Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Hvor kan jeg kjøpe "komme i ketose-pulver"?

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-10-09, 03:10   #1
benski
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 3
benski er på en erverdig vei

Hvor kan jeg kjøpe "komme i ketose-pulver"?

Heisann,

etter å ha sjekke ut lavkarbo.no noen minutter fant jeg ut at jeg måtte melde meg inn...her er det jo høy aktivitet og mange som hjelper hverandre.

Jeg prøver å finne ut hvor jeg kan få kjøpt easylife-pulver, og slik jeg har forstått det må jeg da bli medlem i easylife, noe som er uaktuelt. De har det ikke her jeg bor.

Det må for så vidt ikke være easylife, saken er at jeg vil ha et pulver som gjør at kroppen går i ketose.

Noen som vet om enten hvor easylife-pulver kan kjøpes, eller andre pulver som funker på samme vis?

benski er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 03:15   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: hvor kan jeg kjøpe "komme-i-ketose-pulver"??

Hvorfor velge å slite med pulver når du kan spise god, sunn mat og få samme effekt?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 03:23   #3
benski
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 3
benski er på en erverdig vei

Sv: hvor kan jeg kjøpe "komme-i-ketose-pulver"??

Fordi jeg vil teste det ut. Rett og slett.

benski er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 03:28   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: hvor kan jeg kjøpe "komme-i-ketose-pulver"??

De fleste "seriøse" kosterstatninger selges kun på steder med utdannet veileder, og hvor man må følge et oplegg. Og det er det en grunn til. Det er nok av oss som har fått både forbrenning og hormoner klusset til fordi vi "bare skulle prøve" litt pulver....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 03:50   #5
benski
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 3
benski er på en erverdig vei

Sv: hvor kan jeg kjøpe "komme-i-ketose-pulver"??

I see, høres bra ut - og jeg er helt enig i at det beste er å ha utdanna veiledere tilgjengelig.
Problemet er når man bor i ei lita bygd, i tillegg langt nord i landet - med lang reisevei til noe av det slaget...

Jeg har fulgt ketolyse.no i snart 6 mnd, har gått ned 18 kg, men har enda 10 igjen. Jeg har planer om å følge ketolyse-kuren en tid til, men er gått litt mat-lei (hvem skulle trodd at jeg noen gang ville si det!!!), og er motivasjons-trøtt, derfor tenkte jeg at jeg skulle ta pulver-uker i 3-5 uker, bare for å kunne få opp motivasjons-boosten for å fullføre løpet mitt...

Selv har jeg vært sterk motstander av pulver, aldri prøvd det, og aldri trodd jeg skulle gjøre det...mens jeg tenker at noen få uker på det vil gi meg et "miljø-skifte" som kunne vært godt for hodet, om ikke annet...

Men kanskje jeg får melde meg inn på et opplegg på en reise, selv om jeg ikke får møtt opp på noe...så lenge det er et pulver som er "riktig" er jeg fornøyd....

benski er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 10:57   #6
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: hvor kan jeg kjøpe "komme-i-ketose-pulver"??

Når du har gått ned så mye, Gratulerer !!!!! , hvorfor ikke ta en pause og tillate deg litt mere carber. Det er jo også naturlig, våre forfedre/mødre gikk nok ikke forbi all de gode bær og frukter som Moder Jord har så rikelig av på høsten. Om du skulle ta på etpar kg før du vender tilbake til labcarbo så gjør det ingen ting. det forsvinner , og du har fått en pause fra lavcarbo.
Mvh Grovsnus
Ha ei god molte.

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Svar

Emneord
easylife, pulver


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor fort er det mulig å komme i ketose? Mogvai Ketolysekuren 17 01-02-09 15:43
Hvor fort vil jeg komme i ketose? Superslimithink Spørsmål og svar 1 16-09-08 16:24
Hvor lang tid brukte dere på å komme i ketose? annabanana Ketolysekuren 14 25-03-08 21:04
Hvor lang tid brukte DU på å komme i ketose? Thula Ketolysekuren 11 02-03-05 01:05
Hvor lang tid bruker kroppen på å komme i ketose? turid Lavkarbo generelt 5 21-07-04 21:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no