Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-09-10, 08:21   #76
miss sophie
Juniormedlem
 
miss sophie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 42
Innlegg: 26
miss sophie er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Får se hvor lenge det går bra med bare jordbærshake Ned 400 gram fra i går til i dag, og sterkt utslag på ketose-sticksen i morrest! Yey! Men hadde fælt mareritt i natt da, drømte at jeg var på fest, også drakk jeg alkohol, og plutselig mumset jeg innpå med muffins og hamburger! Det var så ille! Hadde såå dårlig samvittighet! Glad da jeg våkna og forsto at det bare var en drøm.. Andre som har hatt matdrømmer?

Hvilket tilskudd av fett har du brukt når du har trent mye Christine76? Er litt redd for å besvime på treningen jeg, men jeg kan vel kanskje regulere litt på intensiteten selv, om jeg kjenner det blir for hardt..

__________________


miss sophie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, streng dr.Hexeberg'ish Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 11:21   #77
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Det er ikke når jeg har vært på trening jeg har merket det om jeg har trent for mye i forhold til inntak, mer innimellom treninger. Jeg trener mye styrke da, og det er jo intensivt på en annen måte enn kondisjonstrening. Men typisk så tar jeg to trankapsler, en ss linfrøolje og ca 2 ts cocosa i løpet av en dag i tillegg til posene. Det virker som om det er passelig for meg. Men hva som eventuelt er passelig for deg kan jo være annerledes basert på vekt, treningsintensitet og sikkert andre ting også. I begynnelsen virket det ikke som om jeg hadde behov for noe særlig ekstra uansett hvor mye jeg trente, men da hadde jeg jo usannsynlige mengder med fett på kroppen å ta av. Så jeg har en teori om at det siste fettet er mindre tilgjengelig eller noe sånt enn det første.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 09:43   #78
slank63
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 13
slank63 er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Nå har jeg begynt å spise middag. Jeg drikker pulver til de andre måltidene, og spiser lavkarbo til middag. Er det noen som har noen tips på hva som er lurt å spise?

__________________


slank63 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pulver nå og over på fedon senere! Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 12:03   #79
Karikatur
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 101
Karikatur er ny på veien

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Er du blitt anbefalt å spise middag, eller?

Har lyst jeg og, men har spist mat og pulver om hverandre ei uke, og det funka svært dårlig, ikke minst på selvdisiplinen, så skal prøve å holde meg til kun pulver igjen nå.

Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar å komme i ketose igjen etter en real karbo-sprekk?

__________________
Oppstart 25. august 2011!

Første mål er å komme seg under 80 kg.
Trivselsvekta ligger nok rundt 70 kg.
Karikatur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å begrense karbohydratene Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 13:05   #80
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Vil anta at det tar ca like lang tid som første gang du gikk inn i ketose. Men jeg vet ikke.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 13:20   #81
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Skal hjem igjen i dag etter en uke på jobbreise. Veldig spent på å veie meg igjen når jeg kommer hjem. Holdt på i snart to uker nå, og er veldig lei. Men skal holde ut noen uker til også.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 21:06   #82
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Noen andre som er her fremdeles?

Jeg har hatt tre dagers "planlagt sprekk" i forbindelse med en jobbreise, første gang jeg har gjort det, til tross for bursdager, barnedåper og ferier tidligere så har jeg holdt ut. Men det gikk visst helt greit. Spiste bare avkarbo og hadde gått ned når jeg kom hjem igjen.

Nå er jeg nede i normalvekt på BMI, men har fremdeles 3,5 kg igjen, så jeg holder nok på noen uker til.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 11:15   #83
slank63
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 13
slank63 er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Hva var det du spiste i den planlagte sprekken? Så deilig å være på normalvekt. Gratulerer!!

