Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-08-10, 00:10   #51
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Allevo er lavkalori, men også relativt lavkarbo.

Carisma: Vil gjerne ha forklaringen på hvorfor man skulle tære mye mer på muskler ved lavkalori lavkarbo enn ved høykalori lavkarbo så lenge man spiser nok proteiner og har nok fett i kroppen å ta av. Før jeg får en grundig forklaring på det så tror jeg ikke på det, for det stemmer dårlig med min erfaring og med det jeg har lært om ketose og forbrenning.

Ellers så gikk forøvrig jeg ned ca 1,7 kg i uken i snitt på helfart og var strålende fornøyd med det. Det blir fort mange kilo.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 13:30   #52
slank63
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 13
slank63 er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Det er virkelig godt jobba. Du er snart i mål også, kjempeimponerende! På de 12 ukene spiste eller drakk du noe annet? F.eks et glass vin eller noe. Eller var du så stanhaftig at du ikke rørte noe annet en shakene på 12 uker?

__________________


slank63 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pulver nå og over på fedon senere! Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 14:11   #53
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Jeg brukte noen barer i stedet for shakene hvis jeg var på farten og ikke kunne lage meg en shake, men begrenset det veldig så det ikke skulle bli sånn at jeg hele tiden kunne velge det i stedet. Og så tok jeg tilskudd av olje. Trankapsler, pluss en ss av annen olje for dagen.

Ellers så var jeg standhaftig ja, kun shaker som mat, og kun vann, kullsyrevann og litt svart kaffe som drikke.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 14:45   #54
Ninamor81
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 42
Innlegg: 14
Ninamor81 er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Dere er jammen flinke alle sammen :-) Jeg valgte å slutte på shakene fordi jeg ble syk, ikke fordi jeg ville. Jeg har troen på easylife, til og med legen min har godkjent opplegget etter å ha lest om det. Dog, hun mente også på at ettersom formen min ble såpass dårlig at jeg burde spise.

Med min jobb forbrenner jeg 400-600 Kcal om dagen, og jeg trener og går tur med bikkja i tillegg. Det vil si at jeg forbrenner ca 900-1000 Kcal om dagen. Når jeg da får i meg ca 600 Kcal på shakene, betyr det trøbbel.

Hadde jeg ikke hatt ansvar for andre mennesker enn meg selv, hadde jeg fortsatt, svimmelhet og lavt blodsukker til tross, men siden jeg kan (worst-case-scenario) drepe noen dersom jeg gjør feil på jobben, kan jeg ikke ta den sjansen.

Det er ingen tvil om at opplegget fungerer. mamma har gått ned over 20 kilo, og har klart å holde vekten nede. Noe hun på 30 år ikke har klart tidligere. Grethe Roede og diverse til tross.

Jeg vil bare si til dere shakere, STÅ PÅ!! Elin (samboeren) shaker enda, og hun er kjempe flink!!

__________________


Ninamor81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 21:35   #55
Karikatur
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 101
Karikatur er ny på veien

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Takk, trenger litt oppmuntring nå! Har vært så sulten at jeg holdt på å bli gal.. Var på møte i går, og er visst bare jeg som sliter med sult Så lenge jeg ikke er sulten, tenker jeg jo at jeg glatt klarer 12 uker på pulver, når ulvehungeren slår til, er det bare med nød og neppe jeg greier å la være å kaste meg over karbohydrater. Sukk..

Men gått ned 900 gram på to dager (batteriet på vekta døde i går ), så det er jo verdt innsatsen!

__________________
Oppstart 25. august 2011!

Første mål er å komme seg under 80 kg.
Trivselsvekta ligger nok rundt 70 kg.
Karikatur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å begrense karbohydratene Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 21:50   #56
Snoopa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 45
Innlegg: 12
Snoopa er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Opprinnelig lagt inn av Karikatur, her.

Takk, trenger litt oppmuntring nå! Har vært så sulten at jeg holdt på å bli gal.. Var på møte i går, og er visst bare jeg som sliter med sult

Hvor lenge har du gått på pulver da?? Jeg har gått 6 dager nå, og har det sånn tålig greit i grunnen. Er ikke sulten i hvertfall. Selv om jeg plutselig kan bli litt kjesken
Holder på med masse, så jeg skal slippe å bare bli sittende (og tenke på mat). Drikker du nok vann da? Om det begynner å romle i magen, eller jeg blir kjesken, så drikker jeg bare enda mer vann..... Har ikke veid meg enda, så vet ikke helt, men ser godt på magen at den ikke er så oppblåst lenger, så det motiverer jo det da.
Masse lykke til i hvertfall. Og stå på: dette går så bra så!!

