Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 22-02-11, 16:33   #6251
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

jeg har for tiden for mye b12 i kroppen jeg jeg har vel egentlig ikke merket noe på håret, men syns jeg kanskje røyter litt mindre enn før. men nå vokser håret mitt unormalt fort uansett =/
men håret på legga mine har hvertfall roet takta etter at jeg gikk over til lavkarbo, og forhøyet b12 har ikke gjort at det vokser fortere.
eneste "bivirkningen" masse b12 skulle ha var visst økt matlyst da jeg ringte legekontoret og spurte..

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 22-02-11, 20:14   #6252
Minnepinna
Medlem
 
Minnepinna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Sørumsand
Alder: 61
Innlegg: 231
Minnepinna er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen av dere snakker om vitamintilskudd på ketose (og lavkarbo). Hva tar dere, og hvorfor? Jeg tar bare krom, magnesium, kalsium (alt i ett) og Omega3. Kalsium (og Omega3 for opptak av kalsium) fordi dette øker forbrenningen (og for skjelettet, selvfølgelig), magnesium pga mage og kramper, krom for søthunger og stabilisering av blodsukker (alt-i-ett pakke). Spiser mye grønnsaker og litt nøtter så jeg regner egentlig med at jeg får i meg det jeg skal, men lurer nu likevel...?????

__________________

Minnepinna sin journal


Minnepinna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 22-02-11, 23:21   #6253
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg tar ketolyse-tablettene - bare sånn for sikkerhets skyld. Men så er jeg også på ketolysekuren

Jeg hadde en stund en veldig lavkarbovennlig lege, og han syntes det var en fin løsning. De som kan en hel masse om kosthold greier seg helt sikkert uten om de vil, men jeg synes det er veldig behagelig å ha alt fikset på den måten. Det blir dessuten bare noen-og-femti kroner i uken, om man kjøper alle sammen, så det er jo ikke egentlig dyrt heller

__________________


MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
Gammel 23-02-11, 01:04   #6254
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg tar ingen kosttilskudd, annet enn magnesium etter anledning, hender jeg har behov for det i ekstra tørste perioder.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 23-02-11, 17:26   #6255
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har hatt litt problemer i det siste med at jeg ikke har gått ned noe mer i vekt.
Har stått stille i noen uker nå, og føler jeg blir litt "rastløs" og vil gjerne komme meg iallefall 1 kg lenger ned.

Om noen kan som har peil på Skaldeman(eller bare peiling generelt) kan gi litt hjelp/tips, så taes de imot med takk.

En dagsmeny kan se ca sånn her ut:
Frokost:
Hamburger med tomatost i skiver og bacon.

Lunsj:
Strimlet svinekjøtt stekt i smør, og litt fløte.

Middag:
Kjøttsaus/kjøttdeig med parmesan eller ferdigrevet vanlig ost.

Drikker vann til alt, tar ikke noen vitamintilskudd.
Av og til så er jeg ikke sulten på morgenen, og da blir det heller en litt større lunsj.

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening
Gammel 23-02-11, 18:03   #6256
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Jeg har hatt litt problemer i det siste med at jeg ikke har gått ned noe mer i vekt.
Har stått stille i noen uker nå, og føler jeg blir litt "rastløs" og vil gjerne komme meg iallefall 1 kg lenger ned.

Om noen kan som har peil på Skaldeman(eller bare peiling generelt) kan gi litt hjelp/tips, så taes de imot med takk.

En dagsmeny kan se ca sånn her ut:
Frokost:
Hamburger med tomatost i skiver og bacon.

Lunsj:
Strimlet svinekjøtt stekt i smør, og litt fløte.

Middag:
Kjøttsaus/kjøttdeig med parmesan eller ferdigrevet vanlig ost.

Drikker vann til alt, tar ikke noen vitamintilskudd.
Av og til så er jeg ikke sulten på morgenen, og da blir det heller en litt større lunsj.