__________________


slank63 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pulver nå og over på fedon senere! Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 11:55   #84
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Vanlig lavkarbomat.
Hovedsaklig litt kjøtt, grønnsaker og hummer. Det var den planlagte biten. Det ble også en del flere glass med vin enn jeg hadde planlagt.. Men det gikk heldigvis tydeligvis greit.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 13:32   #85
Karikatur
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 101
Karikatur er ny på veien

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Er her, men er inne i en langvarig karbosprekk.. samler opp motivasjon til å begynne på igjen!

Så herlig å ha nådd normalvekt, Christine!

__________________
Oppstart 25. august 2011!

Første mål er å komme seg under 80 kg.
Trivselsvekta ligger nok rundt 70 kg.
Karikatur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å begrense karbohydratene Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 20:40   #86
Rosekinn
Medlem
 
Rosekinn sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 76
Rosekinn er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Heisann
jeg gikk på xtravaganza for noen år siden. Gikk kjempe bra. Men i løpet av åra så har noen av kg kommet på igjen og jeg er igjen motivert for å prøve noe pulver/suppe poser for å få en kickstart.

jeg har vært å smakt på foskjellige poser, men det smaker dårlig. Men xtravaganzaposene var jo faktisk gode. Nesten så jeg savner noen av posene

desverre så bor jeg langt unna disse sentrene. Noen som vet om det går an å gå kjøpt poser uten å være medlem?

Rosekinn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 20:42   #87
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

De sier i alle fall at det ikke går. Men min mann har kjøpt poser til meg uten at noen stilte spørsmål ved det.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 22:06   #88
Rosekinn
Medlem
 
Rosekinn sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 76
Rosekinn er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

har prøvd å ringe dem, men ingen som vil si ja eller nei. Blir bare henvist til andre sentre. Men den nærmeste sentret er jo over 10 - 15 mil unna.

Får vel finne meg noen som går på kuren og få de til å kjøpe noen ekstra poser i ny og ne


gratulerer med flott vekttap forresten!

Rosekinn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 21:28   #89
LilleAlba
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfold
Alder: 50
Innlegg: 1
LilleAlba er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Jeg er på dag to med pulver, følger Easylife....
Gikk på kurs for to år siden, men etter en sløv høst i fjor og med en del sykdom i vinter/vår har jeg gått opp en del igjen, og ønsker nå å få av kiloene igjen.
Synes det å gå på pulver er helt greit, enkelt..... er værre synes jeg når man skal begynne å spise som normalt igjen....

LilleAlba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: EasyLife Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 15:08   #90
Risten
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Øst-Finnmark
Alder: 63
Innlegg: 76
Risten har en fantastisk aura rundt segRisten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

I dag er min første dag på Easy Life og jeg er veldig optimistisk med tanke på at jeg skal gå ned i vekt fort til å begynne med og deretter litt saktere. Jeg ser og fram til å få en livsstil som er mer aktiv. Etter programmet skal jeg gå på bare pulver i 9 uker så får vi se hva som skjer. Jeg har i dag en match vekt på 97 kilo og det virker utrolig mye.

Pulveret smakte helt greit. Verre blir det vel at jeg bare skal drikke 3 kopper kaffe om dagen. Den grensen tror jeg blir litt overskridet.

__________________
[url="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wZQkZRv/"]
[color=#000000][/COLOR
Oppstart 6/3-11, 93,5 kg
Risten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: OE. Trur æ Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 17:31   #91
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Det tror jeg er den tingen jeg har mest imot når det gjelder disse kurene, og for den saks skyld en del av lavkarbokurene. Er det ikke stort og vanskelig nok å skulle venne seg til et kosthold der man går ned i vekt? Hvorfor skal mann på død og liv kutte alt mulig annet usunt samtidig?