__________________
Er du i tvil...så smil




Snoopa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 23:25   #57
Øyvind81
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sotra, Bergen
Alder: 42
Innlegg: 6
Øyvind81 er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Opprinnelig lagt inn av Karikatur, her.

Takk, trenger litt oppmuntring nå! Har vært så sulten at jeg holdt på å bli gal.. Var på møte i går, og er visst bare jeg som sliter med sult Så lenge jeg ikke er sulten, tenker jeg jo at jeg glatt klarer 12 uker på pulver, når ulvehungeren slår til, er det bare med nød og neppe jeg greier å la være å kaste meg over karbohydrater. Sukk..

Men gått ned 900 gram på to dager (batteriet på vekta døde i går ), så det er jo verdt innsatsen!

Eg opplevde sultfølelse etter 9-10 dager på xtravaganza helfart og fekk som råd å kjøpe Husk, dette skal gje ein mettande følelse når sulten oppstår. Helsekostbutikker har denne. Så neste gang sultfølelsen kjem igjen skal eg prøve den sjølv.

__________________


Øyvind81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Extravaganza Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 19:33   #58
Snoopa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 45
Innlegg: 12
Snoopa er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Wooohooo!!!

I dag veide jeg under 80kg
Vekt er jo individuelt, men kjenner det er noe magisk når en begynner på en ny tallrekke liksom...

__________________
Er du i tvil...så smil




Snoopa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 22:12   #59
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Da begynner jeg på helfart igjen i morgen. Gruer meg litt, og gleder meg litt..

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 16:36   #60
slank63
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 13
slank63 er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Kan du si litt om hvordan du motiverte deg for å gå på pulver i 12 uker? Hvor lenge har du tenkt å gå på helfart nå? Hva gjør dere når dere er invitert på fest eller middag? Det ble mange spørsmål. :-)

__________________


slank63 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pulver nå og over på fedon senere! Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 22:11   #61
Karikatur
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 101
Karikatur er ny på veien

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Heia!

Jeg har ketolyseuke, jeg nå, har jeg innsett. Har gått tre uker på pulver, men denne uka var det to middager ute jeg ikke ville gå glipp av, så har spist lavkarbo. Fant ut at jeg like gjerne kan kjøre mat ei uke, og så se hva som skjer på vekta da.

Er mektig imponert over Christine som har holdt ut 12 uker, altså!

__________________
Oppstart 25. august 2011!

Første mål er å komme seg under 80 kg.
Trivselsvekta ligger nok rundt 70 kg.
Karikatur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å begrense karbohydratene Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 09:13   #62
slank63
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 13
slank63 er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Jeg skal gå en uke til på pulver så skal jeg innføre et måltid, da tenkte jeg at jeg vil innføre middag og spise lavkarbo.

__________________


slank63 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pulver nå og over på fedon senere! Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 09:35   #63
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Opprinnelig lagt inn av Karikatur, her.

Er mektig imponert over Christine som har holdt ut 12 uker, altså!

Har faktisk hat 12 uker på pulver, tre uker pause, 5 uker på pulver. Så pause over sommerferien og nå er jeg i gang med min første uke igjen. Denne gangen er ikke målet mitt å gå på pulver i et visst antall uker, men til en ønsket vekt. Deilig å være kommet så langt.

Det er klart at det er tøft å være på pulver, men for meg er det bedre enn alternativet som for meg er å ikke gå ned.

Ellers så kommer jeg også til å ta en ørliten pause om to uker, for jeg har et par jobbmiddager som jeg nesten må få med meg, så akkurat på de to måltidene så blir det lavkarbomat før jeg begynner på bare pulver igjen.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 09:38   #64
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Kan forresten fortelle at overgangen til pulver var utrolig mye lettere denne gangen som jeg sannsynligvis var i ketose allerede før jeg begynte. Vil anta at det er fordi at kroppen min allerede var vant til å bruke fett som energi når jeg kuttet i kalorier, sånn at den ikke gikk tre dager på sparebluss mens fettforbrenningen startet.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 11:48   #65
slank63
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 13
slank63 er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Hva slags mat skal dere spise når dere går over til halvfart? Kan noen gi eksempel på tilberedning av et middags-måltid?

__________________


slank63 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pulver nå og over på fedon senere! Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 12:31   #66
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Beklager, så ikke denne før nå.

Opprinnelig lagt inn av slank63, her.

Kan du si litt om hvordan du motiverte deg for å gå på pulver i 12 uker? Hvor lenge har du tenkt å gå på helfart nå? Hva gjør dere når dere er invitert på fest eller middag? Det ble mange spørsmål. :-)

Jeg motiverte meg vet å si til meg selv at jeg skulle gjøre det i 12 uker. Jeg ga meg selv rett og slett ikke noen mulighet for å revurdere under veis. Sånt funker i mitt hode. Andre gangen var det vanskeligere, etter tre av fem uker holdt jeg på å gi meg. Da lovet mannen min meg sykkel om jeg holdt ut , gikk fint når jeg først kom over kneiken.