Forsøk å kutte meieriprodukter og tomat en stund, og eventuelle andre "partystoppere" du måtte få i deg. Husk å spise når du er sulten, ikke ellers!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 23-02-11, 18:08   #6257
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Jeg har hatt litt problemer i det siste med at jeg ikke har gått ned noe mer i vekt.
Har stått stille i noen uker nå, og føler jeg blir litt "rastløs" og vil gjerne komme meg iallefall 1 kg lenger ned.

Men hvor lenge har du holdt på? Man snakker ikke om platå før man har stått stille noen måneder altså... Jeg går som regel bare ned en uke for så å stå stille i tre uker. Helt normalt. Litt syklus og greier, vet du.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 23-02-11, 18:29   #6258
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Åh, beklager.
Glemte å skrive det:P
Jeg begynte 3 Januar, og har vært heldig med å gå ned til 80 kg fra 86.
Men den vingler nå bare mellom 80 og 81-82 kg.

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening
Gammel 23-02-11, 18:45   #6259
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Åh, beklager.
Glemte å skrive det:P
Jeg begynte 3 Januar, og har vært heldig med å gå ned til 80 kg fra 86.
Men den vingler nå bare mellom 80 og 81-82 kg.

Det var det jeg mistenkte siden du ble medlem i januar 2011. Men du har jo gått ned 6 kg på 7 uker! Det er jo ikke noe å kimse av! Det er sannsynligvis kroppen som trenger litt tid til å ta seg inn igjen. Det er helt normalt. Man går som regel ikke ned jevnt og trutt hver dag, men i hopp. Det er altfor tidlig til å snakke om noe platå, så bare fortsett og så kommer nok nedgangen når kroppen er klar.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 23-02-11, 19:47   #6260
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ja, du har vel rett.
Jeg har bare ikke tenkt over hvor kort tid det egentlig har gått, føler jeg har brukt lang tid, men når du sier det på den måten høres det mye bedre ut x)
*tar meg en babybel-mini*

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening
Gammel 23-02-11, 19:52   #6261
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har spist 10 fiberrik på størten nå jeg!!! Og jeg som skal reise med fly i morgen tidlig...Går det bra??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 23-02-11, 19:59   #6262
Minnepinna
Medlem
 
Minnepinna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Sørumsand
Alder: 61
Innlegg: 231
Minnepinna er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Har spist 10 fiberrik på størten nå jeg!!! Og jeg som skal reise med fly i morgen tidlig...Går det bra??

Hva er fiberrik??? Hvis det er vanlig mageregulerende fiber er det bare å ikke drikke vann, da blir du hard som stein...


.

__________________

Minnepinna sin journal


Minnepinna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 23-02-11, 20:02   #6263
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det ikke da man MÅ drikke vann for å ikke bli hard som stein?

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 23-02-11, 20:03   #6264
Minnepinna
Medlem
 
Minnepinna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Sørumsand
Alder: 61
Innlegg: 231
Minnepinna er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Er det ikke da man MÅ drikke vann for å ikke bli hard som stein?

Ja, så jeg tenkte at hun muligens var redd for diaré???? Og da hjelper det å IKKE drikke vann...

__________________

Minnepinna sin journal


Minnepinna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 23-02-11, 20:08   #6265
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Minnepinna, her.

Ja, så jeg tenkte at hun muligens var redd for diaré???? Og da hjelper det å IKKE drikke vann...

Var det jeg tenkte på da.. Blir aldri hard i magen av å spise fiber. Håper det kommer ut i løpet av natta. Det var nok reisefebern som tok meg.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 23-02-11, 20:29   #6266
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg misforstod det du skrev

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 23-02-11, 20:33   #6267
Svima
Medlem
 
Svima sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 290
Svima er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Etter en travel dag i dag, gikk jeg innom og spiste på en kro.
Jeg valgte biffsnadder med dobbel salat.
Veldig vannskelig å beregne når man er ute.
Har noen her inne, anelse om sånn ca. beregning på karber?