Drikk kaffen din med god samvittighet synes jeg, så lenge den kommer i tillegg til og ikke i stedet for vann.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 10:10   #92
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Jeg stortriver på Xtravaganza, mesteparten av tiden^^ det er ikke alltid lett, som da jeg på dag 4 hadde bursdag, og var helt alene med shakene mine, hele dagen, dèt var tøft skal jeg si men helt i begynnelsen var det grusomt, var fryktlig godtesjuk og sulten. nå prøver jeg å huske å drikke nok vann, så det hjelper det
nå onsdag 13okt så har jeg gått 1mnd på helfart, og det blir nok hvertfall en mnd til, kanskje 1mnd og 2uker til, men får se, aner ikke hvor mye eller lite jeg har gått ned siden sist.
men som helsekonsulenten min sa: hvis du lever til du blir 80, så er det 960mnd i livet ditt. 3mnd kan vi vel overleve? likte det jeg, da virker det ikke så himla lenge å gå på shakene lenger.
Pluss at helsekonsulenten min er et fint forbilde, fordi han er bevis på at det går 80/20 er hans metode etter avsluttet helfart, er ikke et fasitsvar, men høres ok ut. 80% "hverdag", hvor man følger "dietten" sin, dvs spiser vanlig i forhold til hvordan man skal videre, og 20% kos, som er litt selvforklarende. regner med det er feks litt fredagsgodt (med trykk på Litt).
uansett, rotete dette ble, men ville bare fortelle litt om mitt møte med xtravaganza

Silje 21år, 166cm, 88,1kg

silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 11:06   #93
Risten
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Øst-Finnmark
Alder: 63
Innlegg: 76
Risten har en fantastisk aura rundt segRisten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Nå er det dag 4 og det har gått stort sett bra. Er litt sulten innimellom, men det går over. Skjønt jeg vet ikke om det er riktig å kalle det sulten heller, for det er bare i magen det rumler og kjennes tomt. Suget etter mat er ikke der. Dag 1 og 2 var jeg veldig plaget med hodepine men det er over nå. I går var jeg ute. Da drakk jeg 2 glass rødvin og kom i skade for å putte noen pianøtter innpå også. Trimmen ble tordag og fredag 40 minutter gang. Lørdag shopping. I dag har jeg tenkt meg ut å gå.

Ser for meg bildet av meg selv om 6 månder når jeg skal være minst 30 kilo lettere.
:-)

__________________
[url="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wZQkZRv/"]
[color=#000000][/COLOR
Oppstart 6/3-11, 93,5 kg
Risten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: OE. Trur æ Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 15:39   #94
bumblebee
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 3
bumblebee er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Oioioi. Da skal jeg også i gang, og begynner på lørdag, av alle dager! Jeg håper at dette er opplegget for meg, og syns det er motiverende å lese om dere andre her inne på forumet! Har leflet litt med lavkarbo siden 2008, men ikke klart å stable meg organisert igjennom ett program på egen hånd. Jeg har en del problemer med hodepine sånn til vanlig, er det noen av dere andre som fikk problemer med det da dere begynnte på kuren?

bumblebee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberish/Lowcarb Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 19:44   #95
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Men hadde fælt mareritt i natt da, drømte at jeg var på fest, også drakk jeg alkohol, og plutselig mumset jeg innpå med muffins og hamburger! Det var så ille! Hadde såå dårlig samvittighet! Glad da jeg våkna og forsto at det bare var en drøm.. Andre som har hatt matdrømmer?




Har også matdrømmer jeg o.O
om at jeg spiser alt fra godterier til kylling osv osv, masse ostepop, som er det beste "godtet" som finnes for meg
heldigvis bare drømmer, ikke hatt en eneste sprekk på programmet mitt
Men håper det gir seg etterhvert da, kan bli litt slitsomt i lengden

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 20:34   #96
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Jeg har pleid å ha matdrømmer både når jeg gikk på helfart og også før. Spesielt drømt at jeg kjøpte smågodt..