Denne gangen skal jeg gå på helfart til jeg når 67 kg, altså kilomål og ikke ukesmål for første gang. Regner med at det blir 5-6 uker totalt.

Når jeg er invitert på fest eller middag så gir jeg beskjed om at jeg ikke skal ha noe, for jeg er på diett. I middager så lager jeg meg en suppe og spiser med de andre. På fester eller annet så spiser jeg før jeg går, og må jeg ha noe mens vi er der så tar jeg en halv bar. Jeg har vært igjennom påske og barnedåp og egen og sønnens bursdag pluss diverse andre besøker. Går greit så lenge man har bestemt seg.

Men jeg skal i to viktige nettverksbyggingsmiddager med jobben om noen uker, det er såpass viktig, og er med fremmede mennesker som jeg skal gjøre et godt inntrykk på. Så da spiser jeg litt lavkarbomat.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 12:35   #67
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Opprinnelig lagt inn av slank63, her.

Hva slags mat skal dere spise når dere går over til halvfart? Kan noen gi eksempel på tilberedning av et middags-måltid?

Jeg takler ikke halvfart, det minner for mye om tradisjonell slanking for meg. Så jeg går kun på det i den korte tiden jeg må for å trappe opp. Ellers er det helfart eller lavkarbo-vedlikehold som gjelder for meg.

Men sånn ellers så er det bare til å begynne med kjøtt eller fisk, salat og grønnsaker av den lovlige typen. Innen du blir lei av å spise det sånn, så har du sannsynligvis kommet på mange andre måter å tilberede den samme maten på.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 17:36   #68
Karikatur
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 101
Karikatur er ny på veien

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Den halvfart-tallerken ser temmelig kjip ut, ja!

Kjekt at du deler erfaringer, Christine! Å spise seg til ketose må jo være mye hyggeligere enn den seigpininga vi holdt på med, huff, aldri mer!

Her spiser jeg litt, og shaker litt. Veier det samme i dag som på fredag, dvs jeg har tydeligvis ikke gått ned noe på matkombinasjonen min, så må vel ta meg selv ordentlig i nakken og kjøre kun pulver igjen snart. Bare så hyggelig å spise litt mat igjen

__________________
Oppstart 25. august 2011!

Første mål er å komme seg under 80 kg.
Trivselsvekta ligger nok rundt 70 kg.
Karikatur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å begrense karbohydratene Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 00:24   #69
miss sophie
Juniormedlem
 
miss sophie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 42
Innlegg: 26
miss sophie er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Hei! inspirerende lesning denne tråden! Er på første dag av 6 uker på kosterstatter (Easy Life), og kjenner at dette forumet kan være til god hjelp på motivasjonen fremover! Imponert over dere jeg har lest om her! Det virker som om Xtragavansa har samme type kosterstattere som Easy Life? I såfall kunne det jo vært greit å kombinere de, for jeg likte bare to av smakene til EasyLife, og kunne tenkt meg litt flere valgalternativ.

Noen synspunkter på dette?

__________________


miss sophie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, streng dr.Hexeberg'ish Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 23:34   #70
Karikatur
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 101
Karikatur er ny på veien

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

velkommen, miss_sophie! Håper de første dagene går fort, så du opplever den herlige ketose-følelsen snart!

Jeg må vise fram bevis på at jeg er xtragavanza-deltager for å få kjøpt maten, så tviler på at du får tak i den. Men vil tro det er samme greiene easylife tilbyr?

Syns grønnsakssuppa er helt ok, og det er litt biter i den, godt til en avveksling
Ellers spiser jeg mye sjokolade, tar gjerne den ferdig-shaken på jobben. Is-kaffen er også ok, mens melomsmoothien er helt grusom.
Blåbær, cappucino og jordbær er ok, vanilje og fersken er litt småekle, soppsuppa er også grusom.

Hva syns dere andre? Har dere noen favoritter?

__________________
Oppstart 25. august 2011!

Første mål er å komme seg under 80 kg.
Trivselsvekta ligger nok rundt 70 kg.
Karikatur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å begrense karbohydratene Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 06:39   #71
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Jeg liker sjokolade, blåbær går også greit, og vanilje med masse kanel oppi. De fleste andre kan gå til nød. Jeg likte flere av dem bedre i begynnelsen.

Av de ferdigblandede så synes jeg melon går ann, men sjokolade er så ekkel at jeg kastet den. Iskaffe har jeg ikke smakt.

