Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Treningsapplikasjoner

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-01-12, 09:44   #1
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Treningsapplikasjoner

I disse smarttelefontider (iPhone eller Android) er det jo en jungel av applikasjoner for trening der ute. Hvilke bruker du?

Selv bruker jeg HIIT interval trainer, en gratis intervalltimer der du kan lagre ulike programmer, men standarden er tabata.

Jeg bruker også JEFIT, nok en gratisapplikasjon. Den er faktisk veldig omfattende, du kan sette opp egne treningsprogram, du har oversikt over ulike øvelser for de ulike muskelgruppene, men det jeg bruker den mest til, er å føre journal på vekt og mål, og da får jeg en sånn finfin graf.

begge er tilgjengelige i Android Market.

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 11:34   #2
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Treningsapplikasjoner

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

I disse smarttelefontider (iPhone eller Android) er det jo en jungel av applikasjoner for trening der ute. Hvilke bruker du?

Selv bruker jeg HIIT interval trainer, en gratis intervalltimer der du kan lagre ulike programmer, men standarden er tabata.

Jeg bruker også JEFIT, nok en gratisapplikasjon. Den er faktisk veldig omfattende, du kan sette opp egne treningsprogram, du har oversikt over ulike øvelser for de ulike muskelgruppene, men det jeg bruker den mest til, er å føre journal på vekt og mål, og da får jeg en sånn finfin graf.

begge er tilgjengelige i Android Market.

Bruker en stoppeklokkesak jeg fant på tlf.
Men det er kanskje ikke hva du lurte på?

  Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 11:37   #3
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Treningsapplikasjoner

Jeg (prøver) å bruke Endomondo hver gang jeg trener. Nå har jeg til og med fått mannen til å sponse meg med pulsbelte (hallo, litt får han yte for å få en motivert frue som ønsker å holde seg i form). På vei til en postkasse nær meg om et par dager (håper jeg).

Og så har jeg Gymboss (til tabata- økter).

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 13:36   #4
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Treningsapplikasjoner

Opprinnelig lagt inn av Qlio, her.

Jeg (prøver) å bruke Endomondo hver gang jeg trener. Nå har jeg til og med fått mannen til å sponse meg med pulsbelte (hallo, litt får han yte for å få en motivert frue som ønsker å holde seg i form). På vei til en postkasse nær meg om et par dager (håper jeg).

Og så har jeg Gymboss (til tabata- økter).

Har lest litt på nett om sportstrackere nå. Hva med den som heter "Sportstracker" da? Er en slik sak du kan laste ned fra et sted til din androide telefon. Mange som bruker den og veldig bra tilbakemeldinger på akkurat den saken ser jeg.

  Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 14:21   #5
Disen
Medlem
 
Disen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Østlandet
Innlegg: 222
Disen er på en erverdig vei

Sv: Treningsapplikasjoner

Jeg bruker RunKeeper, den fungerte bra i dag synes jeg, registrerer antall kilometer, tid tilsammen, tid pr kilometer, gjennomsnittstid og forbrenning.

__________________


Midtsommermål - 7 kilo
Disen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/atkins innspirert. Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 23:13   #6
Tiny<3
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 45
Tiny<3 er på en erverdig vei

Sv: Treningsapplikasjoner

Bruker også run keeper ti joggeturene og synes den er ok. Holder motivasjonen oppe ved at man kan få tilbakemelding hvert 5. Min feks om hvor langt man har jogget og hva gjennomsnittstiden er.

Tiny<3 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og trening Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 12:51   #7
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Treningsapplikasjoner

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Har lest litt på nett om sportstrackere nå. Hva med den som heter "Sportstracker" da? Er en slik sak du kan laste ned fra et sted til din androide telefon. Mange som bruker den og veldig bra tilbakemeldinger på akkurat den saken ser jeg.

last ned og test. jeg synes Endomondo er bedre enn Runkeeper. Kart, distanser, mellomtider, du kan velge å få peptalk underveis (skrudd av hos meg, dama prater alltid under de beste sangene), tid, gjennomsnittsfart, høydemetere..... Og så bruker mange av vennene mine samme applikasjon så vi "konkurrerer" litt.

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no