Men er en stund siden jeg har hatt de drømmene nå tror jeg.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 15:39   #97
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

heh i natt hadde jeg helt andre drømmer, ikke bedre enn matdrømmer for å si det sånn xD
Men tror nok det gir seg etterhvert, kanskje når man faktisk begynner å spise igjen

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 19:56   #98
madisa
Juniormedlem
 
madisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 28
madisa er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Jeg har også drømt om at jeg har spist ulovligheter, våknet helt svett.
Tror man blir sånn overfokusert på mat når man ikke spiser det

Jeg leser kokebøker som en gal, og surfer på alt som har med lavkarbomat

Nå skal jeg holde ut med kun pulver i 2 uker til, før jeg går over på Mix 1 ( 4 poser og ett måltid ) Da har jeg gjennomført 5 uker med kun pulver, og begynner da med ketolyse versjon på det ene måltidet.

madisa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 21:17   #99
Tingelin
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Vestfold
Alder: 49
Innlegg: 3
Tingelin er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Hei!

Jeg har begynt på Easy Life, med mål om å gå ned ca 10 kg, komme i gang med regelmessig trening og endre dårlige matvaner! Går ikke på pulver, men forsøker å spise vanlig mat; MYE av det som er bra og lite av det som ikke er bra. Fikk smaksprøvene på de ulike shakene første kurskveld, sjøl om jeg allerede da hadde bestemt meg for å ikke bruke dem - og fikk da bekrefta mitt valg. Etter ei uke med Easy Life var jeg overlykkelig over å kunne spise ordentlig mat og ikke måtte leve på shakene, tror jeg hadde blitt dårlig av det... Urk! Og i siden ett av mine hovedmål med dette kurset er å klare å legge om halvdårlige kostholdsvaner til GODE vaner som også familien kan leve med, syns jeg det er greit å bruke de få månedene med oppfølging av kursleder til å lære meg til å legge om kostholdet.

Blir litt sliten av å tenke på all denne maten hele tida, å planlegge alle måltider fra frokost til kvelds... Må nok bli enda litt mer systematisk, slik at ting kan gå litt mer automatisk, uten av all den tenkinga.

Har de siste dagene følt meg litt svimmel sånn litt utpå ettermiddagen. Usikker på om det er fordi jeg drikker for lite vann (uten at jeg måler nøyaktig, er jeg helt sikker på at minst tre liter går ned!) eller fordi jeg ikke får i meg nok næring, f.eks. fett. Får kanskje spørre kursholder om det i morgen!

Skal følge med her inne i forumet framover, og har også funnet en blogg med mange interessante oppskrifter! Detta går bra!!

Tingelin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: EasyLife Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 18:04   #100
Risten
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Øst-Finnmark
Alder: 63
Innlegg: 76
Risten har en fantastisk aura rundt segRisten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

I dag er det 3 uker siden oppstart og det føles bra. Sist uke gikk jeg ikke ned mer enn 200 gram, men jeg har gått inn flere cm. Føler meg litt som en bedrager når jeg ikke er enig i det hun sier på kurset. I går feks. "vi må spise karbohydrater" Ha, ha. Det kan du jo bare tru. Også hvis vi skal spise noe ekstra så skal vi spise ren kyllingfilet og ta shaken i tillegg for å få karbohydratene. Det tror jeg heller ikke noe på. Skal jeg spise noe ekstra blir det noe fett og godt og ikke shake i tillegg.

Grunnen til at jeg har valgt å følge dette selv om jeg ikke tror på filosofien, er at jeg trenger oppfølging. Jeg trenger noen som kontrollerer meg og noen å "stå til rette for". Skulle selvsagt vært sterk nok til å klare det på egenhånd, men det er jeg ikke. Skal bruke shaker en stund og se om det kan få fart i vektnedgangen og siden gå over på ren lchf.

Er godt igang med trening og det er og en grunn til at jeg velger dette opplegget.

__________________
[url="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wZQkZRv/"]
[color=#000000][/COLOR
Oppstart 6/3-11, 93,5 kg
Risten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: OE. Trur æ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere? Ella-A Ketolysekuren 139 03-12-08 20:57
Starter Fase 1 i morgen. Noen flere? Cyan South Beach 11 07-09-08 07:12
Flere som starter i morgen? Nike Lavkarbo generelt 18 26-05-08 09:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no