__________________



Svimas journal
Svima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Ketolyse
Gammel 23-02-11, 20:43   #6268
Minnepinna
Medlem
 
Minnepinna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Sørumsand
Alder: 61
Innlegg: 231
Minnepinna er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg leste ett eller annet sted at man ikke skal overdrive rømme og fløte. Jeg har brukt mengder hittil, det er jo masse godt fett...???

__________________

Minnepinna sin journal


Minnepinna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 23-02-11, 23:44   #6269
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg var ferdig med mensen for ca. 9 dager siden, men i går blødde jeg litt og det fortsatte i dag. Det er lyst på farge og litt rart. Jeg hadde bare 4-5 dager mensen sist, mens jeg vanligvis har 8-9. Kan mensen være forsinket? Venninna mi mente jeg var gravid. Kan man være det selv om man har hatt en kort mensperiode og noen dager med småblødninger? Eller er det bare noe annet med hormonene. Jeg blir nervøs...

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 23-02-11, 23:58   #6270
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Jeg var ferdig med mensen for ca. 9 dager siden, men i går blødde jeg litt og det fortsatte i dag. Det er lyst på farge og litt rart. Jeg hadde bare 4-5 dager mensen sist, mens jeg vanligvis har 8-9. Kan mensen være forsinket? Venninna mi mente jeg var gravid. Kan man være det selv om man har hatt en kort mensperiode og noen dager med småblødninger? Eller er det bare noe annet med hormonene. Jeg blir nervøs...

Det viktigste spørsmålet her blir vel om du bruker prevensjon eller ikke Jo mer nervøs du blir - jo rarere vil kroppen oppføre seg - er du usikker tar du en test eller stikker innom legen

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 24-02-11, 00:02   #6271
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Minnepinna, her.

Jeg leste ett eller annet sted at man ikke skal overdrive rømme og fløte. Jeg har brukt mengder hittil, det er jo masse godt fett...???

Hvis kostholdet ditt fungerer for deg skal du ikke endre det. Punktum

(Mange andre har problemer med resultat når det gjelder vektnedgang - og i slike diskusjoner kommer gjerne typiske MULIGE partystoppere opp som tema - og man prøver gjerne å redusere på slike for å se om det gir effekt. Dette vil IKKE gjelde dere som går fint og jevnt ned i vekt - så ignorer slik informasjon til dere evt kommer i en situasjon der dere må gjøre justeringer for å få resultater )

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 24-02-11, 00:13   #6272
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Det viktigste spørsmålet her blir vel om du bruker prevensjon eller ikke Jo mer nervøs du blir - jo rarere vil kroppen oppføre seg - er du usikker tar du en test eller stikker innom legen

Egentlig er vel sjansen ikke så stor for graviditet. Klarte ikkje å skrive om den lille muligheten som kanskje fant sted uten å bli litt for intim. Men brukte kondom for det meste. Så sjansen er forhåpentligvis liten. Men kan man ha noe som ligner på vanlig mensen selv om man er gravid?

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 24-02-11, 01:02   #6273
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Egentlig er vel sjansen ikke så stor for graviditet. Klarte ikkje å skrive om den lille muligheten som kanskje fant sted uten å bli litt for intim. Men brukte kondom for det meste. Så sjansen er forhåpentligvis liten. Men kan man ha noe som ligner på vanlig mensen selv om man er gravid?

Mange får blødninger til tross for graviditet. Mener det er gratis graviditetstest på helsestasjoner. Sjansen er nok liten ja, men for å være på den sikre siden kanskje?

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 24-02-11, 09:42   #6274
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Mange får blødninger til tross for graviditet. Mener det er gratis graviditetstest på helsestasjoner. Sjansen er nok liten ja, men for å være på den sikre siden kanskje?

Gratis er bra! (Siden jeg har 9,- på konto). Da skal jeg finne en og sjekke det. Det er vel best å være på den sikre siden, ja. Takk for hjelpa!
*angst*

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 24-02-11, 12:47   #6275
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Gratis er bra! (Siden jeg har 9,- på konto). Da skal jeg finne en og sjekke det. Det er vel best å være på den sikre siden, ja. Takk for hjelpa!
*angst*

Lykke til

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no