tragikomiske ting liker vi!!!! Jeg har også ei bukse hengende.. Jeg prøvde den i går nå var den bare LITT for trang over magen... Magen hang litt utenpå, men jeg fikk igjen glidelåsen lett som bare det! Sist jeg prøvde var det 20 cm glippe på glidelåsen..

Håper jeg kan bruke den på julebordet for den er dritstilig!!

Tipset blir da å skynte deg å bruke den før den blir for stor, hehe. Gratulerer med snart passe bukse!!

__________________



Blitt ketolikk
Matglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 15:01   #4
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Skal jeg le eller gråte, hehe

Opprinnelig lagt inn av Matglad, her.

Tipset blir da å skynte deg å bruke den før den blir for stor, hehe. Gratulerer med snart passe bukse!!


Jeg har faktisk til enhver tid klær som IKKE passer hengende i skapet... Enten er de for store eller så er de for små.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 15:02   #5
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Skal jeg le eller gråte, hehe

Og DU har jo gått fortere ned enn du selv antok!? Hurra for deg!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 15:08   #6
Matglad
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 307
Matglad har en fantastisk aura rundt segMatglad har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skal jeg le eller gråte, hehe

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Og DU har jo gått fortere ned enn du selv antok!? Hurra for deg!!

Ja siste uka har det virkelig skjedd noe med kroppen. Har ikke gått ned så mye i vekt, men i mål har det plutselig skjedd noe. Skvetter når jeg ser meg selv i speilet. Før gikk jeg med en del ettersittende gensere og bluser, ikke trange altså, men fasongsydde. Etter at jeg begynte å legge på meg ble det mer og mer tunikar. I dag testet jeg for morroskyld en genser som jeg for kun kort siden enda ikke var konfortabel med. I dag sitter den som et skudd, og den er figursydd. Utrolig deilig. Jeg stod stille i ett halv år, men har nå fått fart på sakene igjen, og jeg er så glad. Nå er det bare sjarmørettappen igjen. Utrolig spent på om jeg får kroppen ned til 65 kilo som jeg drømmer om.

Møtte på ei bekjent for et par dager siden som ikke har sett meg på noen måneder. Hun kommenterte at jeg hadde forandret meg så mye siden sist. Jeg tenkte først på om håret var forandret, koblet det ikke til vekt. Da sa hun at det så ut som jeg hadde gått ned minst 10 kilo siden sist. Jeg kunne fortelle at det var snakk om 4/5 kilo. Hun mente at kroppen min hadde forandret seg drastisk på disse kiloene. Var litt morro å høre

__________________



Blitt ketolikk
Matglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 15:54   #7
fettnurket
Medlem
 
fettnurket sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Fauske
Innlegg: 194
fettnurket er ny på veien

Sv: Skal jeg le eller gråte, hehe

Hehe, så kjekt!

Jeg bestilte meg en lekkersmekker topp fra Ellos her om dagen, da jeg tok den ut av posen så jeg den KNØTTLILLE toppen, begynte å storflire og tenkte at den der fikk jeg AAAAALDRI rundt deisemagen! Prøvde den bare for spøk, men JOMMEN satt den ikke som et skudd! Sååå deilig når man får slike trykker i trynet, jeg vet hvertfall at jeg trenger de, er helt blind for egen nedgang.

__________________


fettnurket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 16:38   #8
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Skal jeg le eller gråte, hehe

Hørtes deilig ut
Det er kjekt når klær som har ligget i skapet passer igjen og ikke minst når de er blitt for store

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Emosjonell utroskap ... Trenger skulder å gråte på Pangolina Generell diskusjon 74 30-07-14 00:00
6 dager på kur og vil bare gråte TAM Ketolysekuren 30 21-01-09 20:39
Skal grønnsakene veies rå eller kokt? emma1 Spørsmål og svar 2 19-05-08 09:36
Lurer på om jeg skal gå over til ketolyse ... Eller er jeg allerede der? Pastajunkie Ketolysekuren 3 27-04-08 17:27
Skal man veie maten rå eller stekt? Kristin1964 Ketolysekuren 3 07-08-07 22:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no