Jeg er ferdig med en uke nå i denne omgang. Er allerede lei, men det går i grunnen greit. Merket at jeg var i litt dårligere form da jeg jogget i går da.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 22:04   #72
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Nå er det litt slit her altså.

Jobber 12 timers skift, eller i dag ble det 14 timer.. Og husker ikke/tar meg ikke tid til å spise ofte nok innimellom. I dag hadde det gått fra klokken fem om morgenen til halv åtte på kvelden med tre halve shaker. Må skjerpe meg i morgen. Var en skikkelig prøvelse å ikke stikke innom butikken og kjøpe noe digg på vei hjem. Ikke for det, her på hotellrommet ligger det en chipspose på ene siden av meg, og på andre siden, inni minibaren ligger det en 100g melkesjokolade. De gjør det ikke enkelt akkurat.

Men jeg overlever, og for hver dag er det en dag kortere igjen til målet.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 22:45   #73
Karikatur
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 101
Karikatur er ny på veien

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Huuuuh, kjenner den, i dag måtte jeg innom butikken etter å ha hentet i barnehagen, på veeeeldig tom mage..

Men som premie for at jeg ikke sprakk, så unnet jeg meg en av xtragavanza-barene til kvelds, det var godt! godt å ha noe å tygge på, og litt sjoko-aktig konsistens ihvertfall Spiste den i stedet for shake, altså, er 3 karber mer enn i pulveret, men tipper det ikke utgjør den store forskjellen på ketosen.

Syns det er veldig rart at jeg ikke har gått ned noe den siste uka. Har spist en del mat, men vært i ketose hele veien og hatt kaloriunderskudd. Snodig (og en anelse demotiverende..)

__________________
Oppstart 25. august 2011!

Første mål er å komme seg under 80 kg.
Trivselsvekta ligger nok rundt 70 kg.
Karikatur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å begrense karbohydratene Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 00:06   #74
miss sophie
Juniormedlem
 
miss sophie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 42
Innlegg: 26
miss sophie er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Virker som det er litt flere smaksalternativer på xtragavansa, på Easy L er det tre shaker, (vanilje, sjokolade og jordbær), en grusom "karamell/sjoko"bar og ei grønnsakssuppe. I dag har det gått mest på jordbærshake, da grønnsakssuppa allerede begynner å virke frastøtende, til min forferdelse, så da har jeg bare jordbærshaken igjen, som jeg liker. Men, den er til gjengjeld veldig god da, heldigvis!

Er ferdig med dag tre, vekta viste 4.5 kg mindre i dag, så tydelig at jeg har hatt mye vann i kroppen. (Litt for glad i salt til vanlig..) Er veldig spent på om jeg vil merke noen forskjell når jeg kommer i ketose, synes egentlig det har gått veldig greit fram til nå, og den tredje dagen sies å være den verste, uten at jeg har merket noen nevneverdig forskjell i dag. Er ikke så veldig sulten, men har ekstremt lyst på mat! Tygge! Smaken av kjøtt, egg....drømmer om ferskt brød med leverpostei og majones...huff... (er kanskje bannlyst å snakke om mat på disse sidene??) men, still going strong, og fortsatt veldig motiverende at jeg ikke er alene om det!

ble dere andre mer sliten/svimmel etterhvert? og hvordan er det å trene skikkelig? skal på trening i morgen jeg, gleder meg veldig! har ganske god energi, og har enda ikke følt behovet for middagshvil, noe jeg alltid sov før..

__________________


miss sophie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, streng dr.Hexeberg'ish Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 06:31   #75
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

For meg har det gått fint å trene skikkelig, men jeg klarer ikke å yte fullt like mye. Forskjellen er dog veldig liten, og jeg er uansett tusen ganger sprekere nå enn før jeg begynte. Men i perioder med veldig mye trening så har jeg trengt ekstra tilskudd av fett i tillegg til shakene. Det er i samråd med veileder. Fordi det rett og slett virket som om jeg nådde grensen for hvor mye eget fett kroppen klarte å forbrenne.

Hvis det er få smaker på Easylife så var det vel noen tidligere som hadde funnet ut at Allevo sine shaker hadde ganske fornuftig næringsinnhold, kanskje du kan kjøpe noe av det for avveksling. De fås jo på apoteket.

Karikatur: Skjønner veldig godt at det er demotiverende å ikke gå ned.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere? Ella-A Ketolysekuren 139 03-12-08 21:57
Starter Fase 1 i morgen. Noen flere? Cyan South Beach 11 07-09-08 08:12
Flere som starter i morgen? Nike Lavkarbo generelt 18 26-05-08 10:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no